IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
    Истината е, че рискове има. И големият проблем е, че (пазарът е убеден че) централните банки са си изгърмяли патроните.

    Аз още септември месец постнах тука думите на Лари Съмърс, който тогава каза, че по принцип икономиката на САЩ изглежда в добра форма, но една криза в Азия може да се отрази непропорционално силно (негативно) върху САЩ, защото за разлика от 1997 сега лихвения процент няма накъде повече да пада.

    А знаеш, че пазарите се шашкат най-много от несигурността. Обикновено след много несигурност и ирационална преувеличена реакция на пазара, когато лошите новини реално дойдат пазарът си отдъхва и отива нагоре
    Да, така е - за несигурността и ирационалството.
    Рискове има, но те се преекспонират умишлено.
    Проблемът на САЩ иде донякъде от скъпият долар.

    Криза в Азия: каква криза? На пазарите ли, на икономиките ли, на потреблението ли?

    - Пазарите и сега са на баси ниските нива.
    - Икономически спих не виждам, това, че китайската икономика се забавила до 6-7% (аре да кажем - послъгват главните китайски хора и реалният ръст ще е 3-4%) - малко ли е - колко големи икономики растат с например 4%?
    - Потреблението основно в Китай е доста по-високо отпреди години, когато китайските хора караха само на ориз и дочени работни униформи - пазаруват и харчат яко, особено по-заможните. Може би за в бъдеще ще понамалява, по демографски причини, но процесът ще е постепенен и няма да стартира скоро.


    Ако наистина твърдо се споразумеят петроладжиите, слузта ще се повиши и ще се стабилизира на 40-50 кинта.

    Не виждам от какво се плашат инвеститорите. Доколкото е имало негативни работи, тоя спад на пазарите ги отчете и то двойно даже.
    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение

      А знаеш, че пазарите се шашкат най-много от несигурността. Обикновено след много несигурност и ирационална преувеличена реакция на пазара, когато лошите новини реално дойдат пазарът си отдъхва и отива нагоре
      Което си е съвсем логично. Като знаеш точно каква е лошата новина можеш да я куонтифицираш сравнително точно. Като не знаеш - взимаш за база един много, много лош сценарий, който е доста малко вероятно да се случи.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
        Пазарите започнаха да възстановяват и разбира се, веднага лаенето и поръчковите статии започнаха да пъкат, вижте какво са пуснали в Блиц:

        http://www.blitz.bg/news/article/393831

        1.Китайският износ падна с 11.2% на годишна база през януари 2016 г.
        2.Китайският внос се оказа дори по-зле от износа-сривът при него е 18.2% на годишна база.
        3.Спадът във вноса на Китай продължава вече 15 месеца подред.
        4.Износът на Индия също намалява- с 13.6% за януари на годишна база.
        5.Износът на Япония се срина с 8% през декември, а вносът на тази страна рухна с 18%.
        6.За шеста година подред икономиката на Япония е в рецесия.
        7.Износът на САЩ през декември 2015 година се понижи със 7%.
        8.Производствените поръчки в САЩ намаляват 14 месеца подред.
        9.Индексът на ефективността на ресторантите в САЩ падна до най-ниското си ниво от 2008 година насам.
        10. Baltic Dry Index, който определя стойността на превозите на товари по море слезе под 300 пункта за първи път в историята си.
        11.Днес е по-евтино да наемеш голям търговски кораб, отколкото спортно „Ферари”.
        12.Заявките за покупка на тежко товарни автомобили в САЩ намаляха с 48% през януари 2016 година на годишна база.
        13.Заради слабото търсене, „даймлер” съкрати 1250 работника в заводите си само в САЩ.
        14. Дори при договорка между Русия и ОПЕК за замразяване на добивите на петрол, цените останаха доста под 50 долара за барел.
        15.35% от всички петролни и газови компании в света са пред фалит.
        16.В САЩ са фалирали вече 67 петролни и газови компании.
        17.Уволненията в САЩ са се увеличили с 218% през януари.
        18.Цената на златото стигна най-добрите си тримесечни котировки от 30 години.
        19.Една пета от капитализацията на публичните компании в света бе унищожена заради спада на цените на акциите.
        20.От март 2008 година досега Централните банки са понижавали лихвите 637 пъти и са станали собственици на активи за 12.3 трилиона долара.


        1,2 и 3 - интересно как тогава потреблението в Китай расте и то с над 10%? Не знам дали вносът намалява за някои работи, но за автомобилите очевидно расте и то с двуцифрени темпове.

        13 - търсенето на Daimler намаля така драстически, че компанията отчете най-големите приходи от продажби доколкото зная въобще в историята си.

        14 - дали ще останат, това все още не се знае, защото договорка - и то не твърда - има само от няколко дни - и то за замразяване на супервисоките нива от януари.

        18 - аз все си мислех, че цената на Жълтото бе стигнала до над 1900 кинта - и то не преди 30 години, ама може и да съм сънувал.

        19 - загубиха, я - заради такива "анализатори".


        По останалите точки нямам нужната информация и компетенство да се изкажа, но ето - 1/3 от твърденията са очевидни лъжи.
        Истината е, че рискове има. И големият проблем е, че (пазарът е убеден че) централните банки са си изгърмяли патроните.

        Аз още септември месец постнах тука думите на Лари Съмърс, който тогава каза, че по принцип икономиката на САЩ изглежда в добра форма, но една криза в Азия може да се отрази непропорционално силно (негативно) върху САЩ, защото за разлика от 1997 сега лихвения процент няма накъде повече да пада.

        А знаеш, че пазарите се шашкат най-много от несигурността. Обикновено след много несигурност и ирационална преувеличена реакция на пазара, когато лошите новини реално дойдат пазарът си отдъхва и отива нагоре
        Last edited by Misho ILIEV; 18.02.2016, 13:50.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

          Императоре,
          Утре ли излиза отчета на Алианц ,ако не е добър ще срине целия финансов сектор...
          Мисли му...
          Влошени резултати отчасти имаше само за третото тримесечие на миналата година и нормално - да платиш цял взривен китайски град, не е малка работа. Въпреки туй имаше ръст за цялото деветмесечие - 3.5% на приходите и 3.8% на продажбата. Четвъртото тримесечие не знам да е станало нещо форсмажорно, дето да дръпне годишните резултати надолу.

          Ето туканка - резултати:

          https://www.allianz.com/en/investor_.../results.html/
          Last edited by Императорът; 18.02.2016, 13:50.
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Hermes73 Разгледай мнение
            Такава е картината ако не се гледа с розови очила
            Не знам, някак ми се вижда невероятно хората по света изведнъж, с настъпването на 16-а година, да се решили да спрат да потребяват.
            Примерно точка 3 и точка 18 са безспорни и очевадни лъжи. Ръстът на потреблението в Китай за 15-а година бе около 12%. Вероятно потребяват повече свои стоки, ако наистина има спад на износът, но пък всички автомобилни компании отчитат сериозни ръстове на продажбите - и в Китай и другаде. Виж резултатите на Даймлер, дето според автора на статията едва ли не никой не им иска вече колите и камионите. 52% ръст на продажбите именно в Китай.
            Златцето - ти си падаш по: я кажи - не си ли го виждал над настоящите цени?

            Друга статия в същият руски сайт твърди, че отчетите на щатските компании масово били ужасяващи... а инфото което четем постоянно в Инвесторът в поне 2/3 от случаите показва ръстове на продажби и печалба - понякога дори рекордни.

            Е, аз на официалните отчети на 138 могъщи компании ли да вярвам или на някакъв руски интернет-писарушко, дето дори не си е написал името?
            Че даже аз - дето не ми е работа - напиша ли статия за Инвесторът, заставам с името си под нея !!! Утре тоя келеш може да напише, че цялата световна икономика се е сринала с 99%, че хората по света са пуснали корени и листа и карат на фотосинтеза, само Русия е 638% нагоре.

            Послепис:

            Погледнах една статия туканка - да - директният внос в Китай намалява рязко, но рязко скача вносът ПРЕЗ Хонконг, щото така е по на далавера. Китайският човек по природа е гявол - не се учудвам. Износът намалява за миналият месец - но има ръст на потребителските цени заради по-високото потребление - това става по цял свят преди новата година.
            Last edited by Императорът; 18.02.2016, 13:39.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

              Императоре,
              Утре ли излиза отчета на Алианц ,ако не е добър ще срине целия финансов сектор...
              Мисли му...
              Утре - но не виждам защо да е недобър.
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                Пазарите започнаха да възстановяват и разбира се, веднага лаенето и поръчковите статии започнаха да пъкат, вижте какво са пуснали в Блиц:

                http://www.blitz.bg/news/article/393831

                1.Китайският износ падна с 11.2% на годишна база през януари 2016 г.
                2.Китайският внос се оказа дори по-зле от износа-сривът при него е 18.2% на годишна база.
                3.Спадът във вноса на Китай продължава вече 15 месеца подред.
                4.Износът на Индия също намалява- с 13.6% за януари на годишна база.
                5.Износът на Япония се срина с 8% през декември, а вносът на тази страна рухна с 18%.
                6.За шеста година подред икономиката на Япония е в рецесия.
                7.Износът на САЩ през декември 2015 година се понижи със 7%.
                8.Производствените поръчки в САЩ намаляват 14 месеца подред.
                9.Индексът на ефективността на ресторантите в САЩ падна до най-ниското си ниво от 2008 година насам.
                10. Baltic Dry Index, който определя стойността на превозите на товари по море слезе под 300 пункта за първи път в историята си.
                11.Днес е по-евтино да наемеш голям търговски кораб, отколкото спортно „Ферари”.
                12.Заявките за покупка на тежко товарни автомобили в САЩ намаляха с 48% през януари 2016 година на годишна база.
                13.Заради слабото търсене, „даймлер” съкрати 1250 работника в заводите си само в САЩ.
                14. Дори при договорка между Русия и ОПЕК за замразяване на добивите на петрол, цените останаха доста под 50 долара за барел.
                15.35% от всички петролни и газови компании в света са пред фалит.
                16.В САЩ са фалирали вече 67 петролни и газови компании.
                17.Уволненията в САЩ са се увеличили с 218% през януари.
                18.Цената на златото стигна най-добрите си тримесечни котировки от 30 години.
                19.Една пета от капитализацията на публичните компании в света бе унищожена заради спада на цените на акциите.
                20.От март 2008 година досега Централните банки са понижавали лихвите 637 пъти и са станали собственици на активи за 12.3 трилиона долара.


                1,2 и 3 - интересно как тогава потреблението в Китай расте и то с над 10%? Не знам дали вносът намалява за някои работи, но за автомобилите очевидно расте и то с двуцифрени темпове.

                13 - търсенето на Daimler намаля така драстически, че компанията отчете най-големите приходи от продажби доколкото зная въобще в историята си.

                14 - дали ще останат, това все още не се знае, защото договорка - и то не твърда - има само от няколко дни - и то за замразяване на супервисоките нива от януари.

                18 - аз все си мислех, че цената на Жълтото бе стигнала до над 1900 кинта - и то не преди 30 години, ама може и да съм сънувал.

                19 - загубиха, я - заради такива "анализатори".


                По останалите точки нямам нужната информация и компетенство да се изкажа, но ето - 1/3 от твърденията са очевидни лъжи.
                Такава е картината ако не се гледа с розови очила

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                  Дед по руски ще рече: чичо. Чичо Пул. не се сетих, че може да значи: умрял.

                  Императоре,
                  Утре ли излиза отчета на Алианц ,ако не е добър ще срине целия финансов сектор...
                  Мисли му...

                  Коментар


                  • Пазарите започнаха да възстановяват и разбира се, веднага лаенето и поръчковите статии започнаха да пъкат, вижте какво са пуснали в Блиц:

                    http://www.blitz.bg/news/article/393831

                    1.Китайският износ падна с 11.2% на годишна база през януари 2016 г.
                    2.Китайският внос се оказа дори по-зле от износа-сривът при него е 18.2% на годишна база.
                    3.Спадът във вноса на Китай продължава вече 15 месеца подред.
                    4.Износът на Индия също намалява- с 13.6% за януари на годишна база.
                    5.Износът на Япония се срина с 8% през декември, а вносът на тази страна рухна с 18%.
                    6.За шеста година подред икономиката на Япония е в рецесия.
                    7.Износът на САЩ през декември 2015 година се понижи със 7%.
                    8.Производствените поръчки в САЩ намаляват 14 месеца подред.
                    9.Индексът на ефективността на ресторантите в САЩ падна до най-ниското си ниво от 2008 година насам.
                    10. Baltic Dry Index, който определя стойността на превозите на товари по море слезе под 300 пункта за първи път в историята си.
                    11.Днес е по-евтино да наемеш голям търговски кораб, отколкото спортно „Ферари”.
                    12.Заявките за покупка на тежко товарни автомобили в САЩ намаляха с 48% през януари 2016 година на годишна база.
                    13.Заради слабото търсене, „даймлер” съкрати 1250 работника в заводите си само в САЩ.
                    14. Дори при договорка между Русия и ОПЕК за замразяване на добивите на петрол, цените останаха доста под 50 долара за барел.
                    15.35% от всички петролни и газови компании в света са пред фалит.
                    16.В САЩ са фалирали вече 67 петролни и газови компании.
                    17.Уволненията в САЩ са се увеличили с 218% през януари.
                    18.Цената на златото стигна най-добрите си тримесечни котировки от 30 години.
                    19.Една пета от капитализацията на публичните компании в света бе унищожена заради спада на цените на акциите.
                    20.От март 2008 година досега Централните банки са понижавали лихвите 637 пъти и са станали собственици на активи за 12.3 трилиона долара.


                    1,2 и 3 - интересно как тогава потреблението в Китай расте и то с над 10%? Не знам дали вносът намалява за някои работи, но за автомобилите очевидно расте и то с двуцифрени темпове.

                    13 - търсенето на Daimler намаля така драстически, че компанията отчете най-големите приходи от продажби доколкото зная въобще в историята си.

                    14 - дали ще останат, това все още не се знае, защото договорка - и то не твърда - има само от няколко дни - и то за замразяване на супервисоките нива от януари.

                    18 - аз все си мислех, че цената на Жълтото бе стигнала до над 1900 кинта - и то не преди 30 години, ама може и да съм сънувал.

                    19 - загубиха, я - заради такива "анализатори".


                    По останалите точки нямам нужната информация и компетенство да се изкажа, но ето - 1/3 от твърденията са очевидни лъжи.
                    Last edited by Императорът; 18.02.2016, 13:09.
                    Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                      Че то заради луксът, дизайнът и кефенето от - можеш да си купиш и ного други марки и модели.
                      И коя точно марка и модел съчетава всичко това по начина, по който го прави Тесла?
                      Ако си карал какъвто и да е електромобил или имаш понятие за характеристиките на електрическия двигател, може би ще ме разбереш

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от fantasy_gt Разгледай мнение
                        Мнозина смятат, че основната причина за покупката на електро автомобил е цената на бензина.
                        Тотална грешка. Това дори не е сред топ 50 в списъка.
                        Специално Тесла пък се купува от хора, които обичат лукса, уникалния дизайн, техническите характеристики, "зеленото" отношение, удоволствието от шофирането и ... имат парите за това.
                        Че то заради луксът, дизайнът и кефенето от - можеш да си купиш и ного други марки и модели.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                          Iv_max:

                          + 738 214

                          Същото се е случвало с доста други иновативни продукти.

                          Отделно евтиното горивце ще забави навлизането на електрическите коли - аз затуй се отказах да си купувам Теслички.
                          Мнозина смятат, че основната причина за покупката на електро автомобил е цената на бензина.
                          Тотална грешка. Това дори не е сред топ 50 в списъка.
                          Специално Тесла пък се купува от хора, които обичат лукса, уникалния дизайн, техническите характеристики, "зеленото" отношение, удоволствието от шофирането и ... имат парите за това.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Iv_max Разгледай мнение
                            В момента ....Диесней се качва щото се качва не само 21 Century ами всичко останало.

                            Играта явно вече че се обърна както предполагах но за щастие или съжаление не поех голям залог нагоре въпреки че останах дълъг и ще стоя така незавсимо какво става без да правя допълнителни покупки до към 202-206 spy. Това ми е таргета на който ще продам всичко отново и ще почакам да преценя дали и кога да заема отново къси позиции. Тази игра с надолу - нагоре съм убеден че ще я видим още поне два пъти тази година и към края на годината всичко ще е от където тръгнахме.

                            Та Дисней се качва щото всичко се качва...въпросът е обаче кое повече от другите ще се качи?
                            Кое повече? Ами Прайслайн се качи повече

                            А сега по-сериозно: не ми казвай, че не разбираш, че компаниите от една и съща индустрия са по-корелирани отколокото е корелацията с един широк индекс. И щом Фокс, които имаха лош отчет, се вдигаха горе-долу толкова колкото и Дисни, това повече, за което говориш най-вероятно не е силно свързано с добрия отчет на Дисни.

                            Тука хората с математически способности могат да ти го "куонтифицират" (quantify).
                            Last edited by Misho ILIEV; 18.02.2016, 11:58.

                            Коментар


                            • Фликса в момента предлага тъпи филми и няколко яки сериалчета и дотам.
                              Виж влязат ли в лайв спортс излъчването ще станат фактор, ама там за да се набутат трябва голяма борба с ESPN, а те са сериозни батки - 80% от спорта се гледа по ESPN, средно по 200 млн зрители месечно.
                              И да пуснат спорт трябва да предават определени ивенти и да се плаща отделно за всеки иначе нямат шанс да им излезе сметката.
                              Документалните им филми не могат да се мерят с Дискавъри, Нат джио и т.н.
                              За мен таванът им е събитието, че вече са глобъл ... но без услуга в Чайна.
                              Дисни да продадат МН на фликса за момента ми се струва абсурд. Защо да продават златна кокошка? Абонаментите си вървят.
                              На Ив гледната точка е интересна, не мога да се сетя за реални примери обаче. Някоя компания да е разцепила в началото и после някой батко да и предложил същото, но по-евтино и качествено и да я е ликвидирал.

                              Коментар


                              • Iv_max:

                                + 738 214

                                Същото се е случвало с доста други иновативни продукти.

                                Отделно евтиното горивце ще забави навлизането на електрическите коли - аз затуй се отказах да си купувам Теслички.
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X