mikomikov, какви вложители ? Някой взема пари в заем от банките, те са много само за пред публиката..той купува нещо от някой друг с тези пари и другия ги внася в неговата си в кавички банка, банката ги дава на друг в заем или вносителя купува нещо и този който му продава той пък ги внася обратно, за тези неща ще има такси.. И така на банката много пъти по тези пари и дължат 5 % лихви разни кредитополучатели, примерно банката работи със сто лева и за тази година само има да получи 50 лв лихви по тези пари които се въртят. Дефакто банката печели много, но тя дава пари в заем и на такива които с тях си плащат и главницата и лихвата по предния заем. Сега се е получило нещо като война, разни които разбират от компютри направиха пари от нищото, други измислиха как да не плащат нищо по заемите си, е банките ги търсят но ги лае Мурджо и пари не получават - вноски не се правят. Един такъв кредитополучател е Украйна, никога не са връщали. Една автомобилна компания която печели 5% на година върху парите вложени в нея си ползволява да купи други 7 компании, в цялата държава останаха 3 компании реално. Тя става толкова голяма че може да каже на банката - тези заеми ние решихме че няма да ги изплащаме, плащайте ги вие..да. Прекалено голям за да си плаща дълговете ! Чувал ли си го.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА на големите компании банките им се канят да ги придобият, защото дължат много повече отколкото струват. После ще се ликвидират. Искат да са по големи бизнеси от банката, а това никой няма да им го позволи.
Банките НЕ принуждават никого насила да сключва договор за кредит, щом не може да направи реална преценка за своята платежоспособност по фалшиво изготвен "бизнес-план" при разсрочените плащания за погасяване на дълга - РЕГЛАМЕНТИРАНИ ПО ДОГОВОРА МЕЖДУ КРЕДИТОДАТЕЛ И КРЕДИТОПОЛУЧАТЕЛ.
По смисъла на този механизъм - никой не бива да мисли, че банките "събират" или "копаят" едни пари "от нищото", които трябва да раздават "за бог да простИ" на някакви, които смятат, че банките са с пълни трезори и трябва да раздават поголовно на всички...
Банките - в общият случай работят с парите на СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ!
В тоя смисъл - разбира се, че Банките ще придобиват имуществото на неплатежоспособните СПОРЕД УСЛОВИЯТА ПО СКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОР - кредитополучатели, ЗАЩОТО ТАКА ЩЕ ЗАЩИТЯТ ИНТРЕСИТЕ НА СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ. Последните (вложителите) едва ли са работили, за да загубят своите вложения - в очакване на някаква "доходност", над издръжката на банката, разбира се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСпоред мен ще дойде време голяма част от световната автопромишленост ще работи по този начин - гаражно производство, сглобяване.
Коментар
-
terziеv, в българска компания за електромобили и то по различни от тези които се правят и предлагат на пазара. Зареждането с ток от слънце е просто задължително, а батериите може и гелови оловни да са. Може на ръка да се изработват електромобилите с тръбна рама, купе и пластмасови..от вторична пластмаса детайли изграждащи купето, от полиетилен терафталат е добре - тази пластмаса от която се правят бутилките. https://www.youtube.com/watch?v=R7McbPs2srM , като база е много яко, по този начин да се правят. Инвестиция в оборудване за производство на части трябва да бъде. Също в машини за изработване на частите. Може машините да се продават и изнасят също. Според мен ще дойде време голяма част от световната автопромишленост ще работи по този начин - гаражно производство, сглобяване.Last edited by supertrader; 14.08.2024, 08:47.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеЦитирах кое точно ми промени кардинално мнението. Не е предимството самата себестойност. Виж Етиопия, виж Германия с нафтата от въглища.Last edited by Pyramid; 14.08.2024, 12:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеLast edited by Pyramid; 14.08.2024, 12:51.
Коментар
-
terziеv, понеже им слагат все пак истински батерии цената е по 400 евро за киловатчас, ако не я изоползва който я купи за 10 години батерията деградира - 24 000 евро за примерно ако е навъртял 120 хиляди километра. 20 евро за 100 км за батерия се падат, тока е допълнителна екстра. Има ли смисъл упражнението ? Народа прост не може да смята, поне с калкулатор.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
GWH все още гори пари, нисколиквидна и не е тролейна, но скоро получи 50 млн.
При значителните дневни колебания на цените на ел.енергията... за тото фиш - става.
Интересно, но съвсем тото на този етап. Тук рискът ми се види несъразмерно по-сериозен от възможната печалба, а освен това ще правят обратен сплит. Ще си сложа аларма за след това.
Някой може ли да каже дали самата технология е реална и приложима.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЩе гръмне, ще му излети капачката, ще извади огън. Да не би с батериите да е по различно, има заснети как едва успяват да скочат от скутера, а от кола въобще дори няма да успеят да си помислят да я напуснат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ти само си представи, при евентуален пробив на такъв суперкодензатор, какво чудо би настанало. Аз отдалеч се плаша и се кръстя и с трите ръце.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, на практика капацитета на всяка една батерия зависи от активната повърхност на катода, като се направи с голяма площ - структура като много финни тръбички - капилярчета и енергийната плътност ще излети, ще се повиши много ..много пъти. С твоя дизайн може и на суперкондензатори да минат електрически транспортни средства. Той е приложим за тях също. А суровините за кондензатори са неограничени да кажем, после са екологично чисти и в сравнение с батериите имат много преимущества. Кондензатора може да се изпълни така щото да преживее спокойно 50 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Сравнително скоро приех електрическата вяра. Продължавам обаче да не знам как да изкарам пари от твърдото си убеждение, че тролеите ще се наложат. Да залагам на европейски производители е смешно, а при китайските има страха от западни санкции. Дайте някакви идеи, само Тесла ли остава?
При значителните дневни колебания на цените на ел.енергията... за тото фиш - става.
- 1 like
Коментар
Коментар