IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
    Не е точно по темата но е около.Така както я карат друзята ще се докарат до ППС-та с животинска тяга. Това сигурно е най-зелената сделка.
    https://www.mibgas.es/en/market-resu...ssion/pvb-spot
    https://ria.ru/20220920/alzhir-1818181063.html
    А...не бяха ли не точно друзьята, ами херовете, мосютата и пановете?

    Коментар


    • Не е точно по темата но е около.Така както я карат друзята ще се докарат до ППС-та с животинска тяга. Това сигурно е най-зелената сделка.
      https://www.mibgas.es/en/market-resu...ssion/pvb-spot
      https://ria.ru/20220920/alzhir-1818181063.html

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
        Богатите ще карат електромобили, бедните скутерчета обаче четириколесни които се зареждат от слънцето да не се пречкат по зарядните станции. Става ли така ?
        Нали знаеш, колко енергия изобщо попада върху тези покриви? Ако и да стига за нещо, е да преполови саморазряда...

        Коментар


        • Богатите ще карат електромобили, бедните скутерчета обаче четириколесни които се зареждат от слънцето да не се пречкат по зарядните станции. Става ли така ?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

            Нямат демографска криза, щото изсмукват имигранти от Източна Европа, а и си напълниха държавите с диваци от Азия и Африка, които вършат престъпления и ги хрантутят на социални помощи.Иначе навсякъде коефициентът на плодовитост сред местните жени е под 2,1 колкото е необходимо за запазване на броят на населението.
            Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
            Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .
            При това, се очертава въпросното ограничаване не да се наложи, ами видимо, да се "случи", т.е. да се имитират "естествени причини.".

            Коментар


            • Имам някакви доста остаряли впечатления, дори ме учудиха че имало кражби на велосипеди вече. Накъде върви света.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
                Нямат демографска криза, щото изсмукват имигранти от Източна Европа, а и си напълниха държавите с диваци от Азия и Африка, които вършат престъпления и ги хрантутят на социални помощи.Иначе навсякъде коефициентът на плодовитост сред местните жени е под 2,1 колкото е необходимо за запазване на броят на населението.
                Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
                Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                  За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
                  Уикенда бях до Брюксел и всички карат електрички

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                    То хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.
                    Разкарат ли веднъж обаче пушляците, ще наложат брутален акциз на зарядните.
                    Евродепутатите искат ЕС да създаде единна точка за достъп до данни за алтернативните горива, от която да се получава информация за наличието, времето за чакане и цените на различните станции в цяла Европа

                    Коментар


                    • За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.

                      Коментар


                      • То хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.

                        Коментар


                        • Виж японците са друга работа, но те пък държат да направят електромобили с водород. И това е защото технологията ще е трудна за копиране, но корейците сега се включват. Но водорода за автомобили на колела не е подходящ и автомобилите един ден ще отмрат, ще има летящи много и евтини. Така мисля.

                          Коментар


                          • Има един клип, самите китайци тестват при зимни условия и няколко хиляди километра пробег Тесла 3 и техните китайски по напреднали брандове. Теслата върви, зарежда винаги на техните зарядни, а с китайските все нещо се случва, още са далеч от Тесла и дали ще я стигнат, по скоро е като с айфоните и смартфоните с андроид, искат да направят смартфон който да бие айфоните но все нещо има, не им се получава, андроида каквото приложение да пипнеш инсталираш и реклама, доста неприятно и бъгва, при айфоните го няма този проблем въобще.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                              ceco666, добре но Франция с какви материали се ги произвежда, много са скъпи суровините в Европа, а в Китай са в пъти по евтини. Иначе не виждам голям смисъл в огромните SUV, които Китай са се впуснали да произвеждат, грандоманията ги е хванала. Наистина малките коли са по опасни за тези които са в тях при катастрофа, винаги по пострадали са тези в малките коли, но това се дължи на това че се допуска да има големи коли които са като танкове на пътя. После разхода на ток е много голям, по големи батерии им трябват и имат огромна маса. Китайците които масово бяха на велосипеди са се впуснали в производство на такива електромобили, то вярно че пари трябва да се спечелят и производството не може да е на фотосинтеза. Сега живота тепърва ще стане по труден, по скромните разходи са предимство.
                              Така и японските коли сложиха край на монопола на Детройт в щатите. Голяма криза, безработица и алчни араби. Изведнъж V8 става тегав за шофиране Подобен пробив очаквам и от китайците скоро. Щото вече 12 колеги са с тесла, а при работа от вкъщи само се разрежда на паркинга. А за сигурността си зависи много. Има доста несигурни и от големите. Дори да гледаш нещата при удар чисти физично, масата на средна електричка е по-голяма от на повечето SUV.

                              Коментар


                              • Според мен бъдещето е на много аеродинамика, много нисък разход на енергия и не много висока скорост на движение, също активна безопасност - колани, възглавници и възможност да се отклонява при удар.

                                Коментар

                                Working...
                                X