IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • https://smartchargeamerica.com/elect...ss-200-cpe200/ , това е 125 ампера зарадна станция, такива са цените на самите станции, а да се инсталира и да се подаде захранване към нея - 50квч ток консумира, то си пише в спецификацията и, ще струва пак някаква сериозна сума. Също и тока трябва да се произвежда за това зареждане, консумацията не е малка. Просто всички се стискат, не им се харчат пари, трябва и да се подържат мрежите за тях.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Зелено лицемерие: Зареждат електромобили за министри от ЕС с дизелови генератори

      Коментар


      • https://www.youtube.com/watch?v=9xXJ28y-B-U
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Измамата електричка - хем по скъпо за потребителите да я караш, ужасно скъпо да я купиш и естествено ужасно скъпо и ЗАМЪРСЯВАЩО да я произведат
          How hard can it be to drive from Cornwall to Bristol for the day? Well, pretty darn hard, it turns out. Join me as we take a look at Steven Smith's epic adventure as he tries to use a Volvo C40 Recharge for a trip that his BMW 118d doesn't even sniff at. We'll be analysing the journey, the costs and the experience Steven had, and dealing with some of the comments on his original post. After that we'll be dipping into the darker side of EVs - battery production and it's harms. Are we really being pushed towards a future of cars that don't work, cars that cause more harm and suffering than any cars that have been before…? You decide.
          LINKS Steve's Original Story https://www.walesonline.co.uk/news/mo...
          New York Times Lithium Mining Story https://www.nytimes.com/2021/05/06/bu...
          Nickel Mining https://en.wikipedia.org/wiki/Nickel_...
          Joe Rogan Podcast with Siddarth Kara https://open.spotify.com/episode/3ZBd...
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Не се фиксирай чак толкова на зелената енергетика, ще има по лесни и достъпни варианти. Бъдеще без много големи количества енергия не е възможно. Проблема сега е в менталната ни същност, ще има много енергия ако няма риск да се самоунищожим с нея. Сега трябва да се поправи мисленето ни за богатство, пари, агресията; Тези начини за производство на енергия са слабовати. Друго е. Ще има електромобили защото са възможни, няма да има такава трансформация към само електромобили.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Там, при соларките и перките, има и един такъв проблем: Можеш да зареждаш от тях, когато :
              1.Свети / духа вятър
              И
              2.Колата ти НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ , И е в мястото за включване към зарядката. Едно от тези условия да не се спази, и не зареждаш. Т.е., ако пътуваш нанякъде, докато пътуваш, не можеш да зареждаш а, зареждаш ли, си в престой. И няма "ама", няма "или".
              Именно поради тази непостоянност на природата ВЕИ от типа на соларни и вятърни централи има смисъл да се правят когато са в комбинация с батерии. Най добрите батерии се наричат ПАВЕЦ или на английски Pumped Hydroelectric Energy Storage (PHES). Ефективността на цикъла зареждане-разреждане достига над 80%, а капацитета и живота на тези съоръжения е много голям когато се направят качествено. Минимум 100 години експлоатация с минимални разходи за подръжка след построяването. В България примерно има стотици подходящи места където могат да се направят такива големи язовири и помпени станции + ВЕЦ. Само че ще трябва да се води война с еколозите.

              И накрая опираме до цената! Да, цената, тя винаги е най важна. Без пари нищо не става! Ако искаме да имаме една истинска зелена икономика и енергийна система и да затворим цикъла производство - съхранение - консумация ще трябва да се направят огромни инвестиции! За нашата икономика в България за да стане 100% зелена ще ни трябват поне едни 300-400 милиарда евро тъй като ще трябва да се построи изцяло нова енергийна инфраструктура. Сегашната няма да свърши работа.

              И отделно вече имаме и подмяната на всички превозни средства ако приемем че батериите станат достатъчно добри някой ден за да си струва такава промяна. В момента в България има около 2.8 милиона леки коли (до 3.5 тона). Само тях да подменим с електрически ще ни струва най малко 100 милиарда Евро. Естествено това няма да стане наведнъж а ще се разпредели във времето. Примерно за период от 20-30 години. Но пак си е сериозна инвестиция. Докато и последните си купят електрически коли първите вече ще са сменили по 3-4 ще има и много за ремонт и смяна на батерии. Общата сума може да нарастне няколко пъти за целия преход.

              Това е оптимистичния сценарий. Той вероятно никога няма да се случи защото преди това ще има трета световна война или друго събитие което ще ни такова мамата. А пък после пътища много......който оцелее ще прави каквото си поиска. Ще има много маТрял и за зелено и за черно. Който както му е кеф.
              Last edited by lost in fx; 15.02.2023, 00:57.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от lost in fx Разгледай мнение

                И от къде ще дойде тоя евтин ток когато всеки втори тъпунгер си купи електрическа кола на лизинг? Евтиния ток в момента идва от АЕЦ, ВЪГЛИЩА и ВЕЦ. Тия източници нали ще ги закриваме сега.

                Само не ми казвайте че ще си зареждате колите със соларки и вятърни перки и ще ви излиза евтино. Това дори не е смешно вече!
                Там, при соларките и перките, има и един такъв проблем: Можеш да зареждаш от тях, когато :
                1.Свети / духа вятър
                И
                2.Колата ти НЕ Е В ДВИЖЕНИЕ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ , И е в мястото за включване към зарядката. Едно от тези условия да не се спази, и не зареждаш. Т.е., ако пътуваш нанякъде, докато пътуваш, не можеш да зареждаш а, зареждаш ли, си в престой. И няма "ама", няма "или".

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                  Ако това е целта, в Русия вече е постигната. Само че това, че кучетата са алкохолици, вероятно е страничен ефект/дефект на експеримента.
                  Е как да те вземе човек насериозно, а? Съвсем изтрещя, ако и тук набутваш агитации.

                  Коментар


                  • Група от седем държави-членки на ЕС призовава Европейската комисия да помисли два пъти, преди да предложи основен ремонт на енергийните и енергийните пазарни системи на ЕС, позовавайки се на опасенията, че промените в „режим на криза“ могат да отслабят единния пазар и да възпрат инвестициите във възобновяеми източници.

                    „Всяка реформа, надхвърляща целенасочените корекции на съществуващата рамка, трябва да бъде подкрепена от задълбочена оценка на въздействието и не трябва да се приема в режим на криза“, пишат в писмо Дания, Германия, Холандия, Естония, Финландия, Люксембург и Латвия към Европейската комисия, видяна от Ройтерс.

                    Основния ремонт е правилното нещо, тия седем наведени държави да духат супата
                    Last edited by Бедният брoкер; 14.02.2023, 21:00.

                    Коментар


                    • lost in fx, никога не съм искал да се затварят въглищни и атомни централи, те ще се затворят като се амортизират и когато са заменени с други централи. В момента на планетата има поне един източник на енергия който може да произвежда колкото стотици централи. Питай ги защо не произвеждат с него легално ток и да захранят много неща с евтин ток.

                      Коментар


                      • lost in fx, и с ток от въглища да я зареждаш когато няма друг източник пак става, ще се движи. Много са хората на които им трябва транспорт за 30 - 40 км на ден. Лесни са за подръжка микроелектромобилите също. Сега има технологии с които от литър бензин ще извадиш 8.5 киловатчаса ток, те тепърва ще се появят, ДВГ какво вади - 30% максимум. Може да се направи ДВГ да вади почти 50%, но само в постоянен режим - постоянна мощност, постоянен въртящ момент, който се определя с товара. Само че такъв двигател освен да му куплираш един електродвигател и да зареждаш батерията, с него не може да движиш автомобил при който имаш големи изменения в натоварването. Правят се в момента тези неща, има ги и се усъвършенстват - автомобил с разход 2.7 литра в града има на пазара. Със соларки и вятър може да покриеш енергийните нужди на човечеството за бита поне, те не са малки. Въглеводородите са ценни за индустрията, химията защото стават за неща които от метал не могат да се правят толкова лесно и толкова добре. Проблем с технологиите няма, има проблем с мисленето и с агресията.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от lost in fx Разгледай мнение
                          ....Подчовеците трябва да са като животни. Малко по умни от кучета.
                          Ако това е целта, в Русия вече е постигната. Само че това, че кучетата са алкохолици, вероятно е страничен ефект/дефект на експеримента.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
                            lost in fx, само че електричките си имат много добър смисъл, различен от намаляване на це о2 емисиите. Просто зареждаш с евнин ток и се движиш евтино, много електрички вече са потрошени като таксиметрови автомобили, избиват си парите многократно.
                            И от къде ще дойде тоя евтин ток когато всеки втори тъпунгер си купи електрическа кола на лизинг? Евтиния ток в момента идва от АЕЦ, ВЪГЛИЩА и ВЕЦ. Тия източници нали ще ги закриваме сега.

                            Само не ми казвайте че ще си зареждате колите със соларки и вятърни перки и ще ви излиза евтино. Това дори не е смешно вече!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от lost in fx Разгледай мнение
                              Налагането на електрическите коли е поредния глобален IQ тест за проверка на умствения капацитет на стадото. Също както беше ковид простотията и масовото бучене с ескпериментални ваксини измислени за 1 месец. Също и като идеята да се храним със червеи и насекоми вместо с месо и риба. Също и като идеята всички пари да са електронни и да имат срок на годност и да са обвързани с въглеродните емисии. Също и като идеята всеки да си избира пола....те са много тестовете. Да не ги изброяваме сега всичките. Целта е да се обхванат различните области на живота и да се измери тъпотията на стадото и способността му да разсъждава разумно. Да видят как върви ГМО експеримента.

                              Крайната цел е унищожаването на Homo sapiens и създаването на нов вид подчовек който да насели цялата планета. Да се обособи една истинска управляваща класа на биологично ниво и една низша класа която да бъде управлявана и мачкана по всички възможни начини. Много е важно низшата класа подчовеци да имат ниско IQ че да не могат да правят бунтове и революции. Подчовеците трябва да са като животни. Малко по умни от кучета.
                              Че то, за жалост, хомо отдавна не е сапиенс. Сомо Хапиенс е (ако се сещаш, откъде)

                              Коментар


                              • lost in fx, само че електричките си имат много добър смисъл, различен от намаляване на це о2 емисиите. Просто зареждаш с евнин ток и се движиш евтино, много електрички вече са потрошени като таксиметрови автомобили, избиват си парите многократно.

                                Коментар

                                Working...
                                X