IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Sokolov - тези реактори - батерии не гърмят толкова лесно, за такива става въпрос но теглото им ги прави неизполюваеми мобилно.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      В момента, СВЕТОВНИТЕ (средно претеглено) потребности са задоволени само 1/7 т.е., простор за ръстна производство - ако не у нас, то в Африка, Индия,Китай и лат.Америка - има и той ще бъде запълван. И не е вярно, че в транспорта малко ел енергия /щяла да/ се харчи. Само у нас, преминат ли едни 50%на ел. => и Белене няма да ни стига. Ама това не е за такива „умници” като „червениякретен”. Болни мозъци винаги е имало, доказва го бедният. А „градиент” какво е, да вземе да го прочете пак. В ТУ нещата се обясняват на добро ниво, за кайто внимава. За кухи лейки, обаче, няма лек.
      То болните мозъци са си много харни. Русия гръмна, Япония гръмна, Във Франция бяха на косъм няколко пъти. В Австрия има изградена до ключ АЕЦ и са взели решение да не я използват, защото ядрената технология е опасна и несъвършенна.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Pyramid - какво е това фиеста, това с урана няма да стане - много тежи "агрегата", такава нещо ако мине по нашите магистрали направо може да му закачат една сеялка да сее отзад царевица.
        Ами ето, в Китай го правят, залежи от 238-ми - 100 пъти повече, натрупан 238-ми, (т.нар.обеднен уран) нямам идея колко но, за да обогатяват по 40 КТ до 2,4% годишно, за едни 25-30 години колко ли се е натрупал? Т.е. цената нормално да спадне с пъти, достъпността -тя пък, с пъти да скочи... „Нямало да стане”, ли?
        Last edited by Pyramid; 01.09.2018, 19:57.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          BobyB - по скоро търсенето на електричество ще падне независимо от това че ще се ползва в транспорта повече. Първо тока който се харчи не е толкова много, второ си е на достатъчно висока цена така че потребителите да им е изгодно да си го правят например със соларни панели защото акумулаторите ги имат в автомобила неизбежно и няма да им се наложи да ги купуват. Така че тока ще налява.
          В момента, СВЕТОВНИТЕ (средно претеглено) потребности са задоволени само 1/7 т.е., простор за ръстна производство - ако не у нас, то в Африка, Индия,Китай и лат.Америка - има и той ще бъде запълван. И не е вярно, че в транспорта малко ел енергия /щяла да/ се харчи. Само у нас, преминат ли едни 50%на ел. => и Белене няма да ни стига. Ама това не е за такива „умници” като „червениякретен”. Болни мозъци винаги е имало, доказва го бедният. А „градиент” какво е, да вземе да го прочете пак. В ТУ нещата се обясняват на добро ниво, за кайто внимава. За кухи лейки, обаче, няма лек.
          Last edited by Pyramid; 30.08.2018, 04:39.

          Коментар


          • Pyramid - какво е това фиеста, това с урана няма да стане - много тежи "агрегата", такава нещо ако мине по нашите магистрали направо може да му закачат една сеялка да сее отзад царевица.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • BobyB - по скоро търсенето на електричество ще падне независимо от това че ще се ползва в транспорта повече. Първо тока който се харчи не е толкова много, второ си е на достатъчно висока цена така че потребителите да им е изгодно да си го правят например със соларни панели защото акумулаторите ги имат в автомобила неизбежно и няма да им се наложи да ги купуват. Така че тока ще налява.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                Уран? Дори и да има по-голямо търсене на електричество, какво гарантира възход на настоящата ядрена енергетика, която от десетилетия е в упадък в цивилизацията?
                Няколко централи в страни като Русия, Турция, Китай какво променят?
                „Какво” ли? Преминаването към уран-238 като делим материал.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнение
                  Много интересно Може би това е дълго чаканата революция? Ако това стане - продавайте Тесла, продавайте петрол, продавайте литий, купувайте уран!
                  Уран? Дори и да има по-голямо търсене на електричество, какво гарантира възход на настоящата ядрена енергетика, която от десетилетия е в упадък в цивилизацията?
                  Няколко централи в страни като Русия, Турция, Китай какво променят?

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                    https://en.wikipedia.org/wiki/Kilowatt_hour
                    Кат за шапкар си доволно прост, наистина ли се имаш и за някакъв сорт изобретател? Че на теб ти липсват основни познания даже.
                    Явно, наистина си оправдаваш името но, от такъв, няма и какво друго да се очаква. ТИ не четеш внимателно, драги. Я отново прочети линка към Уикипедията. (ТАМ е пределно ясно и точно.) И после, ОТНОВО творчеството на Трейдърко, и после пак.
                    Бегом марш обратно в училище, келеш недоучил.
                    „Километри в час”/„километри за час” - скорост (на изминаване на разстояние).
                    „килограми в/за час”- масов дебит. Киловати по час-енергия. Киловати-мощност. Киловати в/за час” - скорост на изменение на мощност. Граница на (P2-P2)/(t2-t1) при (t2=>t1) - моментна стойност, първа производна, тангенс на допирателната ...
                    МАРШ ОБРАТНО В УЧИЛИЩЕ!

                    Last edited by Pyramid; 29.08.2018, 11:00.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      ХВАЩАМ СЕ ЗА ДУМАТА:
                      Киловатчас (kW*h)=/=(kW/h) или „киловат ЗА час”, понеже, последното НЕ Е (мярка, единица за) енергия, а (мярка, единица за) СКОРОСТ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА МОЩНОСТТА. За не особено широките граници на изменение на топлината на изгаряне съм съгласен, разбира се. Обаче, тЕслата транспортира не само батерията, ами и пътник. Една „Фиеста”, с 40 литра резервоар или 30 кг. Бензин, изминава с тях около 700 км. С 6 кг - към 5 пъти по-малко.
                      Колко км. изминава ТЕслата със само 6кг условно гориво и как те се сравняват с пробега на въпросната „фиеста” - аз катам такава, затова - оставям на публиката. За мен Теслата е по-ефикасна с пъти.
                      https://en.wikipedia.org/wiki/Kilowatt_hour
                      Кат за шапкар си доволно прост, наистина ли се имаш и за някакъв сорт изобретател? Че на теб ти липсват основни познания даже.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid има такава единица и нея използват масово за електроенергия, много слабо варира енергийното съдържание за килограм въглеводороди , повече варира обема. Теслата не е ефективна защото транспортира 1 тон батерии в които е съхранена енергия колкото в 6 килограма въглеводороди и така енергийния разход е двоен. Далеч не е оптимален.
                        ХВАЩАМ СЕ ЗА ДУМАТА:
                        Киловатчас (kW*h)=/=(kW/h) или „киловат ЗА час”, понеже, последното НЕ Е (мярка, единица за) енергия, а (мярка, единица за) СКОРОСТ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА МОЩНОСТТА. За не особено широките граници на изменение на топлината на изгаряне съм съгласен, разбира се. Обаче, тЕслата транспортира не само батерията, ами и пътник. Една „Фиеста”, с 40 литра резервоар или 30 кг. Бензин, изминава с тях около 700 км. С 6 кг - към 5 пъти по-малко.
                        Колко км. изминава ТЕслата със само 6кг условно гориво и как те се сравняват с пробега на въпросната „фиеста” - аз катам такава, затова - оставям на публиката. За мен Теслата е по-ефикасна с пъти.
                        Last edited by Pyramid; 29.08.2018, 00:00.

                        Коментар


                        • Pyramid има такава единица и нея използват масово за електроенергия, много слабо варира енергийното съдържание за килограм въглеводороди , повече варира обема. Теслата не е ефективна защото транспортира 1 тон батерии в които е съхранена енергия колкото в 6 килограма въглеводороди и така енергийния разход е двоен. Далеч не е оптимален.

                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            MILOM - 1 kg въглеводороди е 14 киловата за час енергия и в батерията на Тесла модел S може да се съхрани енергията на 6 кг веглеводороди.Теслата е енергиен вампир с този си разход в момента.
                            Няма такава единица, Дани.
                            Отделно, количеството ТОПЛИНА НА ИЗГАРЯНЕ, от в-во към в-во, варира. А Тесла-та, е по-енергоефективна от една „Фиеста”, да речем. С пъти.
                            Last edited by Pyramid; 22.08.2018, 16:07.

                            Коментар


                            • MILOM - 1 kg въглеводороди е 14 киловата за час енергия и в батерията на Тесла модел S може да се съхрани енергията на 6 кг веглеводороди.Теслата е енергиен вампир с този си разход в момента.
                              Last edited by supertrader; 22.08.2018, 01:04.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Много интересно Може би това е дълго чаканата революция? Ако това стане - продавайте Тесла, продавайте петрол, продавайте литий, купувайте уран!
                                A team at the University of Glasgow develops a liquid battery that would revolutionise clean transport.
                                He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.

                                Коментар

                                Working...
                                X