Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.
Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.
ЖеУезна Уогика! НеАм думи!
УникаУен часовник се сравнява с уникаУна ел-коУа.
Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?
Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...
Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?
Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...
Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!
Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!
Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...
Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
[IMG]http://nauka.offnews.bg/images/events/2015/09/17/21236/1442509800_5_559x*.jpg[/IMG]
Тази реклама е от времето на Форд Т който се е продавал за 800$. Май и днес съотношението е същотот.
Повече усмивки отс тарите ленти тук. http://nauka.offnews.bg/news/Novini_...ord_21236.html
В крайна сметка целият сто и нещо годишен технологичен напредък е решил само по-незначителната част от проблемите на ЕлМобила.
Преди 110 години са се борили с батериите и сега пак това правят. В тази история май има някаква поука и не е зле да се извлече..Last edited by Бързоходко; 26.01.2018, 23:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеПазарно картината за 2017 г. е вече ясна.
Общите продажби на автомобили в цял свят са 95,3 млн.
От тях електрическите са 1,2 млн. Половината продажби на електрички е в Китай.
Топ 10 на държавите по продажби за 2017 г.
Китай - 28 592 000 (+2%)
САЩ - 17 210 000 (-1,9%)
Германия – 3 440 000 (+2,7%)
Индия – 3 200 000 (+8,7%)
Япония – 2 940 000 (+5,1%)
Великобритания – 2 540 000 (+2,9)
Бразилия – 2 170 000 (7,1%)
Франция – 2 11 000 (+3,0)
Канада – 2 040 000 (+4,5%)
Италия – 1 970 000 (+2,9%)
Подробности четете в автосайта на домакините и в конкуретнтния, чието име не обичат да се споменава.
Те така
Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...
Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?
Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...
Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!
Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!
Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...
Коментар
-
Пазарно картината за 2017 г. е вече ясна.
Общите продажби на автомобили в цял свят са 95,3 млн.
От тях електрическите са 1,2 млн. Половината продажби на електрички е в Китай.
Топ 10 на държавите по продажби за 2017 г.
Китай - 28 592 000 (+2%)
САЩ - 17 210 000 (-1,9%)
Германия – 3 440 000 (+2,7%)
Индия – 3 200 000 (+8,7%)
Япония – 2 940 000 (+5,1%)
Великобритания – 2 540 000 (+2,9)
Бразилия – 2 170 000 (7,1%)
Франция – 2 11 000 (+3,0)
Канада – 2 040 000 (+4,5%)
Италия – 1 970 000 (+2,9%)
Подробности четете в автосайта на домакините и в конкуретнтния, чието име не обичат да се споменава.
Те така
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Vate na teзи въпроси не мога аз да отговоря, ти най-добре си знаеш.
Но фактите са, че по-скъпи коли можеш да видиш в по-скъпи квартали. В гетото няма да видиш скъпи нови коли. На част от въпросите сам си си отговорил, но може би не го съзнаваш. Ще помогна - не го знам това айгоу какво е, но цената му е в доста ниския сегмент. Ми то се вижда - бригадира ти си е купил ауди за 30000 (втора ръка предполагам) а пък колегата ти дет' взима по-малко дори от теб, купил айгоу.
Иначе съм съгласен с теб, че улиците са за всички.
ПП
Бе какво е това айгоу бе вате, ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Какво ще рече средна класа за теб-ауди/ не му знам модела- комби голямо като автобус около 200 коня/ си купи колега- заварчик- той средна класа ли е? Един от шефовете ми - бригадир също кара ауди купено е за 30000 евро около 280 коня- той каква класа е. А баш шефовете карат единия туран другият астра. Около 220 човека сме във фабриката- около 28 милиона оборота за предната година- така казаха на новогодишното парти. Мой колега - получава с 2 евро по малко от мен купи на жена си айгоу- хибрид - 14900 евро от магазина- той каква класа е? Хюндай изцяло електрически започва от 32000 - той за каква класа е.
И да не пропусна- улиците са за всички както за милиардери така и за голтаци- поршетата не ги броя, но виж има 4-5 ферарита и няколко - 3-4 мазерати- дори едното мазерати е на около 50 метра от мен
Но фактите са, че по-скъпи коли можеш да видиш в по-скъпи квартали. В гетото няма да видиш скъпи нови коли. На част от въпросите сам си си отговорил, но може би не го съзнаваш. Ще помогна - не го знам това айгоу какво е, но цената му е в доста ниския сегмент. Ми то се вижда - бригадира ти си е купил ауди за 30000 (втора ръка предполагам) а пък колегата ти дет' взима по-малко дори от теб, купил айгоу.
Иначе съм съгласен с теб, че улиците са за всички.
ПП
Бе какво е това айгоу бе вате, ?Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Предполагам че тези коли се карат от хора средна класа и нагоре и за това не ги виждаш?
И да не пропусна- улиците са за всички както за милиардери така и за голтаци- поршетата не ги броя, но виж има 4-5 ферарита и няколко - 3-4 мазерати- дори едното мазерати е на около 50 метра от менLast edited by v_tin; 26.01.2018, 01:32.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе аз съм в германия , ама нещо не ги виждам много тези електрички по улиците
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Pyramid - големината на тока който ще произведе не е константна величина за тези 5 сек. и пиковата стойност е много по висока от тези 450 ампера. Колко енергия се губи при движение на автомобил при резки спирания ? Повече се губи при по плавно намаляване на скоростта и по продължително, ако си представим нещата в реалността и истинската им динамика. Пика се отрязва като се превръща в топло и така.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Трябва да си голям куражлия щом това не те плаши.Впрочем стартовия ток на акумулатора на обикновен автомобил е два пъти по нисък, протича за десети от секундата и не се комутират с електроника.. Казвам го само за онагледяване. А тока, за който говориш тече не само при спиране ами и при ускоряване на автомобила. Надеждното изпълнение на подобна ел система не е работа за всеки и естествено ще се окаже доста скъпа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
През акумулатор от 200V, ще трябва да протече ток 90000/200 .=450 [A]. За само 5 секунди. Накратко, нищо страшно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе аз съм в германия , ама нещо не ги виждам много тези електрички по улиците
Коментар
Коментар