IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • При работа в условия на тежки електромагнитни смущения, BMS може да даде сбоеве и даже, да бъде "изпържена" дистанционно от средствата за РЕБ със съответните тежки последици върху функционалността и изпълнението на поставените задачи.
    Излиза, че онова, дето го предложи моя милост, прави техниката по-жизнена, а захранваните от него машини -БОЙНИ МАШИНИ.
    Просто Прелест.

    Коментар


    • Отделно, само допускам, какво са бръмчали след мен. Иначе, при ел.мобилите, в съвременно изпълнение, подозирам следния момент: Поради хилядите BMS , натъпкани само в една бройка и значителното разхвърляне параметрите на отделните елементи, след зареждане на първите в модула, спад на кпд. Защо? Ами, BMS какво прави, от този момент насетне? Пуска тока ПОКРАЙ заредения елемент. Този елемент, вече не се зарежда. Така, в съответния стринг, за останалите, мощността се увеличава и преразпределя. Този момент, не вярвам да е без последствия за тях. Отделно, че -ако решението е такова, ДА ИМИТИРА зареждащ се елемент, съответната единица BMS, е трудно да НЕ грее. (Което, са загуби). Т.е., постигането на висока първоначална идентичност на параметрите, е стъпка в посока увеличаване трайността на батерията, КАКВАТО И ЕЛ.ХИМИЧНА СИСТЕМА ДА Е ТЯ. При навитите фишеци, това е мисия невъзможна съвсем.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Трудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
        Докато това, НЕ Е ТАКА. Написал бях - изтрили го - но, идеше реч за съвсем друго изделие.
        Както и да е, то не е ел.мобил...
        Last edited by Pyramid; 03.10.2021, 21:54.

        Коментар


        • Публикувано във факти.бг: Tesla съди свой клиент след като му изплати 200 хиляди евро заради продаден Model S със скрити дефекти

          Коментарите също са интересни

          Коментар


          • Трудно е да се възприеме че при топлообменници има какво да се изнамери, всички са с утвърдено мнение че всичко е направено, знае се какви са възможностите и т.н.т.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
              Сега, Дани, СВЕТЪТ работи повече от 11 години. Ние сме в играта с ТОЗИ ИКОНОМАЙЗЕР само от 7, а предишният, който ми донесе чиста възвръщаемост 5:1 и, при който, Фурие би имало някакво отношение, е от 2010-та.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
                Не знам, откъде си вадиш извода за "малки отвори и малка площ" и "просто даденост", като - доказано - нито нещо си проверил, нито си изпитал, нито нищо. Доказано, не знаеш и пътя на потоците вещество, и не знаеш, кое и защо е "перпендикулярно".
                Абе, то се вижда, кой е Измамник. Крадецът вика "дръжте крадеца". Справка - Матеев.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
                  Ако говориш за недоделката на Изма..... и отворите са малки, и площта е малка, и в стандартен апартамент ще стои наполовина пълен с вода. Просто даденост. А конструктивно е една бездарна самоделка на един неграмотник. С изтичаща вода през щуцер четири пъти по-малка площ, на всичкото отгоре поставен под 90 градуса. Само болен мозък може да направи подобно нещо.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Не 11, повече са, от кога има топлообменници и не са направени такива които да прехвърлят достатъчно добре и да имат малко съпротивление спрямо флуидите, принципа който е приет е малко сечение на отворите и голяма площ. Не помниш ли, и аз мислех топлообменника "за под мивка" за лесно запушващ се. Защото по принцип тривиално разсъждаваме така, има установен модел за такова нещо който сме приели за правилния и единственния.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • По принцип като се каже топлообменник представата за такова устройство е че то е просто и принципа е елементарен..машини които да губят използваема енергия под формата на топлина колкото искаш. Има много интересен двигател с вътрешно горене, нов дизайн X engine, май е много добър за рейндж екстендер и не знам дали не издухва топлина която да може да се хване. Това нещо е хубаво за електромобилите, сега всеки потенциален потребител се пита - ако не стигне тока до станция за зареждане, не може да му заредиш ток с туба, макар да има възможност от друг електромобил да се прехвърли ток с кабел също.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Топлообменника е много труден за пресмятане
                        Да, това е една непосилна задача. От единайсе години се работи по въпроса.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Топлообменника е много труден за пресмятане
                          Особено, коги Фурие си драпа кайсиите.

                          Коментар


                          • Топлообменника е много труден за пресмятане
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Матеев тук ги научихме как да смятат търбичката, казахме им защо не може клетките на батерия да са в общ електролит, разбраха защо нищо не става от отоплението за подметки... превърнахме ги в специалисти с много богат опит.
                              За съжаление нямат никакви резултати, може би защото не се захващат сериозно с нищо а киснат по цял ден във форума?

                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Към пожарникаря -трудно но, ако са мощни стринговете, и на отн.високо напрежение, през пламъка, между двата полюса на края им, може да се запази и да остане да гори волтова дъга с доста сериозни последици.
                                По принцип в един панел няма кой-знае какво да гори, освен PVC платното отзад, но то бързо ще се стопи и ще се стече на земята или на покрива. И ако там също няма какво да гори, пожара ще се самоугаси много бързо. Това на клипа, дето го показват, са горели не панелите, а нещо под тях, което е поддържало огъня.

                                Колкото до DC дъгите - те са много опасни, защото много трудно гаснат. Ако обаче централата е направена по правилния начин, няма как да се появи голям пожар и всеки един инцидент ще бъде сведен до един единичен модул. Става въпрос за проводниците от опроводяването на DC частта. Те трябва да се пристягат към алуминиевите профили с алуминиеви ленти. Когато по някаква причина възникне дъга, тя ще е с дължина, не по-голяма от 1-2 сантиметра от повредения кабел към заземения алуминиев профил. Тази дъга ще пълзи по протежение на изгарящия проводник, и ще спре и угасне в първата срещната алуминиева лента. И тъй като лентите са през около 1 педя, ще обгори не повече от 1 педя кабел.

                                Ако обаче централата е проектирана или построена от некадърници (виждал съм много такива централи), то тогава наистина могат да възникнат много по-големи щети. Например има некадърници, които пристягат проводниците към профилите със свински опашки. Тези опашки изгарят от UV радиацията за 2-3 години, стават трошливи, късат се, и проводниците започват да висят като свински черва. Вятъра ги клати и трие в острите ръбове на профилите или конструкцията, и така е възможно нарушаване на изолацията и предизвикването на дъга. И понеже проводниците са далеко от профила, дъгата може да стане една педя или дори още по-дълга. Дъгата започва да пълзи, но понеже няма кой да я спре, лесно може да се прехвърли и към съседни модули и дори да се разхожда по цялата конструкция. И ако под дъгата има земя с буйна изсъхнала трева, става огромен пожар. Ако под дъгата има покрив с битумна хидроизолация, пак става огромен пожар.

                                Та ето каква е тънката разлика между добре пристегнати проводници с алуминиева лента и свински опашки, сложени от некадърници. Мога да разкажа поне още 5 различни начина как един некадърник може да заложи бомба при монтажа на една централа. Типа на таблата, височината на монтажа на таблата, начините на заземяване, начините на направа на мълниезащита и т.н. - все неща, при които една невинна грешка от някой невежа може да доведе в бъдеще до огромни пожари.

                                Колкото до пожарникарите - при всеки един енергиен обект има опасност те да пострадат. Например едно време се запали трафопоста на блока, в който живеех. Там се случи същото - пожарникарите дойдоха, но не започнаха да гасят, докато от енергото не им гарантираха, че напрежението по високоволтовия кабел е спряно. Тоест стояха повече от 15 минути до трафопоста, и заедно с нас зяпачите го гледахме как си гори и как огъня нанася големи щети на апартаментите над трафопоста. И после енергото като спря тока, и пуф-пуф с някаква пяна и буквално за 5-10 секунди пожарникарите угасиха трафопоста.

                                Коментар

                                Working...
                                X