IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение

    А по-вероятно да има настройка за макс. консумация.
    В Тесла има меню на таблото от което се избира тока за зареждане.


    Не бях подозирал че толкова от пишещите тук страдат от електрофобия. Сериозно страдание е, не е шега. Цял сезон на Better call Saul отиде там. А и по-стари проявления има.


    "Some people feared electricity was effecting their bodies. One patient, admitted in 1883, is described as believing, “All of his clothes are full of electrical wire…tears his clothes off because there are wires in them.” A decade later, in 1893, another patient “states that she is full of electricity”, while another woman in 1896 was convinced “that she has electric wires all over her”.

    Other people feared that electricity was infiltrating their homes. “Delusions,” observed one doctor about a woman admitted in 1888, explaining, “when I called, a workman was taking up the floor boarding – she told me it was to find an electric machine that disturbed her.”




    By Ceri Houlbrook, University of Hertfordshire People fear what they don’t understand. But what you don’t understand is often determined by the period you live in, and so for every generation this may well be something different. Accessing the fears and anxieties of people living in the past is no easy feat. There are very few…

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Май пропускаме още един фактор: гараж, с цялата инфраструктура за зареждане до него.

      Никой не спори за това, че отдавна сме излезли от пещерите. Ще се учим в движение, дори - докато отсъстваме от къщи... Същото ще прави цялото домочадие: деца, тийнове... Дисциплина се иска: не сме в пещерите!

      Те пък - децата - нали са и с толкова нежна кожа..., дамите - също... Но пък са предпазливи, т.е. - не рискуват като мъжете, отправили поглед в "бъдещето"...
      Бъдещето може би е електрическо но не захранване с батерии.Първо ще дойде ново фундаментално откритие в химията физиката или биологията о тогава ще имаме друг начин за добиване на енергия и нейното разпределение...Господ си знае работата като дойде времето всичко ще си дойде по местата

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение

        Eй не разбираш от шега...
        То нали досега всеки българин разбираше от жени политика и футбол.В последно време взеха да разбират от режими и управление на ЕЕС от ядрена енергетика...Тука имаме неколко гугъл инженери и специалисти при това шумни и кресливи.Колкото един човек е по тъп и необразован толкова е по креслив и иска да бъде забелязан.Най хубавото от цялата тая простотия е че ЕС най накрая прозря очеизвадното а то е че Фотоволтаиците пречат на противоаварийното управление на ЕЕС и снижават доста сигурността на ЕЕС.Последните директиви ги отрезвиха.Сега ще трябва да направят едни големи разходи или да хлопнат кепенци.Педерастко демократичната сган рано или късно ще свърши в Белене но не в аеца а на острова.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

          То сигур зарядното и само включва бушонЯ неколко пъти
          Eй не разбираш от шега...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
            ..

            едит: ти не знаеш, ма зарядното само разбира колко А е бушоня - почва да цоца, и като изключи 2-3 пъти, намалява тока А по-вероятно да има настройка за макс. консумация.
            Освен това пробва максимум ток, само ако батерията е съвсем разредена и студена.

            Прибираш се в къщи в 19ч. боцваш в контакта - ама зарядното пуска само 1-2киловата към теслата, максимума е после след 23ч. или колкото му кажеш.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

              Ток напрежение честота път през който се затваря веригата и човешкото съпротивление което се мени в зависимост от настроение дали си потен дали си се изкъпал.Това са факторите.Затвори ли се веригата през сърцето няма шанс

              Май пропускаме още един фактор: гараж, с цялата инфраструктура за зареждане до него.

              Никой не спори за това, че отдавна сме излезли от пещерите. Ще се учим в движение, дори - докато отсъстваме от къщи... Същото ще прави цялото домочадие: деца, тийнове... Дисциплина се иска: не сме в пещерите!

              Те пък - децата - нали са и с толкова нежна кожа..., дамите - също... Но пък са предпазливи, т.е. - не рискуват като мъжете, отправили поглед в "бъдещето"...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                Ама те тук повечето са веселяци... Отдавна са излезли от пещерите и все търсачи на силни усещания го дават...

                Не им пука, ако токът е променлив, 230 волта, че ДОРИ И 32 АМПЕРА!

                Ама ние отдавна сме излезли от пещерите! СмЕх!

                ************************************************** *******************

                Неотдавна бях писал нещо такова за тока, с който шега не бива. Не задължавам никого да го помни:

                - променлив ток, с честота 50 херца,
                - напрежение 220 /230/ волта,
                - сила на тока 200 МИЛИАМПЕРА, т.е. 0,2 АМПЕРА /няма дори 1 АМПЕР!!!/

                Токът с горните характеристики е СМЪРТОНОСЕН - ако човекът по някакви причини се е "включил" във веригата и изходът е фатален САМО за някакви 1 - 2 минути... , за парализираната нервна система също сме говорили...

                ************************************************** **************************

                От друга страна нещата са елементарни: отдавна напуснахме пещерите! Дебелокожи сме, а дебелата кожа е сериозно съпротивление във верига, в която протича ток... НЕ И С ПОСОЧЕНИТЕ ПАРАМЕТРИ!...

                Без майтап!
                Ток напрежение честота път през който се затваря веригата и човешкото съпротивление което се мени в зависимост от настроение дали си потен дали си се изкъпал.Това са факторите.Затвори ли се веригата през сърцето няма шанс

                Коментар


                • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                  Ха ха ха ха нема такова веселие....Тва тока не е шега работа ей юнаци.като те удари не мое му отвърнеш.Развеселявате ме страхотно


                  Ама те тук повечето са веселяци... Отдавна са излезли от пещерите и все търсачи на силни усещания го дават...

                  Не им пука, ако токът е променлив, 230 волта, че ДОРИ И 32 АМПЕРА!

                  Ама ние отдавна сме излезли от пещерите! СмЕх!

                  ************************************************** *******************

                  Неотдавна бях писал нещо такова за тока, с който шега не бива. Не задължавам никого да го помни:

                  - променлив ток, с честота 50 херца,
                  - напрежение 220 /230/ волта,
                  - сила на тока 200 МИЛИАМПЕРА, т.е. 0,2 АМПЕРА /няма дори 1 АМПЕР!!!/

                  Токът с горните характеристики е СМЪРТОНОСЕН - ако човекът по някакви причини се е "включил" във веригата и изходът е фатален САМО за някакви 1 - 2 минути... , за парализираната нервна система също сме говорили...

                  ************************************************** **************************

                  От друга страна нещата са елементарни: отдавна напуснахме пещерите! Дебелокожи сме, а дебелата кожа е сериозно съпротивление във верига, в която протича ток... НЕ И С ПОСОЧЕНИТЕ ПАРАМЕТРИ!...

                  Без майтап!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение

                    E точно това казах ве Пеши. Ако си първи и има мегдан - печелиш, ако не - ела гледай, 400 бона за трансформатор кат ти вземат.

                    едит: ти не знаеш, ма зарядното само разбира колко А е бушоня - почва да цоца, и като изключи 2-3 пъти, намалява тока А по-вероятно да има настройка за макс. консумация.
                    То сигур зарядното и само включва бушонЯ неколко пъти
                    Last edited by national power; 20.10.2019, 21:45.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                      Че то Енергото няма да тръгне да сменя трансформатори и проводници заради тебе?Като си платиш може.
                      E точно това казах ве Пеши. Ако си първи и има мегдан - печелиш, ако не - ела гледай, 400 бона за трансформатор кат ти вземат.

                      едит: ти не знаеш, ма зарядното само разбира колко А е бушоня - почва да цоца, и като изключи 2-3 пъти, намалява тока А по-вероятно да има настройка за макс. консумация.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение

                        Я като прос ползвам трифазен иде 3,33 пъти по-тънък

                        А ватин се корка за 20кв. кабел, вероятно защото батерия под 200квтч не признава
                        Ми добре.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                          Модел S свързан към 230v/32A се зарежда при около 34км/час. Ако в гаража има по-слаби бушони - пропорционално по-бавно. Не разбирам къде е драмата.
                          Ха ха ха ха нема такова веселие....Тва тока не е шега работа ей юнаци.като те удари не мое му отвърнеш.Развеселявате ме страхотно
                          Last edited by RUBLA; 20.10.2019, 21:40.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            А бе ти нали беше освен носач на стъкла в някакъв автозавод и от бг ел техник- или аз греша. Та по спомен зарядното на теслата е около 16 киловата- 16000/220=72,72 ампера. Ако е трифазен тока е около 42 ампера- ама трябва да имаш и трифазна мрежа. Тоест с презапасяването наистина трябва да имаш проводникКАБЕЛ който да издържа около 100 ампера.
                            Валентине абе отде тия гениални сметки?Да си чувал за свързване звезда за свързване триъгълник?Имаш ли дори елементарна представа за трифазна и въобще многофазна система?За активна реактивна и пълна мощност?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Тъпо парче Разгледай мнение
                              Не са ти верни сметките ама ще задълбаем в глупости.
                              Иначе - гаражите в новото строителство са смятани с някаква кретенска мощност - колкото за една ламба и една зареждачка (за обикновен акумулатор). Пък ако решиш да си изпросиш енергото да ти смени предпазителя - гледай сеир.
                              Че то Енергото няма да тръгне да сменя трансформатори и проводници заради тебе?Като си платиш може.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Тоест слагаш бушон 60ампера и излизаш до сутринта, ами ако се наложи да заваряваш или да пуснеш една печка 2 киловата откъде запаси? По старите разпоредби от бай тошово време искаха презапасяване с коефициент 1,3 , тоест ако пуснеш всички консуматори и да имаш запас 30 процента. Ако имаш 60 ампера бушон и на него сложиш една тесла да се зарежда с 16кв /час пуснеш в гаража/ хипотетичният, защото го нямаш/ една духалка 2киловата за да се топлиш и заваряваш с електрожен, май няма да ти излязат сметките според нормалните книжки които се учат в българските училища по електротехника. Написах ти го на български 16000 вата заряден ток/ май че с толкова зарежда стенното зарядно/ разделено на 220 волта= 72,72 ампера- какво е ампер и как се мери те оставям да ми преподадеш урок ти на мен. Импотента вчера беше пуснал линк за зарядно

                                Аз гараж нямам- ти също, но ако се вярва на форума днешните демократични гаражи се проектират за крушка 60 вата и зарядно за акумулатор. Ако искаш да си зареждаш колцата ще трябва да платиш допълнително. На глупостите ти за трифазен ток - ами трябва да имаш такова зарядно, не знам може и да има, не съм чувал, но си трябва такава мрежа. Я ми дай адрес на личен гараж с трифазен ток в софия- например на центъра на софия предполагам че всички гаражи са с трифазна мрежа
                                Валентине абе отде ги измисляте тия дивотии бе човек.Да си чувал за коефициент на едновременност случайно?

                                Коментар

                                Working...
                                X