Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеБи трябвало електромобилите да се спрат от производство и размера на батерията да се лимитира примерно до 10 киловатчаса.Автомобилните фирми да си произвеждат колите с ДВГ. Само Тесла да остане единствен производител на електромобили, за децата е ясно че автоконцерните са хукнали да я копират, а това е кражба на идея. Произвеждат някакви недомислени електромобили със съмнително качество и то същите фирми които от десетилетия правят добри ДВГ автомобили. Те нямат затворен цикъл за производство на батерии и не могат да кажат колко въглероден диоксид се емитира от тяхното производство. Електромобилите би трябвало да се произвеждат само с енергия от фотоволтаични централи, това трябва да им се наложи като изискване, но най добре е забрана защото става въпрос за копиране на Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнениеНе бива чак толко рестриктивна политика за спазване на протокола от Киото.
Коментар
-
"От друга страна, Планк пише: „... да вярваш значи да считаш за истина, а знанията за природата, постоянно напредващи по неоспоримо безопасен път, правят напълно невъзможно за човек, имащ познания по природни науки, да приеме за истина множеството доклади относно необикновени случки, противоречащи на законите на природата, на чудеса, които все още широко се считат за потвърждение на религиозните доктрини и които преди са се приемали за прости факти без съмнение или критика."
https://www.mpg.de/17431692/schloegl...ie-wasserstoff
Коментар
-
Би трябвало електромобилите да се спрат от производство и размера на батерията да се лимитира примерно до 10 киловатчаса.Автомобилните фирми да си произвеждат колите с ДВГ. Само Тесла да остане единствен производител на електромобили, за децата е ясно че автоконцерните са хукнали да я копират, а това е кражба на идея. Произвеждат някакви недомислени електромобили със съмнително качество и то същите фирми които от десетилетия правят добри ДВГ автомобили. Те нямат затворен цикъл за производство на батерии и не могат да кажат колко въглероден диоксид се емитира от тяхното производство. Електромобилите би трябвало да се произвеждат само с енергия от фотоволтаични централи, това трябва да им се наложи като изискване, но най добре е забрана защото става въпрос за копиране на Тесла.D.Y.F-091066
Коментар
-
Кремиковци мисля че имаше 5000 тона квота за въглеродни емисии некъв пубер си го купи.В следствие новите технологии ще се развият като старите.
https://sibgiprobum.ru/projects/2/
Коментар
-
Не знам какво мислите но тази работа с електромобилите не е никак добре, един електромобил да се произведе генерира емисии на въглероден диоксид колкото един автомобил за 120 хиляди километра, а тези последно поколение автомобили с много нисък разход на гориво генерират същите емисии за 150 хиляди километра. Така се получава че производството на един елктромобил на практика означава авансово емитиране на емисиите, които би генерирал един автомобил за 7 -8 години. Смяна на автомобилите с електромобили означава да се генерират огромно количество емисии въглероден диоксид и неизбежна промяна на климата. Лошото е че индустрията е на въглища, тока за нея се генерира от въглищни централи, а те са много мръсни и с ниска ефективност, ако работят в режим при който производството им трябва да се намалява или увеличава за определени часове от денонощието тяхната ефективност не достига и 30%. А да се произвежда ток с такива централи и да се зареждат батериите на елктромобилите е престъпление, защото ДВГ на съвременните автомобили са с КПД 35 - 40 процента, т.е. много по ефективни са от въглищните централи които са с 35% но реално като стигне тока по мрежата се губят поне още 5% и при бързо зареждане още 20% от него.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, те ако имат евтино съхранение на енергия - е ре пе тата, ще им купят всеки ват. Проблема е чисто технически, да кажем другите проблеми са решими, но техническия проблем остава.
Коментар
-
Pyramid, те ако имат евтино съхранение на енергия - е ре пе тата, ще им купят всеки ват. Проблема е чисто технически, да кажем другите проблеми са решими, но техническия проблем остава.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Хахахаха, че ти си bankrupt before investing in solar panels
Накратко, ако мислиш че, си ме ухапал, в грешка си. Точно в момента, финансово, съм по-добре от всякога досега.Last edited by Pyramid; 11.07.2022, 22:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
и в шепи ли ще го съхраняваш?
According to the German federal government, hydrogen consumption as of June 2020 was approximately 55 terawatt-hours. By 2030, the German government expects hydrogen demand to increase to around 90 to 110 terawatt-hours. By 2030, German green hydrogen production capacity is expected to increase to 14 terawatt-hours.
https://www.bakermckenzie.com/en/ins...rawatt%2Dhours.Last edited by X_Y; 11.07.2022, 21:59.
Коментар
Коментар