Първоначално изпратено от power grid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
Eeeeee, дойдохме си на думата!!! И аз такова нещо няма да карам, пък нека ме убеждават колко било "зелено". Мислим еднакво за тези неща.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Не се пеня просто ти казвам.Не ме интересуват електрокарите.Ако някой идиот има неблагоразумието да ги произвежда тва е негов проблем аз такова нещо няма да карам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
Не се пени де! Аз съм против всякакви субсидии, не само за ел. коли, но и за всичко. Така че и аз съм против платените от мен данъци да отиват за глупости.
Коментар
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Ми на тебе да не би да са ти забранили да раздаваш субсидии???Раздавай но не от данъците които аз съм платил.Пари за пиене и цигари на мангасарите нямам.На който не му харесва у градо на село въздухът е чист.И места за паркиране има и храната е чиста.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Норвежците,нито са прости,нито са бедни,субсидията се прави с цел да се насочи вниманието в определена насока,след като имат вече такова мислене,а и възможности,пътя е разчистен.
"Министърът на околната среда Видар Хелгсен заяви, че големите електромобили износвали пътищата повече, отколкото нормалните коли. Освен това субсидиите първоначално целяха да стимулират малки местни производители на електромобили, а не луксозен внос за богатите норвежци."
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.
Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение
Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.
Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеТесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/
Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
- 1 like
Коментар
-
Нема нема и некой тарикат плати на некоя медия и почнат да ви промиват главите така дизелът бе офявен за екологично чист са на ред са електрическите каруци.Момци пак ви мамят а оня с Калифорнията направо кърти мифки.Използвайте си мозъците и си пестете парите.Припомненте си Закона за запазване на енергията и не говорете глупости.Това че ток мое се складира само идиот завършил УНСС мое го плямпа.Батерията не е склад за ток запомнете го най накрая
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнениеТесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/
Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
Дългите разтояния са проблем,но до 200-300 км на ден е напълно достатъчно и доволно.
Какъв им е проблема да субсидират?
Ей го днес казват София е една от най замърсените столици в Европа-от твърди частици.
20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.
Коментар
-
Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/
Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.
То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.
Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.
Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.
Инак имам пилон за зареждане в паркинга на фирмата ни, безплатно. Ама единствените електрички все така са двете Тесли на шефа и едно фирмено i3.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
Това е отживелица.
Коментар
Коментар