Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Говорим за ВЕЩЕСТВЕН продукт. Софтът е ясенНищо, само лаладжии с ватенки на бариерата да вдигат и спускат на ръка
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеИдея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово. Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
Коментар
-
Идея си нямам. При софтуера ни е лесно - копираме и готово. Гледам обаче и производителите на електричи се копират в догонването на инфлацията + 20% за вече направени поръчки. Явно там си нямат КЗП
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
Да и аз затова ги загледах - звучеше като нещо ново, но изглежда си прав. Очаквам изригване на подобни тъпотии, защото (като изключим апокалиптичния сценарии за край на света), ми се струва, че ЕС не само няма да закопае зелената сделка, а даже ще я удвои и утрои. Няма как иначе да се оттъве от старите зависимости. ЕС и така няма да може да се оттърве, но идеята ми е, че ще потекът не реки, а ще има потоп от новонапечатани евра, за озеленяване. Жалко, че прага на риск ми е толкова нисък
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Да де, ама ни пускат партенки.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТова с биогоривата не се ли изтърка вече, възможно е и да е такава технологията им.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеТова сега какво се явява ? Нали на ток щяха да летят скоро. Не ми прилича на ток, но пък може да много по-еко от керосин.
===========
"Суис еърлайнс" (Swiss Air Lines) - дъщерно дружество на "Луфтханза", планира да стане първата авиокомпания в света, летяща с т. нар. "слънчево гориво", предаде ДПА.
"Суис" и "Луфтханза" вече са сключили споразумение за партньорство с производителя на такова гориво "Синхелион", съобщи швейцарската авиокомпания.
Процесът е нов и използва концентрирана слънчева светлина, за да произведе нисковъглеродно гориво.
Първият завод за производства на такова гориво за промишлени цели ще бъде изграден тази година в град Юлих, провинция Северен Рейн-Вестфалия в Германия, а "Суис" ще бъде първият му клиент през 2023 г.
"Синхелион" е основана от изследователи от университета ETH в Цюрих. Според един от съоснователите на компанията Филип Фурлер слънчевото гориво е икономичен и щадящ ресурсите заместител на изкопаемите горива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
Хъм, 4 000 са потънали, а само миналата година са продали почти 15 милиона леки коли в САЩ
Коментар
-
ceco666, все едно че са на ток, използва се водород и въглероден диоксид от въздуха. Затова казват че е неутрално екологично, защото при изгарянето на тези синтетични въглеводороди се отделя въглероден диоксид, но пък при производството им той е хванат от въздуха.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнениеЕй така влияят на пазарите.
Коментар
Коментар