Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
bota156, това е за село, градски транспорт няма там, с нещо трябва да се ходи до нивата, да си носиш инструменти с него. А и в града граския транспорт е по основните градски артерии, като си сложиш чистите дрехи. Има нужда и от електрокарчета, но да не са по 100 хиляди лева, че кой ще ги купува. Виж колко е просто, както е на думи - един електромотор и една батерия и евтино. Малките фирмички правят работа, от големите не чакай да направят някакви полезни и масови неща. Виж този електромотор е с 6 жици, два пъти по лек е отколкото ако е с 3 и може да си го смъкнеш и ремонтираш на ръка, ако е правен от голяма фирма ще тежи два пъти повече, ще струва 10 пъти повече пари, за да го ремонтираш ще трябва телфер. Защото инженерите на големите фирми не можали да се сетят да ги направят с 6 жици ! Батериите им от елементи навързани са такава недомислица, те затова се и палят.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.
- 2 Харесвания
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.
ЗА извънградско ВЛАКОВЕ - те от коскуджамити време са електрически. Ако ги направят по 160км средна скорост и всякакви коли ще отпаднат. Само от влака до вкъщи на село, за градовете няма да има и от това нужда. Ако имаш много багаж - електрическо таксиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
� -
https://www.youtube.com/watch?v=fK9eDYFjjco, ето индийци го изпробват, 80 км.ч. развива, вижда се колко голяма батерия са сложили. Няма нужда батерията да е в пода, може да се направи и на някаква поставка която при пожар да се откачи, има от огнеупорен плат като чанти в които ако се постави няма да изхвърля стопен метал и пламък. А най добре е да са такива незапалими модули, да не е батерия от елементи.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Pyramid, цялата концерция за електрическа мобилност е сгрешена. Работата я правят не големите а малките фирми. Има електродвигател който една малка по лека стандартна кола си я ускорява до 80км.ч. и може да го носи човек под мишница - 12кг и 8 киловата постоянна мощност, с въздушно охлаждане, няма усложнения. Батерията и тя толкова се получава, един човек си я носи най спокойно. Изминава 150 км с един заряд, на бавно зареждане я зарежда за 1 час. После тези зарядни станции и те сбъркана работа - инвертори и чудеса. Пуска се една тръба, по нея водород, една горивна клетка само че много евтина като и пуснеш водорода ти прави тока и се зарежда батерията, ще струва 1000 лв една зарядка, мрежата - тръбите са акумулатор за енергия - водород, излишния ток от централите в тях може да го набутваш, компресира се до 30 атмосфери от самите електролизери. За електрическа мобилност, а иначе двг колите ще си вървят по магистралите, това другото е да не се хвърля - губи ток и да има някаква евтина алтернатива.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Както повечето въображаеми божества и туй зеленото си иска човешки жертвоприношения. Забрана в моловете ми се струва абсурдна. Поне докато не се случи на някой ВИП, или още по-добре - на зелен инфлуенсър
Коментар
� -
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие?
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеcyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.
Коментар
� -
Вижте, ако няма някакъв процент електромобили, алтернатива на петролните коли, ще продължи регулирането на цената на петрола чрез войни. По добре да се бият цените на видовете енергия отколкото да се избиват хора.Те могат да пооправят електромобилите, но не им се плаща за това, искат подарък а после да печелят.D.Y.F-091066
Коментар
� -
cyclop, ще направят такива специални кораби, Теслите ги транспортират само на 10% заряд на батерията и проблем няма, могат и на 5 % да возят, те минават по няма 5 км. Батериите могат да се направят да не се палят, има дори китайски батерии които самостоятелно са незапалими, но като ги наблъскат плътно една до друга успяват да се запалят. Също се палят и инвертори и инсталации, защото проводници по които тече голям ток си се палят при късо съединение.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Предполагам имаш предвид паркинга на летище Лутън. Пожара е от преди повече от три месеца. Все още района е отцепен и нищо не се прави. Изгорелите коли стоят там където са изгорели.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеОПА, КО СТАНА. Почва да се разпада и тая зеленохайверна измишльотина. Някак все реалността излиза по-силна от измишльотините на клаймътченч сектата.
Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили
Трябва колите да са паркирани на специални участъци в корабите, батерията да е заредена до 30%, корабите да имат специални огнеупорни покрития и обучен екипаж при пожар.
...трябва да направят специална палуба за електромобилчета, с изстрелващи се индивидуални гнезда. Като вземе някой играчка да дими, изстрелваш я да си изгори екологично на дъното на морето.
Прочети още на: https://www.dnes.bg/world/2023/12/21...omobili.593028
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие? Нещо като станалото на един многоетажен паркинг до летище, ама вече и с жертви?
Коментар
� -
ОПА, КО СТАНА. Почва да се разпада и тая зеленохайверна измишльотина. Някак все реалността излиза по-силна от измишльотините на клаймътченч сектата.
Фериботите в Гърция отказват да превозват електромобили
Трябва колите да са паркирани на специални участъци в корабите, батерията да е заредена до 30%, корабите да имат специални огнеупорни покрития и обучен екипаж при пожар.
...трябва да направят специална палуба за електромобилчета, с изстрелващи се индивидуални гнезда. Като вземе някой играчка да дими, изстрелваш я да си изгори екологично на дъното на морето.
Прочети още на: https://www.dnes.bg/world/2023/12/21...omobili.593028
А кога ще ги забранят на паркингите в моловете и другите големи комплекси? Преди някоя произволно самозапалваща се термична бомба да създаде огромно нещастие? Нещо като станалото на един многоетажен паркинг до летище, ама вече и с жертви?
Коментар
�
Коментар