Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Имхотеп - те и дърветата растат но като стигнат до една височина и..не пробиват небето, такава е реалноста - потреблението на енергия ще се свие защо трябва. В това свиване на потреблението на енергия има много РАБОТА, като почнеш със строителството на нови къщи и стигнеш до дребни уреди използващи електричество. Друга причина е че хората лесно ще се мотивират да купуват, сменяш старото с ново и новото ти излиза безплатно защото то се изплаща чрез ниската енергийна консумация.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Относно сградите- в момента панели може да инсталираш около 1,5- 2 киловата на около 10м2, което е крайно недостатъчно за един дом. Ако говориш по принцип- ами тогава добре- 200% съм съгласен
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
Коментар
-
Понеже единицата за енергия Джаул (J) в ежедневието се използва сравнително рядко, тя се бърка с единицата за мощност Ват (W).
И двамата са англичани, но вторият се получава, ако делиш първия на секунда.
Мощност = Енергия/време
или
W = J/s
или, обратно, ако умножиш мощния чичо Ват на време, получаваш енергичния батко Джаул
J = W*sLast edited by И.Зверов; 12.01.2019, 20:02.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
„Ватчас” („киловатчас”, [kWh] ) е нещо коренно различно. Енергията е ПРОИЗВЕДЕНИЕТО мощност ПО време, а не мощност върху.
ДОРИ И ПРИ НУЛА „вата на час”, може да имаме АСТРОНОМИЧЕСЛКИ КОЛИЧЕСТВА ЕНЕРГИЯ, ГИГА-ТЕРА-ПЕТАЕАТЧАСОВЕ И Т.Н.
Оттам насетне, какво да говорим. ?Last edited by Pyramid; 12.01.2019, 20:03.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
v_tin - да отменят ги постепенно старите физични закони, преди за осветление ако ползваше 100 вата за час то сега става с 12 вата, преди един телевизор харчеше е 120 вата за час, сега 30. Това ще се случи и с автомобилите, най драстичен ще бъде срива по отношение на енергията за отопление, сега са някакви сгради в които лятото е топло а зимата студено и това може да се промени. Така че електроенергия добивана от някакви смешни 10 квадратни метра стъклени плочки ще е напълно достатъчна за бедни хора, няма да им стига на тези които искат да ходят на екскурзии до Марс.
D.Y.F-091066
Коментар
-
[QUOTE=mathematician;n3428430]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.
Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.
Поне аз така ги разбирам нещата.Last edited by ED; 10.01.2019, 20:49.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED - енергопотреблението много ще се свие в един момент на база по нови технологии, по конкретно за автомобилите могат да се направят такива автономни които са с много ниско собственно тегло и изразходват примерно 3киловата за час електричество за 100 км пробег и няма да са много по бавни от днешните автомобили а ще се придвижват доста по бързо. Това е много добре известно и затова са тези разработки за автономни автомобили, няма значение как ще се получи електричеството но предимството на стъкълцата - соларните клетки е че се поставят че изискват малки грижи и разходи след като се поставят, за другите има снабдяване, мъкнене и планиране и е доста по трудоемко.
Днес ми излезе във сураттефтера някаква статия от 2016г за мурай-тойота била с водороден двигател някой чувал ли е нещо за такава кола
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Мче и3 е такъв ташак, думи нямам! Трабанта на БМВ, няма лукс, няма премиум, даже електро-драйва му е скапан та дрънка, с рейнжд екстендъра харчи по 10 литра на 100!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПървоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Няма начин за 50-60 хилки в доларес да си в МИД сегмента. Към момента теслите които се продават са по-скъпи от БМВта мерцове и аудита.
Коментар
-
[QUOTE=mathematician;n3428430]Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Че даже и от МИД сегмента яде здраво. Тука не се виждат БМВ-та, мерцедеси и Аудита.
Бъркаш сегментите Тесла М3 не е премиум. Тя си е в Мид сегмента. Няма как да я сравняваш с BMW3. А в Мид сегмента не виждаш тея - щото те са в премиум сегмента.
Поне аз така ги разбирам нещата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Смятай докато се урбанизира Индия, Китай, С. Корея (след режима)?!? След това Африка …
Потреблението на енергия в Западния свят ще е пренебрежимо в сравнение с растящото население в Азия и Африка. Примера ти е Китай където за 5-7 години е използвана повече стомана от САЩ за 100?
Въпросът не е в това да НЕ се произвежда енергия, а КАК при това устойчиво – fussion, solar, wind, …
Коментар
Коментар