IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid за какво ми го обясняваш само не мога да разбера, кажи на на енергото да се оправят и да продават джаули.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Относно сградите- в момента панели може да инсталираш около 1,5- 2 киловата на около 10м2, което е крайно недостатъчно за един дом. Ако говориш по принцип- ами тогава добре- 200% съм съгласен
      Има и ограничение 8кВ, което обаче е достатъчно. 80м2 покривна площ има всяка къща, друг е въпроса каква част от тая площ е оптимална за панел.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
        Относно сградите- в момента панели може да инсталираш около 1,5- 2 киловата на около 10м2, което е крайно недостатъчно за един дом. Ако говориш по принцип- ами тогава добре- 200% съм съгласен

        Коментар


        • Понеже единицата за енергия Джаул (J) в ежедневието се използва сравнително рядко, тя се бърка с единицата за мощност Ват (W).
          И двамата са англичани, но вторият се получава, ако делиш първия на секунда.
          Мощност = Енергия/време
          или
          W = J/s

          или, обратно, ако умножиш мощния чичо Ват на време, получаваш енергичния батко Джаул
          J = W*s
          Last edited by И.Зверов; 12.01.2019, 19:02.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
            „Ват за час” [W/h] НЕ Е енергия, а скорост на изменение на мощността, Дани. Първа производна по времвето. Колко бързо ТЯ (МОЩНОСТТА !) СЕ ПРОМЕНЯ.
            „Ватчас” („киловатчас”, [kWh] ) е нещо коренно различно. Енергията е ПРОИЗВЕДЕНИЕТО мощност ПО време, а не мощност върху.
            ДОРИ И ПРИ НУЛА „вата на час”, може да имаме АСТРОНОМИЧЕСЛКИ КОЛИЧЕСТВА ЕНЕРГИЯ, ГИГА-ТЕРА-ПЕТАЕАТЧАСОВЕ И Т.Н.
            Оттам насетне, какво да говорим. ?
            Last edited by Pyramid; 12.01.2019, 19:03.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
              Ееее супертрейдър, това малко в повече идва,
              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.

                D.Y.F-091066

                Коментар


                • [QUOTE=mathematician;n3428430]
                  Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                  Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

                  Поне аз така ги разбирам нещата.
                  Tesla's Model 3 was the best-selling luxury car of 2018
                  Last edited by ED; 10.01.2019, 19:49.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    ED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
                    енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии,- Бе да не би да са отменили някой физичен закон, пък аз да не съм разбрал. За да предвижиш 1кг на един метър разстояние по новите директиви колко енергия е необходима? А за отоплението на 80 квадрата до преди малко трябваха 9 киловата, сега колко трябват? Ей, мислете малко преди да пишете глупости

                    Днес ми излезе във сураттефтера някаква статия от 2016г за мурай-тойота била с водороден двигател някой чувал ли е нещо за такава кола

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!
                      i3 е в историята. Естествените конкуренти са 3ки на БМВ, C на мерцедес и а4 на ауди па макар и с ДВГ.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                        Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.
                        Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!

                        Коментар


                        • [QUOTE=mathematician;n3428430]
                          Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                          Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

                          Поне аз така ги разбирам нещата.
                          Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
                            Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
                            Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …
                            Енергия не се произвежда, брат. Физика.

                            Коментар


                            • [QUOTE=ED;n3428132]

                              Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.

                              Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.

                              Поне аз така ги разбирам нещата.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                ED - това с повишаващото се енергопотребление е недопустимо и няма как да се случи, всяко нещо има своя капацитет и не е неограничено а прекаленото се наказва от природата и по други начини пътища и способи.
                                Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
                                Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
                                Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …

                                Коментар

                                Working...
                                X