IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

    Норвежците,нито са прости,нито са бедни,субсидията се прави с цел да се насочи вниманието в определена насока,след като имат вече такова мислене,а и възможности,пътя е разчистен.
    Норвегия опитва да ограничи купуването на луксозни електромобили

    "Министърът на околната среда Видар Хелгсен заяви, че големите електромобили износвали пътищата повече, отколкото нормалните коли. Освен това субсидиите първоначално целяха да стимулират малки местни производители на електромобили, а не луксозен внос за богатите норвежци."

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

      Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

      Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
      Ми на тебе да не би да са ти забранили да раздаваш субсидии???Раздавай но не от данъците които аз съм платил.Пари за пиене и цигари на мангасарите нямам.На който не му харесва у градо на село въздухът е чист.И места за паркиране има и храната е чиста.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение

        Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

        Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.
        Норвежците,нито са прости,нито са бедни,субсидията се прави с цел да се насочи вниманието в определена насока,след като имат вече такова мислене,а и възможности,пътя е разчистен.
        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение
          20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
          Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
          Kюмюра, дървата и нафатата за печки в големите градове трябва да бъдат забранени. По-добре на тия да им дадат субсидии, отколкото да дават такива за ел. автомобили.

          Само се чудя защо Дания и Норвегия спряха субсидиите, а ние тепърва ще ги пускаме. Явно пак ще върви някаква "бясна" далавера, не ще да е заради околната среда според мен.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
            Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

            Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
            Ще(ли).

            Коментар


            • Нема нема и некой тарикат плати на некоя медия и почнат да ви промиват главите така дизелът бе офявен за екологично чист са на ред са електрическите каруци.Момци пак ви мамят а оня с Калифорнията направо кърти мифки.Използвайте си мозъците и си пестете парите.Припомненте си Закона за запазване на енергията и не говорете глупости.Това че ток мое се складира само идиот завършил УНСС мое го плямпа.Батерията не е склад за ток запомнете го най накрая

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

                Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
                Мда,ей туй е работа,купуваш и забравяш
                Дългите разтояния са проблем,но до 200-300 км на ден е напълно достатъчно и доволно.

                Какъв им е проблема да субсидират?
                Ей го днес казват София е една от най замърсените столици в Европа-от твърди частици.

                20-30 годишни кошници,пушат като параходи,другото е от кюмура за топлене.
                Ако си сметнат парите дето трябва да лркуват от респираторни и подобни заболяеания в следствие на замърсения въздух,съм сигурен,че субсидиите за електрички са за предпочитане.
                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                Коментар


                • Тесла е още прекалено скъпа, бавно си покрива разходите и е още тромава и тежка, но основния плюс на електромобилите е поддръжката. Въпреки цената на колата, пак излиза на сметка в някои отношения http://automedia.investor.bg/a/0-nac...tesla-model-s/

                  Рено-Нисан ще пускат евтина кола за 7000 долара, а и не са само те.
                  http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                    Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.

                    То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.

                    Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.

                    Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.
                    Скандинавия има друго предимство - населените зони са компактни и разстоянията - малки.
                    Инак имам пилон за зареждане в паркинга на фирмата ни, безплатно. Ама единствените електрички все така са двете Тесли на шефа и едно фирмено i3.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                      Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
                      Това е отживелица.
                      И е така, и не съвсем. Да припомня, че след парните коли последваха електромобилите, чак след това тия с ДВГ, каквото познаваме и до днес Е, тогава електромобилите бяха отживелица... ДВГ и до ден днешен е най-развит и колите с него имат най-голям пробег с едно зареждане.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                        Вяра трябва Гигов,вяра.
                        Разходи се до Калифорния и ще видиш,че туй дето го смяташ за фантасмагории,вече е настояще.

                        Друг е въпроса, че по наще географски ширини,няма да стане близкото бъдеще.
                        То само с вяра не става. Технически напредък трябва.
                        Трябва да има генерален пробив в капацитета на съхраняване на ел енергия. Сегашните начини са много скъпи и недостатъчно ефективни. Също трябва да се зарежда бързо. Кондензаторът наистина се зарежда мигновено, но това е за сметка на нищожния обем на енергията. Сега за сега електромобилът става само за градско ползване. Да минеш 30-40км, да отидеш на работа, да го включиш да се зарежда 8 часа и да се върнеш, след като си напазарувал в някой търговски център. Ако живееш в топло място като Калифорния, нямаш нужда от отопление. Разходите за експлоатация на електромобил са нищожни, което е огромно предимство. Цената на км пробег е в пъти по-ниска от ДВГ. Нямаш смяна на масла и филтри, а това са си 200лв отвсякъде.

                        Така че бих ползвал електромобил за градски нужди с удоволствие, през топлото време естествено.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                          Вяра трябва Гигов,вяра.
                          Разходи се до Калифорния и ще видиш,че туй дето го смяташ за фантасмагории,вече е настояще.

                          Друг е въпроса, че по наще географски ширини,няма да стане близкото бъдеще.
                          Щото има големи субсидии. И големи привилегии - примерно да паркираш безплатно (или да влизаш безплатно) в центровете на градовете. В Лондон, примерно да влезе кола в Ситито е 15 паунда (или нещо близо). За електрички безплатно. В София колко ти е на час в синята зона - за електрички безплатно.

                          То и в Норвегия е така, чак се учудих като им видях дела на електричките в Норвегия.

                          Датчаните обаче имали проблеми с бюджета и се резнали от субсидиите на електричките - и оппс продажбите им се сгромолясали. Па и втора ръка станали евтини. Като не може да паркираш без пари у центъро по-хубаво си вземи една нормална кола, дето да може да джъткаш навсякъде.

                          Та много хора в Европа си ги вземат като втора кола, за да могат да паркират безплатно на работа.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            ........
                            Тия съчетават и двете https://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Motor_Company

                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              ..
                              За теб знам, че си фен на водорода и бяхме говорили на по кафе дори по темата, ако се не лъжа малко след кризата, но мисля, че е твърде сложен като бензиновия за използване. Ако на електромобилите падне цената, а тя вече слиза, ще го прати в историята заради поддръжката най-малко. Но бъдещето - близкото ще покаже.

                              Но ми е интересен новия камион на Мъск, освен като цена и като товар. Защото при камионите проблема е тежестта на батериите, които пък отнемат от тонажа на товара, а покрай камиони взех да се интересувам покрай заниманията си последната година. За кратки курсове до 50-100-120 км, би било перфектно, но ако има къде да се зареждат, защото един камион за зърно може да навърти няколко курса на ден и ги върти често. А мисля, че дори батериите на камиона на Тесла едва ли ще удържат и зависи колко бързо ще може да се зареждат.

                              Tesla отново забавя представянето на електрическия си камион http://www.investor.bg/novini/444/a/...kamion-248079/
                              Last edited by Jay Gould; 12.10.2017, 02:32.
                              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                                Жейчо, освен че имаш интерес да ти ходят по сайтчето - си и потресаващо икономически неграмотен.
                                Гледай си носните кърпички там, като брокерче НИ явно не се справяш също.

                                ПП: ДВГ далеч не се ограничава с течни горива.
                                Каквото и гориво да сложиш на двг-то,включително и водород,КПД-то му е ниско!
                                Това е отживелица.
                                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                                Коментар

                                Working...
                                X