ceco666, за петрол се водят войни, за батерии също.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, какво да работим, да произвеждаме батерии, да правим лаболаторни прототипи..какво имаш предвид.
Та директно на въпросът да отговоря: работете неща от които разбирате. Сега, някои от нещата които разбирате и можете вече не са подходящи за вас поради възрастта, но има други които с повечко усилие ще можете да се справите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Имхотеп, какво да работим, да произвеждаме батерии, да правим лаболаторни прототипи..какво имаш предвид.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ако може... ще трябва...
А най-големият капацитет на батерия към този момент е 250-270 вата...
Което показва че въобще не работите, щото ако работите, с тези темпове по-далеч от гаража в горна няма да стигнете...
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
А най-големият капацитет на батерия към този момент е 250-270 вата...
Което показва че въобще не работите, щото ако работите, с тези темпове по-далеч от гаража в горна няма да стигнете...Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнениеЕ как тогава да дойдат инвестиции? Поставете се на мястото на инвеститорите. Освен ако не са рискови играчи, разбира се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е нали досега микромодула беше "стотици волти" и сто вата? Пак ли се промени концепцията?
Коментар
-
Да, зависи от енергийната плътност която ще се постигне, ако може да се постигне енергийна плътност 2 киловатчаса на килограм тегло съответно размера на модула за да не е съвсем малък, ще трябва и да се увеличи капацитета на единичния модул. Иначе с пинсети ли ще се монтират, говорихме за механична сглобка в батерията, да бъдат с терминали които да са практични , бързо монтиране и бърза подмяна. Може да се постигне и 4 киловатчаса на килограм тегло, горивните клетки са с 4 - 5 киловатчаса вече за килограм тегло на клетката.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, остава варианта да се правят модулите с много по малко суровини и много по голяма енергийна плътност. Което не е невъзможно. Честно казано от тези с ниската енергийна плътност няма и голям смисъл, те запушват разпространението на електромобилите. Някъде четох едни направили една голяма кола с много голяма батерия и японците казали, че армията им имала бронирана машина която тежи по малко от тяхната кола.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
ceco666, войната няма как да ускори електрификацията на транспорта, тя е индустрия която се повлиява негативно от доставките на суровини и от прекалено високата инфлация. Инфлацията яде от печалбата, купуваш материалите , произвеждаш и продаваш, с парите купуваш нови материали, но те са поскъпнали и за труда да ги произвеждаш получаваш по малко пари, намаляваш заплатите при покачващи се цени, хората не могат да си купуват нещата които произвеждаш и оборота ти пада. Войната влачи бедността подире си и бизнеса който не печели от война и не е свързан с нея намалява.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар