IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ЕХ, ЕМ, ЕН. ED.... /и останалите!/ - аз също като вас не съм привърженик на пушилката!
    Не съм привърженик и на пушилката при производството на съвременните ел.батерии, която пушилка някои наричат токсично производство!

    Да - не харесваМЕ пушилките! Все пак - и аз като вас - няма да стана отшелник и да се оттегля в пещерата, но не защото изведнъж ще свършат пещерите в природата, а защото съм свикнал с някои - иначе дребни предимства на градския живот!

    За сега планирам да се отдам на чертането на графики! Мисля, че по тоя начин ще изчезнат токсичните компоненти и пушилките в съвременните производства. Дали съм на прав път? Не? Не съм, ли?

    Добре де - но пещерите ще оставя на хората, които са супер - хипер - някакви си! Не за друго, а защото мисленето повече ВИ се отдава!

    Когато видя навсякъде зелената природа, осеяна с пещери, откъдето любопитно надничат едни хипер - супер - чертаещи графики хора - и тогава няма да се замисля, но ще ви свалям шапка и ще ви се покланям до земята. Все пак - тогава няма да карате никакви автомобили, ще хапвате намереното сред природата, а може би дори огънят ще отречете, поне докато не свикнем да трием двете клечки, за да го предизвикаме...

    Поздрави /очевидно трябва да можем да отговаряме и на "еколозите", които - по незнайно какви причини НЕ карат електромобили за 200 000 евро, но причината вече я знаем: еколозите знаят, че съвременните ел.батерии, освен че са скъпи - наз 50 000 евро, още замърсяват природата с токсични вещества и продукти от извличането на токсични елементи.... !

    Сложно е да погледнем безпристрастно в една дискусия. Въпреки това пещерата не ми е хоби, нито пък някаква далечна цел.


    Коментар


    • ED - не става само с по изгодно, трябва разликата да е драстична в цената на ел.енергията добивана от клетки спрямо другата чрез пушек. Може да бъде ако цените на клетките са с по малка печалба и има повече производители, но за съжаление се е концентрирало производството в няколко големи компани и да кажем десетина с по малките големи в цялия свят. Това е проблем и то много голям проблем. Иначе атмосферното изгаряне на въглеводороди с молекулна маса по голяма от тази на метана трябва да се забрани и задължително изолирано от атмосферата те да се реформират до метан и той да се изгаря атмосферно. Все някой ден ще се случи това, неизбежно е. Страшното и направо зловещо е че привържениците на пушека са стнали дори агресивни в желанието си да опушват въздуха понеже и в природата имало пушилка това означавало че тя е хубава и липсата на пушилка означавало липса на икономика ???
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение
        17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни

        Откакто цените на ТеЗлата паднаха /не говоря за акцията/ - за мен темата е актуална.

        Като българин, горната информация не ми е достатъчна. Търся още инфо за:

        1. Колко е последната цена на новата Тезла?

        2. Колко е цената на една нова батерия на споменатата Тезла?

        3. При какви условия са изминати горните 400 км.:

        - на прав участък от пътя?

        - на магистрала?

        - с колко пътници: 1, 2, 3 или 4 ?

        - има ли включено отопление или климатик?


        Разбира се, че - за да се вземе едно решение за преориентиране в обстановката - на горните въпроси не може да се отговори с рекламни графики, а само и единствено - с точни цифри.

        Извинявам се, ако съм попречил на нечия рекламна кампания, но Тезлата не се купува всеки ден!

        Коментар


        • 17 паунда да заредиш тесла С в UK-за 400км достатъчни
          http://milom.blog.bg/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            ED - няма такива соларни клетки с 40% ефективност и не може да бъде постигната такава ефективност и никога няма да бъде постигната повече от двадесет и няколко процента. Тези шваби понеже са изостанали технологично и просто лъжат, направили са институт защото имат пари в излишество и по принцир са некадърни дори производство на клетки с 20 процента ефективност да направят.
            Може и да е така, но не това е идеята. Въпросът е че нищо не остава статично без да се развива – енергоизточници, вкусове, технологичен напредък и пр. По-същественото е че към днешна дата производството на ел. енергия добивана от сл. панели е икономически по-изгодна от другите алтернативи (нямам предвид ритейл инсталации). С други думи по-голяма част новите инвестиции ще са в такова производство, след това в ядрена енергия и след това в други изкопаеми горива. Да не говорим колко ресурс се хвърля в алтернативни разработки, които рано или късно също ще бъдат развити.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
              Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
              Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

              Колко всъщност изминават електрическите автомобили?
              Зимата при ниски температури тези резултати се влошават с 20-30%. Не че е болка за умиране, но е добре да се знае.

              Коментар


              • Щеше ми се да има малко повече и по-подробна информация относно условията, при които е проведен този тест, но и така резултатите са интересни.
                Поради все още неясни причини смятам, че са и достоверни.

                Колко всъщност изминават електрическите автомобили?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение


                  Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.

                  https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo
                  то това са си някакви играчки,как да го сравняваш с Тесла
                  не случайно в Щатите, Тесла е издухала в луксозния сегмент немските коли
                  имах късмета да опитам модел S-върховен-ускорява като ракета
                  даже си мисля ,че е опасно бързо
                  а за комфорта и екстрите има да ги гонят до второ пришествие
                  Та толкова за тия ,,конкуренти""
                  http://milom.blog.bg/

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
                    При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.
                    Не ми се сърди, Дани, ама мие трудно да те взема насериозно.
                    Жив и здрав, весело посрещане на ЧНГ -то!- :-)

                    Коментар


                    • Pyramid - да така е в Браунгаза е истината, в пламъка от изгарянето му като попаднат въглеводороди ги нагрява до над 3000 градуса, това е едно миниатюрно слънце, микроскопично и с него могат да се обработят въглеводородите преди да се използват за добив на енергия. Една горивна клетка за метан е три пъти по ефективна от изгарянето му в турбини с два цикъла, т.е. добива се три пъти повече електричество почти.Няма смисъл въглеводородите да се изгарят чрез технологиите които се използват в момента. В затворена и изолирана от атмосферата камера браунгаза си гори и няма по евтин начин за създаване на такива условия, при това пламъка не загрява стените на камерата а само въглеводородите които се подават в неговата ядка, камерката се прави от алуминий без проблеми и дори не и се загрянат стените и няма нужда от принудително охлаждане. Всички химични съединения попаднали в пламъка се разпадат до химичните елементи от които са съставени, например хлор нещо си се разпада до хлора и нещото с което е бил съединен - химичния елемент. Температурата на пламъка не може да се измери, на практика е нулева при перфектна чистота на браунгаза ако той е идеално чист и толкова висока колкото да раздели всеки химичен елемент от който и да е друг за което и да е съединение попаднало в него. Много интересен е въпроса къде отива енергията изразходвана за добива на браунгаза който ако е чист ще изгори без да отдели грам топлина, отговора вероятно е че тя отива там откъдето идва всичката енергия по принцип в първичния източник на енергия за който ние почти нищо не знаем въпреки че си мислим че знаем много. Ако Мохамед е казал това ..не знам какво е казал по въпроса.
                      При всички положения може да се използва за получаване на чисти горива и доста по чиста енергия, но нека първо инвестираме в електромобили. Между другото не знам дали знаеш но като потърсиш нещо в търсачката на Гугъл изразходваш енергия добита точно по този начин от около 3 години е така.
                      Last edited by supertrader; 31.12.2018, 16:12.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Предполагам за това говориш:

                        https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE

                        Като пуснеш заглавието в Гугъла, излиза това, което няма нищо общо с горното. Обаче едва ли има значение за Мъск или за някой друг.

                        https://auto.blitz.bg/novini/dva-pti...sk-snimkivideo

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          Два пъти по-евтина от най-евтината Tesla: Предизвикателството на германците към Илон Мъск (СНИМКИ/ВИДЕО)
                          Мъск не се интересува от ефтинджоси. Той държи на скъпия сегмент, и разбира се еврогейците да му направят 10-20 000 зарядни станции безплатно.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Два пъти по-евтина от най-евтината Tesla: Предизвикателството на германците към Илон Мъск (СНИМКИ/ВИДЕО)
                            Предполагам за това говориш:

                            https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE

                            Коментар


                            • Е, че те и хората не са станали 7++ милиарда за една-две години. И дори не за две-три поколения. Ала, в исторически план, за секунди. Пък и също некоректно е, на база текущи данни, да се дават далеч отиваши прогнози. Е, то може и да ги даваме, ама дали ще се сбъднат?
                              - Именно.
                              А, относно зарядните станции...ами вчера, ама я, душата ми плаче за сън - обажда ми се приятел, казва, намерихси една... И те така, наложих си да не го прекъсна, ама после „умрях”' И забравих за това. До ей-сега.

                              Коментар


                              • По принцип не влизам в темата от доста време. Днес наминавам - пътьом...

                                Поздрави за графиките! Успехи на създателите на графики! Нека графиките през Новата година бъдат още по-големи! Това не променя нещата.

                                Защо нещата не се променят с "революционните" темпове, които чакаме от повече от 8 години тук? Нали графиките го показват!


                                Ще ми се да отговоря, преди да отсвиря окончателно темата... ))

                                Графиките имат смисъл, ако са доведени до край. Тук те се използват некоректно, защото се коментира продукт, който не е сравним по време на приложение с друг такъв и всичко се прави с рекламна цел.

                                Няма как на всички да е ясно, че нещата не са коректно поставени. Хората тук едва ли се занимават с различни анализи, най-вече - с регресионен анализ. Хистограмите на разпределение /графики, почиващи на опитни данни/, след обработването им във вида, в който ни се дават тук - са СЪВСЕМ МАЛКА ЧАСТ ОТ СЛЕДВАЩИТЕ ОГРОМНИ ИЗЧИСЛЕНИЯ, за да е възможно да се определи характерът на разпределението, изразено чрез степенният показател на експоненциалната функция.

                                Това трябва да се сравни с конкурентното производство, за което - разбира се - има данни от десетилетия!

                                Разбира се, че най-лесно е да се абстрахираме от конкурента - и да правим някакви огрооооомни графики, които... не служат за нищо.


                                Със здраве и успешна Нова година! Не прекалявайте с големината на графиките!


                                Апропо, в защита на графиките - във Виена за една седмица видях една зарядна колонка. Снимал съм я! Сега търся втора подобна. Оптимист съм: вярвам, че ще намеря повече!


                                Коментар

                                Working...
                                X