IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Minavast - мафията трябва да се налага постоянно. Не мисля че информацията за това какво използват в космоса е надеждна, имат механика играчките им и при температура минус няколко стотин градуса с 1 киловат не знам дали могат да ги стоплят. Иначе всички мощни неща имат проблеми с охлаждане и материали и реакторите за които писах че ако ми писне като нищо ще ги публикувам имат проблеми които не са нерешими. А тези реактори в хард вариант ги има много и то работещи, поне заработват. Той Роси ги мъчи от десетилие нагоре и виж как всички го извъртат и представят че имат някакъв нов реактор. Това с акумулаторите няма да стане. Има едни които направиха такъв реактор в стъклен балон , работи и то с добър живот. Но мощноста му е малка, става да прави ток и да зарежда една Тесла докато тя стои паркирана. Тесла не проявиха интерес, какво имат в Тесла нямам идея.
    Last edited by supertrader; 02.12.2017, 18:08.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      4i40 - именно и като е заредена с гориво ще работи 30 години. Има такива неща, но ги пращат само в космоса за да е сигурно че няма да попаднат в неподходящи ръце и това е проблем и то голям .Железата които се изпращат там харчат огромни количества енергия и как мислиш се захранват, камиона е играчка. Забелязваш ли как въртят нещата към контрол над транспортните средства които ще ползваме, да не може да сее пипа и само да се ползва. Тестват дали ще могат да ги контролират напълно.
      За космоса се ползват радиоизотопни термоелектронни токоизточници,за "Вояджер" е само киловат и работи вече 40 години.Цена десетки милиони,и при старта, папата се моли ракетата да не падне на Земта.А за елетромобили-просто нов стил в корумпирането ,след водородната енергетика,фотоволтаиците и финансирането на каналджииските канали за нахлуване в Европа.Бъдещте електричките имат,ако засмукват въздух.А за дебилизиращи дописки "Таксун зарежда акумолатори за 6 минути и 6 лева" да се лежи ефективно в затвор...p.s.........................15.07.2010, 23:43.. ".При мощни акумолатори има понятие "термична смърт"-при голям товар се получават горещи петна и възможност за взрив.Съответно има охлaждане с топлинни тръби,бушони по сектори и др.Работи се по въпроса много.Но така или иначе енергийния еквивалент за зареден акумолатор за кола е килограми TNT....Това е проблем и на голямите UPS за много отговорни производства." https://forum.investor.bg/forum/%D1%...2%D0%B5/page29
      Last edited by Minavast; 02.12.2017, 17:01.

      Коментар


      • panther - fusion тип има разработки не само на Локхийд Мартин, мое лично мнение е че да се затвори слънце в бутилка - камера може би ще е нещо невъзможно. Аз съм за вариант при който реакцията е във вода и веднага топлоотдава създавайки термолиза - разпад на водата на водород и кислород. Не знам какво са направили, тези статии са някаква информация предназначена за широка публика. По принцип е много мощно, те казват по мощно от физичните реактори сиреч термоядрените 4-5 пъти. Може да са 50 пъти, не мисля че може да се измери. Но това е революция вече и не става въпрос да еволюционна промяна. Имам този мекия вариант във вода и си е моя разработка, може в домашни условия да се направи и мога да публикувам тази технология ако ми писне.
        Last edited by supertrader; 02.12.2017, 10:52.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • 4i40 - по 10 киловата за час на 1тон тегло са достатъчни за камион и дори са много. Какви 4000 домакинства ще се захранят с толкова, все едно да сложиш в едно село един агрегат с двигател на камион и да му правиш тока, ще стане ли.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение

            За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.
            Колко подводници има в света и колко кораба. Ами че само една компания която оперира в бг също има около 400 кораба, но не съм чул да има подводница

            Коментар


            • hemilio - Знаеш ли колко е относително всичко, например графена е много здрав но е толкова тънък слой че лесно се разрушава механично..да иначе е много по здрав от стомана но ако тя е в слой със същата дебелина. Много относителна здравина нали ?
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
                страшно много приложения има
                200 пътu по-здраво от стоманата
                невероятен проводник
                И наноттръби се правят от него!!!
                Пише се "недей с лошо "...

                наздраве !

                Коментар


                • Днешния скептицизъм е друг, хората са брулени чрез манипулации. Разбирам напълно скептиците - те казват ел.колите са една боклукчава технология и съм на същото мнение ако те се произвеждат от големите компании.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Човек изначално е устроен критично настроен към новото,и има защо,на база на хилядолетен опит е -брал студ,глад,бой и т.н.
                    това обаче в наши дни пречи на развитието,почти на всички умни и гениални хора са се смели за мисленето им и отношението им към нещата спрямо статуквеното мислене на стадото.

                    Нормално е като всяко ново начинание,да е скъпо,да изглежда непрактично,нескопосано и т.н.

                    отворете съзнанието си за новите неща.

                    помните ли колко струваха плазмените телевизори като излязоха???
                    Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                    Коментар


                    • И аз следя публичната информация за различните енергийни системи - и графена и ултракондензаторите и горивните клетки и ми е интересно и се НАДЯВАМ на пробив, но засега се вижда само послепенно и доста бавно еволюционно развитие. Революция от никъде не се вижда, освен в мечтите на разни теоретици-конспиратори.
                      Хвърлят се усилия и пари наистина, а какво ще стане ще видим. За момента електрическите коли са една половинчата система с много проблеми, самия факт, че привържениците им твърдят че са МНОГО ИЗГОДНИ, ама държавата да им дава субсидии е безумна глупост.
                      Те ако са много изгодни - няма да има нужда от субсидии. Евентуалните проблеми при по-масовото им въвеждане вече започват да излизат наяве примерно в Дания.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение



                        Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....

                        пп Поне да беше нанотехнология.....
                        Чиче,не дей така,тва нещо е мн.арно
                        страшно много приложения има
                        200 пътu по-здраво от стоманата
                        невероятен проводник
                        И наноттръби се правят от него!!!
                        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                          Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?


                          Материя, материя...направо материал....Нов, нов...колко да е нов ...Правилно разположен в пространството въглерод.....

                          пп Поне да беше нанотехнология.....

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от panther Разгледай мнение
                            Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?
                            1. "Скоро" е разтегливо понятие
                            Ако имаме отправна точка-еволюцията,то тогава е направо одеве
                            2.едно е наблюдение ,а съвсем друго е да се работи вече с него!
                            те и планетите са ги наблюдавали от хиляди години,и кво,само зяпали,без да могат да научат нищо.

                            извинявам се,че се отплесвам и пиша щуротии,не искам да досаждам с дълги постове,като някои добре улегнали и многознаещи особи тук.
                            дано доживеят(предвид натрупаната възраст и знание) да виядят бъдещето,което дали с тяхно съгласие или без си идва и не пита.
                            Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                              Има една сравнително скоро открита материя-Графен,има много бъдеще в нея,включително и в производството на батерии.
                              Скоро, скоро, колко да е скоро, като първите наблюдения са 1962?

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                има ли фантаст, кото би ни казал, с какъв капацитет ще разполагаЛИ /евентуално/ батериите, които могат да отлепят от кейовата стена, например 600 000 - тонен танкер, след което пък - ще прекосят Атлантика 10 000 морски мили ..., както да ни каже и колко биха тежали ДНЕС и на планетата Земя подобни "батерии"... ))
                                За кораб няма смисъл от такива батерии. Евентуално някакъв смисъл има при подводниците. Но за кораби по-интересни биха били сравнително компактни реактори за ядрен синтез. Локхийд-Мартин твърдят, че са близо до такъв прототип https://www.lockheedmartin.com/us/pr...ct-fusion.html. Надявам се да е истина, все пак компанията е сериозна, а последствията ще са огромни, макар че може в различни посоки да подействат.

                                Коментар

                                Working...
                                X