Първоначално изпратено от Scottie Pippen
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А...не бяха ли не точно друзьята, ами херовете, мосютата и пановете?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А...не бяха ли не точно друзьята, ами херовете, мосютата и пановете?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнениеНе е точно по темата но е около.Така както я карат друзята ще се докарат до ППС-та с животинска тяга. Това сигурно е най-зелената сделка.
https://www.mibgas.es/en/market-resu...ssion/pvb-spot
https://ria.ru/20220920/alzhir-1818181063.html
Коментар
-
Не е точно по темата но е около.Така както я карат друзята ще се докарат до ППС-та с животинска тяга. Това сигурно е най-зелената сделка.
https://www.mibgas.es/en/market-resu...ssion/pvb-spot
https://ria.ru/20220920/alzhir-1818181063.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеБогатите ще карат електромобили, бедните скутерчета обаче четириколесни които се зареждат от слънцето да не се пречкат по зарядните станции. Става ли така ?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Нямат демографска криза, щото изсмукват имигранти от Източна Европа, а и си напълниха държавите с диваци от Азия и Африка, които вършат престъпления и ги хрантутят на социални помощи.Иначе навсякъде коефициентът на плодовитост сред местните жени е под 2,1 колкото е необходимо за запазване на броят на населението.
Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЗа България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
Иначе това с велосипедите е много куул за някой ерген или мома на 25-30 години,живееща в Западна Европа, където нито лятото има големи жеги, нито зимата голям студ или сняг. Като имаш деца и живееш на 6 км от детската градина, като в моя случай, не е много куул да си караш децата на градина с велосипед в дъжд и сняг, студ и в пек.
Пропагандата на този начин на придвижване, промотирането на автомобили за споделено пътуване, скъпите електрически автомобили,чийто батерии струват един куп пари и се сменят на 7 години(т.е търговия на старо ще има на много високи цени) говори, че се готви ограничаване на възможността хората да имат лични автомобили .
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЗа България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеТо хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.
- 1 like
Коментар
-
За България , а също и за Европа големите електрички са трудна работа. В Европа има държави в които са на велосипеди поначало за градско движение, държаха си много високи цените на горивата и има много, ама много велосипеди, жени, мъже и пък са и здрави в добро здраве. И демографска криза нямат, парадокс.
- 1 like
Коментар
-
То хубаво сега има публични станции за зареждане на електрички, ама какво ще стане, когато станат 100 хиляди. Или 3 милиона колкото са всички автомобили в България. Как точно ще зареждат всичките 850 хиляди автомобили в София плюс приходящите десетки и стотици хиляди?Като в България масово населението е концентрирано да живее в блокове, а не в къщи.При положение, че едно бързо зареждане е минимум 20 минути. Ще се образуват огромни опашки и докато се зареди ще минат часове.
- 1 like
Коментар
-
Виж японците са друга работа, но те пък държат да направят електромобили с водород. И това е защото технологията ще е трудна за копиране, но корейците сега се включват. Но водорода за автомобили на колела не е подходящ и автомобилите един ден ще отмрат, ще има летящи много и евтини. Така мисля.
Коментар
Коментар