analog, а отвор в който да се навива кука за теглене нямат ли ? Защото електромобилите имат.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
https://www.youtube.com/watch?v=I9yCguy4ois, много мърморят че Теслите нямали тактилни копчета, но тези коли без да се работи с таблета и тя да ти смята постоянно колко ток имаш и можеш ли да стигнеш до следващия чарджър, не могат да се карат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениене могат да бъдат "изключени от скорост"
Не помня коя от бензиновите ми коли последно можеше да бъде теглена, но със сигурност през последните 20г не съм имал такава.
Коментар
-
cyclop, те копират един от друг, в случая каквото е направила Тесла. Аксиални двигатели с ниски обороти и голям въртящ момент са известни много отдавна, те са много по удачни за електромобили. Също без сърцевина или с подвижна такава могат да се направят тези аксиални двигатели, може да го теглиш колкото искаш и да го пускаш по чиста инерция да се движи, а това ще убие разхода на енергия и ще го направи незначителен в сравнение с този на днешните електромобили. Съвсем друг драйв, а тези са грешка за съжаление. Но как се комуникира с такива хора, те са некомуникативни. КПД на тези електродвигатели е много ниско, налага се те да се охлаждат като двг.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНа Теслите редукторите са по здрави и могат да се теглят бавно, Фолксваген също. Азиатските, при тях всичко е тънко и изронват редукторите дори при буксуване в сняг ако им се изключи електрониката против буксуване за 20 метра и се разделяш с редуктора. Има един блогер от Белорус, той така счупи редуктора на би уай ди сонг мисля.
Коментар
-
На Теслите редукторите са по здрави и могат да се теглят бавно, Фолксваген също. Азиатските, при тях всичко е тънко и изронват редукторите дори при буксуване в сняг ако им се изключи електрониката против буксуване за 20 метра и се разделяш с редуктора. Има един блогер от Белорус, той така счупи редуктора на би уай ди сонг мисля.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеДнес случайно научих, че електрическите псевдоавтомобили не могат да бъдат теглени - не могат да бъдат "изключени от скорост" - не могат дори на нормален пътна помощ камион-платформа да ги издърпат - отдавна си знам, че да си купиш такава иддиотска играчка е диагноза, но не знаех колко тежка диагноза е
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнениеДнес случайно научих, че електрическите псевдоавтомобили не могат да бъдат теглени - не могат да бъдат "изключени от скорост" - не могат дори на нормален пътна помощ камион-платформа да ги издърпат - отдавна си знам, че да си купиш такава иддиотска играчка е диагноза, но не знаех колко тежка диагноза е
D.Y.F-091066
Коментар
-
Днес случайно научих, че електрическите псевдоавтомобили не могат да бъдат теглени - не могат да бъдат "изключени от скорост" - не могат дори на нормален пътна помощ камион-платформа да ги издърпат - отдавна си знам, че да си купиш такава иддиотска играчка е диагноза, но не знаех колко тежка диагноза е
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не само батериите са тъпи, те са тъпи, тази фиксация как ще се мине на електромобили е болестно състояние. Болни са. Правиш и това, произвеждаш, стандартизираш защото нестандартните неща са обречени и не могат просто да се ползват рационално и то ще си покаже - колко са използваеми, доколко са рационални. Те вечно искат да насилват хората, насилници просто.
Коментар
-
I have owned my Porsche Taycan EV Electric Car now for just over 2 years. The purchase price was £120,000. I've had a few quotes over the last few months for it as I'd like to go back to a Petrol Car. Unfortunately I found out the hard way that Electric Vehicles are a disposable item and you WILL lose all your money and could end up in great financial difficulty. My EV is now so worthless EVen the dealership does not want it back. BE WARNED! DO NOT BUY AN ELECTRIC CAR! Watch this video and share it across all you social media a friends. CLICK THE THUMBS UP so YouTube Pushes this video out to people who are looking to purchase an Electric Car and have been fed the lies that Electric Cars are the future of motoring!!!Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Pyramid, не само батериите са тъпи, те са тъпи, тази фиксация как ще се мине на електромобили е болестно състояние. Болни са. Правиш и това, произвеждаш, стандартизираш защото нестандартните неща са обречени и не могат просто да се ползват рационално и то ще си покаже - колко са използваеми, доколко са рационални. Те вечно искат да насилват хората, насилници просто.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, големия недостатък на електромобилите е че с една батерия може да се изминат и 150 хиляди километра, а може и само 30. Има ги вече такива електромобили по 30 хиляди км. и дори и по малко на които батерията е станала на 10 години и пишат - за смяна на батерия. Ако измине 150 разхода за батерия който се разхвърля на изминатите километри е 5 пъти по малък, защото електромобилите вървят с ток+батерия, това им е разхода на гориво образно казано. Това е и причината да не могат да станат повече от 10% от всички автомобили на планетата. И друтия вариант е - навъртат много километри някои автомобили, батерията ще трябва да се сменя и на 1 година, защото те използват само бързо зареждане , а тогава циклите - заряд - разряд стават само 500 и дори по малко, на 350 цикъла има приключили батерии.
Коментар
-
Например една батерия със смяна струва 17к евро и е изминала предната 50к км - 0.34 евро за километър пробег, 34 евро за 100км пробегЩе навлязат в някой друг живот масово, това нещо е уникално скъпо.
Last edited by supertrader; 29.03.2024, 17:39.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, големия недостатък на електромобилите е че с една батерия може да се изминат и 150 хиляди километра, а може и само 30. Има ги вече такива електромобили по 30 хиляди км. и дори и по малко на които батерията е станала на 10 години и пишат - за смяна на батерия. Ако измине 150 разхода за батерия който се разхвърля на изминатите километри е 5 пъти по малък, защото електромобилите вървят с ток+батерия, това им е разхода на гориво образно казано. Това е и причината да не могат да станат повече от 10% от всички автомобили на планетата. И друтия вариант е - навъртат много километри някои автомобили, батерията ще трябва да се сменя и на 1 година, защото те използват само бързо зареждане , а тогава циклите - заряд - разряд стават само 500 и дори по малко, на 350 цикъла има приключили батерии.D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар