IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение






    Вие все не сте разбрали. Хайде, не е така трудно, напрегнете съвсем малко мозъчните си клетки и се концентрирайте върху написаното долу. Това е МОЯТА ТЕЗА. Аз не искам да говоря /по вашата формулировка/ за нея, аз ДЕЙСТВИТЕЛНО ГОВОРЯ и я поддържам във всеки свой пост!

    Аз защитавам вашата теза - на хора, които карате автомобили с топлинен двигател - ДВГ! Нищо повече!

    Дори твърдя, че когато /И АКО!/ изобщо някога станете собственици на електромобили СЪС СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ - това ще е свързано с много повече разходи за вас, а в същото време ще получите много по неудовлетворителни параметри в динамиката на електромобила си.

    Сега се върни отново към цената, защото - ако параметрите ти са съизмерими с тия на ДВГ, то ти ще се бръкнеш с пъти повече - ако не ползваш електромобила си САМО в градски условия.

    Тия неща сме дъъъъвкали... Аз само опонирам с факти тук. Най-важният ФАКТ - ДВГ и другите топлинни двигатели ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ да имат много по-големият пазарен дял в сравнение с електродвигателя, монтиран на съвременният електромобил. В тоя смисъл - влиянието на ДВГ върху пазарите ЩЕ БЪДЕ и занапред много по-съществено, отколкото това - на електромобила /което е и въпросът, около който е формулирана настоящата тема/...


    А сега, Имхо, за какво искамЕ да говоримЕ, лИ?


    1. Ние, Имхо, искаме да говоримЕ за жирафа, който всеки от защитниците има в гаражиТЕ СИ - т.е. - за перспективният ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ, който вие ежедневно възсядате и изминавате стотици километри с него...

    В момента, в който слезете от автомобила си с ДВГ - вие почвате да защитавате тезата на шопа, че - те такова жУотно - нЕма!

    2. МожемЕ да говоримЕ и по темата, а именно - КАК започнаХА настоящите електромобили да влияят на пазарите - в последните 8, или в последните 100 години. Да - те съществуват - и имат пазарен дял. Пазарният дял на електромобила е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК в сравнение с пазарния дял на жирафа, който всеки ден възсядате, а по някое време наминавате в тая тема, за да НИ кажете, че - "те такова жУотно - с ДВГ - немаЛО"...

    3. Хайде, все пак да се фиксираме върху онова, което караТЕ, а не върху онова, което НИКОГА няма да си купите, защото няма да желаете да ви последва съдбата на Мъск - да станете милиардери... И защо, бе? Що така? Хайде, доверете му се, станете милиардери!

    Да де, но за това е необходимо дупе! Слезте от жирафите си и си купете електромобили - със сегашният вид на батерията им!

    После ПАК ще си говоримЕ!

    Добре, ето по точките ви:

    1. Ако искате да си говориме за Жирафа, то отворете си една тема за "него", ои там ще обсъждаме светлото му бъдеше.
    Нова тема е нужна, зашото ако сте прочели внимателно Заглавието на тази тема, може би ще ви направи впечатление че е за нещо друго.

    2. Настоящите електромобили са както прозорливо забелязвате са незначително малко като брой за да влияят сега, в момента, на пазара.
    Но това го знае всеки малоумник! Нищо ново не казвате.
    a kak започнаХА да влияят - ето малко: за трето тримесечие тесла произведе 80000 (осемдесет хиляди коли). Това са 80000 коли по-малко продадени от другите производители за едно тримесечие.. Вярно е че те произвеждат много повече.
    Обаче етопоглед под друг ъгъл: ГМ продава за същият период около 350-360 хиляди явтомобила. А тези произведени от тесла са над 30% от това количество.
    Зa 2017 в света са продадени около 79 млн нови автомобила. Съотнесено с тесла, то тесла има дял от накъм 0,5% от световното производство.
    Специално за тесла, сравнете същите показатели от преди година-две, когато са произвеждали по 8000 за година. Може би ще установите че скокът е доста голям, около 40 пъти.

    Към цената има смисъл да се връщат само търговци на които стоката им залежава. Не виждам обаче такъв проблем при теслите - за тесла трябва да платиш и да чакаш, също както едно време в мототехника.

    И акъл не давай кой от кво да слезне и на кво да се качи.

    Аиде, отвори тема за Жирафа, и там ще дръгнем топлинните двигатели.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар




    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
      Безимен, а какви технически познания вие си мислите че имате?
      За какво искате да говорите по-точно щото не е ясно?
      Най-големият проблем за сега са батериите, но желаете ли да дискутирате въпроса?
      Ако да - кажете та да видим докъде ще я докараме.



      Вие все не сте разбрали. Хайде, не е така трудно, напрегнете съвсем малко мозъчните си клетки и се концентрирайте върху написаното долу. Това е МОЯТА ТЕЗА. Аз не искам да говоря /по вашата формулировка/ за нея, аз ДЕЙСТВИТЕЛНО ГОВОРЯ и я поддържам във всеки свой пост!

      Аз защитавам вашата теза - на хора, които карате автомобили с топлинен двигател - ДВГ! Нищо повече!

      Дори твърдя, че когато /И АКО!/ изобщо някога станете собственици на електромобили СЪС СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ - това ще е свързано с много повече разходи за вас, а в същото време ще получите много по неудовлетворителни параметри в динамиката на електромобила си.

      Сега се върни отново към цената, защото - ако параметрите ти са съизмерими с тия на ДВГ, то ти ще се бръкнеш с пъти повече - ако не ползваш електромобила си САМО в градски условия.

      Тия неща сме дъъъъвкали... Аз само опонирам с факти тук. Най-важният ФАКТ - ДВГ и другите топлинни двигатели ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ да имат много по-големият пазарен дял в сравнение с електродвигателя, монтиран на съвременният електромобил. В тоя смисъл - влиянието на ДВГ върху пазарите ЩЕ БЪДЕ и занапред много по-съществено, отколкото това - на електромобила /което е и въпросът, около който е формулирана настоящата тема/...


      А сега, Имхо, за какво искамЕ да говоримЕ, лИ?


      1. Ние, Имхо, искаме да говоримЕ за жирафа, който всеки от защитниците има в гаражиТЕ СИ - т.е. - за перспективният ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ, който вие ежедневно възсядате и изминавате стотици километри с него...

      В момента, в който слезете от автомобила си с ДВГ - вие почвате да защитавате тезата на шопа, че - те такова жУотно - нЕма!

      2. МожемЕ да говоримЕ и по темата, а именно - КАК започнаХА настоящите електромобили да влияят на пазарите - в последните 8, или в последните 100 години. Да - те съществуват - и имат пазарен дял. Пазарният дял на електромобила е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК в сравнение с пазарния дял на жирафа, който всеки ден възсядате, а по някое време наминавате в тая тема, за да НИ кажете, че - "те такова жУотно - с ДВГ - немаЛО"...

      3. Хайде, все пак да се фиксираме върху онова, което караТЕ, а не върху онова, което НИКОГА няма да си купите, защото няма да желаете да ви последва съдбата на Мъск - да станете милиардери... И защо, бе? Що така? Хайде, доверете му се, станете милиардери!

      Да де, но за това е необходимо дупе! Слезте от жирафите си и си купете електромобили - със сегашният вид на батерията им!

      После ПАК ще си говоримЕ!

      Коментар


      • Безимен, а какви технически познания вие си мислите че имате?
        За какво искате да говорите по-точно щото не е ясно?
        Най-големият проблем за сега са батериите, но желаете ли да дискутирате въпроса?
        Ако да - кажете та да видим докъде ще я докараме.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар




        • 1. Форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/ - НЯМАТ: необходимите ТЕХНИЧЕСКИ познания, за да говорят по същество, сравнявайки МАЛКИЯТ СЕГМЕНТ, който заемат електромобилите и ОГРОМНИЯТ - заеман от традиционният ДВГ на МЕЖДУНАРОДНИЯТ ПАЗАР!

          2. В това, че НЯМАТ необходимите ТЕХНИЧЕСКИ познания - форумните защитници на електромобила тук - приличат на дилетанта Мъск, но тези тук нямат необходимият хъс, за да мотивират другите да им дадат парите си, т.е. - не могат да бъдат предприемачи от ранга на Мъск. Тия тук - дори не са убедени в правотата на своите тези, ако все още защитават тезата за доминиращ електромобил, но не разчитат на такъв.

          3. Форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/ - не могат да излязат от магията на рекламата, а опитите за сравняване на достижения на МАЛКИЯТ пазар на електромобили в отделно взети страни съвсем не означава, че там автомобилите с ДВГ нямат значителен превес над електромобилите.

          4. Препоръка 1 - към форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/: моля, крайно време е да започнете за се ограмотявате в областта на техниката, имам предвид - в техническата термодинамика и топлопренасянето, ел.техниката, механиката и ДРУГИ науки, които разчитате да научите в нета - абсолютно погрешно ваше становище.

          5. Препоръка 2: каквито и тези в защита на Мъск да защитавате тук - НЕ ОПИТВАЙТЕ да влизате в неговата схема, защото - както вече казах по какви причини - е ГУБЕЩА в дългосрочен план - СРАВНЕНО със ДВГ, който в момента сте избрали и сте доволни от неговата експлоатация.

          Не мога да го кажа по-ясно и разбираемо!

          Поздрави и почитания към критично настроените, каквито и да са защитаваните от тях тези!


          /изпитващите ме - могат да направят своята инвестиция..., която ще им излезе ПРЕсолена!/ ... А може би ще спечелят още днес! ))

          Коментар


          • Very nice – joining the club. In production in 2 years.

            Nice style, но с по-слаби спецификации от 4-5 годишна тесла. За рейнджа и мрежата от зарядни няма какво да говорим – години назад от тесла.

            Колкото по-бързо дойде конкуренцията толкова по-добре.


            Коментар


            • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
              Започва да се забелязва някакъв напредък в развитието на термоядрените реактори, най-вече тип "Токамак", и е възможно в някакво близко бъдеще от там да идва основната част на световния енергодобив.

              Много години тези изследвания бяха замръзнали в Щатите, Зап. Европа и СССР/Русия (защо ли? ), но сега Китай, не петролна страна, с развитието на икономиката си и научния потенциал, тръгва в тази посока.

              Та, ако се стигне до реално приложение, елколите ще са много по-изгодни от ДВГ-колите, щото тази енергия е по-евтина даже и от ядрената енергия на разпад на урана.
              Нищо подобно. Точно в Щатите в момента има десетки стартъпи които работят здраво в тази посока и все някога ще дойде пробивът. А във Франция се строи ИТЕР в момента.

              Коментар


              • Започва да се забелязва някакъв напредък в развитието на термоядрените реактори, най-вече тип "Токамак", и е възможно в някакво близко бъдеще от там да идва основната част на световния енергодобив.

                Много години тези изследвания бяха замръзнали в Щатите, Зап. Европа и СССР/Русия (защо ли? ), но сега Китай, не петролна страна, с развитието на икономиката си и научния потенциал, тръгва в тази посока.

                Та, ако се стигне до реално приложение, елколите ще са много по-изгодни от ДВГ-колите, щото тази енергия е по-евтина даже и от ядрената енергия на разпад на урана.

                Коментар


                • Audi’s gorgeous e-tron Grand Turismo makes huge splash at the LA Auto show

                  https://electrek.co/2018/11/28/audis...iVB2YiAqIEv5VA

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:

                    https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo
                    Ммм ДА. В много еб…на ситуация е авто индустрията. Въпросът е че ако тесла все пак оцелее в следващата рецесия ще са абсолютен лидер в автоиндустрията, поне в западния свят. Китайците ще наваксат и за съжаление оцелелите европейски и американски производители ще са бледа сянка на това което са били.

                    Коментар


                    • Не съм много сигурен, че е толкова лесно да се „изобрети“, калибрира и наложи толкова революционна технология, която лесно да измести съществуващата (за кратък период). Ако беше така за последните 100 години щеше да е направено. Каквито и предположения да правим за „големите“ играчи в авто бизнеса най-големи шансове за доминация имат мотивираните. Към днешна дата са Тесла и Китайците. Всички останали се надяват модата да отмине


                      Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.

                        Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?

                        Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.

                        На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:

                        Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!

                        Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?



                        Точно така, не може да влияе, затова продажбите на БМВ, Мерцедес и Ауди паднаха с 50% в САЩ. Абе ти да не си шоп? Седи пред жирафа и отсича - е, такова животно нема!

                        Коментар


                        • [QUOTE=безимeн;n3411330]


                          Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

                          Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

                          Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

                          В Германия има огромни излишни пари. Ако не бъркам излишъка им е над 400 милиарда. Трябва да ги въртят тези пари, иначе закъсват. Затова е и тази антиикономика. Лошото е, че нас ни навървят с тях. В Германия, като си сложиш слънчеви панели на покрива започват да ти плащат произведения ток на по-висока цена от този, който ти доставят. Да не споменавам вносните консуматори.

                          Коментар


                          • Безимен, знаете ли нещо за солид стейт батерии?
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                              И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

                              Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

                              Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

                              Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

                              Имайки предвид факта, че капиталът е страхлив - и с основания, /визирайки всеки сульо-печалбар, наречен Мъск, с неговите непремерени думи/ - темата няма как да бъде актуална за електромобили със сегашния вид на тяхната батерия.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
                                И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

                                Коментар

                                Working...
                                X