IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    v-tin, има рено туизи на нищожни цени разбира се с проблем в батерията, най евтино 1600 евро в сайта. Нямат навъртян пробег и изглеждат доста добре. Някой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.
    Съветвам те най- приятелски преди да напишеш нещо за туизи да прегледаш сайта на рено- има наем на батерията и този наем обезмисля електроколата. Не помня вече, но съм ги гледал и мисля че започваха от поне 20 евро- това е само наема. Оказа се че ако платя този наем и зареждам от контакта в къщи - това при цена 30 цента и платя тока ми идва същата цена като на бензинова кола при бензин около 1,40-1,50. Сега бензина е 1,90 тока е 35 цента. Не съм го смятал, но дори и да има някаква икономия ще бъде минимална

    Коментар


    • Това ако стане, няма да има кой да ти продаде Туизи за 1600 евро на 40к километра, защото електровелосипедите от известни брандове са по 3к евро, а за тези Туизита си има фен клуб например, има хора на които им харесват. Новите са много по скъпи, а на това което мярнах че се продава разликата с ново е че няма БАТЕРИЯ.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        v-tin, има рено туизи на нищожни цени разбира се с проблем в батерията, най евтино 1600 евро в сайта. Нямат навъртян пробег и изглеждат доста добре. Някой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.
        Идват микромодулните, и сам, си комплектуваш батерия с произволен (в рамките на габаритите) капацитет, и си я поддържаш на приемлива и за теб, цена. Просто е, като гъбена чорба.

        Коментар


        • v-tin, има рено туизи на нищожни цени разбира се с проблем в батерията, най евтино 1600 евро в сайта. Нямат навъртян пробег и изглеждат доста добре. Някой беше писал, че електромобили ще има много евтини но без батерии, по аналогия на електрическите инструменти с батерия които се продават втора употреба на нищожна цена.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Не знам какво според теб смяташ че пращаш, но това е едно и също- ситроен ами- френския 5600 евро и сега италиански за 5000 евро. Ти обаче упорито говориш за цитрон. На кое казваш цитрон така не става ясно

            Ситроен и цитрон в твоята глава едно и също ли са
            Там живеят едни зелени човечета с антенки по главите.

            Коментар


            • v_tin, лигави се сякаш не го познаваш..Това ускорява много бавно, не знам как ще го караш в Германия където на кръстовищата поне едно време яко настъпваха и ще им пречиш, по добре от класа на Реното минимум, защото парите не са всичко. Елементи за батерии има по 120 евро за киловат час от Китай, същите са които се слагат в батериите на електромобилите, на теслите батериите също са Китайски..Мъск има фабрики но колко и какво качество произвеждат не е ясно, купува от Китай..Панасоник произвеждат в Китай, в Япония много малко..почти нищо. Батериите са недоразумение, но това е което е налично.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Така и не чух от теб дали тоя вариант е приемлив за сина ти. Българска работа - "дай ми пари, акъл не ща" хахахаъха, не си мръднал грам от Варна и Аксаково.

                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=342912694

                Колата уви - е в Италия в дилършип, щото немските (и холандските) ще те дерат двойно ако могат. По принцип Цитрото не е мислено да си го купуваш от дилъра, а да ти го доставят - така че от цяла ЕС става. За тях НЯМА ТЮВ и се карат като мопед с малките номера и документа за съвместимост с евро-стандартите.

                Опела го има за демонстрация по дилърите, иди, седни, реши - и си поръчай Цитрона.
                Не знам какво според теб смяташ че пращаш, но това е едно и също- ситроен ами- френския 5600 евро и сега италиански за 5000 евро. Ти обаче упорито говориш за цитрон. На кое казваш цитрон така не става ясно

                Ситроен и цитрон в твоята глава едно и също ли са

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Ako iskaш да помогнеш дай направо линка. Ако не можеш- не искаш- няма нужда от коментар
                  Така и не чух от теб дали тоя вариант е приемлив за сина ти. Българска работа - "дай ми пари, акъл не ща" хахахаъха, не си мръднал грам от Варна и Аксаково.

                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...l?id=342912694

                  Колата уви - е в Италия в дилършип, щото немските (и холандските) ще те дерат двойно ако могат. По принцип Цитрото не е мислено да си го купуваш от дилъра, а да ти го доставят - така че от цяла ЕС става. За тях НЯМА ТЮВ и се карат като мопед с малките номера и документа за съвместимост с евро-стандартите.

                  Опела го има за демонстрация по дилърите, иди, седни, реши - и си поръчай Цитрона.
                  Last edited by redcretin; 10.04.2022, 12:59.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Е, ако за малко, знаем, ти имаш. МНОГО МАЛКО.
                    Прошляци по бариерите пък въобще къде се слагате Не е случайно, че сте стигнали дотам.

                    Коментар


                    • v_tin, ако искаш да имаш електромобил вземаш едно такова Рено Зое с отстъпка 70% от цената, 40к.километра въобще не са никакъв пробег, човека дето само го е платил, той колата не я е карал и си му поправяш батерията. Другия вариант е да си щупиш като него, предишния му собственик електромобил и с този електромобил ще се случи същото което му се е случило на него, като нямаш гараж - работилница в която да поправиш батерията ти този електромобил няма да го караш много дълго време и накрая ше го изхвърлиш както е направил той. Не съм виждал автомобили от тези с ДВГ които да са с толкова малък пробег и на такава възраст, обикновенно хората като ги купят още първата година им навъртат много километри, много електромобили паметници се продават на нищожен пробег. Ако е да си начешеш крастата вземи едно такова, сложи му нова батерия за 5 хиляди евро, но ме съмнява че това няма да е ремонтирана батерия също, но поне ще е голяма, едва ли ще и ползваш постоянно големия капацитет..но каквото..такова са казали хората. Странно е че се субсидират електромобилите след като са такива недоделки и пълна пародия.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Ся ако имаше малко мозък - щеше да откриеш на линка ми Цитро Опела и преди съм писал че е оскъпено копие и не го препоръчвам.
                        Ako iskaш да помогнеш дай направо линка. Ако не можеш- не искаш- няма нужда от коментар

                        Коментар


                        • 6-7 на 100км пробег е нормален разход на електроенергия за такъв тип превозно средство, което се движи на колела и с тези свои функции за транспорт. 17 на 100 е прекалено много, три пъти повече от това което може да бъде.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • https://www.enders-automobile.de/lp-...SAAEgIGEvD_BwE - ето един електромобил, който е по евтин от автомобил с двг казват в Германия, понеже за там ставаше въпрос. Разхода на ток е голям, както е голям на Тесла, на Фолксваген..Електромобилите имат по голям проблем с трансмисията отколкото с батериите, това нещо с мотор в колелата намалява разхода на ток, но се повишава подресорната маса на колелата, ако става въпрос за стандартните мотор колела, сега има нещо ново - мотор колело на Дуюнов с асинхронни двигатели които са по леки като тегло и не се използват и постоянни неодимови магнити. Рекуперацията им е управляема много по прецизно, защото го няма това нещо електромотора ако не се подава към него енергия веднага да започва да действа като спирачка, т.е. движението по инерция се улеснява грубо казано и от там по нисък разход на енергия. Защото не става да се слагат огромни и по тежки батерии и разхода на ток да е висок, и цената се повишава съответно електромобила става по недостъпен за хората. Ето тази Мазда има 35 киловатчасова батерия и ако разхода е под 10 киловатчаса на 100, тя ще може да изминава с толкова ток 350км, а тя не може да измине 200. Много са зле тези електромобили, като добавиш че батерията трудно се обслужва, ремонтира и това че изразходват много ток и се налага да им поставят тези тежки батерии..това нещо е форма на електромобилен фанатизъм.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Другарете нещо ги няма гледам.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                v_tin, сега за момента ако говорим и имаш възможност за ремонт на батерията цената на това рено на само 40 000 км..е подарък и китайска електричка ще ти излезе в пъти по скъпо. Просто имаш ли възможност за ремонт на батерията вземаш едно такова и си свиркаш, но без да се изравнят и раздвижат отделните клетки на старата батерия тя няма да заработи. Ако си вземеш електричка редовното каране е просто задължително и задължително на бавно зареждане и разраждане продължително, не знам колко ще изкара една батерия от тези ако я експлоатираш грамотно, но може да се окаже че много..много. Сега друг е проблема че и самите коли още не са конфигурирани правилно и харчат и много ток, скоро попаднах на едно нещо направили са хората мотор - колело с асинхронен двигател, ще харчи поне с една трета по малко ток електромобила. Но това е което е налично на пазара.
                                Дали да напомним, на нЕкои дрогаре, коя система силно улеснява тази поддръжка на батериите, че не вдяват?

                                Коментар

                                Working...
                                X