IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от margen Разгледай мнение

    Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
    не сравнявай америка със света.
    както и, че визирах емблематичността на марката, НЕ броят продажби.
    в европа форд е на нивото на опел, като даже опел последните години задминаха европейските фордове по качество.

    затова считам, че не бъркам

    Тесла е автомобил, който за европейците е в категорията при Порше, БМВ, Мерцедес.

    поради този факт, считм за неуместно да споменаваме Тесла, когато се говори за форд, бид и пр.

    пс: към даденият момента, няма автопроизводител, който да не е разработил и да не оптимизира електроварианти в сериите си. категорията ще е определяща.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

      Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
      останалата им леш и пълен шит!
      Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
      Мненията ми не са препоръка за търговия.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

        Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

        За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
        Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
        Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

          Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

          За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
          Да естествено,че ще изчакам по-добри нива за вход.
          Фери все ме изпреварва,същото и аз щях да напиша за Форд.
          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

            Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
            Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
            останалата им леш и пълен шит!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

              Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
              за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

              В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
              Има един-два гапа да се затворят и тогава.
              За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
              Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

              За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                  грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                  в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                  Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                  Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                    Кой я знае - акцията е склонна към значително воатилство - тук всичко се базира на ентусиазъм и надежди. Реално досега е по-скоро ного шум за нищо, макар - разбира се - компанията засега да се развива добре... но както казах - смятам, че конкуренцията в секторът на електрическите коли до 2, максимум три години рязко ще се изостри, защото ного по-могъщите немски концерни рязко ще нахлуят в - с брилянтни и секси и ногобройни нови електрически модели.
                    грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                    в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
                      Tesla ще я закарат над 450! въпрос на кратко време е
                      Кой я знае - акцията е склонна към значително воатилство - тук всичко се базира на ентусиазъм и надежди. Реално досега е по-скоро ного шум за нищо, макар - разбира се - компанията засега да се развива добре... но както казах - смятам, че конкуренцията в секторът на електрическите коли до 2, максимум три години рязко ще се изостри, защото ного по-могъщите немски концерни рязко ще нахлуят в - с брилянтни и секси и ногобройни нови електрически модели.
                      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                      Коментар


                      • Tesla ще я закарат над 450! въпрос на кратко време е

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                          По пазарна оценка!!!

                          http://www.economic.bg/bg/news/8/tes...aren-dyal.html

                          Знам,че е трудно на нашенския манталитет да птозре бъдещето,но.....,кой разбрал разбрал.

                          40% ръст от началоъото на годината!!!!!

                          Ти си чакай дивидент от ФорТ

                          Тесла е луксозен бранд,не ми ври в очите разни китайски чикии.
                          Виж какво чудовище завод са построили в невада,до месеци започват да бълват по 500 000 коли на година!!!!

                          Явно не си бил в Калифорния, за да видиш,как всичко живо се обръща след Тесла.

                          Относно името само балкански субект може да говори така.
                          Колата е кръстена на Никола Тесла.
                          Смесваш теми а това е лош знак - за това ,че здраво си яхнал вълната на ентусиазма ...
                          Относно сравнението с ръста - опомни се човече,... много неудачно ... Все едно да кажа , че по-добре да се инвестира в ABG отколкото в Nordex - щото ABG скочи 30% последните два дни
                          Нищо не казваш за соларните покриви дето ще ги слагат .... колко ще оскъпяват електричката и колко ток ще дават... или целта е да генерират паричен поток към братчеда
                          За спекуланта е вредно да чете новини и още повече анализи .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                            По пазарна оценка!!!

                            http://www.economic.bg/bg/news/8/tes...aren-dyal.html

                            Знам,че е трудно на нашенския манталитет да птозре бъдещето,но.....,кой разбрал разбрал.

                            40% ръст от началоъото на годината!!!!!

                            Ти си чакай дивидент от ФорТ

                            Тесла е луксозен бранд,не ми ври в очите разни китайски чикии.
                            Виж какво чудовище завод са построили в невада,до месеци започват да бълват по 500 000 коли на година!!!!

                            Явно не си бил в Калифорния, за да видиш,как всичко живо се обръща след Тесла.

                            Относно името само балкански субект може да говори така.
                            Колата е кръстена на Никола Тесла.
                            Знам, че е на Тесла - и ного добре зная какви работи е измислял чудатият хърватин - може би най-големият практически гений в човешката история.

                            Желая им успех на теслите, но китайските "чикии" бият теслите по продажби дори в САЩ. Каквито и чудовищни заводи да правят, конкурентите им, на които залагам аз, няма да им отстъпят, да не говорим, че са компании с вековна традиция. Хората по света знаят: автомобил ли е, въобще машина ли - най-добре да е измислена и направена от немец. Залагам и на китайският пазар като цяло - защото там - заради ного-ногото китайски хора и кошмарният въздух, електрическите коли са с приоритет. Имат си техен производител, сега и Ford правят фабрика там - тоже могъща (пуснах си поръчка за още малко акции на - цената е сгодна), а марките Daimler и BMW на китайският пазар са белег на класа и просперитет. Срещу единственият нов модел на Тесла, те ще пуснат десет електрически модела, ако не и повече. Просто автомобилният пазар е разпределен и е ного трудно за нова компания, дори добра да е тя - да заграби сериозен пазарен дял.

                            Впрочем всеки си има гледна точка - един обича попът, друг: попадията - както казваше полк. Собакевич. Желая ти успех с Теслите
                            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                              На второ място по какво?

                              Какво ще избухнат - ще поскъпнат ли? Че аз това го слушам две години и половина - толкова горе-долу ме зарибяват по телефонът всякакви анонимни представителченца на разни финансови къщи и пирамиди. Ford снасят 65 цента дивидент - прилично е дори след данъчното безжалостно дранье в САЩ, при цена около 10.60 еврака в момента... Теслите платили ли са и пукнат цент досега? При тях винаги всичко е: "ЩЕ".

                              Колко точно ръст ще стане според тебе? Защо мислиш, че по правене на електрически коли ще са лидер? Те дори и сега не са лидер. Измислили си някакъв модел №3 - я прочети колко нови модела са измислили само BMW и Daimler и ще ги изпонапускат в следващите 2-3 години? И Ford започват да фабрикуват електрически коли - и то в Китай. А китайските BYD които и сега бият теслите не само по продажби, но и по пробег?

                              Теслата винаги ще си остане пълна тесла. Не знам кой би си купил кола с такова име, освен някой перничанин.

                              И аз не гледам коя акция колко струва - а какво ми носи насреща.
                              По пазарна оценка!!!

                              http://www.economic.bg/bg/news/8/tes...aren-dyal.html

                              Знам,че е трудно на нашенския манталитет да птозре бъдещето,но.....,кой разбрал разбрал.

                              40% ръст от началоъото на годината!!!!!

                              Ти си чакай дивидент от ФорТ

                              Тесла е луксозен бранд,не ми ври в очите разни китайски чикии.
                              Виж какво чудовище завод са построили в невада,до месеци започват да бълват по 500 000 коли на година!!!!

                              Явно не си бил в Калифорния, за да видиш,как всичко живо се обръща след Тесла.

                              Относно името само балкански субект може да говори така.
                              Колата е кръстена на Никола Тесла.
                              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                              Коментар


                              • РЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪС БЕ ЕВРЕИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ

                                Коментар

                                Working...
                                X