IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • "Накрая - да превръщаме пластмасите в газ - е едно хубаво пожелание, ако не смятаме, че енергията, която ще влагаме в това - трудно би се изплатила от получената суровина..., т.е. - моето мнение е, че при сегашните ни познания - нямаме шанс в тая посока. Някога?"
    Енергията от тези пластмаси които не стават за вторична преработка е направо безплатна, по принцип се депонират някъде или се заравят а в океаните се изхвърлят големи количества. Това всъщност е петрол, изхвърля се петрол а той е ценна все още суровина.
    Електрическите коли с горивни клетки са поне два пъти по ефективни по отношение на използване на енергията от ДВГ, цената е нещо относително и ако в момента елекрическия им двигател е по скъп от един ДВГ..то това няма да остане така, защото ел. двигателите са с доста по просто устройство от ДВГ. Не може да се сравняват и откъм разходи и грижи за поддръжка и също така и ресурс - живот.
    Така че твоята убеденост е по скоро предубеденост и не е на база информираност. Заяждам се естественно, също както ти го правиш. А може би някой който отваря тази тема просто иска да попадне на информация как се развиват тези технологии, а не да чете "компетентни" мнения.
    Last edited by supertrader; 03.01.2018, 17:33.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Имам един въпрос към теб: Как смяташ, че би реагирал самият ти, АКО бих казал, че си пълен дилетант в областта на атомната енергетика?

      п.п. Отчел си смисъла на АВТОНОМНОСТТА на ДВГ, но не отчиташ, коя е причината за това - два реда по-долу? - същата, която се опитваш да внушиш в твоя, цитиран от мен пост/... ))

      п.п.п. Обучението свърши. Придържай се към своята област, вместо да говориш неща, които не разбираш в тяхната цялост.

      Здраве и успехи!
      Приемам бележката ти относно цената на електрокарите (ако това имаш предвид). Не намерих за нужно да я коментирам, защото там предимството на ДВГ е очевидно и според мен не се нуждае от коментар. Но продължавам да твърдя, че съжденията ти за динамика и теглителна сила са напълно погрешни. Електрокарите бият ДВГ по тия показатели по принцип и това се учи още в училище.
      Last edited by netware5; 03.01.2018, 17:27.
      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение

        Пак се изказваш неподготвен. Единственото ти вярно съждение е относно автономността - там електрокарите отстъпват значително на колите с ДВГ. Но да ми говориш че нямали динамика и теглителна сила е просто смешно. Точно там им е предимството на електрокарите - бият ДВГ с много. Аз лично, ако решат проблема с автономността, веднага си купувам електрокар.

        Имам един въпрос към теб: Как смяташ, че би реагирал самият ти, АКО бих казал, че си пълен дилетант в областта на атомната енергетика?

        п.п. Отчел си смисъла на АВТОНОМНОСТТА на ДВГ, но не отчиташ, коя е причината за това - два реда по-долу? - същата, която се опитваш да внушиш в твоя, цитиран от мен пост/... ))

        п.п.п. Обучението свърши. Придържай се към своята област, вместо да говориш неща, които не разбираш в тяхната цялост.

        Здраве и успехи!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          ...............
          Няма да са конкурентни, именно с онова, с което вече всички са свикнали: с мощност, динамика, теглителна сила, АВТОНОМНОСТ, които се получават, именно от качествата, които притежават течните горива.

          /
          Пак се изказваш неподготвен. Единственото ти вярно съждение е относно автономността - там електрокарите отстъпват значително на колите с ДВГ. Но да ми говориш че нямали динамика и теглителна сила е просто смешно. Точно там им е предимството на електрокарите - бият ДВГ с много. Аз лично, ако решат проблема с автономността, веднага си купувам електрокар.

          He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

          Коментар


          •  

            Коментар


            • Коментар


              • Може да се повторя, че електромобилите - ако и някои да ги имат за коли на бъдещето, а - дори и да ги дотират - няма да станат конкурентни на конвенционалните.

                Няма да са конкурентни, именно с онова, с което вече всички са свикнали: с мощност, динамика, теглителна сила, АВТОНОМНОСТ, които се получават, именно от качествата, които притежават течните горива.

                АКО все пак има конкурентни модели на електромобили /точно по горните показатели/ - те не могат да се превърнат в масов автомобил, а ще красят единствено автосалоните, защото ще бъдат недостъпни поради 3-4 пъти И още ПО-ВИСОКИ цени, без дори да са взети предвид в тия цени - необходимите мрежи от зарядни станции.

                Накрая - да превръщаме пластмасите в газ - е едно хубаво пожелание, ако не смятаме, че енергията, която ще влагаме в това - трудно би се изплатила от получената суровина..., т.е. - моето мнение е, че при сегашните ни познания - нямаме шанс в тая посока. Някога?

                Значи - идеите, колкото и красиви да изглеждат - имат смисъл, ако са осъществими, иначе пълнят мелницата на некомпетентните журналисти, които търсят идеи за "новини" и локуми, за да направят днес хонорара си... /иначе - не търся поводи за празни спорове, нито пък за конфликти, а единствено казвам моите съображения от прочетени мнения, за което имам право... Вие не сте длъжни да приемате мненията ми!/

                Коментар


                • v_tin - електромобилите са просто - има едни количества запаси на литий които трябва да бъдат продадени, прахосани и унищожени и нищо повече. В момента ползваме масово петрол и го правим също хищнически и се прахосва. Пластмасите които изхвърляме са петрол и могат да се преработят до газ, но това няма да интересно до момента в който някой не пусне портативна машина която може да го прави. Да не храним илюзии - петрола е редно да стане много, много скъп за да не се прахосва, но още ме подиграват че съм искал 500 долара за барел да стане цената му. Ако беше станала икономиките на САЩ и Европа и всички локални икономики щяха да пушат и да създават много продукти и много работа и заетост + ДОХОДИ за хората. Разбира се с изгаряне на по малки количества петрол ще се тушират и екологичните проблеми, не с производство на коли с батерийки. Колите с батерийки могат сериозно да бъдат ударени от газовата технология, тя може да ги помете буквално и никой няма да помисли за кола с батерийки. Пак ще има но ще са играчки за децата.



                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Само за сведение :




                    В Щатите запазиха отстъпката за електромобилите

                    Данъчният кредит от 7500 долара няма да бъде отменен

                    Данъчният кредит в размер на 7500 долара при покупката на електромобил в Щатите се запазва и в новия данъчен закон, който Републиканската партия се опитва да прокара през Конгреса.

                    Този закон трябва да се превърне в първата голяма политическа победа на президента Доналд Тръмп, а запазването на тази отстъпка, която се оказа решаваща за развитието на продажбите на електромобили в Щатите, ще е удар върху петролната индустрия.

                    Новият закон орязва много от популярните до момента данъчни облекчения и в началния стадий на обсъждането му тези 7500 долара от цената на всеки електромобил, които клиентите ползват като отстъпка, също бяха зачеркнати. Това беше вариантът, обсъждан в Камарата на представителите, но според информация на телевизия Bloomberg, при появата на законопроекта в Сената, в него тази отстъпка отново присъства.

                    Това решение обаче ще донесе облекчение на производителите на автомобили в Щатите, тъй като с включването на електромобили в гамата си, те успяват да се борят с все по-затягащите се изисквания към нивата на вредни емисии, които отделят колите им.

                    Все пак, запазва се друго ограничение – тези отстъпка от 7500 долара спира да се предлага, когато производителят достигне границата от 200 000 продадени електромобили. Най-близо до тази граница е Tesla – през август компанията обяви, че е продала общо 127 000 броя Model S и Model X, а с излизането на пазара на Model 3 прагът ще бъде много бързо прекрачен.

                    http://automedia.investor.bg/a/0-nac...ektromobilite/

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Супертрейдър има един сайт- екарс.бг май беше. Като влязох да чета вътре и се хванах за главата от отчаяние. Изводът- в обозримо бъдеще- 10 години ел колите нямат бъдеще. Да отида до работа - да, но за нищо по сериозно. Живея на 100км от колон- отиване и връщане+ лека разходка там- 250км- ами че то ще ме е страх че няма да се прибера
                      Абе Вальо не се занимавай с глупости бе пич ... тия електрическите бъзикни въобще не са за сериозна работа .

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                        Ами кат отиваш на работа ще паркираш на паркинг, дето ще си зареждаш колата. На цена 20 ойро. Кво та бърка?
                        Много интересна/важна тема. Ако Ви е интересна, следете новините за ФУЛЧАРДЖЪР България АД, безтях нищо не се случваа по темата в БГ! Интересно е да се отбележи, че зарядните колонки "напълзяха" Метро паркинга, моловете и се множат с всеки ден! Може би пък има търсене и някой ден ще се събудим и ще установим, че сме пропуснали нещо - примерно съседа, колегата, и още 10-на познати търкалят електромобил, а аз нямам
                        IM d best

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Супертрейдър има един сайт- екарс.бг май беше. Като влязох да чета вътре и се хванах за главата от отчаяние. Изводът- в обозримо бъдеще- 10 години ел колите нямат бъдеще. Да отида до работа - да, но за нищо по сериозно. Живея на 100км от колон- отиване и връщане+ лека разходка там- 250км- ами че то ще ме е страх че няма да се прибера
                          Ами кат отиваш на работа ще паркираш на паркинг, дето ще си зареждаш колата. На цена 20 ойро. Кво та бърка?
                          Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Супертрейдър има един сайт- екарс.бг май беше. Като влязох да чета вътре и се хванах за главата от отчаяние. Изводът- в обозримо бъдеще- 10 години ел колите нямат бъдеще. Да отида до работа - да, но за нищо по сериозно. Живея на 100км от колон- отиване и връщане+ лека разходка там- 250км- ами че то ще ме е страх че няма да се прибера

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                              Напомняй му , че се губи из темите ... не е лошо момче , ама си живее в неговия си паралелен свят...


                              Не, аз не твърдя, че е лошо момче. Твърдя, че няма знания, за да инициира смислена дискусия тук.

                              Мога да му напомня да следи състоянието на горивния си филтър. Май не му е ясно защо колата му изобщо има горивен филтър.

                              Скаран - не само със скоростта на горенето и с топлообмена... Няма понятие за подробности, на които до сега не е обръщал внимание, никаква идея как нещата са свързани и функционират.

                              Сега ще каже, че всичко му е ясно. И отново ще зададе "засичащ", безсмислен въпрос, който няма общо с темата...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                                Не зная защо мислиш, че тук е аудитория или практикум, в които хората са длъжни да те обучават.


                                Напомням ти: темата е за електромобилите.
                                Напомняй му , че се губи из темите ... не е лошо момче , ама си живее в неговия си паралелен свят...

                                Коментар

                                Working...
                                X