IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кремиковци (4KW / KREM) - архив до 01.09.11 (тема 2)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Какво става с Вене Сотиров?

    Коментар


    • До

      Г-н Георги Първанов
      Президент на Република България

      Г-н Сергей Станишев
      Председател на Министерски Съвет
      на Република България

      Г-н Петър Мутафчиев
      Министър на транспорта

      Г-н Йордан Мирчев
      Председател на Комисията по
      транспорт и съобщения при 40-то
      Народно събрание

      До всички средства за масова
      информация

      Копие до

      Д-р Константин Тренчев
      Президент на КТ ”Подкрепа”

      Доц. д-р Желязко Христов
      Президент на КНСБ

      ДЕКЛАРАЦИЯ

      от

      Федерация на транспортните работници “Подкрепа”,
      Синдикат на железничарите в България към КНСБ,
      Съюз на транспортните синдикати в България към КНСБ,
      Национален железничарски синдикат “Подкрепа”

      по повод продължаващото ликвидиране на Българските държавни железници

      Свидетели сме на поредния опит за ликвидиране на жизненоважен отрасъл от Българската национална икономика. Отново наблюдаваме престъпните действия и бездействия на изпълнителната власт, засягащи този път един от стълбовете на транспорта в страната – държавните железници.

      Няма държава в целия свят, която да не притежава железопътна мрежа, ж.п. превоз и съответно гари за обслужването на пътници и товари. Въпреки наличието на изключително развит авио- и автотранспорт, най-развитите и силни икономически държави в света, като Япония, Франция, Германия, Великобритания и др., непрекъснато инвестират огромни средства за развитието на своите национални железници, като създават високоскоростни локомотиви, модерни и комфортни вагони и купета, снабдени с всички съвременни технологии и железопътни гари, по нищо неотстъпващи на известни международни летища.
      За съжаление, у нас, в страна-членка на Европейския съюз, положението е коренно различно. През злощастните години на прехода, всяко българско правителство се стараеше неуморно да разгражда и унищожава българските железници. Кулминацията се достигна при днешното управление. Планира се закриването на десетки ж.п.гари, и пристъпването към масово уволнение на железопътен персонал, стотици български граждани, в условията на тежка финансова криза ще останат на улицата, а техните семейства ще бъдат докарани до бедствено положение. Напомняме, че това са хора със специфични професии, на много, от които целия професионален път е преминал в железопътния транспорт, и те едва ли ще могат да се преквалифицират и да придобият нова професия.
      Като пряк виновник за създалата се катастрофална ситуация, ние, синдикатите от българския железопътен транспорт, сочим Правителството на Република България, собственик и работодател на БДЖ.
      Ние не желаем нашия ж.п. транспорт да бъде сполетян от участта на БГА “Балкан”, Кремиковци, тютюневите фабрики в нашата страна и стотиците други унищожени и разорени предприятия. Няма да бъдем безучастни свидетели на този престъпен по естеството си акт. В състояние сме да окажем противодействие на всеки, който посяга на нашето национално богатство и на труда и хляба на българските граждани.
      Напомняме на управляващите, че нищо няма да ни възпре от мобилизация на нашите членове и симпатизанти за провеждане на протестни и ефективни стачни действия в национален мащаб, въпреки антиконституционните пречки заложени в Закона за уреждане колективните трудови спорове.
      Като данъкоплатци, от чиито данъци се формират възнагражденията на членовете на изпълнителната и законодателната власт у нас, ние сме в правото си да изискваме и управляващите да спазват своята част от Обществения договор, и да направят всичко възможно за запазването на българските железници и работните места на полагащите труд в тях. Надяваме се здравия разум да надделее, в противен случай властниците в нашата страна ще трябва да поемат цялата отговорност за това което ще последва.

      Председател на СЖБ-КНСБ:
      /Петър Бунев/

      Председател на ФТР “Подкрепа”:
      /Розен Зарков/

      Председател на СТСБ-КНСБ:
      /Екатерина Йорданова/

      Председател на НЖС “Подкрепа”:
      /Божидар Тасев/

      Коментар


      • [quote="жена"][quote="az_sum"]
        Първоначално изпратено от жена
        Първоначално изпратено от maxcavalera
        http://www.capital.bg/show.php?storyid=706931
        защо нямаме пари за март както се говори знаели някой???и някой взел ли е?
        ами...защото няма пари за заплати...както винаги, има пари обаче за сключване на разни сделчици с неслучайни фирмички както винаги е било.Има производства на който е платено авансово за март.[/] дано скоро да има на всички авансово за март иначе лошо егати работата[/quot стоманата произвежда а няма пари за тях ??

        Коментар


        • Първоначално изпратено от az_sum
          Първоначално изпратено от жена
          Първоначално изпратено от maxcavalera
          http://www.capital.bg/show.php?storyid=706931
          защо нямаме пари за март както се говори знаели някой???и някой взел ли е?
          ами...защото няма пари за заплати...както винаги, има пари обаче за сключване на разни сделчици с неслучайни фирмички както винаги е било.Има производства на който е платено авансово за март.
          дано скоро да има на всички авансово за март иначе лошо егати работата

          Коментар


          • Първоначално изпратено от жена
            Първоначално изпратено от maxcavalera
            http://www.capital.bg/show.php?storyid=706931
            защо нямаме пари за март както се говори знаели някой???и някой взел ли е?
            ами...защото няма пари за заплати...както винаги, има пари обаче за сключване на разни сделчици с неслучайни фирмички както винаги е било.Има производства на който е платено авансово за март.
            Една птичка пролет не прави!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от badboy333
              Първоначално изпратено от maxcavalera
              http://www.vbox7.com/play:0e8e7a27
              Наистина е време да изхвърлим БОКЛУКА ,Макс ,ако искаме да дадем Шанс на децата си,да го приемем лично :

              http://www.vbox7.com/play:c6625705
              http://www.vbox7.com/play:b6b8398a

              Коментар


              • Първоначално изпратено от жена
                Първоначално изпратено от maxcavalera
                http://www.capital.bg/show.php?storyid=706931
                защо нямаме пари за март както се говори знаели някой???и някой взел ли е?
                Взели са...Станишев,Доган,Царя честити, и някой друг нещастник в управлението на комбината.А на вас ще ви дадът..........................................ама друг път.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от maxcavalera
                  http://www.capital.bg/show.php?storyid=706931
                  защо нямаме пари за март както се говори знаели някой???и някой взел ли е?

                  Коментар


                  • Металурзите ще подаряват боядисани яйца на управляващите
                    17 Април 2009 | 11:16

                    Приключи протестът на кремиковските работници, предаде агенция „Фокус”. Металурзите се разотиваха с пожелания за весели празници. Работниците предложиха следващия вторник, когато ще е поредният им протест, да донесат по едно боядисано яйце, което да подарят на управляващите. С това те щели да покажат, че са добронамерени.
                    Днешният протест на „Кремиковци” продължи само час и половина заради празниците. Нямаше и протестно шествие до институциите.
                    Движението около храм-паметник „Св. Александър Невски” е възстановено.

                    Щом са добронамерени значи са благодарни за това че тройната ламя ги докара до просешка тояга!

                    Коментар


                    • http://www.capital.bg/show.php?storyid=706931

                      Коментар


                      • Предлагам да се преборим с демографския срив като привлечем чужденци които да имигрират у нас. Ето какво предлагаме на чужденците и на нашето население:
                        1.Най-ниски заплати в целия европейски съюз!
                        2.Най-ниски пенсии в Европейския съюз!
                        3.Най-мръсни градове!
                        4.Благоприятна среда за развиване на престъпност!(корумпирани правителство и съдилища)
                        5.Евтини наркотици които да употребяват вашите деца!
                        6.Много и различни болести които няма да излекувате заради жалката ни здравна система
                        7.Образование което може да си купите почти без пари
                        8.Шофьорска книжка която можете да си вземете без да губите време за обучение (теоритично и практическо)
                        9.Политици които не се интересуват от вас и от вашите деца а се интересуват само да не им лъснат далаверите пред европейците!
                        10.Ще имате възможност да работите в многото предприятия които бяха закрити и разрушени като пазачи на нищото,или на онова което така или иначе ще бъде откраднато(ако все още не е), за заплата в размер на 200-300лв, които ще ви стигнат за ток и вода...Всъщност защо ви е да работите...то и без това няма къде!
                        11.Чист въздух не защото на комините на предприятията има монтирани филтри а просто защото няма предприятия!
                        12.Малко преди да умрете от правителството ще ви пратят на море(белким се удавите)Не забравяйте да си вземете бурканче кисело мляко на "почивката",защото там кебапчетата са скъпи(поне за вашите пенсии)
                        13.Тук ще продавате наркотици на децата безнаказано!
                        Сигурно пропускам нещо важно...Абе няма значение, елате и ще видите колко е хубаво при нас
                        Господа управляващи,искам да ви попитам,гледам само изборите и електората ви интересуват.Защо не мислихте за народа по време на управлението си а се сещате за него само преди изборите и се чудите как да се уредите с някое место повече в парламента.Всъщност защо са ви места в парламента.То там е хан-Чирпан,влиза (ако изобщо влезе) куцо и сакато.
                        Онзи ден гледах по националната телевизия....О ЧУДО!!!!!!!Ахмет доган се яви на работа за 6-ти път за целия си мандат!И аз смятам да направя така.През следващите 4 години смятам да ида само 6 пъти на работа,хем може да ме покажат по новините като герой който не ходи на работа.Интересно по турските новини по БНТ дали пуснаха тази новина?И ако са я пуснали с какъв акъл електората на ДПС ще пусне бюлетината си пак за него?
                        Вие господин Станишев защо и вие изобщо ходите на работа.Те и без вас, министрите знаят как да крадът(за благото на Партията)и да съсипват държавата.
                        Ахмед Емин бил написал в предсмъртното си писмо "Не мога да предам родината си"(или нещо от сорта)НО нашата мързелива прокуратура не видя нищо странно в това изречение!

                        Коментар


                        • Бавят заплатите на машинистите

                          Спират ни заплатите, оставаме само на аванси, алармира обезпокоен машинист от БДЖ.
                          Телефоните на синдикалистите на компанията Петър Бунев и Йордан Манов обаче напразно звъняха до късно след обяд без отговор.
                          Заплатите и авансите на служителите в БДЖ вероятно ще започнат да се бавят, коментира Христина Белева от пресцентъра на БДЖ. Нямаме намерение, а още по-малко заповед да бавим или спираме заплатите, но икономическата ситуация може да го наложи, уточни Белева. Заради кризата товарите на БДЖ са намалели с 25-30 на сто в сравнение със същия период на 2008 г., коментира тя. По тази причина намалява и значителна част от приходите на компанията.
                          Причините за отлива на товари обаче е не само кризата, но и вдигането на тарифите за превоз на товари, смятат клиенти на БДЖ. Според тях другата причина са тромавите процедури при получаване и товарене на вагоните.
                          Въпреки кризата компанията не прави нищо, за да задържи товародателите или да привлече нови, оплакват се клиенти. Мнозина дори смятат, че зад постоянното затъване на компанията прозира желание тя да бъде продадена евтино или да бъдат облагодетелствани частните жп превозвачи.

                          Коментар


                          • Железницата фалира
                            17 април 2009, 23:53

                            София, България
                            изпрати на приятел
                            Разпечатай
                            В четвъртък, 16 април, нито един товарен влак не потегли в Северна България, научи "Стандарт". Това се случва за първи в 140-годишната история на железницата, кълнат се препатили служители с 4-десетилетен стаж.
                            Вчера на север от Стара планина не беше композиран нито един товарен влак. На юг се движат само малки композиции с варовик от Огняново до енергийния комплекс "Марица-изток". ЛУКОЙЛ също спря превоза на горива с влакове, тъй като приключи ремонта на тръбопровода от рафинерията до Ихтиман, с което оряза и последните товари на БДЖ.


                            Положението е тежко, но се оправяме, коментира генералният директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура" Антон Гинев. Вчера (17 април) платихме аванса на служителите, който дължим след 15-о число всеки месец. Но влаковете наистина намаляха, поради което приходите ни от такси също паднаха. 6 млн. лв. са те месечно, а само фонд "Работна заплата" ни е 15 млн. лв. А освен заплати трябва да плащаме и ток, вода, горива, материали и пр., коментира Гинев. Преди година получавахме по 700 хил. лв. на ден, а сега са едва 200 хиляди, добави той.

                            В БДЖ финансовото положението е още по-тежко, тъй като сметките им в няколко банки бяха блокирани от Агенцията за държавни вземания. Компанията бе повлечена към дъното от "Кремиковци", което осигуряваше 1/4 от товарите - 5 млн. т годишно, а днес дължи на БДЖ над 21 млн. лева. /БЛИЦ

                            Коментар


                            • http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=59079
                              Докато синдикалистите ви изкарват по площадите като животни, ето това става във Крема. Ще иа да чакате заплати от продажба на активи - май всичко вече е разпродадено, но сега ще се разбере.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от maxcavalera
                                http://www.vbox7.com/play:0e8e7a27
                                Наистина е време да изхвърлим БОКЛУКА ,Макс ,ако искаме да дадем Шанс на децата си,да го приемем лично :

                                http://www.vbox7.com/play:c6625705
                                Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово ...

                                Коментар

                                Working...
                                X