IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кремиковци (4KW / KREM) - архив до 01.09.11 (тема 2)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts



  • Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

    Коментар


    • Колко от Вас могат да кажат от кой цех е това ?
      Едва ли са много ,но аз ще Ви кажа :
      Това е снимка на стан 900/500 който още по времето на Валентин Захариев беше нарязан на скрап :
      Това е входящата част на стана с поглед към Машинната зала от която е управляван стана - Черновите клетки :

      Пак обяснявам Захариев го наряза на скрап :

      Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Факушка
        Първоначално изпратено от maxcavalera
        Бе то и GM ще премине през фалита,но това не значи,че няма да работи.
        Колкото до мнението ти, за мен то не е меродавно.И все пак имаш правото да твърдиш каквото пожелаеш
        The GM Europe Rьsselheim, Germany Factory 2009


        KREM 2009

        Коментар


        • Факушката е прав.
          Кремиковци е на изкуствено дишане с парите на всички нас.
          А Министър Димитров е лъжец.
          Протаква нещата до изборите, след него - потоп.
          Жал ми е за всичи некадърници които все още се
          надяват че ще получат пари от това фалирало предприятие.
          Проблема обаче си е техен, колкото акъл- толкоз и пари!
          Точка!

          Коментар


          • Първоначално изпратено от maxcavalera
            Бе то и GM ще премине през фалита,но това не значи,че няма да работи.
            Колкото до мнението ти, за мен то не е меродавно.И все пак имаш правото да твърдиш каквото пожелаеш
            Абсолютно си прав.
            За разлика от GM обаче, след като премине през фалит Кремиковци няма да заработи повече.
            Разликата е, че технолигиите на GМ са доста по съвременни за бранша в който работи, не са от първата световна война.
            Докато Кремиковските са някъде оттогава. И друго - Кремиковци е далече от пристанище, далече от желязна руда и продукцията е еФтина защото не си плащат разходите, никой не си прави труда да инвестира в осъвременяването на технологиите (няма луди) а и заплатите са ниски - ако въобще ги плащат.
            Но - това време отминава безвъзвратно. Кремиковци ще затвори, а ние няма повече да му дишаме отровите.

            Благодаря ти че ми даде правото да твърдя каквото пожелая.
            Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.

            Коментар


            • Бе то и GM ще премине през фалита,но това не значи,че няма да работи.
              Колкото до мнението ти, за мен то не е меродавно.И все пак имаш правото да твърдиш каквото пожелаеш

              Коментар


              • Първоначално изпратено от maxcavalera
                Приятел, или поdстрекаваш за взимане на инвестиционно решение или мнението ти е меродавно за състоянието на комбината.
                И кажи на професорите дето пишат учебниците по психология да вкарат тема за цветното писане.Току виж го въведат като симптом на психични отклонения


                Наистина подстрекавам за взимане на инвестиционно решение. Също така мнението ми в общия случай е вярно.


                За съжаление Кремиковци ще фалира, а хората там може би няма да си вземат заплатите.
                Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от badboy333
                  Първоначално изпратено от maxcavalera
                  Кажи сладур, липсвам ли ти?
                  Простотията и човешката глупост ходят по хората и са безразмерни величини(колко ли знаят що е това?)!!!
                  Не си заслужава да се хабиш за такива дето са изпълнени с безразмерни величини!!!
                  Прав си, но аз не се хабя,а се наслаждавам на величините които описваш на някой хора тук
                  Ето и поздравче от мен: http://www.vbox7.com/play:c9f7565b

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от maxcavalera
                    Кажи сладур, липсвам ли ти?
                    Простотията и човешката глупост ходят по хората и са безразмерни величини(колко ли знаят що е това?)!!!
                    Не си заслужава да се хабиш за такива дето са изпълнени с безразмерни величини!!!
                    Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от badboy333
                      Първоначално изпратено от maxcavalera
                      До

                      Г-н Георги Първанов
                      Президент на Република България

                      Г-н Сергей Станишев
                      Председател на Министерски Съвет
                      на Република България

                      Г-н Петър Мутафчиев
                      Министър на транспорта

                      Г-н Йордан Мирчев
                      Председател на Комисията по
                      транспорт и съобщения при 40-то
                      Народно събрание

                      До всички средства за масова
                      информация

                      Копие до

                      Д-р Константин Тренчев
                      Президент на КТ ”Подкрепа”

                      Доц. д-р Желязко Христов
                      Президент на КНСБ

                      ДЕКЛАРАЦИЯ

                      от

                      Федерация на транспортните работници “Подкрепа”,
                      Синдикат на железничарите в България към КНСБ,
                      Съюз на транспортните синдикати в България към КНСБ,
                      Национален железничарски синдикат “Подкрепа”

                      по повод продължаващото ликвидиране на Българските държавни железници

                      Свидетели сме на поредния опит за ликвидиране на жизненоважен отрасъл от Българската национална икономика. Отново наблюдаваме престъпните действия и бездействия на изпълнителната власт, засягащи този път един от стълбовете на транспорта в страната – държавните железници.

                      Няма държава в целия свят, която да не притежава железопътна мрежа, ж.п. превоз и съответно гари за обслужването на пътници и товари. Въпреки наличието на изключително развит авио- и автотранспорт, най-развитите и силни икономически държави в света, като Япония, Франция, Германия, Великобритания и др., непрекъснато инвестират огромни средства за развитието на своите национални железници, като създават високоскоростни локомотиви, модерни и комфортни вагони и купета, снабдени с всички съвременни технологии и железопътни гари, по нищо неотстъпващи на известни международни летища.
                      За съжаление, у нас, в страна-членка на Европейския съюз, положението е коренно различно. През злощастните години на прехода, всяко българско правителство се стараеше неуморно да разгражда и унищожава българските железници. Кулминацията се достигна при днешното управление. Планира се закриването на десетки ж.п.гари, и пристъпването към масово уволнение на железопътен персонал, стотици български граждани, в условията на тежка финансова криза ще останат на улицата, а техните семейства ще бъдат докарани до бедствено положение. Напомняме, че това са хора със специфични професии, на много, от които целия професионален път е преминал в железопътния транспорт, и те едва ли ще могат да се преквалифицират и да придобият нова професия.
                      Като пряк виновник за създалата се катастрофална ситуация, ние, синдикатите от българския железопътен транспорт, сочим Правителството на Република България, собственик и работодател на БДЖ.
                      Ние не желаем нашия ж.п. транспорт да бъде сполетян от участта на БГА “Балкан”, Кремиковци, тютюневите фабрики в нашата страна и стотиците други унищожени и разорени предприятия. Няма да бъдем безучастни свидетели на този престъпен по естеството си акт. В състояние сме да окажем противодействие на всеки, който посяга на нашето национално богатство и на труда и хляба на българските граждани.
                      Напомняме на управляващите, че нищо няма да ни възпре от мобилизация на нашите членове и симпатизанти за провеждане на протестни и ефективни стачни действия в национален мащаб, въпреки антиконституционните пречки заложени в Закона за уреждане колективните трудови спорове.
                      Като данъкоплатци, от чиито данъци се формират възнагражденията на членовете на изпълнителната и законодателната власт у нас, ние сме в правото си да изискваме и управляващите да спазват своята част от Обществения договор, и да направят всичко възможно за запазването на българските железници и работните места на полагащите труд в тях. Надяваме се здравия разум да надделее, в противен случай властниците в нашата страна ще трябва да поемат цялата отговорност за това което ще последва.

                      Председател на СЖБ-КНСБ:
                      /Петър Бунев/

                      Председател на ФТР “Подкрепа”:
                      /Розен Зарков/

                      Председател на СТСБ-КНСБ:
                      /Екатерина Йорданова/

                      Председател на НЖС “Подкрепа”:
                      /Божидар Тасев/
                      Ех,Макс,Макс,трябваше работниците да запретнат ръкави а не да се крият като мишоци.
                      Уникални сме с простотията си :
                      1.Над 130 000 без работа заради спирането на Кремиковци.
                      2.За първи път от 140 години нито един товарен влак не потегли в Северна България.


                      http://paper.standartnews.com/bg/art...article=275072
                      Железницата пред фалит
                      За първи път от 140 години нито един товарен влак не потегли в Северна България

                      Железницата е пред фалит. В четвъртък, 16 април, нито един товарен влак не потегли в Северна България, научи "Стандарт". Това се случва за първи в 140-годишната история на железницата, кълнат се препатили служители с 4-десетилетен стаж. До приключването на броя вчера на север от Стара планина не беше композиран нито един товарен влак. На юг се движат само малки композиции с варовик от Огняново до енергийния комплекс "Марица-изток". ЛУКОЙЛ също спря превоза на горива с влакове, тъй като приключи ремонтът на тръбопровода от рафинерията до Ихтиман, с което оряза и последните товари на БДЖ. Положението е тежко, но се оправяме, коментира генералният директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура" Антон Гинев. Вчера (17 април) платихме аванса на служителите, който дължим след 15-о число всеки месец. Но влаковете наистина намаляха, поради което приходите ни от такси също паднаха. 6 млн. лв. са те месечно, а само фонд "Работна заплата" ни е 15 млн. лв. А освен заплати трябва да плащаме и ток, вода, горива, материали и пр., коментира Гинев. Преди година получавахме по 700 хил. лв. на ден, а сега са едва 200 хиляди, добави той.
                      В БДЖ финансовото положението е още по-тежко, тъй като сметките им в няколко банки бяха блокирани от Агенцията за държавни вземания. Вероятно поради това изпълнителният директор Христо Монов упорито не вдигаше телефона си. Финансовият шеф Михаил Драгиев отказа да говори с мотив, че е "на среща извън компанията".
                      БДЖ бе повлечено към дъното от "Кремиковци", което осигуряваше 1/4 от товарите - 5 млн. т годишно, а днес дължи на БДЖ над 21 млн. лева.
                      Белчо Цанев
                      Първоначално изпратено от badboy333
                      Поздравче с песента за всички боклуци :

                      http://www.vbox7.com/play:0e8e7a27

                      Приемете го лично работници и престанете да седите със скръстени ръце:

                      http://www.vbox7.com/play:c6625705
                      Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                      Коментар


                      • Кажи сладур, липсвам ли ти?

                        Коментар


                        • Хм.МАКС-Плагиата още не се е събудил или няма комп. на влака.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Факушка
                            Христос воскресе!

                            За съжаление държавата се пълни с болни хора. Жалко за работниците в Кремиковци, жалко и за всички други на които компаниите в които работят ще фалират.
                            Но немалък дял за фалита им имат душевно болните.
                            Четейки тази тема, виждам че тук са се събрали доста такива - постоянно драскат, обясняват колко са велики, водят публичен задълбочен диалог със себе си, пишат в цвят...
                            И ако това не е едно лице, то значи съм прав за психарите. Стават все повече и повече.

                            А Кремиковци...
                            фалит се очертава... скорошен фалит...
                            Приятел, или поdстрекаваш за взимане на инвестиционно решение или мнението ти е меродавно за състоянието на комбината.
                            И кажи на професорите дето пишат учебниците по психология да вкарат тема за цветното писане.Току виж го въведат като симптом на психични отклонения

                            Коментар


                            • Факушка,Христос наистина воскресе!Кремиковци няма да фалира,след един месец съда ще каже,че неплатежоспособността се отменя ,и цирка ше е пълен...Ще се върне Прамотчо и целият му антураж.

                              Коментар


                              • Христос воскресе!

                                За съжаление държавата се пълни с болни хора. Жалко за работниците в Кремиковци, жалко и за всички други на които компаниите в които работят ще фалират.
                                Но немалък дял за фалита им имат душевно болните.
                                Четейки тази тема, виждам че тук са се събрали доста такива - постоянно драскат, обясняват колко са велики, водят публичен задълбочен диалог със себе си, пишат в цвят...
                                И ако това не е едно лице, то значи съм прав за психарите. Стават все повече и повече.

                                А Кремиковци...
                                фалит се очертава... скорошен фалит...
                                Мнението ми е препоръка за покупка или за продажба на акции.

                                Коментар

                                Working...
                                X