IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Тези техники са много ...много скъпи и ще поскъпват вече само, това с падащите цени е история.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
      Всеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.
      Нищо не си разбрал, щото доста „детайли” ти бягат технически. Това, киловатчасовете, за нищо ги нямате. Оставяме го настрана. Утрото е по мъдро от вечерта и, току виж, решил си с връткане на педали...
      Last edited by Pyramid; 24.09.2018, 00:01.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.
        Всеки плямпа без да мисли. Отдавна има бои които произвеждат ток от слънчева светлина. Като се има предвид интензитета на слънчевото греене в пустинята и загубите на електричество в студените региони, Скоро електричките ще се движат в пустинята самозареждайки се а проблема ще е с отоплението и презареждането в студените страни. Да не говоря , че там където се налага да се движат коли в пустинята няма никакъв дерт да се изградят зарядни станции изцяло на слънчева енергия. Монтират 20 панела които по цял ден произвеждат ток, спираш за час и си презареден.
        Last edited by Krum Sokolov; 23.09.2018, 23:39.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Милият той личен изобретател мамин, за един слънчев панел в тавана нимое се сети - дето доста коли го имат стандартен вече
          А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...
          Абе то ясно, ама ако знаеш колко ток ти трябва от т. А до т. В., и това, с панела колко дава, тутакси, ше ти се дос.ере. На теб, дето ,„си се сетил”.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Не за разклонени. Те „разклонени” си ги правят от 30-те години на 20-ти век. За мултиплексни /много по-производителни и евтини/иде реч, мое лично изобретение (затуй, няма как да се „знае” повече, отколкото съм позволил да изтече) но, това към темата за електромобилите твърде малко общо има. Винаги с тях ще остане Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
            Милият той личен изобретател мамин, за един слънчев панел в тавана нимое се сети - дето доста коли го имат стандартен вече
            А на електричка се носи батерия - близко до акъла, ама като си го нямаш...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
              Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.

              Приятелю /казвам това условно, защото тук всички сме опоненти/, а имаш ли идея /обсъждаШ условията на пустинята/ - как работи климатикът на електромобила? Помага ли, или /много!/ пречи на пробега му /на електромобила/? Ако ще вкарваме въглероден диоксид - това пък как влияе на екологията, че нещо не мога да си отговоря?
              Last edited by безимeн; 23.09.2018, 20:05.

              Коментар


              • И, отделно, какво е това, „същото”. Носиш батерия?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Krum Sokolov Разгледай мнение
                  Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електонни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
                  Само не е ясно, що толкоз бръмчиш. Никой не те бие.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
                    Правим, същото когато в пустинята, се скапе водната помпа, ремъка или водно съединение, бензинова или маслена помпа, а защо не и електронни модули на запалването??? В ДВГ има толкова много проблемни възли, които в електромобила липсват. Освен това електроавтомобилите са още пеленачета и ще израснат заради конкуренцията. Жалко че няма да видим ЛАДИ, ЗАЗ и МОСКВИЧИ електрички, да участват на международния Пазар.
                    Last edited by Krum Sokolov; 23.09.2018, 23:22.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Pyramid - малка ел.централа в багажника и например въглища на прах смесени с вода или още по добре отпадъчни въглеводороди, пластмаси и гуми и каквото и да е..може и суров петрол.Трансформират се в газ - метан и турбината го обръща на ток.Има си и проблеми, турбината не може да работи в движение поради жироскопичния ефект, но и акумулаторите ще отпаднат защото кондензаторите дръпнаха напред...50 км може на кондензатори. Големия проблем е колко хора могат да си купят тези неща.
                      Лека-полека, и цените ще спаднат, и надеждността ще се повиши, и производството ще стане по-масово...на някои елементи. Това, с въглищата...е, докога с газгенератори, айде стига елементи от войната, 'баси.

                      Коментар


                      • Pyramid - малка ел.централа в багажника и например въглища на прах смесени с вода или още по добре отпадъчни въглеводороди, пластмаси и гуми и каквото и да е..може и суров петрол.Трансформират се в газ - метан и турбината го обръща на ток.Има си и проблеми, турбината не може да работи в движение поради жироскопичния ефект, но и акумулаторите ще отпаднат защото кондензаторите дръпнаха напред...50 км може на кондензатори. Големия проблем е колко хора могат да си купят тези неща.

                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid - не знам нищо за разклонени сондажи, тази технология за шистов добив е по един сондажен шнур. По принцип са опитвали и да изкопават масата пропита с петрол и да я центрофужат - съветска разработка на инж. с жълти допломи. Иначе много отдавна се знае че с вертикален сондаж може да се изпомпи едва 20-30 процента и повечето петрол е пропит в скалите.
                          Не за разклонени. Те „разклонени” си ги правят от 30-те години на 20-ти век. За мултиплексни /много по-производителни и евтини/иде реч, мое лично изобретение (затуй, няма как да се „знае” повече, отколкото съм позволил да изтече) но, това към темата за електромобилите твърде малко общо има. Винаги с тях ще остане Проблемът „Автономност”: Какво правим, когато (щото ще се случи, въпрос на време) електромобил изтощи батерия в пустошта, кабели йок, онзи ама съвсем, НЕхибриден и т.н. На ДВГ може да му занесеш туба, да налееш. На пуста електричка, как да занесеш? Светът се развива с възходи и падения, ще има катаклизми и т.н.,където добрият мръсен двг бива, а „Теслите” може да се наложи просто да ги изоставиш. ТОВА е следващият препъни-камък.
                          Last edited by Pyramid; 22.09.2018, 14:12.

                          Коментар


                          • Pyramid - не знам нищо за разклонени сондажи, тази технология за шистов добив е по един сондажен шнур. По принцип са опитвали и да изкопават масата пропита с петрол и да я центрофужат - съветска разработка на инж. с жълти допломи. Иначе много отдавна се знае че с вертикален сондаж може да се изпомпи едва 20-30 процента и повечето петрол е пропит в скалите.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Добре, какъв е смисъла. Те ползват сондажно оборудване за хоризонталните което е много скъпо и главата се локализира с радиосигнал - в нея има предавател а воденето е кошмарно сложно. Доколкото знам половината от приходите от кладенец отиват да се плати сондажа, но цената постоянно пада и към момента едва ли е толкова скъпо вече.
                              Смисълът е да се улесни достъпът до подземните залежи. Пък и не само за хоризонталните, ами и за всички наклонени сондажи. Все пак, тръгват от долу нагоре няколко от различни хоризонти, като отворен надолу чадър. С такъв радиус на завоя, каква стоманена ще вкараш? Особено, като влизаш с по-тясна корона, отколкото после се работи долу? Та, когато сринеш, буквално, цената на кладенеца 3-5пъти, времето за сондажи на всички разклонения отдолу нагоре (забравих, днес още не го могат, нямот моето know-what ) та, и времето няколко пъти, плюс сведат всички помпи до една (производство, транспорт, монтаж, поддръжка, енергия, заплати и т.н .) - какво става с чистата печалба, че остарявам и взех да забравям?
                              Last edited by Pyramid; 20.09.2018, 20:26.

                              Коментар


                              • Добре, какъв е смисъла. Те ползват сондажно оборудване за хоризонталните което е много скъпо и главата се локализира с радиосигнал - в нея има предавател а воденето е кошмарно сложно. Доколкото знам половината от приходите от кладенец отиват да се плати сондажа, но цената постоянно пада и към момента едва ли е толкова скъпо вече.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X