IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    ЖеУезна Уогика! НеАм думи!

    УникаУен часовник се сравнява с уникаУна ел-коУа.

    Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?

    Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))
    Може бе. Всичко може. И постепенно, ще започнем да ги виждаме и по нашите улици. Проблемът у нас, разбира се, не е само в парите. Проблем е още инфраструктурата и качеството на пътищата. И, понеже те са другата страна на медала, не че изобщо няма да стане и тук но, ще се забави цялата работа. казва се "платежоспособност на търсенето". Щото, едни 1000 души едва ли са достатъчни, за да покрият всичките разходи за едното стъпване на технологията. Масовостта идва после.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

      По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.

      Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
      Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
      Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.


      ЖеУезна Уогика! НеАм думи!

      УникаУен часовник се сравнява с уникаУна ел-коУа.

      Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?

      Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



        Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...


        Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?

        Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...

        Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!

        Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!

        Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...
        По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.

        Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
        Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
        Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар




        • [IMG]http://nauka.offnews.bg/images/events/2015/09/17/21236/1442509800_5_559x*.jpg[/IMG]
          Тази реклама е от времето на Форд Т който се е продавал за 800$. Май и днес съотношението е същотот.
          Повече усмивки отс тарите ленти тук. http://nauka.offnews.bg/news/Novini_...ord_21236.html
          В крайна сметка целият сто и нещо годишен технологичен напредък е решил само по-незначителната част от проблемите на ЕлМобила.
          Преди 110 години са се борили с батериите и сега пак това правят. В тази история май има някаква поука и не е зле да се извлече..
          Last edited by Бързоходко; 26.01.2018, 23:34.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid

            Еййй, върна се. Камък ми от сърце падна. Поне не си убил пукъла. За много ти години, Грозник!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
              Пазарно картината за 2017 г. е вече ясна.

              Общите продажби на автомобили в цял свят са 95,3 млн.
              От тях електрическите са 1,2 млн. Половината продажби на електрички е в Китай.

              Топ 10 на държавите по продажби за 2017 г.

              Китай - 28 592 000 (+2%)

              САЩ - 17 210 000 (-1,9%)

              Германия – 3 440 000 (+2,7%)

              Индия – 3 200 000 (+8,7%)

              Япония – 2 940 000 (+5,1%)

              Великобритания – 2 540 000 (+2,9)

              Бразилия – 2 170 000 (7,1%)

              Франция – 2 11 000 (+3,0)

              Канада – 2 040 000 (+4,5%)

              Италия – 1 970 000 (+2,9%)

              Подробности четете в автосайта на домакините и в конкуретнтния, чието име не обичат да се споменава.
              Те така


              Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...


              Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?

              Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...

              Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!

              Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!

              Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...

              Коментар


              • Пазарно картината за 2017 г. е вече ясна.

                Общите продажби на автомобили в цял свят са 95,3 млн.
                От тях електрическите са 1,2 млн. Половината продажби на електрички е в Китай.

                Топ 10 на държавите по продажби за 2017 г.

                Китай - 28 592 000 (+2%)

                САЩ - 17 210 000 (-1,9%)

                Германия – 3 440 000 (+2,7%)

                Индия – 3 200 000 (+8,7%)

                Япония – 2 940 000 (+5,1%)

                Великобритания – 2 540 000 (+2,9)

                Бразилия – 2 170 000 (7,1%)

                Франция – 2 11 000 (+3,0)

                Канада – 2 040 000 (+4,5%)

                Италия – 1 970 000 (+2,9%)

                Подробности четете в автосайта на домакините и в конкуретнтния, чието име не обичат да се споменава.
                Те така

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Vate na teзи въпроси не мога аз да отговоря, ти най-добре си знаеш.
                  Но фактите са, че по-скъпи коли можеш да видиш в по-скъпи квартали. В гетото няма да видиш скъпи нови коли. На част от въпросите сам си си отговорил, но може би не го съзнаваш. Ще помогна - не го знам това айгоу какво е, но цената му е в доста ниския сегмент. Ми то се вижда - бригадира ти си е купил ауди за 30000 (втора ръка предполагам) а пък колегата ти дет' взима по-малко дори от теб, купил айгоу.
                  Иначе съм съгласен с теб, че улиците са за всички.

                  ПП
                  Бе какво е това айгоу бе вате, ?
                  Tойота

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Какво ще рече средна класа за теб-ауди/ не му знам модела- комби голямо като автобус около 200 коня/ си купи колега- заварчик- той средна класа ли е? Един от шефовете ми - бригадир също кара ауди купено е за 30000 евро около 280 коня- той каква класа е. А баш шефовете карат единия туран другият астра. Около 220 човека сме във фабриката- около 28 милиона оборота за предната година- така казаха на новогодишното парти. Мой колега - получава с 2 евро по малко от мен купи на жена си айгоу- хибрид - 14900 евро от магазина- той каква класа е? Хюндай изцяло електрически започва от 32000 - той за каква класа е.

                    И да не пропусна- улиците са за всички както за милиардери така и за голтаци- поршетата не ги броя, но виж има 4-5 ферарита и няколко - 3-4 мазерати- дори едното мазерати е на около 50 метра от мен
                    Vate na teзи въпроси не мога аз да отговоря, ти най-добре си знаеш.
                    Но фактите са, че по-скъпи коли можеш да видиш в по-скъпи квартали. В гетото няма да видиш скъпи нови коли. На част от въпросите сам си си отговорил, но може би не го съзнаваш. Ще помогна - не го знам това айгоу какво е, но цената му е в доста ниския сегмент. Ми то се вижда - бригадира ти си е купил ауди за 30000 (втора ръка предполагам) а пък колегата ти дет' взима по-малко дори от теб, купил айгоу.
                    Иначе съм съгласен с теб, че улиците са за всички.

                    ПП
                    Бе какво е това айгоу бе вате, ?
                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Предполагам че тези коли се карат от хора средна класа и нагоре и за това не ги виждаш?
                      Какво ще рече средна класа за теб-ауди/ не му знам модела- комби голямо като автобус около 200 коня/ си купи колега- заварчик- той средна класа ли е? Един от шефовете ми - бригадир също кара ауди купено е за 30000 евро около 280 коня- той каква класа е. А баш шефовете карат единия туран другият астра. Около 220 човека сме във фабриката- около 28 милиона оборота за предната година- така казаха на новогодишното парти. Мой колега - получава с 2 евро по малко от мен купи на жена си айгоу- хибрид - 14900 евро от магазина- той каква класа е? Хюндай изцяло електрически започва от 32000 - той за каква класа е.

                      И да не пропусна- улиците са за всички както за милиардери така и за голтаци- поршетата не ги броя, но виж има 4-5 ферарита и няколко - 3-4 мазерати- дори едното мазерати е на около 50 метра от мен
                      Last edited by v_tin; 26.01.2018, 01:32.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        А бе аз съм в германия , ама нещо не ги виждам много тези електрички по улиците
                        Предполагам че тези коли се карат от хора средна класа и нагоре и за това не ги виждаш?
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Pyramid - големината на тока който ще произведе не е константна величина за тези 5 сек. и пиковата стойност е много по висока от тези 450 ампера. Колко енергия се губи при движение на автомобил при резки спирания ? Повече се губи при по плавно намаляване на скоростта и по продължително, ако си представим нещата в реалността и истинската им динамика. Пика се отрязва като се превръща в топло и така.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                            Трябва да си голям куражлия щом това не те плаши.Впрочем стартовия ток на акумулатора на обикновен автомобил е два пъти по нисък, протича за десети от секундата и не се комутират с електроника.. Казвам го само за онагледяване. А тока, за който говориш тече не само при спиране ами и при ускоряване на автомобила. Надеждното изпълнение на подобна ел система не е работа за всеки и естествено ще се окаже доста скъпа.
                            Прав си. Ето защо, не всеки прави "електрички". Обаче, в последните, и акумулаторите са с по-висок волтаж, и с по-голям капацитет, от което, и номиналните и максимални токове също са по-високи. А, да вкараш двигателя в генераторен режим, достатъчно е да комутираш паралелната възбудителна намотка, токът там може да бъде значително по-малък.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              През акумулатор от 200V, ще трябва да протече ток 90000/200 .=450 [A]. За само 5 секунди. Накратко, нищо страшно.
                              Трябва да си голям куражлия щом това не те плаши.Впрочем стартовия ток на акумулатора на обикновен автомобил е два пъти по нисък, протича за десети от секундата и не се комутират с електроника.. Казвам го само за онагледяване. А тока, за който говориш тече не само при спиране ами и при ускоряване на автомобила. Надеждното изпълнение на подобна ел система не е работа за всеки и естествено ще се окаже доста скъпа.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                А бе аз съм в германия , ама нещо не ги виждам много тези електрички по улиците
                                в кой град?

                                Коментар

                                Working...
                                X