IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • v_tin - просто казвам че съм добре информиран меко казано. Ти си чел подхвърлени фрази - "за да се получи водород е необходима много енергия" и това е истина, но не е проблем ако не се търси получаване на водород с по малко енергия от тази която представлява вече получения водород сиреч ако не се търси перпетомобиле, да получаването на водород с конвенционална електролиза не е перпетомобиле.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v_tin - кой твърди че имам работилница, просто съм написал това информативно и е съвършенно вярно от техническа гледна точка и според действащия физичен модел. Нямам работилница наистина, не съм работник. За демокрацията мога да ти кажа единственно че се припокрива напълно със социализма, сиреч фабрика за изроди.
      Ами че ти твърдиш в предишния си пост-- нямаш си на представа колко съм наясно- сега казваш нямам това онова, но съм попрочел тук таме и ти го свеждам до знанието. А относно работилницата ако може да се вярва на една моя позната- доган си има доста добре обзаведена работилница в дръндар/ от там е родом и там живеят родителите му/ Няма нищо лошо да експериментираш, аз си лепя магнити по колата, ама икономия няма, тоест експеримента ми е неуспешен

      Коментар


      • v_tin - кой твърди че имам работилница, просто съм написал това информативно и е съвършенно вярно от техническа гледна точка и според действащия физичен модел. Нямам работилница наистина, не съм работник. За демокрацията мога да ти кажа единственно че се припокрива напълно със социализма, сиреч фабрика за изроди.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          v_tin - за разлагането на водата е необходима толкова енергия колкото се получава при обратния процес - съединяването на молекулите на двата газа пак във вода. Количеството енергия е едно и също !!!!!!! Но при разлагането на водата част от енергията се превръща в топлина и така се загубва, тази загуба при съвременните устройства с електроди с възможно най голяма разлика в електрохичичния потенциал е около 15%, при обратния процес също се губи енергия но вече тя може да бъде само около 10%. При зареждане на литиев акумулатор също се губи енергия, няма вариант без загуби и въпроса е колко малки могат да бъдат те, колкото по малки толкова по добре.Нямаш си на идея колко добра представа имам колко енергия е необходима за производство на водород. Освен това водорода може да се съхранява в съдове под ниско налягане, при една атмосфера - атмосферното налягане е толкова в един кубичен метър водород има енергия равностойна на 3.17 киловата за час, при удвояване на налягането на 2 атмосфери количеството вкаран в съда водород нараства два пъти и съответно и енергията..при 8 атмосфери в този съд ще има водорот с енергийна равностойност 25,36 киловата за час. Подобен съд може да бъде направен от пластмаса като тази за бутилките за кока кола и със сферична форма съдът ще издържа над 20 атмосфери налягане.Адски лесно е изгонаването на въздуха при първоначално зареждане, просто в съда се издува първо с въздух един тънък гумен балон и се пуска газа между стената на съда и тънкия балон, а водорода гарантирано се изчиства от кислород като мине през филтърче от платинена гъба, в нея се съединиява преминалия кислород ако има такъв с една малка част от водорода и в съда 100% гарантирано ще влезе чист водород защото наличието на над 4% кислород прави съдържанието излухливо - експлозивно. Тази технология няма никакви проблеми да се използва в момента и е 5 пъти по добра от литиеви акумулатори. Много е подходяща за индивидите в началото на постглобалната икономика, решава им всички проблеми и включително и този с воденето на войни и взаимното избиване. Просто кове проблемите на обществата омагьосвани със социализъм и други измами.
          Всичко добре, само последното изречение защо си го написал, явно демокрастията те напъва отвътре и е избила тук. Това всичкото е много добре, кажи кога е представянето на твоята кола с водороден двигател. Ако не кажеш ще си помисля че нямаш никакви познания , а всичко е копи-пасте. Добре съгласих се че може да не представяш твоя кола, пусни едно клипче от твоята работилница за да докажеш че всичко което говориш е вярно

          Коментар


          • v_tin - за разлагането на водата е необходима толкова енергия колкото се получава при обратния процес - съединяването на молекулите на двата газа пак във вода. Количеството енергия е едно и също !!!!!!! Но при разлагането на водата част от енергията се превръща в топлина и така се загубва, тази загуба при съвременните устройства с електроди с възможно най голяма разлика в електрохичичния потенциал е около 15%, при обратния процес също се губи енергия но вече тя може да бъде само около 10%. При зареждане на литиев акумулатор също се губи енергия, няма вариант без загуби и въпроса е колко малки могат да бъдат те, колкото по малки толкова по добре.Нямаш си на идея колко добра представа имам колко енергия е необходима за производство на водород. Освен това водорода може да се съхранява в съдове под ниско налягане, при една атмосфера - атмосферното налягане е толкова в един кубичен метър водород има енергия равностойна на 3.17 киловата за час, при удвояване на налягането на 2 атмосфери количеството вкаран в съда водород нараства два пъти и съответно и енергията..при 8 атмосфери в този съд ще има водорот с енергийна равностойност 25,36 киловата за час. Подобен съд може да бъде направен от пластмаса като тази за бутилките за кока кола и със сферична форма съдът ще издържа над 20 атмосфери налягане.Адски лесно е изгонаването на въздуха при първоначално зареждане, просто в съда се издува първо с въздух един тънък гумен балон и се пуска газа между стената на съда и тънкия балон, а водорода гарантирано се изчиства от кислород като мине през филтърче от платинена гъба, в нея се съединиява преминалия кислород ако има такъв с една малка част от водорода и в съда 100% гарантирано ще влезе чист водород защото наличието на над 4% кислород прави съдържанието излухливо - експлозивно. Тази технология няма никакви проблеми да се използва в момента и е 5 пъти по добра от литиеви акумулатори. Много е подходяща за индивидите в началото на постглобалната икономика, решава им всички проблеми и включително и този с воденето на войни и взаимното избиване. Просто кове проблемите на обществата омагьосвани със социализъм и други измами.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Има някои неща, които си написал, вземи прочети колко енергия е необходим за разпадането на водата. Не знам кой ви пуска тази информация, преди време търсих не открих нищо такова
              Тоя така си пише, не знам що си губиш времето да го четеш.
              Last edited by RUBLA; 14.11.2017, 20:31.

              Коментар


              • Fisker Battery Promises 500 Mile EV Range, 1 Minute Charging

                This new battery uses three-dimensional electrodes to hold 2.5x the energy density of lithium-ion batteries.

                https://www.pcmag.com/news/357356/fi...inute-charging

                Коментар


                • v_tin - това че се влага много ел. енергия е добре, защото се получава пак много енергия при обратния процес. Странно защо е изтъквано като недостатък при положение че е предимство. Масата на клетките е 5 пъти по малка от тази на литиеви акумулатори, т.е. ако акумулаторите са с маса 500кг. клетките ще са 100кг плюс съдовете за съхранение под високо налягане а вече има такива които са доста леки от композитни материали.САЩ обаче пак са на първа линия по отношение на тази технология а не Азия, на блубокс клетките са с електроди с някакви покрития открити от един индиец, но ги направиха в САЩ. Такива са фактите, на мен никак не ми е приятно че янките държат технологиите отново.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    v_tin - истината е в автомобил на метан смесен с водород получен от енергия при пиков добив на енергия от разни източници , която е излишна за дадения момент но обърната на водород и компресирана влиза при метана. Автомобилите на метан-водород могат да бъдат и с ДВГ и ще има и с клетки - електрически, защото метана може да се изгаря в клетки и да се получава ток. Тази технология има много по големи шансове дълго време да се използва без суровинен колапс. Дори е удачно петрола да се трансформира в метан и това е напълно възможно а също и отпадъци съдържащи въглеводороди. Така че Путин е напълно прав - по скоро на газ ще мине транспорта отколкото на литиеви акумулатори.
                    Има някои неща, които си написал, вземи прочети колко енергия е необходим за разпадането на водата. Не знам кой ви пуска тази информация, преди време търсих не открих нищо такова
                    Last edited by RUBLA; 14.11.2017, 20:29.

                    Коментар


                    • v_tin - истината е в автомобил на метан смесен с водород получен от енергия при пиков добив на енергия от разни източници , която е излишна за дадения момент но обърната на водород и компресирана влиза при метана. Автомобилите на метан-водород могат да бъдат и с ДВГ и ще има и с клетки - електрически, защото метана може да се изгаря в клетки и да се получава ток. Тази технология има много по големи шансове дълго време да се използва без суровинен колапс. Дори е удачно петрола да се трансформира в метан и това е напълно възможно а също и отпадъци съдържащи въглеводороди. Така че Путин е напълно прав - по скоро на газ ще мине транспорта отколкото на литиеви акумулатори.

                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • http://www.crrcgc.cc/en/g7389/s13996/t288848.aspx

                        Мисля че това е истината- трамвай с водородна клетка

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                          Силицият е вторият по разпространение химичен елемент в земната кора след кислорода ...... Пясък Самото стъкло е супер евтино, скъпа е енергията с която трябва да се стопи пясъка.
                          Da това имах предвид колко пари ще струва един киловат слънчева инсталация и колко струва един киловат вятърна инсталация. От тук нататък е лесно- общо взето казват че ако го докараш за бг условията да работи която и да е инсталация до 60% значи си късметлия

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Имам предвид допълнителните работи които се слагат, там има силиции
                            Силицият е вторият по разпространение химичен елемент в земната кора след кислорода ...... Пясък https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F...81%D1%8A%D0%BA
                            Стъклото се прави от това. Слагат му се някои малки добавки за да се оцвети, ако го искаш цветно. Например малко желязо за зелено и т. н. и избистрители, за да се избистря бързо, а да не се чака няколко дни да се утаи, а мехурчетата да изплуват. Самото стъкло е супер евтино, скъпа е енергията с която трябва да се стопи пясъка.

                            http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              v_tin - производството на стъкло по ли е скъпо от производството на стомана и кое изисква по големи капиталовложения. Знаеш ли какво представляват клетките на соларните панели и какво се влага в производството им ? Равнозначно е на това да кажеш че за един смарфон се изразходват тон суровини.
                              Имам предвид допълнителните работи които се слагат, там има силиции и знам ли още какво. Отделно от това слънцето не свети всеки ден. Всъщност ако трябва да се разправяме трябва да сметнем например колко площ ще заеме да кажем 1киловат панели и колко 1 киловат вятърен генератор
                              Last edited by v_tin; 11.11.2017, 22:24.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                                Вальо на Флинтстоун колата е най икономична и екологична , айде не се втелявай , да не ти се налага да се прибираш от Германия с някоя електрическа измишльотина .
                                За момента електричките да ходят най много 200-250км, така че трудна работа

                                Коментар

                                Working...
                                X