If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Since their inception, financial markets have been driven by greed and fear. No matter how advanced technology becomes, human nature isn’t changing. Or as billionaire Carl Icahn has put it: “Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity”.
какво общо има цената в случая с новината, какво прави Тесла под носа на германците на тяхна територия.
интересното в случая е, че Громан вече е единствено и само сол съплайер на Тесла. даймлер, бмв и сие са аут от клиентската им листа.
а ако ще се придираме, защо, как и почему цената на тЕсла расте, направете самосточтелна тема и си разкоствайте там цената.
Ferry, изобщо не търся заяждане! Съжалявам, ако си ме разбрал погрешно.
КОлкото до громан съ; съгласен с теб. Но според мен е нормално даймлер, бмв и сие да са аут при положение че стават зависими от основния си конкурент
Първоначално изпратено от Black and white cat-footРазгледай мнение
интересно откъде ще взимат ресурсите за тези половин милион коли, защото не виждам да подписват договори за литий, кобалт и тн. другото тъпо в случая е, че тесла се търгува така, сякаш имат някакво уникално предимство пред другите автомобилопроизводители. някаква невероятна технология, която не може да се копира? не съм забелязал. т
Това се опитвам да кажа и аз. Ама всеки си знае де - един харесва Ford, друг харесва теслите -за всеки влак си има пътници.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Първоначално изпратено от Black and white cat-footРазгледай мнение
интересно откъде ще взимат ресурсите за тези половин милион коли, защото не виждам да подписват договори за литий, кобалт и тн. другото тъпо в случая е, че тесла се търгува така, сякаш имат някакво уникално предимство пред другите автомобилопроизводители. някаква невероятна технология, която не може да се копира? не съм забелязал. напомня ми на това: http://www.thebubblebubble.com/mississippi-bubble/
търгуваш мечти и очаквания... и в един момент трябва да се върнеш в реалния свят. не бих го шортил обаче, луди да купуват на тези нива още се намират
панда, а какво е според теб борсата!? нима не е точно търговия на надежди и бъдещи очаквания?
и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000
интересно откъде ще взимат ресурсите за тези половин милион коли, защото не виждам да подписват договори за литий, кобалт и тн. другото тъпо в случая е, че тесла се търгува така, сякаш имат някакво уникално предимство пред другите автомобилопроизводители. някаква невероятна технология, която не може да се копира? не съм забелязал. напомня ми на това: http://www.thebubblebubble.com/mississippi-bubble/
търгуваш мечти и очаквания... и в един момент трябва да се върнеш в реалния свят. не бих го шортил обаче, луди да купуват на тези нива още се намират
destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000
какво общо има цената в случая с новината, какво прави Тесла под носа на германците на тяхна територия.
интересното в случая е, че Громан вече е единствено и само сол съплайер на Тесла. даймлер, бмв и сие са аут от клиентската им листа.
а ако ще се придираме, защо, как и почему цената на тЕсла расте, направете самосточтелна тема и си разкоствайте там цената.
и това оправдава ли цена, която я прави Теслата по скъпа от GM i FORD? едните правят по 10милиона автомобила годишно телсите едвам са на 100, в най-най- добрия случай догодина 500 000
Ти архитекта не го мисли. Той ще си отвори ново демо. До сега колко ли демо акаунта е фалирал не ми се мисли. От 19 000 пункта той контри. От миналата година твърди как еврото отивало на 1.70. И днес пак. Тукмо се зарадва,че е надхитрил евреите и отново му сложиха шапка и пак нагоре..... Казвай какво играеш,ние да сме срещу тебе да направим стабилно пари
според мен Мише не правиш Реформи в компаниите и затова падат . Трябват РЕФОРМИ във всички американски компании и тогава индексите ще тръгнат пак нагоре . Засега продължаваме надоле . остави тия смешни еврейски Курекции които сега се имитират
реформи мишееееее раформи трябват в американските компании
според мен Мише не правиш Реформи в компаниите и затова падат . Трябват РЕФОРМИ във всички американски компании и тогава индексите ще тръгнат пак нагоре . Засега продължаваме надоле . остави тия смешни еврейски Курекции които сега се имитират
реформи мишееееее раформи трябват в американските компании
The yield on the 10-year Treasury bond will not be back up to 3 per cent this year, a level he had previously said would spell the end of the bull market. DoubleLine’s founder told investors he believed it would head higher over a longer period and could reach 6 per cent in four or five years.
Коментар