Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПомните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи
[ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
Коментар
� -
Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнениеДа изтрием темата, тъй като всички са извън нея
аз бях до тук с нея
Коментар
� -
https://www.youtube.com/watch?v=MYMhYu-CzCA , ето нещо по темата, 180 км пробег на ток само.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Kosyo, от сайта се отказах защото наистина мога да напиша и някакъв алгоритъм как да си направиш сам микромодул на 100% и ще стане да се направи по инструкциите. Обаче тук ни занимават - хейтят с цел отвличане на вниманието и забавление. Микромодул всеки може да направи с не кой знае какви знания и умения, тук обаче има съмнителни хора, с повече от една леви ръце които ще тръгнат да се пробват и дори ще ги удари ток и после кой ще е виновен ?
Въобще не става въпрос дали може да се направи модул със стотици волти както някои се изразиха в един корпус, МОЖЕ !
Ставаше въпрос за конструтивни особенностти които като се приложат модула придобива други качества, става изключително стабилна и безопасна батерия, може да отдава по голям ток и да се зарежда с такъв, съответно по бързо. Не че някога скоро ще започне масово бързо зареждане на батерии, както стана ясно по долу, но по принцип в електромобилите системата за рекуперация връща бърз заряд в акумулаторната батерия и това е неизбежно, ако някой не иска да губи тази рекуперирана енергия. Съответно модул изпълнен с тези допълнителни функционалности ще бъде много по стабилен, по малко капризен от сегашните батерии и модули. Та с подобен сайт само се разсейваме и си отвличаме вниманието да доказваме елементарни неща.Last edited by supertrader; 15.01.2022, 13:47.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнениеsupertrader, идеята за сайта е рядко добра!
А до каква степен инфото ще бъде редуциране е друга тема.
Мисля, че до 80% от инфото може да бъде публикувано, без притеснения за кражба
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
� -
Да но онези с конете за онзи момент, за онези автомобили са били прави все пак. Различията им със съвременните автомобили с двг са повече отколкото приликите. Ти се моли да се пръкнат изведнъж много електромобили, че при това количество зарядни станции няма да ти е никак комфортно. Не че е възможно, шегувам се. Следях с годините какво се пишеше за електромобилизацията в Китай, ККП доста силно ги пресираше да се ориентират към електромобили, само не съм чел че прилагат и бой. Знаеш предполагам че там са с различни регистрационни номера електромобилите, покупката на автомобил с двг пишеха че е много трудна а регистрацията му още по трудна. Та точно там са измислили да си купят един електромобил и да сложат в багажника му един генератор на ток с двг да зарежда батерията. Въпроса е че няма действие по отношение на изчистване на електромобилите от отрицателните моменти, хората се притесняват да не останат на пътя с разредена батерия при съвременното ниво на техниката чист електромобил е като черно бял телевизор сега в този момент, някой ползва ли такъв някъде по света. Сам можеш да метнеш един генератор в багажника и не е никакъв екологичен проблем че ще го пуснеш няколко пъти в годината, но производителя ти го произвежда чист електромобил. А какво правим там където производството на ток зимата е проблем да е чисто освен ако не е с АЕЦ и се ползват въглищни централи на поразия, все още тока се произвежда с въглища. Изгарянето на въглища е далеч по неекологично и високоемисионно в сравнение с двг, който работи с рафиниран и чист петролен продукт. Ако на хората се оказва давление така че да се върнат технологично назад във времето, да бъдат лишени от транспорт, последствията за екологията ще са много по катастрофални. Трябва да знаете че те ще изгарят неща и отделянето на въглероден диоксид въобще не е толкова страшно в сравнение с друго нещо което могат да посегнат да горят и продукта от неговото изгаряне и то е доста свободно намиращо се и достъпно гориво.
D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Тия размисли може да ги споделиш на Норвежците да ти се посмеят дружно как не мОело
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Разпрозстранението на Ел Мобилите не само че се ограничава от няличните мощности на енергопроизводителите, но и от възможностите на електроразпределителната система, да речем ще трябват повече и/или по мощни трафопостове.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я си представи какво е било преди 100+ години преди бензиностанциите на всеки километър, без пътища и екстри в автомобила. Пък виж ти как се е развила индустрията.
Бъди сигурен че и тогава е имало плеяда от “разбирачи”, които са обяснявали как ТАЯ РАБОТА НЕМА КАК ДА СТАНЕ. Я ВИЖ КОЛКО СИ Е ПО-ДОБРЕ С КОНЯ. Ни му требва бензин, ни мАсло
Та незнам дали да се впускаме в такива аналогии.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеED, електромобилите в този им вид не стават, как си представяш всички да се забиват с часове да висят по колонки за зареждане ? Зареждането трябва да става от домашни инсталации, но те са до 3.5 киловата за час масово, толкова може да я натовариш инсталацията на една къща.
Бъди сигурен че и тогава е имало плеяда от “разбирачи”, които са обяснявали как ТАЯ РАБОТА НЕМА КАК ДА СТАНЕ. Я ВИЖ КОЛКО СИ Е ПО-ДОБРЕ С КОНЯ. Ни му требва бензин, ни мАсло
- 2 Харесвания
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Числото 864 всъшност е 864 кВт, коетоизчерпва чялата мощност на Трафопоста. С други думи в този момент не просто друг ел мобил в околноста на трафпоста няма да може да се зарежда, ами и всички други консуматори ще са с крайно несигурно и с ниско качество ел захранване.
Разпрозстранението на Ел Мобилите не само че се ограничава от няличните мощности на енергопроизводителите, но и от възможностите на електроразпределителната система, да речем ще трябват повече и/или по мощни трафопостове.
Напрактика в момента елмобилния ентусиазъм експлоатира резервите на наличната енергийна система но това ще е до време, понеже тези резерви не са чак толкоз големи.
И след това ще се окаже че елмобии има ама ток няма. е сега гледаме какво става с цените не защото има дефицит, а чисто и просто рязко се появи външно платежоспособно търсене. А ако се създаде истински дефицит на ел енергия?
НЕ ЗНАМ, НАИСТИНА. ЛОШО. МНОГО ЛОШО.
- 1 like
Коментар
�
Коментар