IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
    Пич, намери си друго амплоа. Нямаш елементарни познания за да дискутираш по въпроса..... Айде Друм, както е казАл мАкедонскио войвода ....
    Mи айде светни ме тогава като нямам елементарни познания.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от dosadnik Разгледай мнение
      Не съм чел темата, може и да го има това мнение, ама аз да знам, че съм си го казал

      Значи при един дизелов двигател съвременен, имаме около 40% КПД. Демек като сипеш 1 кило нафта, с 40% от нея ще пътуваш, другите 60% отиват в атмосферата да красят пейзажа

      Такааа. При електрическата хуйня, имаме нужда от ток. Тоя ток, засега поне, в най-голяма степен се произвежда от ТЕЦове, като най-честото гориво в тех са въглищата , дето са по мазни и от нафтата. ТЕЦ-а има КПД около 18-20% щото все пак е технология 19век, нали - парни машини, ала-бала. Сипеш 1 кило въглища, 18% от тех станат на ток, с другото красиме пейзажа, да е готино на птичките и пчеличките нали
      Тея 18%, по жицата, пожизата и хоп в контакта, дето ще зареждаме електричката - само дето вече са станали 16% , щот жицата грее и има загуби От тея 16% , електрическата хуйня реално ще усвои 15% щото батерии, ала бала и те имат загуби. Та да обобщим:

      1. Дизелов двигател - 40% КПД
      2. Електрическа хуйна - 15% КПД

      Отделно, че да се направят тея оловни батерии, ще се такова таковато на околната среда, па после като се скапят и требва да се хвърлят съвсем забавно ще стане

      Извод - поредната балонджийска технология от разряда на слънцестърчалките и ветро-хуйните
      Пич, намери си друго амплоа. Нямаш елементарни познания за да дискутираш по въпроса..... Айде Друм, както е казАл мАкедонскио войвода ....
      He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

      Коментар


      • Не съм чел темата, може и да го има това мнение, ама аз да знам, че съм си го казал

        Значи при един дизелов двигател съвременен, имаме около 40% КПД. Демек като сипеш 1 кило нафта, с 40% от нея ще пътуваш, другите 60% отиват в атмосферата да красят пейзажа

        Такааа. При електрическата хуйня, имаме нужда от ток. Тоя ток, засега поне, в най-голяма степен се произвежда от ТЕЦове, като най-честото гориво в тех са въглищата , дето са по мазни и от нафтата. ТЕЦ-а има КПД около 18-20% щото все пак е технология 19век, нали - парни машини, ала-бала. Сипеш 1 кило въглища, 18% от тех станат на ток, с другото красиме пейзажа, да е готино на птичките и пчеличките нали
        Тея 18%, по жицата, пожизата и хоп в контакта, дето ще зареждаме електричката - само дето вече са станали 16% , щот жицата грее и има загуби От тея 16% , електрическата хуйня реално ще усвои 15% щото батерии, ала бала и те имат загуби. Та да обобщим:

        1. Дизелов двигател - 40% КПД
        2. Електрическа хуйна - 15% КПД

        Отделно, че да се направят тея оловни батерии, ще се такова таковато на околната среда, па после като се скапят и требва да се хвърлят съвсем забавно ще стане

        Извод - поредната балонджийска технология от разряда на слънцестърчалките и ветро-хуйните

        Коментар


        • Привет,

          това дойде случайно - ако е старо ше извинявате

          http://youtu.be/gvO9XMBZ4DI
          I don't call equity bulls 'cockroaches.' Do you understand?

          Коментар


          • Повторение http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html Хванах част,утре ще го изгледам.Енергийната плътност на акумолатора на ЕV1,и на сегашните е далече от нужните.При масово производство цените ще паднат да суровините,но преди ново поколение акумолация на ток,надали.А за водорода-там гn Доганов от "Водородния консорциум" е компетентен
            Енергията е от 26 оловни или никелови модернизирани батерии,което се вижда и от теглото.
            "Що се отнася до технически характеристики, които не са споменати по-горе, аз няма да ги покрие всичко, но тук са основните неща: диск мотор: поддръжка безплатни 137hp 3-фазни AC асинхронен двигател батерии: 26 напредналите рекомбинантни оловно-кисели батерии за високо напрежение на системата, 1 - спомагателен батерия за 12 волтови системи, системата за таксуване: Делко Хюз MagneCharge с индуктивно свързана магнитно поле зареждане пространство в багажника: 10 кубически фута дължина: 169,8 инча макс. ширина : 69,3 инча колесна база: 98,9 инча Собствено тегло : 2,970 lbs, коефициент на въздушно съпротивление : 0,19 ps Ако ЕV1 не е бил изтеглен, деградиращи акумолатори са стяли да застрашат реномето на модела...GM е на 100 години! http://avt.inl.gov/pdf/fsev/eva/genmot.pdf
            Last edited by Minavast; 06.02.2012, 00:04.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
              "Един филм на Сони-пикчърс,по BTV action Филм с много факти за проблеми на ЕV1-електромобил на GM,строен с правителствена помощ.И реакцията на 7 те сестри
              http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html 18:00 Убийството на електромобила - Документален, САЩ, 2006 г. ps
              Филма е интересен,но никъде не говорят за енергия в KWh/кг агрегата,а по скоро журналистически клишета
              Не това казаха във филма....а това :
              1. Водородните автомобили са обречени
              2. Хибридите са на ход
              3. Електромобила разработен от GM е бил унищожен от тях за да не се разбие индустрия за 100 трлн долара !!!!!!!
              Когато нефта ( със запаси засега от 1 трлн тона) свърши евентуално след 100г....имат разработка на ел . кола.......Това бе и критиката от противниците на колите с ДВГ - света няма да чака Америка да печели от масла и горива.....До 6 г
              електроавтомобилите ще надделеят на пазара.

              Коментар


              • "Един филм на Сони-пикчърс,по BTV action Филм с много факти за проблеми на ЕV1-електромобил на GM,строен с правителствена помощ.И реакцията на 7 те сестри
                http://www.btv.bg/action/movies/movi...tromobila.html 18:00 Убийството на електромобила - Документален, САЩ, 2006 г. ps
                Филма е интересен,но никъде не говорят за енергия в KWh/кг агрегата,а по скоро журналистически клишета

                Коментар


                • Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение
                  Абе, докога ще има лапнишарани? За да работи ТАЗИ схема, е нужна електромагнитна енергия, която, в близост до приличен предавател, ама никак, не е малка. Единствено, не се вижда на камерата, и определени "умници" може да налапат въдицата.
                  ...Не, че не им се пада, де. В съвременния свят, най-много и най-скъпо се плаща за невежеството.

                  Коментар



                  • http://www.youtube.com/watch?v=YOoDU...eature=related
                    Първоначално изпратено от joda Разгледай мнение
                    ...Тез неща измислени отдавна са! Джедай Тесла техен автор е...тъмната страна засекретирала ги е...
                    "Това се случило през 1931 г. , когато Никола Тесла направил демонстрация пред публика на загадъчен автомобил. За експеримента стандартният двигател с вътрешно горене на един автомобил бил отстранен и вместо него бил поставен електродвигател с мощност 80 конски сили и 1800 оборота в минута. И до ден-днешен обаче не е ясно откъде идвалата енергията, която осигурявала на двигателя променлив ток. Известно е, че преди определения за експеримента момент Тесла купил от местен магазин 12 електронни лампи, малко проводници, шепа различни по цвят резистори и събрал всичко това в кутийка с дължина 60 ст., широчина 30 см и височина 15 см. От нея стърчал и някакъв странен лост с дължина 7.5 см. След това Тесла поставил кутийката отзад на седалката на водача, след което хванал лоста и обявил на изненаданата публика : “Сега вече имаме енергия”. Резултатът бил потресаващ: ученият карал машината цяла седмица без друг двигател или източник на захранване, при това развивайки скорост до 150 км/час."
                    自由西藏

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                      Хайде сега да не се задълбаваме в причините поради които Хитлер нападна СССР. Но не е било щото толкова му трябвали ресурси. По това време Германия владее половин Европа, а останалата половина е съюзник на Германия. Впрочем по това време СССР наистина щедро е снабдявал своя съюзник Германия с всякакви ресурси. Нали не си забравил, че Германия и СССР ЗАЕДНО съкрушиха Полша през есента на 1939г. И си я поделиха. 2/3 на Германия, 1/3 на СССР.
                      ПРИЧИНИТЕ за нападението на Хитлер с/у СССР най-правдиво разкрива В.Б.Резун, ако някой нещо е чел от него. Останалото са басни за наивници - такива, каквито често под строй отиват на заколение или издояване, по войни и/или борсови "балони".
                      - Да се смили Господ над душите им наивни

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        gigow - забрави , той и Хитлер напада Русия просто така потеже е лош. Една и съща хронична война и тя пак ще избухне ако технологиите не се развият достатъчно , така че всеки да е независим.Путин си играе с огъня с политиката на енергийна зависимост , която носи лесни пари и богатство.Всяко нещо си има начало и край , никой няма да чака петрола да свърши и на никой не му пука ако има още за изгаряне , та да се чувства задължен да го използва като източник на енергия. Факт е че алтернативите също се развиват и всяка от тях е по изгодна от зависимостта от някакъв монопол.Може да са скъпи , но стойността им се изчислява в евро и както виждаш Запада си го печата , лесно изземваше напечатаните евра с които са платени благинките чрез ДЦК срещу обещана лихва на вложените в тези книги пари.Сега се пообъгрка схемата , момента е подходящ за нова технология.Приел съм факта , че тя съществува , колкото и труден за смилане да е той. Не винаги ходът на технологиите е плавен , получават се и резки скоци..обрати и открития с голямо значение ..те неизбежно водят до значими промени , които се осъществяват с динамика надхвърляща в много пъти динамика на хода в един голям времеви диапазон.Бъдеще като енергийна суровина петрола скоро няма да има , ще остане в миналото поне тази негова функция...другия вариат е кризата да завърши с война..
                        Хайде сега да не се задълбаваме в причините поради които Хитлер нападна СССР. Но не е било щото толкова му трябвали ресурси. По това време Германия владее половин Европа, а останалата половина е съюзник на Германия. Впрочем по това време СССР наистина щедро е снабдявал своя съюзник Германия с всякакви ресурси. Нали не си забравил, че Германия и СССР ЗАЕДНО съкрушиха Полша през есента на 1939г. И си я поделиха. 2/3 на Германия, 1/3 на СССР.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • gigow - забрави , той и Хитлер напада Русия просто така потеже е лош. Една и съща хронична война и тя пак ще избухне ако технологиите не се развият достатъчно , така че всеки да е независим.Путин си играе с огъня с политиката на енергийна зависимост , която носи лесни пари и богатство.Всяко нещо си има начало и край , никой няма да чака петрола да свърши и на никой не му пука ако има още за изгаряне , та да се чувства задължен да го използва като източник на енергия. Факт е че алтернативите също се развиват и всяка от тях е по изгодна от зависимостта от някакъв монопол.Може да са скъпи , но стойността им се изчислява в евро и както виждаш Запада си го печата , лесно изземваше напечатаните евра с които са платени благинките чрез ДЦК срещу обещана лихва на вложените в тези книги пари.Сега се пообърка схемата , момента е подходящ за нова технология.Приел съм факта , че тя съществува , колкото и труден за смилане да е той. Не винаги ходът на технологиите е плавен , получават се и резки скоци..обрати и открития с голямо значение ..те неизбежно водят до значими промени , които се осъществяват с динамика надхвърляща в много пъти динамика на хода в един голям времеви диапазон.Бъдеще като енергийна суровина петрола скоро няма да има , ще остане в миналото поне тази негова функция...другия вариат е кризата да завърши с война..
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                            Това за Наполеон пък откъде го измисли. Целта на Наполеон е да разгроми руската армия и да извади Русия от войната, която води срещу Франция почти цяла Европа. За негово нещастие Кутузов го оставя да завладее столицата Москва, но запазва военната си сила и когато французите поемат по обратния път го преследва и в сражението при Бородино успява да нанесе поражение на наполеоновата армия. Французите не са имали никакви намерения да окупират Русия, пък камо ли да прецапа природните и богатства.
                            Абсолютно. Единствената цел на Наполеон е ако може да извади Русия от една евентуална антифренска коалиция, която му е било ясно, че ще се създаде, като повода за войната е това, че Русия не спазва икономическата блокада над Англия приета от Франция в отговор на английската такава. Русия обаче и да иска няма как да спази блокадата, защото като страна вносителка не може да спре вноса на жизнено необходими и стоки.
                            Битката при Бородино всъщност е само първия пробен тест на руската армия преди влизането на французите в Москва. Кутузов е старо куче и знае, че въпреки равните сили и дори лекия превес на руската армия, то руснаците не са така калени и подготвени в сражение като французите. Битката всъщност е само по настояване на цар Александър I който от влизането на французите в Русия през цялото време пише писма на Кутузов да им даде сражение. До Бородино Кутузов като главнокомандващ отказва. Ясно му е, че с разтеглените си линии на снабдяване французите са обречени на изтощение. Самата битка преди Москва е едно от най-големите сражение, като и двете страни се бият много добре. Французите обаче имат известен превес и въпреки, че не успяват да пробият, Кутузов дава заповед за отстъпление късно вечерта. Когато сутринта Наполеон иска да заповяда нова атака, виждат, че руснаците ги няма, а пътя към Москва е свободен. Въпросът е, че Москва не му е нужна. Когато влиза в старата столица, тя е почти безлюдна, а останалото население се държи с тотално безразличие. Надеждите му, че Александър I ще иска примирие не се оправдават. Император Александър I е в Петербург, на 3000 км на север, въобще не му пука, че Москва е паднала, защото е наясно, че Наполеон нищо не може да стори в тази огромна територия. И настина - след месец в Москва, Наполеон заповядва отстъпление. Ако остане, няма да има припаси, армията му няма зимни облекла, има епидемия (ако се не лъжа тиф), да се докара оръжие и оборудване и храна няма как защото това са хиляди километри разстояния. Сам Наполеон казва, че 2/3 от една война е логистика, но точно липсата на такава го проваля в руския поход. На излизане от Москва Кутузов отново дава сражение на францизите. И този път силите са равни и никой не успява да разбие другия, но докато времето работи за руснаците, то за французите то е загуба. Това е ясно за Кутузов, който от там нататък само се грижи френската армия да се върне по начертан от него маршрут. Всеки опит на Наполеон да излезе от него води до сражение, а френската армия се топи по пътя.
                            Докато руснаците са почти непокътнати, армията на Наполеон се топи, а Кутузов става все по настървен.
                            Грешката на Наполеон е повече политическа отколкото военна. Русия няма как да се превземе, факт, толкова е огромна, че нито може да окупираш, нито да владееш изцяло. Единствен начин е местното население на места да мине на твоя страна. Дори татарите не са я владели, а са разчитали на местни князе за да я запазят като васал. Това обаче не правят нито Наполеон, нито Хитлер.
                            1. Наполеон е можел да даде свобода на Полша, но не го е направил, защото ако го направи е значело окончателно да се скара с руснаците, а той е гледал на тях незнайно защо като на единствените си приятели в Европа. Дори атаката над Русия е отчаян акт да накара Александър I да спази съюзническите си договори. Силно се е надявал Александър I да поиска мир с и с това всичко да приключи.
                            2. Украйна - Украински делегации са искали от него освобождение при влизането на армията, а той ги е оставял без отговор.
                            3. Крепостното право. Делегации от местни селяни са искали от него да ги освободи от крепостничество, той обаче и тях е отпращал без отговор.
                            За това не е дал свобода нито на Полша, нито на Украйна, въпреки, че при влизането си в Русия е бил посрещан с хляб и сол и всички са вярвали, че ще ги освобождава.
                            Не е отменял по пътя си и крепостното право, нещо което е направил в Германия и навсякъде където е бил. Пак по същата причина. Той не е искат да променя нещо в Русия, а само да я принуди да иска мир. Селяните които са искали от него да ги освободи от крепостничество, той е оставял без отговор. Грешка която и Хитлер прави в Украйна и Беларус. Посрещнат с хляб и сол, а вместо да се стреми да се хареса на местните, той им се превръща във враг. Наполеон не е тормозил излишно местните, но не им е и помогнал. А тогава за какво им е ??? За реквизициите ли да го харесват??! И се обръщат срещу него... Единствения начин който е можел да му даде успех е било да освобождава всички по пътя си и да ги прави свои съюзници, но за учудване на генералите си не го е направил. Защо? Ами все се е надявал Александър I да поиска мир.. На какво се е крепяла тази надежда? Според това което съм чел на нищо, само на фантазии. За Александър I той е бил само един нахал.
                            След Русия нещата се обръщат. Виждайки го слаби постепенно се образува огромна коалиция срещу Франция, като и бивши негови съюзници го напускат. Дори Бернадот се обявява против него и Швеция влиза във войната.
                            Битка при Лайпциг е решаващата битка. http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%...B8%D1%82%D0%B5 След нея е само въпрос на седмици коалицията да превземе цяла Европа и казаците и прусаците да поят конете си в Сена.
                            Last edited by Jay Gould; 29.12.2011, 13:48.
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                              Например в Бразилия се произвежда в промишлени количества етанол за гориво на ДВГ. Това си е ВЕИ отвсякъде!
                              Май от царевица.

                              Химията и сега би могла да произвежда продуктите не от нефт, а от всяко нещо, съдържащо въглерод, включително и от въглеродния двуокис на въздуха. Теорията е на нужното ниво.
                              Но би било мнооого по-скъпо и енергоемко. Докато нефтът е много удобен полупродукт.
                              Last edited by vmankov; 29.12.2011, 13:29.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от vmankov Разгледай мнение
                                Еее, за да "направиш" нефт, трябва да възпроизведеш целия природен цикъл, който го е създал. Същото се отнася и за въглищата.
                                Тези изкопаеми ценности са ни готови и ние само ги добиваме, изразходваме, поради което и се наричат невъзстановяеми.
                                А за да ги "възстановим", то ест произведем нови подобни горива, трябва енергия. Са... произвеждаме горива за енергия, вкарвайки повече енергия от тази, която ще получим от тези горива... Цикълът е енергетично губещ.
                                То ест не става.

                                То по принцип всичката енергия, която изразходваме (всичко, що е на Земята!) е създадена или се създава от Слънцето.
                                Освен атомната.
                                Не говоря да произвеждаме въглеводороди (нефт) за да ги използваме за получаване на енергия. Казвам че в бъдеще, когато (АКО) свърши нефта, то с помощта на по-развити наука и технологии ще можем да произвеждаме въглеводородите необходими за химическата промишленост. А дали ще използваме евтината ядрена енергия или ще се научим да използваме термоядрената-не знам.
                                Първо на първо сега се добива сравнително лесен нефт. Кой знае още какво лежи в необятната сибирска пустош, под канадските ледове или в полярния шелф. Според мен руснаците не са открили и половината от запасите си. Да не говорим за това, че въглеводороди могат да се произвеждат и сега евтино от дървесина. Например в Бразилия се произвежда в промишлени количества етанол за гориво на ДВГ. Това си е ВЕИ отвсякъде!
                                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X