Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
1. Ако искате да си говориме за Жирафа, то отворете си една тема за "него", ои там ще обсъждаме светлото му бъдеше.
Нова тема е нужна, зашото ако сте прочели внимателно Заглавието на тази тема, може би ще ви направи впечатление че е за нещо друго.
2. Настоящите електромобили са както прозорливо забелязвате са незначително малко като брой за да влияят сега, в момента, на пазара.
Но това го знае всеки малоумник! Нищо ново не казвате.
a kak започнаХА да влияят - ето малко: за трето тримесечие тесла произведе 80000 (осемдесет хиляди коли). Това са 80000 коли по-малко продадени от другите производители за едно тримесечие.. Вярно е че те произвеждат много повече.
Обаче етопоглед под друг ъгъл: ГМ продава за същият период около 350-360 хиляди явтомобила. А тези произведени от тесла са над 30% от това количество.
Зa 2017 в света са продадени около 79 млн нови автомобила. Съотнесено с тесла, то тесла има дял от накъм 0,5% от световното производство.
Специално за тесла, сравнете същите показатели от преди година-две, когато са произвеждали по 8000 за година. Може би ще установите че скокът е доста голям, около 40 пъти.
Към цената има смисъл да се връщат само търговци на които стоката им залежава. Не виждам обаче такъв проблем при теслите - за тесла трябва да платиш и да чакаш, също както едно време в мототехника.
И акъл не давай кой от кво да слезне и на кво да се качи.
Аиде, отвори тема за Жирафа, и там ще дръгнем топлинните двигатели.
Коментар