IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • mikomikov, какви вложители ? Някой взема пари в заем от банките, те са много само за пред публиката..той купува нещо от някой друг с тези пари и другия ги внася в неговата си в кавички банка, банката ги дава на друг в заем или вносителя купува нещо и този който му продава той пък ги внася обратно, за тези неща ще има такси.. И така на банката много пъти по тези пари и дължат 5 % лихви разни кредитополучатели, примерно банката работи със сто лева и за тази година само има да получи 50 лв лихви по тези пари които се въртят. Дефакто банката печели много, но тя дава пари в заем и на такива които с тях си плащат и главницата и лихвата по предния заем. Сега се е получило нещо като война, разни които разбират от компютри направиха пари от нищото, други измислиха как да не плащат нищо по заемите си, е банките ги търсят но ги лае Мурджо и пари не получават - вноски не се правят. Един такъв кредитополучател е Украйна, никога не са връщали. Една автомобилна компания която печели 5% на година върху парите вложени в нея си ползволява да купи други 7 компании, в цялата държава останаха 3 компании реално. Тя става толкова голяма че може да каже на банката - тези заеми ние решихме че няма да ги изплащаме, плащайте ги вие..да. Прекалено голям за да си плаща дълговете ! Чувал ли си го.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      А на големите компании банките им се канят да ги придобият, защото дължат много повече отколкото струват. После ще се ликвидират. Искат да са по големи бизнеси от банката, а това никой няма да им го позволи.

      Банките НЕ принуждават никого насила да сключва договор за кредит, щом не може да направи реална преценка за своята платежоспособност по фалшиво изготвен "бизнес-план" при разсрочените плащания за погасяване на дълга - РЕГЛАМЕНТИРАНИ ПО ДОГОВОРА МЕЖДУ КРЕДИТОДАТЕЛ И КРЕДИТОПОЛУЧАТЕЛ.

      По смисъла на този механизъм - никой не бива да мисли, че банките "събират" или "копаят" едни пари "от нищото", които трябва да раздават "за бог да простИ" на някакви, които смятат, че банките са с пълни трезори и трябва да раздават поголовно на всички...

      Банките - в общият случай работят с парите на СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ!

      В тоя смисъл - разбира се, че Банките ще придобиват имуществото на неплатежоспособните СПОРЕД УСЛОВИЯТА ПО СКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОР - кредитополучатели, ЗАЩОТО ТАКА ЩЕ ЗАЩИТЯТ ИНТРЕСИТЕ НА СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ. Последните (вложителите) едва ли са работили, за да загубят своите вложения - в очакване на някаква "доходност", над издръжката на банката, разбира се.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Според мен ще дойде време голяма част от световната автопромишленост ще работи по този начин - гаражно производство, сглобяване.
        Това ще означава голяма война. Иначе е безумно да се състезаваш в производството с роботизираните предприятие и в дистрибуцията с големите корабни автовози. Здраве да е.

        Коментар


        • А на големите компании банките им се канят да ги придобият, защото дължат много повече отколкото струват. После ще се ликвидират. Искат да са по големи бизнеси от банката, а това никой няма да им го позволи.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • terziеv, в българска компания за електромобили и то по различни от тези които се правят и предлагат на пазара. Зареждането с ток от слънце е просто задължително, а батериите може и гелови оловни да са. Може на ръка да се изработват електромобилите с тръбна рама, купе и пластмасови..от вторична пластмаса детайли изграждащи купето, от полиетилен терафталат е добре - тази пластмаса от която се правят бутилките. https://www.youtube.com/watch?v=R7McbPs2srM , като база е много яко, по този начин да се правят. Инвестиция в оборудване за производство на части трябва да бъде. Също в машини за изработване на частите. Може машините да се продават и изнасят също. Според мен ще дойде време голяма част от световната автопромишленост ще работи по този начин - гаражно производство, сглобяване.
            Last edited by supertrader; 14.08.2024, 08:47.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
              Цитирах кое точно ми промени кардинално мнението. Не е предимството самата себестойност. Виж Етиопия, виж Германия с нафтата от въглища.
              Когато схванете Разликата между цена и СТОЙНОСТ тогава, възможно, ще се усетите но, вече ще сте изтървали питомното.
              Last edited by Pyramid; 14.08.2024, 12:50.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Грешка. В кондензатора, имаш единствено съпротивлението на плочите (в случая, МИКРОомове/елемент) а, в батерията - И на електролита (МИЛИомове/елемент), и съответно, кратно по-НИСЪК разреден ток за батерията от който, тя не може И да загрее дори, срещу килоампери от кондензатора, дето ще разкриват ВСИЧКИ ШИНИ. Забрави, това е повече от бомба.
                Last edited by Pyramid; 14.08.2024, 12:51.

                Коментар


                • Цитирах кое точно ми промени кардинално мнението. Не е предимството самата себестойност. Виж Етиопия, виж Германия с нафтата от въглища.

                  Коментар


                  • terziеv, понеже им слагат все пак истински батерии цената е по 400 евро за киловатчас, ако не я изоползва който я купи за 10 години батерията деградира - 24 000 евро за примерно ако е навъртял 120 хиляди километра. 20 евро за 100 км за батерия се падат, тока е допълнителна екстра. Има ли смисъл упражнението ? Народа прост не може да смята, поне с калкулатор.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение

                      GWH все още гори пари, нисколиквидна и не е тролейна, но скоро получи 50 млн.
                      При значителните дневни колебания на цените на ел.енергията... за тото фиш - става.

                      Благодаря!

                      Интересно, но съвсем тото на този етап. Тук рискът ми се види несъразмерно по-сериозен от възможната печалба, а освен това ще правят обратен сплит. Ще си сложа аларма за след това.

                      Някой може ли да каже дали самата технология е реална и приложима.

                      Коментар


                      • Pyramid, батериите са много по опасни.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Ще гръмне, ще му излети капачката, ще извади огън. Да не би с батериите да е по различно, има заснети как едва успяват да скочат от скутера, а от кола въобще дори няма да успеят да си помислят да я напуснат.
                          Абе само си представи ударния ток, като отчетеш, че серийното съпротивление на модула е кратно (от 5 до 10 пъти) по-ниско (на киловатчас, за начало). Ще попилее, каквото има там като комутационна апаратура. Не, по-добре, да НЕ се използват подоб и суперкондензатори. СТРАШНО Е.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Ти само си представи, при евентуален пробив на такъв суперкодензатор, какво чудо би настанало. Аз отдалеч се плаша и се кръстя и с трите ръце.
                            Ще гръмне, ще му излети капачката, ще извади огън. Да не би с батериите да е по различно, има заснети как едва успяват да скочат от скутера, а от кола въобще дори няма да успеят да си помислят да я напуснат.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid, на практика капацитета на всяка една батерия зависи от активната повърхност на катода, като се направи с голяма площ - структура като много финни тръбички - капилярчета и енергийната плътност ще излети, ще се повиши много ..много пъти. С твоя дизайн може и на суперкондензатори да минат електрически транспортни средства. Той е приложим за тях също. А суровините за кондензатори са неограничени да кажем, после са екологично чисти и в сравнение с батериите имат много преимущества. Кондензатора може да се изпълни така щото да преживее спокойно 50 години.
                              Ти само си представи, при евентуален пробив на такъв суперкодензатор, какво чудо би настанало. Аз отдалеч се плаша и се кръстя и с трите ръце.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                                Сравнително скоро приех електрическата вяра. Продължавам обаче да не знам как да изкарам пари от твърдото си убеждение, че тролеите ще се наложат. Да залагам на европейски производители е смешно, а при китайските има страха от западни санкции. Дайте някакви идеи, само Тесла ли остава?
                                GWH все още гори пари, нисколиквидна и не е тролейна, но скоро получи 50 млн.
                                При значителните дневни колебания на цените на ел.енергията... за тото фиш - става.


                                Коментар

                                Working...
                                X