IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Щом избора е между електро и хибрид, просто купуваш плъгин хибрид който да има 150км пробег като електро. Разликата е че возиш и двигател с генератор, но пък не може да ти спре на пътя с разредена батерия. Жалко че няма с дизелови генератори, това би било най доброто в момента, а и ако е покрит отгоре с такива соларни клетки с 34% ефективност на Шарп е още по добре, защото за малки растояния ще си ги минаваш с тока от тях и никакво гориво, никакъв ток от мрежа и зарядни. 5 кв.м площ да има покрита с клетки, пиково при много силно слънце лятото ще ти зареждат 1.6 киловатчаса ток, за 5 часа - 8 киловатчаса, да кажем достатъчни за 50 км пробег на ден.
    Wolwo имаха такъв хибрид с около 1,5- 2,0 дизел с разход по каталог около 2,5, в действителност прочетено от форум 3литра. Но това беше както бмв и8- зарежда батерия около 15-20кв и движението е само от електромоторите

    Коментар


    • Щом избора е между електро и хибрид, просто купуваш плъгин хибрид който да има 150км пробег като електро. Разликата е че возиш и двигател с генератор, но пък не може да ти спре на пътя с разредена батерия. Жалко че няма с дизелови генератори, това би било най доброто в момента, а и ако е покрит отгоре с такива соларни клетки с 34% ефективност на Шарп е още по добре, защото за малки растояния ще си ги минаваш с тока от тях и никакво гориво, никакъв ток от мрежа и зарядни. 5 кв.м площ да има покрита с клетки, пиково при много силно слънце лятото ще ти зареждат 1.6 киловатчаса ток, за 5 часа - 8 киловатчаса, да кажем достатъчни за 50 км пробег на ден.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • А бе вие добре си говорите за батерии и други нещица, но ако може да кажете кое е по добро- хибрид или електро ще бъде по добре. Синковеца иска да сменя колата и за сега клони към хибрид

        Коментар


        • Pyramid, за порьозните електроди, сетих се че такива е много по добре да се направят и ще вдигнат много енергийната плътност на клетката - батерията. Първо се поинформирах за графена, поразгледах какво пишат че правят и за нанотръбите че ако успеят да ги налепят на подложка така че да се получи нещо като пчелна пита този електрод ще е много ефективен. Но това е проблем, а графена понеже е един тънък слой не поема голям заряд, пишеха някъде в Австралия няколко слоя графен един върху друг и ги перхорират така че зарядите да могат да преминат до всички слоеве. Много по добър вариант е порьозна структура и може да се направят с такава и метали и графит. Преди много време имах едни познати, понеже имаше лаболатория и някакви условия бяха ми показали как опитват да правят изкуствени диаманти, защото и аз го бях чел някъде по него време беше се случило това откритие. Мисля че някакъв поляк открива как да прави големи диаманти. Та те това се мъчеха на база познания как се правят технически, за тях имаше повече информация, то е по скоро диамантен прах. Та те получаваха порьозна структура с много тънки - финни стени и учудващо стравнително здрава механично, като я разчупиш не се виждат с просто око стените колко са дебели и изненадата беше че и с микроскоп пак същата работа..странно нали. По този начин медна пластина също се превръщаше в такава гъба, парче керамика, дори тебешир бяха пробвали, графит е ясно той беше първата проба с надеждата да стане голям диамант. Сега такива технически диаманти се правят по едри, но по съвсем друг начин, постановката им беше тотално погрешна. Но ефекта съм сигурен ако се приложи за електроди на батерии, които няма да се навиват, огъват..това ще бъдат доста добри електроди.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Всичко. Празните приказки на вас двамата
            Ако бихс били празни, значи, нищо не пропускам.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Много пъти споменаваш "тази технологийка", а аз гледам недоумяващо: Какво съм пропуснал?
              Всичко. Празните приказки на вас двамата

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Нищо не може да се направи, дори тази технологийка за електроди с които да се вдигне капацитета до нива които сега са меко казано мечта си иска много сериозно отношение и добре стиковали се хора които се разбират с мисли дето се вика без да си говорят..кога ще стане това нещо..
                Много пъти споменаваш "тази технологийка", а аз гледам недоумяващо: Какво съм пропуснал?

                Коментар


                • Нищо не може да се направи, дори тази технологийка за електроди с които да се вдигне капацитета до нива които сега са меко казано мечта си иска много сериозно отношение и добре стиковали се хора които се разбират с мисли дето се вика без да си говорят..кога ще стане това нещо..
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Китайците превземат вече пазари, германците и французите се изнасяли от руски и онези още докато им е топло мястото се нанасяли. Няма страшно, ще им трябва нов продукт.
                    Така де, ама тук някои ще страдат.

                    Коментар


                    • Китайците превземат вече пазари, германците и французите се изнасяли от руски и онези още докато им е топло мястото се нанасяли. Няма страшно, ще им трябва нов продукт.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Разкайвам се, продажбите на електромобили, са на път да се свият. Да а, заради чудовищните 4680 но, ТОВА, е проблем на ТЕСЛА.

                        Коментар


                        • Няколкото повишения в цените на електричките благоприятно ще повлияе на приходите от лицензи, т.к.там са проценти от продажните цени. Вярно, не знам как Импотецият ще го преглътне но, проблемът е негов.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, на трима ни, теб те водим подстрекател..
                            +​​​​​​10

                            Коментар


                            • https://topelectricsuv.com/news/byd/byd-yuan-plus/ - почнали са да изнасят извън Китай
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Кой продава отоплител за обувки
                                Вече не се продава. Подарява се. Защитата над изобретението падна и сега, е вече в свободен достъп.

                                Коментар

                                Working...
                                X