IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

    Минке ама много лесно се лъжеш бре душо.
    Най-вероятно...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

      Eeeeee, дойдохме си на думата!!! И аз такова нещо няма да карам, пък нека ме убеждават колко било "зелено". Мислим еднакво за тези неща.
      Минке ама много лесно се лъжеш бре душо.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

        Не се пеня просто ти казвам.Не ме интересуват електрокарите.Ако някой идиот има неблагоразумието да ги произвежда тва е негов проблем аз такова нещо няма да карам.
        Eeeeee, дойдохме си на думата!!! И аз такова нещо няма да карам, пък нека ме убеждават колко било "зелено". Мислим еднакво за тези неща.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

          Не се пени де! Аз съм против всякакви субсидии, не само за ел. коли, но и за всичко. Така че и аз съм против платените от мен данъци да отиват за глупости.
          Не се пеня просто ти казвам.Не ме интересуват електрокарите.Ако някой идиот има неблагоразумието да ги произвежда тва е негов проблем аз такова нещо няма да карам.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение

            Ми на тебе да не би да са ти забранили да раздаваш субсидии???Раздавай но не от данъците които аз съм платил.Пари за пиене и цигари на мангасарите нямам.На който не му харесва у градо на село въздухът е чист.И места за паркиране има и храната е чиста.
            Не се пени де! Аз съм против всякакви субсидии, не само за ел. коли, но и за всичко. Така че и аз съм против платените от мен данъци да отиват за глупости.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

              Норвежците,нито са прости,нито са бедни,субсидията се прави с цел да се насочи вниманието в определена насока,след като имат вече такова мислене,а и възможности,пътя е разчистен.
              Норвегия опитва да ограничи купуването на луксозни електромобили

              "Министърът на околната среда Видар Хелгсен заяви, че големите електромобили износвали пътищата повече, отколкото нормалните коли. Освен това субсидиите първоначално целяха да стимулират малки местни производители на електромобили, а не луксозен внос за богатите норвежци."

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

                Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

                Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
                Ми на тебе да не би да са ти забранили да раздаваш субсидии???Раздавай но не от данъците които аз съм платил.Пари за пиене и цигари на мангасарите нямам.На който не му харесва у градо на село въздухът е чист.И места за паркиране има и храната е чиста.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

                  Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

                  Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
                  Норвежците,нито са прости,нито са бедни,субсидията се прави с цел да се насочи вниманието в определена насока,след като имат вече такова мислене,а и възможности,пътя е разчистен.
                  Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
                    20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
                    Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
                    Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

                    Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                      Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

                      Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
                      Ще(ли).

                      Коментар


                      • Нема нема и некой тарикат плати на некоя медия и почнат да ви промиват главите така дизелът бе офявен за екологично чист са на ред са електрическите каруци.Момци пак ви мамят а оня с Калифорнията направо кърти мифки.Използвайте си мозъците и си пестете парите.Припомненте си Закона за запазване на енергията и не говорете глупости.Това че ток мое се складира само идиот завършил УНСС мое го плямпа.Батерията не е склад за ток запомнете го най накрая

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                          Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

                          Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
                          Мда,ей туй е работа,купуваш и забравяш
                          Дългите разтояния са проблем,но до 200-300 км на ден е напълно достатъчно и доволно.

                          Какъв им е проблема да субсидират?
                          Ей го днес казват София е една от най замърсените столици в Европа-от твърди частици.

                          20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
                          Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
                          Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                          Коментар


                          • Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

                            Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                              Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.

                              То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.

                              Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.

                              Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.
                              Скандинавия има друго предимство - населените зони са компактни и разстоянията - малки.
                              Инак имам пилон за зареждане в паркинга на фирмата ни, безплатно. Ама единствените електрички все така са двете Тесли на шефа и едно фирмено i3.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                                Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
                                Това е отживелица.
                                И е така, и не съвсем. Да припомня, че след парните коли последваха електромобилите, чак след това тия с ДВГ, каквото познаваме и до днес Е, тогава електромобилите бяха отживелица... ДВГ и до ден днешен е най-развит и колите с него имат най-голям пробег с едно зареждане.

                                Коментар

                                Working...
                                X