Първоначално изпратено от chan_tura_naga
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
Коментар
-
супъртрейдър,
не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.
Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.
Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.
Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!
Коментар
-
Ако дотова има евро въобще, може да стане.
25 години живот, 0.5квч за 1кг, 5000цикъла, 15мин зареждане..Last edited by supertrader; 17.10.2021, 13:12.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениетова за 7 киловатчаса наистина е фантазия
Епа нема таквоз животноНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
Коментар
-
Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!
Коментар
-
Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А ти ма умен ли се бараш и каква връзка има това баране с фактите?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДобре и да не е свързано с метана чак толкова че да му влияе на цената, има връзка с качеставата на батериите - една от съставките им която ще се подобри и от там ще им падне теглото, може да се вложи във всички литиеви батерии.
Да, разбира се. Ако останат в днешния си вид, и въглеродът, не бъде заменен от силиций или, напр.силициев карбид.
Коментар
Коментар