If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Прави се стандартна касета с акумулатори и те се закопчават отдолу под автомобила
.Само го подвеждаш към устройство за смяна и то автоматично ти смяня касетата.Няма да стигне до електромобили , има друга технология и тя ще замени автомобилите. Ще се лети и то не с крила и само в атмосфера.
Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
Според мен това не е решение, защото ще значи всички бензиностанции почти по едно и също време да станат и електростанции. А как ще се слагат на различно модели коли на различни места и с различни свръзки? Батериите тежат на това отгоре и всяко вадене или слагане може да ти издраска колата. Пък и това значи тези които са там да са като хамали - вади, носи, пъшкай, слагай, тегли една майна, ако нещо не пасне... Сложно ми се струва. А и знаеш ли какви батерии ще ти сложи и на какъв кеф ще е. Защото ей сега се замислих за друго. Батериите имат живот и веднъж на няколко години човек ще се наложи да се бръкне малко по дълбоко за нови (както ако иска да смени батерия за мобилния си). Предвид обаче по-ниските разходи по кола (освен по-ходовата част няма почти какво да и се повреди, а и тока е много по-евтин) мисля, че това няма да е проблем. До няколко години мисля, ще се появят и батерии които ще се зареждат за няколко минути вместо за няколко часа. За градски условия обаче, дори сега Е.А. е по-добър от бензиновия или дизеловия. Едно може да се зарежда докато спиш. Две, докато си на работа или си пиеш кафето в някое кафене може да заредиш батериите. Много от автосервизите също ще се наложи да сменят стила си на работа. Бизнеса с части за коли също в един момент ще се чуди коя посока да хване.. За АТВ и джетове обаче все повече се замислям. Имам един познат в Норвегия съдружник в малка фабрика за яхти и лодки от всякакъв калибър. Може да му пусна мухата като се видим това лято. И без това правят корпуси и много елементи, да сглобят един електрически джет, ще им излезе евтино. Проблемът е че в Норвегия забраниха да се карат джетове. Но ако е електрически може да им разрешат да го изпробват легално. Не знам и дали няма да заобиколят закона така.
Понеже единственото слабо място на електромобила е батерията,предлагам на инвеститорите да се насочат към компании,които работят по този въпрос-която и да е фирма постигнала съществени резултати /капацитет,тегло,обем,цена/ще бъде ЗЛАТНАТА КОКОШКА НА 21 ВЕК..
Better Life го измислиха вече. Като отидеш на електростанцията и там направо ти сменят батерията. Оставящ твойта и ти слагат друга заредена.
Няма да се стигне до електромобили , по скоро до транспортни средства които не се движат по пътища и то много по рано отколкото се очаква.Скоро ще се разкрие ключа към енергията , фосилните горива ще бъдат екзотика.
Сега двата фара имат мощност 2х60вт=120вт
какво са при мощностa на двигателя
a мисля,че и този проблем е решен-изпробвах декройка на 12V с 40 светодиода-мощност 5вт,а има светлинен поток като 40вт халогенка.
Тъй де, това имам предвид. Поради необходимостта да се пести ток, електромобилите ще бъдат САМО с LED фарове. Nissan Leaf е така. Та си мисля Монбатя дали не направи хубаво с последната си покупка. Очевидно нишата на литиевите батерии не е за тяхната уста, пък и вече е заета, no LED фаровете са друга бира .
А производителите на диференциали и скоростни кутии ще трябва да се наметнат с по един бял чаршаф и да тръгнат бавно към гробищата.....
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Нямах предвид този свой постинг Става въпрос за LED фаровете.
Сега двата фара имат мощност 2х60вт=120вт
какво са при мощностa на двигателя
a мисля,че и този проблем е решен-изпробвах декройка на 12V с 40 светодиода-мощност 5вт,а има светлинен поток като 40вт халогенка.
Ще останат, а сигурно и ще имат бум може би - ако се появят и нови производители, компании които правят части и елементи по ходовата част, тапицерии, климатици, за бои, пластмаси, гуми, електромотори, стъкла и т. н.
До 2025 се предвижда ел. автомобилите (хибрид или фул илектрик) да са под 10 % от всички произведени автомобили (според техни данни).
Хибридите ще си отидат първи. Те изиграха своята роля - да тестват и въведат новите технологии. От тук нататък при малките (градски) коли електрокарите ще нахлуят толкова мощно, че нищо чудно след 7-8 години почти да изчезнат ДВГ-тата от класа на Фиестата, Корсата, Пежо 10х и т.н. При големите коли всичко ще зависи от батериите и зареждането им и вероятно ще поживеят още 15-на години.
He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Аз се чудя, че никой още не се е сетил да започне масово производство на ATV - та.
Може да утрепе конкуренцията с по-ниски цени, а зареждането не е проблем защото и без това с такова чудо никой не ходи Варна-София, а се кара малко, за кеф и не всеки ден.
Онзи ден си мислих и за джетове. Един джет гори като змей, гориво. На същото тегло, че и доста по-малко може да е на ток, стига да не се мокри разбира се, да не станеш като риба скат, докато си караш ... но няма двигател, много части и ще е по-евтин също.
++++ и на всичко отгоре ще са и по-евтини най-вероятно, значи достъпни. Ще е нова мания. Поне така мисля
Манията е започнала, то е очевидно. Засега няма кой да отговори. Автоиндустрията върви по този път, но иска това да стане бавно. До 2025 се предвижда ел. автомобилите (хибрид или фул илектрик) да са под 10 % от всички произведени автомобили (според техни данни).
Коментар