Първоначално изпратено от Бързоходко
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от Матю Стокс Разгледай мнениеВярно, обаче!!!
Електромобилите се превръщат в заплаха за германските градове
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕлектрическите автомобили ще дръпнат много напред...
Електромобилите се превръщат в заплаха за германските градове
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Току що погледнах- никъде не съм цитирал твой пост- просто вметнах моя мисъл която се оказа вярна.
Ако не намираш мой пост, който да цитираш, насочен в обратна посока, - това би трябвало да означава, че сме на едно мнение. Донякъде, разбира се.
Дотам, докъдето - и аз имам мои мисли, които се оказват вярни, но не винаги те са почерпени от търсачките в нета, нито пък от преиздавани книги, наричани от някого "учебници". Последните "учебници" са ни дали някаква основа преди достатъчно години, над която /задължително/ надграждаме. Някои нямат основата /СИ/.
Доста от тук пишещите имат основата /СИ/, над която надграждат знанията си в определена област. Това е оптимистично.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Би ли ме цитирал къде точно твърдя обратното на онова, което пишеш ти?
Коментар
-
Хората, които имат инженерно образование и работят в определена област - не четат /преписани през годините от един-два източника/ книги, които някои тук наричат учебници, нито пък тези практикуващи инженери са безрезервно обвързани с търсачка като гугъл, за да попълват знанията си. Има достатъчно научни публикации /от проверени източници - университети и работещи в областта компании/, за да следят новостите в своята и в други области. Разбира се - най-новото няма как да е широко достъпно.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
А бе човек с какво се занимаваш какъв си по професия?? За няколко мой думи изписа цял султански ферман- под електричка се разбира ел кола/ автомобил ако искаш. Просто написах че мисля че нямат ел автомобилите/така добре ли е/ скоростна кутия, а чрез педала на газта се променя съпротивлението и съответно се повишава или понижава скоростта. От постовете на бързоходко останах с впечатление че съм прав- нямат скоростна кутия
Би ли ме цитирал къде точно твърдя обратното на онова, което пишеш ти?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Не мисля, че в цитирания мой пост /предмет на "спора"/ - съм използвал думата "електричка".
Но се дискутира нещо, което не съм твърдял, защото на някого му е хрумнало да постави някакви думи в устата ми, за да се измъкне от неловката ситуация на общите приказки.
След малко отново същият ще излезе, за да ни каже какво аз съм мислел да кажа...
Онова, което съм казал може да бъде прочетено долу. Не мисля, че някой има основанията да го оспорва.
Да повторя ли, че чичо пише тук за свое хрумване - т.нар. "парко-люлка", а аз обяснявам, защо това може да доведе до голям и скъпоструващ ремонт.
Следва невъзможна дискусия - защо твърдя неверни неща и изпращанито ми в 9-та глуха /т.е. - в Гугъл/ - за да му изгубим времето, но без нищо конкретно.. Е? Къде тук използвам определението "електричка" Не го използвам, но се радвам за това, че надприказването се получава, ако и да е съвсем безмислено...
Нещо от вида: "Немият казал на глухия, че слепият видял куция да се състезава с бързия влак..."
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеОт друга страна ми е много чудно защо не се дискутира далеч по-реалистичната алтернатива с хибридните автомобили!
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеБързоходко - колко голям ток мислиш че може да генерира електромотора в генераторен режим и да не могат акумулаторите да го поемат ? Не става въпрос за рязко спиране с пушене на гуми чрез електромотора - генератора. Не са чак толкова екстремни нещата и тока лесно се ограничава, няма как акумулатора да не може да го поеме защото за ускоряването е похарчена енергия и при генерация няма начин да се върне повече от тази която е консумирана преди това. Минимум 30% загуби има. Регенеративните спирачки също не са мечта, но при тях тока се вкарва в така наречените супер кондензатори. При клетките възможностите са много големи, вътрешното съпротивление може да се променя и да бъде много малко защото съществува възможност да се променя притока на гориво и да се контролира съпротивлението и чрез него т.е. то не е константа. Съчувствам на хората които четат стари учебници, не се заяждам в никакъв случай. Дори ми е болно че като нация сме дистанцирани от това което другаде се прави, защото в тази страна нищо не се прави за съжаление.
Убеден съм че ел мобила има бъдеще както и спортните самолети. Сигурен съм че от тях може да се получи добър и устойчив бизнес. Но невярвам че ще станат масови.
От друга страна ми е много чудно защо не се дискутира далеч по-реалистичната алтернатива с хибридните автомобили!
Коментар
-
Бързоходко - колко голям ток мислиш че може да генерира електромотора в генераторен режим и да не могат акумулаторите да го поемат ? Не става въпрос за рязко спиране с пушене на гуми чрез електромотора - генератора. Не са чак толкова екстремни нещата и тока лесно се ограничава, няма как акумулатора да не може да го поеме защото за ускоряването е похарчена енергия и при генерация няма начин да се върне повече от тази която е консумирана преди това. Минимум 30% загуби има. Регенеративните спирачки също не са мечта, но при тях тока се вкарва в така наречените супер кондензатори. При клетките възможностите са много големи, вътрешното съпротивление може да се променя и да бъде много малко защото съществува възможност да се променя притока на гориво и да се контролира съпротивлението и чрез него т.е. то не е константа. Съчувствам на хората които четат стари учебници, не се заяждам в никакъв случай. Дори ми е болно че като нация сме дистанцирани от това което другаде се прави, защото в тази страна нищо не се прави за съжаление.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - електричките по инерция им се зареждат акумулаторите и нищо не им се чупи, а в Гугъл си има достатъно информация и човек може да си направи бърза справка за да не пише глупости както прави той. Не съм го пращал да го образоват в Гугъл, защото едва ли ще успеят а търсачката дава и много грешни отговори заради такива като него които просто си пишат по пенкелерски.
Но иначе като рекламен слоган идеята се харчи добре..
Коментар
-
Бързоходко - Технологии за ел.коли има, включително и тези варианти с клетките които не се реализират масово заради цената която е висока. Не мога категорично да отговоря и да гарантирам че няма да се отпушат нещата, очевидно е че цените се надуват с милиони проценти печалба и някой от собствениците на технологии може да реши че при някаква много по малка печалба може да спечели много повече. Представи си че тези от Дюпон вземат че се светнат да си направят по добре сметката и Нафиона стане по долар за грам. Не може да го познаеш това бъдеще, зависи от това какво ще се роди в главите на шепа хора.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin - електричките по инерция им се зареждат акумулаторите и нищо не им се чупи, а в Гугъл си има достатъно информация и човек може да си направи бърза справка за да не пише глупости както прави той. Не съм го пращал да го образоват в Гугъл, защото едва ли ще успеят а търсачката дава и много грешни отговори заради такива като него които просто си пишат по пенкелерски.
D.Y.F-091066
Коментар
Коментар