IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Тук се вижда 4680. Ха кажете ми, при късо съединение, какво е в състояние да предотврати пожар?
    Испания вече си е предложила услугите, не е ясно дали България има интерес

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
      ...Ама има транспорт (поскъпнал, средно, повече от тройно), има ДДС и, да не забравяме, печалбата на търговеца, неговият данък печалба също .....

      Коментар


      • Pyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Някъде мернах че цената била 10 хил.евро.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
            20000 евро- ти смяташ 20000лв

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
              За първи път чувам че в бг се субсидира нещо- да не си се объркал. Иначе в германия се субсидират с около 9-10ооо евро

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
                Българинът е роден за дране. Едва ли ще ги пуснат по € 3k.

                Коментар


                • v_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                    Тя пее неам нерви
                    Поне знаеш що фалираха в немско.
                    Че то и тук може.
                    ...
                    Ама може и да се размине.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Произведената в България е-кола ще струва 20 000 евро

                      както пееше милена- не'ам думи
                      Тя пее неам нерви
                      Поне знаеш що фалираха в немско.

                      Коментар


                      • Произведената в България е-кола ще струва 20 000 евро

                        както пееше милена- не'ам думи

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Как точно може да се повиши използваната топлина?
                          План има, по отношение на АЕЦ. Важи и за ТЕЦ-овете, просто, онова беше демонстративен индикативен случай.

                          Коментар


                          • Като се намаля температурата на отработилите газове и тя се прехвърли на постъпващия въздух след компресорната част при турбините това е начина, с това пренасяне на топлината тя работи и създава разширяване на постъпилия въздух като за това не се изразходва гориво. При положение че при малките турбини кпд е само 25 процента, а темп. на изходящите е много висока то и от там е загубата. Целта не е да топлят въздуха на планетата а да се превръща енергията в механична работа - развъртане на ротора на турбината и генератора. Топлообменника е като тапа за тази изтичаща неоползотворявана енергия. Колкото по добър топлообменник, толкова по висока ефективност. Ако температурата и скоростта на изтичащите газове е много ниска, това означава кпд да нарастне. При положение че се изгаря водород, а той скъпо гориво..при всички положения по скъпо от метана или другите въглеводороди, това повишаване на ефективността е сериозна пречка той да не се използва ако не се вдигне ефектиността. Сега това за водорода е една съвсем неразработена технология за която трябва да мине много време, но тя е много изгодна за тези които продават метан. Водорода се добива химически, като веществото което се използва да реагира с метана е вода. Т.е. ще продават и вода на добра цена при това, рано или късно ще се усетят че имат интерес. Все едно на кръчмар да не му е присърце да разрежда алкохола с вода, пък от това клиентите му дори да са доволни..че то това е пълно щастие. Има една подробност че всички въглеводороди могат да се трансформират до метан и от там до водород. Най големия проблем е съхранението на водорода, за него трябват част от металите които сега поскъпнаха двойно заради батериите..а батериите са метални вампири..много метал гълтат.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, принципа е същия за топлообменника и приложенията му сигурно са много..където се използват топлообменници и се търси по добър. Много са. Това което Тодор казваше е скромно невярно, стойността на приложенията е срамно висока. В момента се използват много машини с топлина и се изгарят огромно количество горива с топлообменници може да се повиши използваната топлина, това ще доведе до по малко ограничения за тези които ги използват и ще им излиза по евтино, съответно ще се ползват повече.
                              Как точно може да се повиши използваната топлина?
                              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • mikomikov, така се получава защото сигурно си мислиш че се върви към отказ от употреба на въглеводороди. Не си мисли такива неща и мислите ти ще се избистрят. Върви се към употреба на качественни горива, много повече преработени. Дори ще се отиде до употреба на водород, който ще се произвежда с преработка на въглеводороди заради прословутия въглероден диоксид, който най вероятно първоначално ще се компресира в земните недра откъдето се изваждат въглеводородите. Но нито ще се отиде към по малка употреба на въглеводороди като цена - стойност, защото тези преработени неща ще имат своята цена и тя ще заплаща от потребителя, нито ще останат нещата на ниво след каменната ера с някакви топлинни машини с ефективност 20 - 35% . А за това че ще се ползват трябва ли да те убеждавам, просто цената ще бъде друга. Понеже ще има повече съпътстваща индустрия, тези неща не могат да се случат за два дена също. Ще сложим по добри топлообвенници на турбините, кога ще се сложат и колко топлообвенници..ами те в момента са на ниво да са много висока и трудна технология и няма да се направят чак толкова много и бързо също.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X