IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Така или иначе, електромобили сигурно ще има.
    Обаче, като заговорим за автономност, скорост на зареждане, развита инфраструктура, енергийна плътност на акумулаторите и т.н., тези 50 до 60% пак спадат докъм 30 /виж кпд на акумулаторите/ и, в световен мащаб, няма да имаме точно снижаване на замърсяванията. Просто, ще ги изнесем извън градовете.
    Обаче, това няма да спре затоплянето, нито топенето на ледниците.
    накратко, ще имаме разнообразяване на автопазара...и толкова.
    За да се произведе само медта в ел.двигателите, в природата се изхвърлят толкова емисии СО2, да изтръпнеш.
    Не се палете, земя има съвсем наблизо. има-няма, 4 км...в посока НАДОЛУ.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
      Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.
      Пускам ти цитат от Уикипедия, щото повече не заслужаваш. Като начало трябва да правиш разлика между "парна машина" и "парна турбина". Ама това е само за начало ....
      Парна машина, изпускаща пара в атмосферата, би имала практически КПД от 1 до 8 %, а машина с кондензатор и разширена проточна част може да постигне КПД до 25 % и даже повече. Топлоелектрическа централа с прегряване на парата и регенеративно подгряване на водата може да постигне КПД 30 — 42 %. При централи с комбиниран цикъл на пара и газ, в които енергията на горивото се използва отначало за завъртане на газова турбина, а след това за парна турбина, КПД може да достигне 50 — 60 %.
      С това мисля да приключа с теб. Относно АЕЦ и ВЕЦ пък въобще няма какво да говорим. Айде лека нощ и да ти е сладка ракията ...
      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

      Коментар


      • май ти трябва неделно у-ще
        на тебе, докато си чешеш
        езика, ората вече си ги
        произвеждат и продават
        http://www.automedia.bg/news/article_15671.html
        Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
        Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
          Пич, намери си друго амплоа. Нямаш елементарни познания за да дискутираш по въпроса..... Айде Друм, както е казАл мАкедонскио войвода ....
          Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
            Не съм чел темата, може и да го има това мнение, ама аз да знам, че съм си го казал

            Значи при един дизелов двигател съвременен, имаме около 40% КПД. Демек като сипеш 1 кило нафта, с 40% от нея ще пътуваш, другите 60% отиват в атмосферата да красят пейзажа

            Такааа. При електрическата хуйня, имаме нужда от ток. Тоя ток, засега поне, в най-голяма степен се произвежда от ТЕЦове, като най-честото гориво в тех са въглищата , дето са по мазни и от нафтата. ТЕЦ-а има КПД около 18-20% щото все пак е технология 19век, нали - парни машини, ала-бала. Сипеш 1 кило въглища, 18% от тех станат на ток, с другото красиме пейзажа, да е готино на птичките и пчеличките нали
            Тея 18%, по жицата, пожизата и хоп в контакта, дето ще зареждаме електричката - само дето вече са станали 16% , щот жицата грее и има загуби От тея 16% , електрическата хуйня реално ще усвои 15% щото батерии, ала бала и те имат загуби. Та да обобщим:

            1. Дизелов двигател - 40% КПД
            2. Електрическа хуйна - 15% КПД

            Отделно, че да се направят тея оловни батерии, ще се такова таковато на околната среда, па после като се скапят и требва да се хвърлят съвсем забавно ще стане

            Извод - поредната балонджийска технология от разряда на слънцестърчалките и ветро-хуйните
            Пич, намери си друго амплоа. Нямаш елементарни познания за да дискутираш по въпроса..... Айде Друм, както е казАл мАкедонскио войвода ....
            He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

            Коментар


            • Не съм чел темата, може и да го има това мнение, ама аз да знам, че съм си го казал

              Значи при един дизелов двигател съвременен, имаме около 40% КПД. Демек като сипеш 1 кило нафта, с 40% от нея ще пътуваш, другите 60% отиват в атмосферата да красят пейзажа

              Такааа. При електрическата хуйня, имаме нужда от ток. Тоя ток, засега поне, в най-голяма степен се произвежда от ТЕЦове, като най-честото гориво в тех са въглищата , дето са по мазни и от нафтата. ТЕЦ-а има КПД около 18-20% щото все пак е технология 19век, нали - парни машини, ала-бала. Сипеш 1 кило въглища, 18% от тех станат на ток, с другото красиме пейзажа, да е готино на птичките и пчеличките нали
              Тея 18%, по жицата, пожизата и хоп в контакта, дето ще зареждаме електричката - само дето вече са станали 16% , щот жицата грее и има загуби От тея 16% , електрическата хуйня реално ще усвои 15% щото батерии, ала бала и те имат загуби. Та да обобщим:

              1. Дизелов двигател - 40% КПД
              2. Електрическа хуйна - 15% КПД

              Отделно, че да се направят тея оловни батерии, ще се такова таковато на околната среда, па после като се скапят и требва да се хвърлят съвсем забавно ще стане

              Извод - поредната балонджийска технология от разряда на слънцестърчалките и ветро-хуйните

              Коментар


              • Привет,

                това дойде случайно - ако е старо ше извинявате

                http://youtu.be/gvO9XMBZ4DI
                I don't call equity bulls 'cockroaches.' Do you understand?

                Коментар


                • Повторение http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html Хванах част,утре ще го изгледам.Енергийната плътност на акумолатора на ЕV1,и на сегашните е далече от нужните.При масово производство цените ще паднат да суровините,но преди ново поколение акумолация на ток,надали.А за водорода-там гn Доганов от "Водородния консорциум" е компетентен
                  Енергията е от 26 оловни или никелови модернизирани батерии,което се вижда и от теглото.
                  "Що се отнася до технически характеристики, които не са споменати по-горе, аз няма да ги покрие всичко, но тук са основните неща: диск мотор: поддръжка безплатни 137hp 3-фазни AC асинхронен двигател батерии: 26 напредналите рекомбинантни оловно-кисели батерии за високо напрежение на системата, 1 - спомагателен батерия за 12 волтови системи, системата за таксуване: Делко Хюз MagneCharge с индуктивно свързана магнитно поле зареждане пространство в багажника: 10 кубически фута дължина: 169,8 инча макс. ширина : 69,3 инча колесна база: 98,9 инча Собствено тегло : 2,970 lbs, коефициент на въздушно съпротивление : 0,19 ps Ако ЕV1 не е бил изтеглен, деградиращи акумолатори са стяли да застрашат реномето на модела...GM е на 100 години! http://avt.inl.gov/pdf/fsev/eva/genmot.pdf
                  Last edited by Minavast; 06.02.2012, 01:04.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
                    "Един филм на Сони-пикчърс,по BTV action Филм с много факти за проблеми на ЕV1-електромобил на GM,строен с правителствена помощ.И реакцията на 7 те сестри
                    http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html 18:00 Убийството на електромобила - Документален, САЩ, 2006 г. ps
                    Филма е интересен,но никъде не говорят за енергия в KWh/кг агрегата,а по скоро журналистически клишета
                    Не това казаха във филма....а това :
                    1. Водородните автомобили са обречени
                    2. Хибридите са на ход
                    3. Електромобила разработен от GM е бил унищожен от тях за да не се разбие индустрия за 100 трлн долара !!!!!!!
                    Когато нефта ( със запаси засега от 1 трлн тона) свърши евентуално след 100г....имат разработка на ел . кола.......Това бе и критиката от противниците на колите с ДВГ - света няма да чака Америка да печели от масла и горива.....До 6 г
                    електроавтомобилите ще надделеят на пазара.

                    Коментар


                    • "Един филм на Сони-пикчърс,по BTV action Филм с много факти за проблеми на ЕV1-електромобил на GM,строен с правителствена помощ.И реакцията на 7 те сестри
                      http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html 18:00 Убийството на електромобила - Документален, САЩ, 2006 г. ps
                      Филма е интересен,но никъде не говорят за енергия в KWh/кг агрегата,а по скоро журналистически клишета

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение
                        Абе, докога ще има лапнишарани? За да работи ТАЗИ схема, е нужна електромагнитна енергия, която, в близост до приличен предавател, ама никак, не е малка. Единствено, не се вижда на камерата, и определени "умници" може да налапат въдицата.
                        ...Не, че не им се пада, де. В съвременния свят, най-много и най-скъпо се плаща за невежеството.

                        Коментар



                        • http://www.youtube.com/watch?v=YOoDU...eature=related
                          Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение
                          ...Тез неща измислени отдавна са! Джедай Тесла техен автор е...тъмната страна засекретирала ги е...
                          "Това се случило през 1931 г. , когато Никола Тесла направил демонстрация пред публика на загадъчен автомобил. За експеримента стандартният двигател с вътрешно горене на един автомобил бил отстранен и вместо него бил поставен електродвигател с мощност 80 конски сили и 1800 оборота в минута. И до ден-днешен обаче не е ясно откъде идвалата енергията, която осигурявала на двигателя променлив ток. Известно е, че преди определения за експеримента момент Тесла купил от местен магазин 12 електронни лампи, малко проводници, шепа различни по цвят резистори и събрал всичко това в кутийка с дължина 60 ст., широчина 30 см и височина 15 см. От нея стърчал и някакъв странен лост с дължина 7.5 см. След това Тесла поставил кутийката отзад на седалката на водача, след което хванал лоста и обявил на изненаданата публика : “Сега вече имаме енергия”. Резултатът бил потресаващ: ученият карал машината цяла седмица без друг двигател или източник на захранване, при това развивайки скорост до 150 км/час."
                          自由西藏

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                            Хайде сега да не се задълбаваме в причините поради които Хитлер нападна СССР. Но не е било щото толкова му трябвали ресурси. По това време Германия владее половин Европа, а останалата половина е съюзник на Германия. Впрочем по това време СССР наистина щедро е снабдявал своя съюзник Германия с всякакви ресурси. Нали не си забравил, че Германия и СССР ЗАЕДНО съкрушиха Полша през есента на 1939г. И си я поделиха. 2/3 на Германия, 1/3 на СССР.
                            ПРИЧИНИТЕ за нападението на Хитлер с/у СССР най-правдиво разкрива В.Б.Резун, ако някой нещо е чел от него. Останалото са басни за наивници - такива, каквито често под строй отиват на заколение или издояване, по войни и/или борсови "балони".
                            - Да се смили Господ над душите им наивни

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              gigow - забрави , той и Хитлер напада Русия просто така потеже е лош. Една и съща хронична война и тя пак ще избухне ако технологиите не се развият достатъчно , така че всеки да е независим.Путин си играе с огъня с политиката на енергийна зависимост , която носи лесни пари и богатство.Всяко нещо си има начало и край , никой няма да чака петрола да свърши и на никой не му пука ако има още за изгаряне , та да се чувства задължен да го използва като източник на енергия. Факт е че алтернативите също се развиват и всяка от тях е по изгодна от зависимостта от някакъв монопол.Може да са скъпи , но стойността им се изчислява в евро и както виждаш Запада си го печата , лесно изземваше напечатаните евра с които са платени благинките чрез ДЦК срещу обещана лихва на вложените в тези книги пари.Сега се пообъгрка схемата , момента е подходящ за нова технология.Приел съм факта , че тя съществува , колкото и труден за смилане да е той. Не винаги ходът на технологиите е плавен , получават се и резки скоци..обрати и открития с голямо значение ..те неизбежно водят до значими промени , които се осъществяват с динамика надхвърляща в много пъти динамика на хода в един голям времеви диапазон.Бъдеще като енергийна суровина петрола скоро няма да има , ще остане в миналото поне тази негова функция...другия вариат е кризата да завърши с война..
                              Хайде сега да не се задълбаваме в причините поради които Хитлер нападна СССР. Но не е било щото толкова му трябвали ресурси. По това време Германия владее половин Европа, а останалата половина е съюзник на Германия. Впрочем по това време СССР наистина щедро е снабдявал своя съюзник Германия с всякакви ресурси. Нали не си забравил, че Германия и СССР ЗАЕДНО съкрушиха Полша през есента на 1939г. И си я поделиха. 2/3 на Германия, 1/3 на СССР.
                              Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                              Коментар


                              • gigow - забрави , той и Хитлер напада Русия просто така потеже е лош. Една и съща хронична война и тя пак ще избухне ако технологиите не се развият достатъчно , така че всеки да е независим.Путин си играе с огъня с политиката на енергийна зависимост , която носи лесни пари и богатство.Всяко нещо си има начало и край , никой няма да чака петрола да свърши и на никой не му пука ако има още за изгаряне , та да се чувства задължен да го използва като източник на енергия. Факт е че алтернативите също се развиват и всяка от тях е по изгодна от зависимостта от някакъв монопол.Може да са скъпи , но стойността им се изчислява в евро и както виждаш Запада си го печата , лесно изземваше напечатаните евра с които са платени благинките чрез ДЦК срещу обещана лихва на вложените в тези книги пари.Сега се пообърка схемата , момента е подходящ за нова технология.Приел съм факта , че тя съществува , колкото и труден за смилане да е той. Не винаги ходът на технологиите е плавен , получават се и резки скоци..обрати и открития с голямо значение ..те неизбежно водят до значими промени , които се осъществяват с динамика надхвърляща в много пъти динамика на хода в един голям времеви диапазон.Бъдеще като енергийна суровина петрола скоро няма да има , ще остане в миналото поне тази негова функция...другия вариат е кризата да завърши с война..
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X