Sokolov - тези реактори - батерии не гърмят толкова лесно, за такива става въпрос но теглото им ги прави неизполюваеми мобилно.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
В момента, СВЕТОВНИТЕ (средно претеглено) потребности са задоволени само 1/7 т.е., простор за ръстна производство - ако не у нас, то в Африка, Индия,Китай и лат.Америка - има и той ще бъде запълван. И не е вярно, че в транспорта малко ел енергия /щяла да/ се харчи. Само у нас, преминат ли едни 50%на ел. => и Белене няма да ни стига. Ама това не е за такива „умници” като „червениякретен”. Болни мозъци винаги е имало, доказва го бедният. А „градиент” какво е, да вземе да го прочете пак. В ТУ нещата се обясняват на добро ниво, за кайто внимава. За кухи лейки, обаче, няма лек.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid - какво е това фиеста, това с урана няма да стане - много тежи "агрегата", такава нещо ако мине по нашите магистрали направо може да му закачат една сеялка да сее отзад царевица.Last edited by Pyramid; 01.09.2018, 19:57.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеBobyB - по скоро търсенето на електричество ще падне независимо от това че ще се ползва в транспорта повече. Първо тока който се харчи не е толкова много, второ си е на достатъчно висока цена така че потребителите да им е изгодно да си го правят например със соларни панели защото акумулаторите ги имат в автомобила неизбежно и няма да им се наложи да ги купуват. Така че тока ще налява.Last edited by Pyramid; 30.08.2018, 04:39.
Коментар
-
BobyB - по скоро търсенето на електричество ще падне независимо от това че ще се ползва в транспорта повече. Първо тока който се харчи не е толкова много, второ си е на достатъчно висока цена така че потребителите да им е изгодно да си го правят например със соларни панели защото акумулаторите ги имат в автомобила неизбежно и няма да им се наложи да ги купуват. Така че тока ще налява.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Уран? Дори и да има по-голямо търсене на електричество, какво гарантира възход на настоящата ядрена енергетика, която от десетилетия е в упадък в цивилизацията?
Няколко централи в страни като Русия, Турция, Китай какво променят?
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеМного интересно Може би това е дълго чаканата революция? Ако това стане - продавайте Тесла, продавайте петрол, продавайте литий, купувайте уран!
Няколко централи в страни като Русия, Турция, Китай какво променят?
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
https://en.wikipedia.org/wiki/Kilowatt_hour
Кат за шапкар си доволно прост, наистина ли се имаш и за някакъв сорт изобретател? Че на теб ти липсват основни познания даже.
Бегом марш обратно в училище, келеш недоучил.
„Километри в час”/„километри за час” - скорост (на изминаване на разстояние).
„килограми в/за час”- масов дебит. Киловати по час-енергия. Киловати-мощност. Киловати в/за час” - скорост на изменение на мощност. Граница на (P2-P2)/(t2-t1) при (t2=>t1) - моментна стойност, първа производна, тангенс на допирателната ...
МАРШ ОБРАТНО В УЧИЛИЩЕ!
Last edited by Pyramid; 29.08.2018, 11:00.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеХВАЩАМ СЕ ЗА ДУМАТА:
Киловатчас (kW*h)=/=(kW/h) или „киловат ЗА час”, понеже, последното НЕ Е (мярка, единица за) енергия, а (мярка, единица за) СКОРОСТ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА МОЩНОСТТА. За не особено широките граници на изменение на топлината на изгаряне съм съгласен, разбира се. Обаче, тЕслата транспортира не само батерията, ами и пътник. Една „Фиеста”, с 40 литра резервоар или 30 кг. Бензин, изминава с тях около 700 км. С 6 кг - към 5 пъти по-малко.
Колко км. изминава ТЕслата със само 6кг условно гориво и как те се сравняват с пробега на въпросната „фиеста” - аз катам такава, затова - оставям на публиката. За мен Теслата е по-ефикасна с пъти.
Кат за шапкар си доволно прост, наистина ли се имаш и за някакъв сорт изобретател? Че на теб ти липсват основни познания даже.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid има такава единица и нея използват масово за електроенергия, много слабо варира енергийното съдържание за килограм въглеводороди , повече варира обема. Теслата не е ефективна защото транспортира 1 тон батерии в които е съхранена енергия колкото в 6 килограма въглеводороди и така енергийния разход е двоен. Далеч не е оптимален.
Киловатчас (kW*h)=/=(kW/h) или „киловат ЗА час”, понеже, последното НЕ Е (мярка, единица за) енергия, а (мярка, единица за) СКОРОСТ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА МОЩНОСТТА. За не особено широките граници на изменение на топлината на изгаряне съм съгласен, разбира се. Обаче, тЕслата транспортира не само батерията, ами и пътник. Една „Фиеста”, с 40 литра резервоар или 30 кг. Бензин, изминава с тях около 700 км. С 6 кг - към 5 пъти по-малко.
Колко км. изминава ТЕслата със само 6кг условно гориво и как те се сравняват с пробега на въпросната „фиеста” - аз катам такава, затова - оставям на публиката. За мен Теслата е по-ефикасна с пъти.Last edited by Pyramid; 29.08.2018, 00:00.
- 1 like
Коментар
-
Pyramid има такава единица и нея използват масово за електроенергия, много слабо варира енергийното съдържание за килограм въглеводороди , повече варира обема. Теслата не е ефективна защото транспортира 1 тон батерии в които е съхранена енергия колкото в 6 килограма въглеводороди и така енергийния разход е двоен. Далеч не е оптимален.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеMILOM - 1 kg въглеводороди е 14 киловата за час енергия и в батерията на Тесла модел S може да се съхрани енергията на 6 кг веглеводороди.Теслата е енергиен вампир с този си разход в момента.
Отделно, количеството ТОПЛИНА НА ИЗГАРЯНЕ, от в-во към в-во, варира. А Тесла-та, е по-енергоефективна от една „Фиеста”, да речем. С пъти.Last edited by Pyramid; 22.08.2018, 16:07.
- 1 like
Коментар
-
MILOM - 1 kg въглеводороди е 14 киловата за час енергия и в батерията на Тесла модел S може да се съхрани енергията на 6 кг веглеводороди.Теслата е енергиен вампир с този си разход в момента.Last edited by supertrader; 22.08.2018, 01:04.D.Y.F-091066
Коментар
-
Много интересно Може би това е дълго чаканата революция? Ако това стане - продавайте Тесла, продавайте петрол, продавайте литий, купувайте уран!A team at the University of Glasgow develops a liquid battery that would revolutionise clean transport.He was born poor, died rich, and never hurt anyone along the way.
Коментар
Коментар