Фолксваген са прекратили производството на ID.3 в Германия, ще ги произвеждат само в Китай където излазат на цена 18 хиляди евро и ще се внасят в Европа.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
D.Y.F-091066
Коментар
-
https://www.enfsolar.com/pv/cell-dat...content=110290, 80 ст. са ти 7 вата клетка и то на тази възможно най ниска цена на производител. Но това е клетка, а ние сме некадърни стъкла да правим та ги внасяме от 5 хиляди километра. 1 киловат клетки тежат 500 грама само, но два панела по 500вата са 50 кг. Клетките им не струват колкото транспорта, а те са нещото което чакаш да ти направи ток и да се изплати.Last edited by supertrader; 05.11.2023, 21:56.D.Y.F-091066
Коментар
-
1984- къде е този киловат пик за 127 евро ? Такава цена няма. Имаш само мито за износа му от Китай толкова, там знаят че си некадърен да произвеждаш, няма откъде да го вземеш и цакат яко, държавата трябва да има пари за да строи кокмическа инфраструктура. 50 кг само да ги докараш до тук поне по евро на килограм няма ли да ти вземат ? Имаш конструкция на която да се монтират, само за нея няма да ти стигнат 127 евро, килограм сирене е 17лв. този които ги монтира няма да си купува бучка колкото сапунче като българските пенсионери, той трябва да се храни да има сила да се катери, да ги мъкне тези панели, те сами не се носят. Кабели ти трябват..киловата ти е 2 бона, а киловат само на хартия - 5 часа имаш в максималния пек с две трети от пиковата мощност, защото той не е позициониран точно, позиционираните правят точно два пъти повече ток. Имат пари които да набият в стъклария, защото ги е страх да не им изяде онази ламя инфлацията, друга причина да дават тези луди пари за нещо което уж прави ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнениеБе кво става със "зелените" фотоволтаици и перки?
Не че нещо, но арестуваха президента на Селскостопанската академия и негова заместничка, че за подкупи са снижавали класа на земята от "плодородна" на "пустиня", за да може Зелената мафия да строи там лъжовните си крадливи "мощности"?
1 киловатпик е 127евро. Модулите(панелите) станаха консуматив.
Наред са батериите да последват тренда. Тепърва предстоят интересни неща.
Щом батериите станат по-добри, ще се намерят пари за зарядни, а растежът от 40% значително ще се ускори:
https://www.ev-volumes.com/
- 1 like
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=8H042180MlM, има компания която губи по 36 хиляди долара на електромобил..голямото бъдеще на чистите електрички. Вече има отзиви на клиенти които за 100 хиляди мили скапват батерията и е за смяна, защото и ги навъртат за 2 години, та толкова за дългия живот на батериите, същата работа като при смартфоните.D.Y.F-091066
Коментар
-
1984-, във военната техника за космоса отдавна има батерии с много по висока енергийна плътност, ако са на 700 бара - 1.5 киловата на килограм тегло. Има ги разработени, може и на повече от 700 да са, там няма хора и да стане нещо. Тойота пуска коли серийно които са с налягане 700 бара в бутилките и се движат сред хората по пътищата. Тойтота мисля че 80 и някоя година са опитвали с такива батерии направо за които говоря, забравих как бяха наречени, но са ги отказали да не се занимават с тях, май 800км е минавала колата с един заряд. Някъде пишеше как ги спират да не правят такива коли, направо им вземат колите и казват такива коли - не.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Аз не разбрах, разработва ли я още, или вече е готова?
За нас е наложително да възстановят батерията Чаира, по-късно да изградят Яденица, за да има кой да обира екстремумите.При тези разлики ПАВЕЦ са още по-рентабилни:
https://ibex.bg/%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D...-2/#avg-glanceLast edited by 1984-; 05.11.2023, 14:59.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 1984- Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от Turbolan Разгледай мнение
В обогатеното до 5-10% ядрено гориво.
То и аз за малко да напиша 99,3, но се сетих, че в горивото е повече.
За останалото съм съгласен.
Коментар
-
Turbolan, от тези реактори отпадъка трябва да е олово и се решава проблема със съхраняването и трупане на отработило ядрено гориво.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар