IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кремиковци (4KW / KREM) - архив до 01.09.11 (тема 2)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • 18:22
    17.04.09
    Крадат метали на резерва от “Кремиковци”
    Нагла кражба на големи количества метали на Държавния резерв, съхранявани в склад на металургичния комбинат “Кремиковци”, е извършена през нощта срещу Разпети петък, съобщиха вчера за “Труд” от полицията. Около склада имало следи от гуми на тежък камион, с който най-вероятно е била изнесена плячката, е една от версиите на криминалистите.
    Според друга версия на разследващите нощния криминален набег в този случай може да става въпрос и за инсценировка. Възможно било да е направен опит чрез мнима кражба да се прикрие източването на складовете, което е правено в продължение на много време.
    След обира складовете са отцепени от полицията. До вчера следобед длъжностни лица от Държавната агенция “Държавен резерв и военновременни запаси” (ДАДРВЗ) все още не бяха допуснати натериторията, на която се прави оглед, защото все още се търсели и се снемали улики.
    Ошушканите складове са собственост на “Кремиковци”, резервът ги ползва под наем. “Още не сме получили от съответните служби на полицията официалната версия за обира”, съобщи за “Труд” шефът на дирекция “Сигурност” на държавния резерв Илко Желязков.
    ..........
    Междувременно в агенцията научили, че точно вечерта преди кражбата неизвестно кой от управата на “Кремиковци” е наредил да се подмени охраната на складовете, в които се съхраняват на отговорно пазене държавни резерви. Като охранители са били назначени работници от комбината, останали без работа заради спиране на производства. Обещани са им били добри заплати от по 800 лева.
    Едни хора ни дават по 200 лв. на ръка, ако натоварим през нощта камиони със скрап, разкри пред “Труд” кранист от комбината, който в момента е в неплатен отпуск, заради катастрофалното състояние на “Кремиковци”.
    В складовете на държавния резерв на площадката на комбината се намират значителни количества метали, феросплави, ламарина, различни видове метална тел, гуми и други скъпи суровини и материали.
    Миналата година от кремиковските складове резервът е извадил и изтъргувал на Софийската стокова борса доста от скъпите цветни метали, стана ясно вчера.
    Това не е първи обир на стоки на резерва от същото място. През февруари 2008 г. шефът на резерва Николай Боршуков обяви в интервю за “Труд” че от складове на “Кремиковци” са изчезнали около 20 000 тона коксуващи се въглища, оставени на отговорно пазене.
    Тогава се оказа, че бившият главен изпълнителен директор на “Кремиковци” Александър Томов знае за извадените от държавните запаси въглища. И че комбинатът ги е взел едва ли не на заем и щял да ги възстанови. Направиха ни проверки, установи се че не сме крали, обяви Томов.
    На металургичния колос на глинени крака по искане на резерва бяха наложени две глоби от по 500 000 лева, отделно бе задължен да изплати към 320 000 лева обезщетение. Но и до ден днешен изчезналите количества въглища не са възстановени, не са и платени, показа наша проверка.
    Одитори бяха направили опис на имоти, собственост на “Кремиковци”, за обезпечение на вземанията на държавния резерв. Впоследствие бе установено, че повечето от обезпечителните недвижимости вече са били продадени, но Александър Томов е “пропуснал” да го обяви. ДАДРВЗ води дела с “Кремиковци”, които все още не са приключили.
    Кражбите от складовете на външни съхранители на различни видове стоки от държавни запаси са хронично явление.
    ДАДРВЗ води над 800 дела за около 250-300 милиона лева срещу собственици на складове, които са ги опразнили без знанието на резерва.
    Стотици са фирмите, които са си позволявали през годините да бъркат безнаказано в държавните складове. Оттам съхранителите са вадили и продавали големи количества зърно, цветни метали, чугун, олово, алуминий, антимон, калай, течни горива и какво ли не.
    Текстилни предприятия са вадили от държавните запаси значителни количества вълна и памук, без да ги възстановяват.
    Още през 1997 г. на пристанище Варна бяха засечени контейнери с 10 000 тона цинк, никел, олово, калай и други ценни цветни метали, извадени от резерва и подготвени за експорт.
    Най-драстичните кражби и източвания на държавния резерв станаха преди години с изнасянето на около 200 000 тона пшеница на стойност над 150 милиона лева, от фирми, близки до ДПС, и свързвани с Мирчо Петков (по-известен като Мирчо Циганина).
    В различни съдилища са признати кражби и са присъдени вземания в полза на държавния резерв за над 150 милиона лева. Но повечето от осъдените фирми или са заличени от регистрите, или са фалирали и не съществуват в правния мир.
    В момента вървят дела за безстопанственост и злоупотреби в особено големи размери срещу двама от бившите шефове на резерва Димитър Димитров и Станислав Копаров.
    Румяна ПЕНКОВА Владимира ГЕОРГИЕВА

    Поради подобни кражби цялата страна е в това плачевно състояние.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от engenering
      Браво,Макс,Бонбона наистина изглежда или тъп,или да.Или изпълнява поръчка,или е непукиско държавно служителче,което винаги ще има мнение,като това си тук,независимо от темата.Да си жив и здрав и весело празнуване.
      Мерси приятел,весело и на теб.Що се отнася до бонбониерата отдавна съм я претеглил на кантараНо сега нямам работа и си чеша пръстите с бонбона въпреки ,че спора с него и хората на неговото мнение отдавна не са обект на моите коментари.....

      ** Metallica - For Whom the Bell Tolls **

      Коментар


      • Първоначално изпратено от vvi
        Макс, престани да плагиатстваш.Ти си един тъп машинист както каза.ИЗДУХВАЙ СЕ ОТ ФОРУМА >
        1.Не плагиатствам а ползвам copy & paste.
        2.Споменавам източника на информация.
        3.Това че копирам статии тук не носи лични облаги на мен или семейството ми
        4.За коефициента ми на интелигентност мога да поспоря,но с някой с по голям от твоя
        5.От къде ще се издухам си е лично моя работа.Издухай се/го ти

        Коментар


        • Браво,Макс,Бонбона наистина изглежда или тъп,или да.Или изпълнява поръчка,или е непукиско държавно служителче,което винаги ще има мнение,като това си тук,независимо от темата.Да си жив и здрав и весело празнуване.

          Коментар


          • Макс, престани да плагиатстваш.Ти си един тъп машинист както каза.ИЗДУХВАЙ СЕ ОТ ФОРУМА >

            Коментар


            • Заю Баю, Батман и Кума Лиса през Страстната седмица


              Президентът се опита да защити коалициите и мажоритарния вот. Прозря също, че следизборните коалиции не са добро нещо. Нещо, което знаехме отдавна. Но е добре, че го каза, макар за народа да няма никаква полза от това. Защото сметката вече ни е сервирана. В нея, освен рождената си дата, оберкелнерът на държавата ни е пробутал и 8 % за коалициите, сделката за сграда на НАП и 10 млн за кризисното събиране на боклук. Мазната му усмивчица обаче подсказва, че няма да е само това.

              БСП и ДПС се противопоставиха на Първанов. Очевидно вече нямат ангажименти към него. Ето защо се усмихвал така доволно оберкелнерът.

              Бойко Борисов бе застигнат от нова порция компромати. Наркобаронът Сретен Йосич заявил, че си живеел в България под крилото на приятели като сегашния столичен кмет. Леле как се разфуча Батман! Злите езици твърдят, че се палел така, защото е завършил школата в Симеоново, а не тази в Ленгли. Иначе щеше да е наясно, че доста хора си изкарват хляба в момента с това да му късат нервите. Батман не го ли измисли Кирил Добрев, комисарят на младите социалисти? Интересно как му викат на него в щаба на ГЕРБ. На Сергей Станишев казвали Заю Баю. Заю, Заю, ама другарува с Кумчо Вълчо.
              Неочаквано за едни и очаквано за други, сред душманите на Бойко се нареди и депутатката Мария Капон. Щяла да прави комисия, която да ни покаже голата истина. Да беше поне голата Маха, или голата Гала... Защото по традиция у нас истината ни се появява все като нещо нескопосано, дръгливо, кирливо, кривогледо, кривокрако и космато. Докъде я докарахме: Сретан да разваля или оправя имиджа на страната ни. Капон, Капон. Боже, Боже... Дори ВИП брадър по-става за гледане. Май и Кума Лиса се появи. Поредната.

              Толкова абсурди на едно място могат да се видят единствено у нас! Направо не е за вярване какви пари можем да изкараме, ако докараме чужденци да живеят с нас в домовете ни. Един ден ще засичат водомери. На другия ще записват данните от топломерите и ще изравняват сметките за парно. В сряда ще изхвърлят боклук през балкона. Четвъртък е ден за разходка с градския транспорт. В петък са на чалга заведения, а в събота гостуват на Азис. В неделя гледат мача „Левски”-ЦСКА, насмукват се с ракия и бият жените/мъжете си. След този срок по желание могат да бъдат погребани в гробищата в Бакърена фабрика или Орландовци. Ако близките им не им свалят златните коронки и венчалните халки, ще се намери кой да им ги свали още първата нощ. Но да не се отплесвам. Идеята може да катализира плана „Станишев” и да се окажем във велик подем, докато другите ги мори криза. Мори ли казах? Де Орландовци, де...

              През седмицата някои медии показаха космически скок в развитието си. Съобщиха, че послучай 12 април, денят на космонавтиката, у нас пристигат чужди астронавти: от Русия, Румъния и Унгария. Чакайте, бе, не бяха ли нашите момчета до онзи ден смели космонавти, а американските им колеги – обикновени астронавти? – справедливо ще се възмутите вие. Инспектор Стрезов отговаря веднага: Бяха, но палачинката се обърна.
              Журналистите най-добре знаят как става това премятане - просто с директива

              Не останаха по-назад и социолозите. В сряда за политик с най-висок рейтинг бе обявен Георги Първанов. В четвъртък - Бойко Борисов. Много забавно, нали.

              От отвличане се върна бизнесменът Киро Киров. Почина си един ден, а на втория даде големи интервюта за големи медии. На третия ден тръгна на работа. На четвъртия отвлякоха друг бизнесмен...

              16 български моряци продължават да гостуват в лагера на сомалийски пирати. Добре са, дават им храна. Аплодисменти за Външно.

              Депутатът Лъчезар Иванов шамаросал дъщеря си, тя пише на посланик Нанси Макълдауни. „Очите й зелени, баща й полковник”, се казва един разказ на Янко Станоев. Да не би и на Иванов баща му е полковник?

              Работниците от „Кремиковци” протестират, министър Петър Димитров чака бразилците, те не знаят. Възползвайки се коварно от ситуацията, варненските социалисти обявиха, че не искат Димитров да им води депутатската листа. Ще я води, стана ясно по-късно.

              В СДС не знаят кой им е лидер. Мартин Димитров също се чуди.

              На Разпети петък не се работи. И тогава.

              Великден...


              Frognews.bg

              Коментар


              • Bonbon ти или си тъп/а или Да......
                1.Машинист не съм а съм помощник машинист и то само по диплома (за сега)
                2.Не разчитам на заплатата от БДЖ поради простата причина,че семейството ми има 2 магазина в центъра на Бургас
                3.От ей такива нещастници като теб България е на това дередже, заради непукизма ви!
                4.Всичките предприятия които изброи ще бъдат затворени..добре....с акциите на кои предприятия ще търгуваш когато държавата фалира
                5.Интернета ми е предплатен за една година напред,а 2 ръка компютър няма да ми трябва.Разполагам с компютър:4 ядрен процесор,4 GB RAM,видео карта NVIDIA GT9600 .touch screen monitor....ако искаш да ти купя на теб един 2ра ръка.Току виж те флодна под doss :whistle:
                6.Дреме ми как се предвижваш в центъра на Софето(вземи си инвалидна количка,току виж ти направят път да минеш)
                6.Какво общо имам с инфраструктурата?
                7.Къде видя да разводнявам(флодя) форума?
                8.Разбрахме че не ти пука за Кремиковци.Остави тези на които им пука да се занимават с това което ги интересува.
                9."Честните частници" ги видяхме колко са честни
                10.Ако имаш нещо против моите коментари обърни се към модераторите.
                11.В БДЖ съм поради факта че имам детска мечта да стан машинист.Не чакам пари от там.И само за инфо да ти кажа че по света няма изцяло продадена държавна железница.И още едно инфо:НКЖИ (Национална компания железопътна инфраструктура) и БДЖ ЕАД са две различни предприятия.Все едно да сравняваш Лукойл с Петрол
                Претенционалисти , инфраструктуралисти и фанфарони(?????) са думи сложнi за мен дори за произнасяне па камо ли за тълкуване
                Да те питам-от къде на къде аз да ходя да търся товари за БДЖ?За тая работа имаме хиляди дебели книжни мишки (какъвто предполагам си и ти) които по цял ден висят на компа и произвеждат само и единствено л**на

                Извинявай ако съм те обидил нещо лично с коментара си по-горе но е нормално да се защитя когато някой се заяжда с мен лично.Въпреки всичко се надявам нападките по между ни да спрат поне на този велик празник Възкресение Христово.Не мога да си обесня тази агресия която се появи в теб по мой адрес.Дано не си афектиран поради лични проблеми.Или не....дано афекта ти има разумно обяснение иначе ще те приема за един от многото Остап Бендеровци които незнайно защо изпитват омраза към всичко и всички.И незнайно защо после изчезват.Което ме подсети да попитам къде е Остап?Дано не му се е случило нещо лошо.Badboy дано не си ти причината за отсъствието на Остап

                Коментар


                • Първоначално изпратено от maxcavalera
                  До

                  Г-н Георги Първанов
                  Президент на Република България

                  Г-н Сергей Станишев
                  Председател на Министерски Съвет
                  на Република България

                  Г-н Петър Мутафчиев
                  Министър на транспорта

                  Г-н Йордан Мирчев
                  Председател на Комисията по
                  транспорт и съобщения при 40-то
                  Народно събрание

                  До всички средства за масова
                  информация

                  Копие до

                  Д-р Константин Тренчев
                  Президент на КТ ”Подкрепа”

                  Доц. д-р Желязко Христов
                  Президент на КНСБ

                  ДЕКЛАРАЦИЯ

                  от

                  Федерация на транспортните работници “Подкрепа”,
                  Синдикат на железничарите в България към КНСБ,
                  Съюз на транспортните синдикати в България към КНСБ,
                  Национален железничарски синдикат “Подкрепа”

                  по повод продължаващото ликвидиране на Българските държавни железници

                  Свидетели сме на поредния опит за ликвидиране на жизненоважен отрасъл от Българската национална икономика. Отново наблюдаваме престъпните действия и бездействия на изпълнителната власт, засягащи този път един от стълбовете на транспорта в страната – държавните железници.

                  Няма държава в целия свят, която да не притежава железопътна мрежа, ж.п. превоз и съответно гари за обслужването на пътници и товари. Въпреки наличието на изключително развит авио- и автотранспорт, най-развитите и силни икономически държави в света, като Япония, Франция, Германия, Великобритания и др., непрекъснато инвестират огромни средства за развитието на своите национални железници, като създават високоскоростни локомотиви, модерни и комфортни вагони и купета, снабдени с всички съвременни технологии и железопътни гари, по нищо неотстъпващи на известни международни летища.
                  За съжаление, у нас, в страна-членка на Европейския съюз, положението е коренно различно. През злощастните години на прехода, всяко българско правителство се стараеше неуморно да разгражда и унищожава българските железници. Кулминацията се достигна при днешното управление. Планира се закриването на десетки ж.п.гари, и пристъпването към масово уволнение на железопътен персонал, стотици български граждани, в условията на тежка финансова криза ще останат на улицата, а техните семейства ще бъдат докарани до бедствено положение. Напомняме, че това са хора със специфични професии, на много, от които целия професионален път е преминал в железопътния транспорт, и те едва ли ще могат да се преквалифицират и да придобият нова професия.
                  Като пряк виновник за създалата се катастрофална ситуация, ние, синдикатите от българския железопътен транспорт, сочим Правителството на Република България, собственик и работодател на БДЖ.
                  Ние не желаем нашия ж.п. транспорт да бъде сполетян от участта на БГА “Балкан”, Кремиковци, тютюневите фабрики в нашата страна и стотиците други унищожени и разорени предприятия. Няма да бъдем безучастни свидетели на този престъпен по естеството си акт. В състояние сме да окажем противодействие на всеки, който посяга на нашето национално богатство и на труда и хляба на българските граждани.
                  Напомняме на управляващите, че нищо няма да ни възпре от мобилизация на нашите членове и симпатизанти за провеждане на протестни и ефективни стачни действия в национален мащаб, въпреки антиконституционните пречки заложени в Закона за уреждане колективните трудови спорове.
                  Като данъкоплатци, от чиито данъци се формират възнагражденията на членовете на изпълнителната и законодателната власт у нас, ние сме в правото си да изискваме и управляващите да спазват своята част от Обществения договор, и да направят всичко възможно за запазването на българските железници и работните места на полагащите труд в тях. Надяваме се здравия разум да надделее, в противен случай властниците в нашата страна ще трябва да поемат цялата отговорност за това което ще последва.

                  Председател на СЖБ-КНСБ:
                  /Петър Бунев/

                  Председател на ФТР “Подкрепа”:
                  /Розен Зарков/

                  Председател на СТСБ-КНСБ:
                  /Екатерина Йорданова/

                  Председател на НЖС “Подкрепа”:
                  /Божидар Тасев/
                  Абе кочияш (разбрахме че си машинист от БДЖ)! Престани да разводняваш форума за Кремиковци с простотии за пропадналото българско БДЖ! Аман! Ако му желаеш доброто на БДЖ-то, ходи да търсиш нови решения и клиенти на своето ниво (предполагам нисичко)! Ако искаш, изпрати тъпия си пост и на Светия Синод, на Папа Римски или директно на Аллах или Буда! На кой му пука за твоите срани синдикати, които са на хранилка при властта? Бегай бе! Остави Кремиковци на мира! И се смири най-после! Социалистическите (а сега постсоциалистически, или неокапиталистически) мастодонти, каквито са и Кремиковци, и БДЖ, и Булгартабак, и АЕЦ Козлодуй, и много други, са обречени на смърт - за едни по-бърза, за други по-бавна и мъчителна. Да идват честните частници и в Булгартабак, и в БДЖ, и навсякъде другаде! Те ще се справят по-добре от която и да е държава.
                  А вие привилегированите, инфраструктурните, дето лежите по жълтите павета и противозаконно ми пречите да се придвижвам нормално в родния ми град и да заработвам данъците, от които живеете, със социалистическите си претенции за по 30 заплати или по колкото там искате (и то във време на криза, когато на нормалните хора, дето работят по 10 и повече часа на ден и произвеждат и продават, им намаляват заплатите къде с 10, къде с 30, а някъде и със 70% и дълго не им ги плащат, ама си траят), да го духате! И ще го духате.
                  А иначе ти пожелавам весели празници! Много си тъп, Макс. Живееш с около 30-тина години назад. Далеч си от реалността. Кризата в България тепърва ще се усеща и то много по-дълбоко и по- страшно. Дано изтрие такива като теб от сериозните форуми (като те уволнят и нямаш достъп до служебен терминал, а ще ти е жал да дадеш 25 лв./месечно за нет, а може и да нямаш пари да си купиш компютър, дори втора ръка). Да ходите да пишете във форумите на Атака. Май там ви е мястото. Те ще ви дадат пари за Интернет. Те дават на всички - дори на такива претенциозни инфраструктуралисти като теб, може би дори най-вече именно на тях и подобните им претенционалисти и фанфарони, пълни с измислени и нереални идеи за самите себе си и света около тях. Огледай се! И дори да не ти хареса това, което ще видиш, приеми го! Аз така направих още преди 18-19 години и май не сгреших.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от maxcavalera
                    До

                    Г-н Георги Първанов
                    Президент на Република България

                    Г-н Сергей Станишев
                    Председател на Министерски Съвет
                    на Република България

                    Г-н Петър Мутафчиев
                    Министър на транспорта

                    Г-н Йордан Мирчев
                    Председател на Комисията по
                    транспорт и съобщения при 40-то
                    Народно събрание

                    До всички средства за масова
                    информация

                    Копие до

                    Д-р Константин Тренчев
                    Президент на КТ ”Подкрепа”

                    Доц. д-р Желязко Христов
                    Президент на КНСБ

                    ДЕКЛАРАЦИЯ

                    от

                    Федерация на транспортните работници “Подкрепа”,
                    Синдикат на железничарите в България към КНСБ,
                    Съюз на транспортните синдикати в България към КНСБ,
                    Национален железничарски синдикат “Подкрепа”

                    по повод продължаващото ликвидиране на Българските държавни железници

                    Свидетели сме на поредния опит за ликвидиране на жизненоважен отрасъл от Българската национална икономика. Отново наблюдаваме престъпните действия и бездействия на изпълнителната власт, засягащи този път един от стълбовете на транспорта в страната – държавните железници.

                    Няма държава в целия свят, която да не притежава железопътна мрежа, ж.п. превоз и съответно гари за обслужването на пътници и товари. Въпреки наличието на изключително развит авио- и автотранспорт, най-развитите и силни икономически държави в света, като Япония, Франция, Германия, Великобритания и др., непрекъснато инвестират огромни средства за развитието на своите национални железници, като създават високоскоростни локомотиви, модерни и комфортни вагони и купета, снабдени с всички съвременни технологии и железопътни гари, по нищо неотстъпващи на известни международни летища.
                    За съжаление, у нас, в страна-членка на Европейския съюз, положението е коренно различно. През злощастните години на прехода, всяко българско правителство се стараеше неуморно да разгражда и унищожава българските железници. Кулминацията се достигна при днешното управление. Планира се закриването на десетки ж.п.гари, и пристъпването към масово уволнение на железопътен персонал, стотици български граждани, в условията на тежка финансова криза ще останат на улицата, а техните семейства ще бъдат докарани до бедствено положение. Напомняме, че това са хора със специфични професии, на много, от които целия професионален път е преминал в железопътния транспорт, и те едва ли ще могат да се преквалифицират и да придобият нова професия.
                    Като пряк виновник за създалата се катастрофална ситуация, ние, синдикатите от българския железопътен транспорт, сочим Правителството на Република България, собственик и работодател на БДЖ.
                    Ние не желаем нашия ж.п. транспорт да бъде сполетян от участта на БГА “Балкан”, Кремиковци, тютюневите фабрики в нашата страна и стотиците други унищожени и разорени предприятия. Няма да бъдем безучастни свидетели на този престъпен по естеството си акт. В състояние сме да окажем противодействие на всеки, който посяга на нашето национално богатство и на труда и хляба на българските граждани.
                    Напомняме на управляващите, че нищо няма да ни възпре от мобилизация на нашите членове и симпатизанти за провеждане на протестни и ефективни стачни действия в национален мащаб, въпреки антиконституционните пречки заложени в Закона за уреждане колективните трудови спорове.
                    Като данъкоплатци, от чиито данъци се формират възнагражденията на членовете на изпълнителната и законодателната власт у нас, ние сме в правото си да изискваме и управляващите да спазват своята част от Обществения договор, и да направят всичко възможно за запазването на българските железници и работните места на полагащите труд в тях. Надяваме се здравия разум да надделее, в противен случай властниците в нашата страна ще трябва да поемат цялата отговорност за това което ще последва.

                    Председател на СЖБ-КНСБ:
                    /Петър Бунев/

                    Председател на ФТР “Подкрепа”:
                    /Розен Зарков/

                    Председател на СТСБ-КНСБ:
                    /Екатерина Йорданова/

                    Председател на НЖС “Подкрепа”:
                    /Божидар Тасев/
                    Ех,Макс,Макс,трябваше работниците да запретнат ръкави а не да се крият като мишоци.
                    Уникални сме с простотията си :
                    1.Над 130 000 без работа заради спирането на Кремиковци.
                    2.За първи път от 140 години нито един товарен влак не потегли в Северна България.


                    http://paper.standartnews.com/bg/art...article=275072
                    Железницата пред фалит
                    За първи път от 140 години нито един товарен влак не потегли в Северна България

                    Железницата е пред фалит. В четвъртък, 16 април, нито един товарен влак не потегли в Северна България, научи "Стандарт". Това се случва за първи в 140-годишната история на железницата, кълнат се препатили служители с 4-десетилетен стаж. До приключването на броя вчера на север от Стара планина не беше композиран нито един товарен влак. На юг се движат само малки композиции с варовик от Огняново до енергийния комплекс "Марица-изток". ЛУКОЙЛ също спря превоза на горива с влакове, тъй като приключи ремонтът на тръбопровода от рафинерията до Ихтиман, с което оряза и последните товари на БДЖ. Положението е тежко, но се оправяме, коментира генералният директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура" Антон Гинев. Вчера (17 април) платихме аванса на служителите, който дължим след 15-о число всеки месец. Но влаковете наистина намаляха, поради което приходите ни от такси също паднаха. 6 млн. лв. са те месечно, а само фонд "Работна заплата" ни е 15 млн. лв. А освен заплати трябва да плащаме и ток, вода, горива, материали и пр., коментира Гинев. Преди година получавахме по 700 хил. лв. на ден, а сега са едва 200 хиляди, добави той.
                    В БДЖ финансовото положението е още по-тежко, тъй като сметките им в няколко банки бяха блокирани от Агенцията за държавни вземания. Вероятно поради това изпълнителният директор Христо Монов упорито не вдигаше телефона си. Финансовият шеф Михаил Драгиев отказа да говори с мотив, че е "на среща извън компанията".
                    БДЖ бе повлечено към дъното от "Кремиковци", което осигуряваше 1/4 от товарите - 5 млн. т годишно, а днес дължи на БДЖ над 21 млн. лева.
                    Белчо Цанев
                    Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                    Коментар


                    • Мерси- подобно, между другото не съм искам да засегна никого, а просто прекалих с алкохола на празника, а "случаят Кремиковци" отдавна е извън непосредствените ми интереси(освен като данъкоплатец).

                      Коментар


                      • Днес е празник и не ми се спори с никой.Надявам се да си тук след светлите празници които ни очакват а за сега ти желая много здраве и много късмет на БФБ.
                        това не е края

                        Коментар


                        • Ето затова трябва да започнете да търгувате на БФБ- за да се научите да си плащате за грешките- пък били те и 20 годишни....

                          Коментар


                          • Защото трудно се загърбват 20г. просто ей така
                            това не е края

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mer4o2
                              охраната е взела заплата 100%.скрапоцеха и непрекъсната 50% от щата/зависи от степента /за месец март!!!!!!декември,ануари и февруари са "прескочени"-до вчера /петък/трябваше да се изплатят поне на 4 производства...пари няма,но за работниците.стойте си в къщи и чакайте.....на протести ви няма никакви.....
                              Само да питам- като не ви плащат, защо протестирате , а не напускате?

                              Коментар


                              • охраната е взела заплата 100%.скрапоцеха и непрекъсната 50% от щата/зависи от степента /за месец март!!!!!!декември,ануари и февруари са "прескочени"-до вчера /петък/трябваше да се изплатят поне на 4 производства...пари няма,но за работниците.стойте си в къщи и чакайте.....на протести ви няма никакви.....

                                Коментар

                                Working...
                                X