IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Е, как какво. Простотия да е, ама до край да е.
    По тая логика и въстаниците в Априлското въстание да били прости,щото са скочили на Османската империя без никакви шансове за успех.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

      Пановете се противопоставят както на брюкселските зелки, така и на руският император Путин Къси. Те навремето не са клекнали пред Хитлер и Сталин,какво остава за сегашните парвенюта.
      Е, как какво. Простотия да е, ама до край да е.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Scottie Pippen Разгледай мнение

        Уикенда бях до Брюксел и всички карат електрички
        Не думай, аз бях преди 3 седмици и нещо не ги видях в голямо количество тези електрички

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          А...не бяха ли не точно друзьята, ами херовете, мосютата и пановете?
          Пановете се противопоставят както на брюкселските зелки, така и на руският император Путин Къси. Те навремето не са клекнали пред Хитлер и Сталин,какво остава за сегашните парвенюта.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            А...не бяха ли не точно друзьята, ами херовете, мосютата и пановете?
            Всички които виждат цената на енергията като продукт от брошурата на Кауфланд обозначен със звезда и малък шрифт.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
              Не е точно по темата но е около.Така както я карат друзята ще се докарат до ППС-та с животинска тяга. Това сигурно е най-зелената сделка.
              https://www.mibgas.es/en/market-resu...ssion/pvb-spot
              https://ria.ru/20220920/alzhir-1818181063.html
              А...не бяха ли не точно друзьята, ами херовете, мосютата и пановете?

              Коментар


              • Не е точно по темата но е около.Така както я карат друзята ще се докарат до ППС-та с животинска тяга. Това сигурно е най-зелената сделка.
                https://www.mibgas.es/en/market-resu...ssion/pvb-spot
                https://ria.ru/20220920/alzhir-1818181063.html

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                  Богатите ще карат електромобили, бедните скутерчета обаче четириколесни които се зареждат от слънцето да не се пречкат по зарядните станции. Става ли така ?
                  Нали знаеш, колко енергия изобщо попада върху тези покриви? Ако и да стига за нещо, е да преполови саморазряда...

                  Коментар


                  • Богатите ще карат електромобили, бедните скутерчета обаче четириколесни които се зареждат от слънцето да не се пречкат по зарядните станции. Става ли така ?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                      Нямат демографска криза, щото изсмукват имигранти от Източна Европа, а и си напълниха държавите с диваци от Азия и Африка, които вършат престъпления и ги хрантутят на социални помощи.Иначе навсякъде коефициентът на плодовитост сред местните жени е под 2,1 колкото е необходимо за запазване на броят на населението.
                      Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
                      Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .
                      При това, се очертава въпросното ограничаване не да се наложи, ами видимо, да се "случи", т.е. да се имитират "естествени причини.".

                      Коментар


                      • Имам някакви доста остаряли впечатления, дори ме учудиха че имало кражби на велосипеди вече. Накъде върви света.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                          За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
                          Нямат демографска криза, щото изсмукват имигранти от Източна Европа, а и си напълниха държавите с диваци от Азия и Африка, които вършат престъпления и ги хрантутят на социални помощи.Иначе навсякъде коефициентът на плодовитост сред местните жени е под 2,1 колкото е необходимо за запазване на броят на населението.
                          Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
                          Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                            За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
                            Уикенда бях до Брюксел и всички карат електрички

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
                              То хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.
                              Разкарат ли веднъж обаче пушляците, ще наложат брутален акциз на зарядните.
                              Евродепутатите искат ЕС да създаде единна точка за достъп до данни за алтернативните горива, от която да се получава информация за наличието, времето за чакане и цените на различните станции в цяла Европа

                              Коментар


                              • За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.

                                Коментар

                                Working...
                                X