IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.
    "...- А той, госпожо, ми каза "само главичката" ...

    Да успокоя и Майничката : между 5 и 10 години не са чак толкова голям период.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

      1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.


      Малката смущаваща /ме/ подробност е, доколко една технология, може да бъде пречислена към експоненциалните технологии, АКО са ѝ необходими десетилетия "проникване". Ега ти пазарното проникване!


      А дано, де, ама... /забравил съм края на крилатата фраза/...


      От друга страна - какво са няколко десетилетия - за хилядите и дори милиони години еволюция?

      Някое от идните поколения ще ме опровергае. Хората, които смятат, че електромобилите са бъдещето - не желаят да използват аксиоматичните истини... Защо е така - аксиомите не ни показват. И, защо хората, които виждат бъдещето не вярват на толкова добре изразена тенденция? Нали правилно разсъждавам, ако кажа, че ключовият праг на пазарното проникване е достатъчно добре изразена тенденция?


      При такива сериозни доводи - още утре масово ще тръгнат купувачите и ще "заложат" едни 150 К € /може и повече/, с което ще увеличат пазарното проникване...


      Сериозен съм!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.

        Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
        Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
        Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.

        1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.

        Коментар


        • https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=8H-wKondN7k

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Я издържи/ш, я-не. Дано поне резервни части има дотогава.
            "Дотогава" и ти няма да устискаш ... тъй че се ми е две за електроавтомобилите и дали имат почва у нас .

            Коментар


            • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

              Ами докат дойде туй време / ако / , аз ше си карам Жигулката .
              Я издържи/ш, я-не. Дано поне резервни части има дотогава.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                Дума да няма. Както при мобифоните, първите минути на първите ентусиасти - повече от златни. Само дето, тук ще са първите километри годишно на първите, накупили си електромобили. Щото, домашните ел.инсталации рядко са предвидени да покриват товара на зареждащ се електрозвяр...
                Ами докат дойде туй време / ако / , аз ше си карам Жигулката .

                Коментар


                • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                  ...скоро и в други градове ...а . пирамида ...
                  Дума да няма. Както при мобифоните, първите минути на първите ентусиасти - повече от златни. Само дето, тук ще са първите километри годишно на първите, накупили си електромобили. Щото, домашните ел.инсталации рядко са предвидени да покриват товара на зареждащ се електрозвяр...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Може бе. Всичко може. И постепенно, ще започнем да ги виждаме и по нашите улици. Проблемът у нас, разбира се, не е само в парите. Проблем е още инфраструктурата и качеството на пътищата. И, понеже те са другата страна на медала, не че изобщо няма да стане и тук но, ще се забави цялата работа. казва се "платежоспособност на търсенето". Щото, едни 1000 души едва ли са достатъчни, за да покрият всичките разходи за едното стъпване на технологията. Масовостта идва после.
                    ...скоро и в други градове ...а . пирамида ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      ЖеУезна Уогика! НеАм думи!

                      УникаУен часовник се сравнява с уникаУна ел-коУа.

                      Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?

                      Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))
                      Може бе. Всичко може. И постепенно, ще започнем да ги виждаме и по нашите улици. Проблемът у нас, разбира се, не е само в парите. Проблем е още инфраструктурата и качеството на пътищата. И, понеже те са другата страна на медала, не че изобщо няма да стане и тук но, ще се забави цялата работа. казва се "платежоспособност на търсенето". Щото, едни 1000 души едва ли са достатъчни, за да покрият всичките разходи за едното стъпване на технологията. Масовостта идва после.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.

                        Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
                        Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
                        Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.


                        ЖеУезна Уогика! НеАм думи!

                        УникаУен часовник се сравнява с уникаУна ел-коУа.

                        Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?

                        Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                          Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...


                          Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?

                          Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...

                          Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!

                          Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!

                          Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...
                          По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.

                          Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
                          Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
                          Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар




                          • [IMG]http://nauka.offnews.bg/images/events/2015/09/17/21236/1442509800_5_559x*.jpg[/IMG]
                            Тази реклама е от времето на Форд Т който се е продавал за 800$. Май и днес съотношението е същотот.
                            Повече усмивки отс тарите ленти тук. http://nauka.offnews.bg/news/Novini_...ord_21236.html
                            В крайна сметка целият сто и нещо годишен технологичен напредък е решил само по-незначителната част от проблемите на ЕлМобила.
                            Преди 110 години са се борили с батериите и сега пак това правят. В тази история май има някаква поука и не е зле да се извлече..
                            Last edited by Бързоходко; 26.01.2018, 23:34.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid

                              Еййй, върна се. Камък ми от сърце падна. Поне не си убил пукъла. За много ти години, Грозник!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
                                Пазарно картината за 2017 г. е вече ясна.

                                Общите продажби на автомобили в цял свят са 95,3 млн.
                                От тях електрическите са 1,2 млн. Половината продажби на електрички е в Китай.

                                Топ 10 на държавите по продажби за 2017 г.

                                Китай - 28 592 000 (+2%)

                                САЩ - 17 210 000 (-1,9%)

                                Германия – 3 440 000 (+2,7%)

                                Индия – 3 200 000 (+8,7%)

                                Япония – 2 940 000 (+5,1%)

                                Великобритания – 2 540 000 (+2,9)

                                Бразилия – 2 170 000 (7,1%)

                                Франция – 2 11 000 (+3,0)

                                Канада – 2 040 000 (+4,5%)

                                Италия – 1 970 000 (+2,9%)

                                Подробности четете в автосайта на домакините и в конкуретнтния, чието име не обичат да се споменава.
                                Те така


                                Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...


                                Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?

                                Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...

                                Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!

                                Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!

                                Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...

                                Коментар

                                Working...
                                X