IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Нищо и няма на нея. Не са добре под шапката бюрократите в Брюксел но, така става, кога човек се откъсне от корени и национални интереси.
    Незнам мисля си че иде подобно на 29 година и колко време ще трябва да се върне реката в руслото е божа работа.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Би трябвало електромобилите да се спрат от производство и размера на батерията да се лимитира примерно до 10 киловатчаса.Автомобилните фирми да си произвеждат колите с ДВГ. Само Тесла да остане единствен производител на електромобили, за децата е ясно че автоконцерните са хукнали да я копират, а това е кражба на идея. Произвеждат някакви недомислени електромобили със съмнително качество и то същите фирми които от десетилетия правят добри ДВГ автомобили. Те нямат затворен цикъл за производство на батерии и не могат да кажат колко въглероден диоксид се емитира от тяхното производство. Електромобилите би трябвало да се произвеждат само с енергия от фотоволтаични централи, това трябва да им се наложи като изискване, но най добре е забрана защото става въпрос за копиране на Тесла.
      Много рязко е това залитане в крайности. Дай по-полека.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
        Не бива чак толко рестриктивна политика за спазване на протокола от Киото.
        Нищо и няма на нея. Не са добре под шапката бюрократите в Брюксел но, така става, кога човек се откъсне от корени и национални интереси.

        Коментар


        • https://www.volkswagen-newsroom.com/...trieb-tgi-3652

          Коментар


          • Не бива чак толко рестриктивна политика за спазване на протокола от Киото.

            Коментар


            • "От друга страна, Планк пише: „... да вярваш значи да считаш за истина, а знанията за природата, постоянно напредващи по неоспоримо безопасен път, правят напълно невъзможно за човек, имащ познания по природни науки, да приеме за истина множеството доклади относно необикновени случки, противоречащи на законите на природата, на чудеса, които все още широко се считат за потвърждение на религиозните доктрини и които преди са се приемали за прости факти без съмнение или критика."
              https://www.mpg.de/17431692/schloegl...ie-wasserstoff

              Коментар


              • Би трябвало електромобилите да се спрат от производство и размера на батерията да се лимитира примерно до 10 киловатчаса.Автомобилните фирми да си произвеждат колите с ДВГ. Само Тесла да остане единствен производител на електромобили, за децата е ясно че автоконцерните са хукнали да я копират, а това е кражба на идея. Произвеждат някакви недомислени електромобили със съмнително качество и то същите фирми които от десетилетия правят добри ДВГ автомобили. Те нямат затворен цикъл за производство на батерии и не могат да кажат колко въглероден диоксид се емитира от тяхното производство. Електромобилите би трябвало да се произвеждат само с енергия от фотоволтаични централи, това трябва да им се наложи като изискване, но най добре е забрана защото става въпрос за копиране на Тесла.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Кремиковци мисля че имаше 5000 тона квота за въглеродни емисии некъв пубер си го купи.В следствие новите технологии ще се развият като старите.
                  https://sibgiprobum.ru/projects/2/

                  Коментар


                  • Не знам какво мислите но тази работа с електромобилите не е никак добре, един електромобил да се произведе генерира емисии на въглероден диоксид колкото един автомобил за 120 хиляди километра, а тези последно поколение автомобили с много нисък разход на гориво генерират същите емисии за 150 хиляди километра. Така се получава че производството на един елктромобил на практика означава авансово емитиране на емисиите, които би генерирал един автомобил за 7 -8 години. Смяна на автомобилите с електромобили означава да се генерират огромно количество емисии въглероден диоксид и неизбежна промяна на климата. Лошото е че индустрията е на въглища, тока за нея се генерира от въглищни централи, а те са много мръсни и с ниска ефективност, ако работят в режим при който производството им трябва да се намалява или увеличава за определени часове от денонощието тяхната ефективност не достига и 30%. А да се произвежда ток с такива централи и да се зареждат батериите на елктромобилите е престъпление, защото ДВГ на съвременните автомобили са с КПД 35 - 40 процента, т.е. много по ефективни са от въглищните централи които са с 35% но реално като стигне тока по мрежата се губят поне още 5% и при бързо зареждане още 20% от него.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • https://archive.org/details/electric...ge/n3/mode/2up
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Acheson_process
                      https://finance.yahoo.com/news/globa...090300802.html

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid, те ако имат евтино съхранение на енергия - е ре пе тата, ще им купят всеки ват. Проблема е чисто технически, да кажем другите проблеми са решими, но техническия проблем остава.
                        Ами имат но, си чоплят в носа.

                        Коментар


                        • Pyramid, те ако имат евтино съхранение на енергия - е ре пе тата, ще им купят всеки ват. Проблема е чисто технически, да кажем другите проблеми са решими, но техническия проблем остава.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            Хахахаха, че ти си bankrupt before investing in solar panels
                            Не бих бил толкова сигурен на твое място. Отделно че, ако има някой, дето да печели особено стабилно в този бранш, това са производителите и търговците с панели за ФЕЦ, а не наивните мераклии да продават енергия, извлечена с тяхна полза. Причината е проста: Средството за производство на тази енергия, ако не го купи един, ще го купят още 101 клиента, при това, с добър марж, (ако не тук, то на още 1000 места и т.н., имаш яко резервирани продажби) докато изкупуващите, са местни ЕРП-та, с фактически монопол и нямаш почти никаква власт нито над цените им, нито над действията на диспечерите и т.н. Основно, ТАЗИ е причината, която ме накара да размисля едно време и да, оказах се прав. За о ези условия - определено. А Матеев води да скачат пред парламента там едни мераклии за гарантирани лесни печалби, породени не от особена ефективност на процеси и управление, ами от правителствено решение на корупционери, начело в началото със Станишев а, след това, с ББ, дето им шамароса цените. Предупреждавах ги, тогава, да бе пикаят срещу вентилатора (понеже, процесите се движат от обективни закони) но, не би. Решиха да баннат мен от форума Матейков, като "носител на Залата Прокоба". Баннаха ме. Завинаги. Вече не ми се и пита - пък и то се видя че, човекът, опре ли до бизнес интереси, започва мощно да лъже - дали някак, с това скачане, нещо промениха. Ако нещо осезаемо се е раздвижило, то е от енергийната криза и, на тяхно място, ежедневно, бих се молил за нея. Тъй де, да върви търговията с панели, дето м.г.беше "умряла", по думите Матейкови.
                            Накратко, ако мислиш че, си ме ухапал, в грешка си. Точно в момента, финансово, съм по-добре от всякога досега.
                            Last edited by Pyramid; 11.07.2022, 22:23.

                            Коментар


                            • green hydrogen CH4

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                и в шепи ли ще го съхраняваш?
                                В резервоара
                                According to the German federal government, hydrogen consumption as of June 2020 was approximately 55 terawatt-hours. By 2030, the German government expects hydrogen demand to increase to around 90 to 110 terawatt-hours. By 2030, German green hydrogen production capacity is expected to increase to 14 terawatt-hours.

                                https://www.bakermckenzie.com/en/ins...rawatt%2Dhours.
                                Last edited by X_Y; 11.07.2022, 21:59.

                                Коментар

                                Working...
                                X