IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
    Да, обаче, до тук, се стига с малко повече мисъл и познание на нещата (Поздравления, прочее, заедно с тези за 3-ти Март,за много години!) Съответно, определен тип двуноги, ама никога, няма да го вдянат . Тъжно, разбира се, ала Бог дал-Бог взел

    Коментар


    • Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Говорим за ВЕЩЕСТВЕН продукт. Софтът е ясен
        Щото ви е толкоз ясен - и него нямате Нищо, само лаладжии с ватенки на бариерата да вдигат и спускат на ръка

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
          Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово . Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
          Говорим за ВЕЩЕСТВЕН продукт. Софтът е ясен

          Коментар


          • Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово . Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
            Компанията се позова на проблемите при доставките и поскъпващите компоненти, предизвиквайки критики от страна на клиентите, които вече са направили поръчки

            Коментар


            • Я да видим, кой е грамотен: Кои и какви технологии, се използват за получаването на максимално еднакви изделия? Пряко и непосредствено отношение към батериите на EV, и техните експлоатационни качества, вкл.цената и продължителност на експлоатация.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                Водородът си остава пределно лек и пределно опасен при съхранение, транспорт и боравене с него, скараха се с Русия в момент, в който, тя се преориентираше и към добив и доставка на Н2, а Западът, така си и няма налични резерви метан, а купува по близо 8 пъти по-високи цени от "бензиностанцията с ракети". Всичко ТОВА, ме кара да съм крайно скептичен, да не кажа безкрайно

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                  Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък
                  Е, какво пък. Да сменяме тапетите, тогава. С много нули.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Да де, ама ни пускат партенки.
                    Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                      Да де, ама ни пускат партенки.

                      Коментар


                      • Това с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                          Това сега какво се явява ? Нали на ток щяха да летят скоро. Не ми прилича на ток, но пък може да много по-еко от керосин.

                          ===========

                          "Суис еърлайнс" (Swiss Air Lines) - дъщерно дружество на "Луфтханза", планира да стане първата авиокомпания в света, летяща с т. нар. "слънчево гориво", предаде ДПА.

                          "Суис" и "Луфтханза" вече са сключили споразумение за партньорство с производителя на такова гориво "Синхелион", съобщи швейцарската авиокомпания.

                          Процесът е нов и използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво.

                          Първият завод за производства на такова гориво за промишлени цели ще бъде изграден тази година в град Юлих, провинция Северен Рейн-Вестфалия в Германия, а "Суис" ще бъде първият му клиент през 2023 г.

                          "Синхелион" е основана от изследователи от университета ETH в Цюрих. Според един от съоснователите на компанията Филип Фурлер слънчевото гориво е икономичен и щадящ ресурсите заместител на изкопаемите горива.
                          Да информираме само широката публика че, ВСИЧКО с растителен произход, е от "концентрирана слънчева светлина". Иначе, "биодизел", вече не звучи политкоректно.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

                            Хъм, 4 000 са потънали, а само миналата година са продали почти 15 милиона леки коли в САЩ
                            Предполагам, половината от тях, произведени на място, в американски заводи.

                            Коментар


                            • ceco666, все едно че са на ток, използва се водород и въглероден диоксид от въздуха. Затова казват че е неутрално екологично, защото при изгарянето на тези синтетични въглеводороди се отделя въглероден диоксид, но пък при производството им той е хванат от въздуха.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
                                Ей така влияят на пазарите.
                                Хъм, 4 000 са потънали, а само миналата година са продали почти 15 милиона леки коли в САЩ
                                In 2021, the auto industry in the United States sold approximately 14.9 million light vehicle units.

                                Коментар

                                Working...
                                X