Как, нямам статистическа информация, би трябвало да се сравняват автомобилите произведени откакто се появиха на пазара електромобили. Взема се за начална дата тази и се отчитат инцидентите при автомобили с двг, хибридни и чисти електромобили произведени след тази дата, като се изчисли при колко процента има инциденти, защото електромобилите са малко в процентно отношение, не знам колко процента са в момента - два, три , но последно както отчитат са се увеличили много за последните две години в кризата. Като изключим китайските за които все още говорят че не са стандартни или поне не се допускат до пазарите, в останалия свят допреди 4 години електромобилите които се продават годишно бяха колкото Дачии произвежда Румъния за същата година. Дайте данни и ще сравним.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрябва да се отчита възрастта, такава статистика която не я отчита няма да отразява точно. При старите автомобили вероятността поради остарели материали да се случи нещо е по голяма, при електромобилите със стари батерии същото нещо. Хибридите са по сложни, но всичко зависи и как е направено, не знам гледам как много ги хвалят че има разни пластмасови капаци над двг и къде ли не и казват леле колко хубаво направено, но тези неща горят а и пластмасите както стареят защото им слагат добавки да се разрушават..та този капак ако се разруши и падне върху горещи части ето ти програмирано за инциденти.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Затова в статистиката се ползва сравнителна метрика „брой инциденти на 100хил автомобила“!
Колко са едните и другите като аргумент не вАжи
[ATTACH=CONFIG]n3859243[/ATTACH]
После, supertader правилно отбеляза: Продажби сега, остаряване следва, резултатите се отчитат...кога?
Коментар
-
Трябва да се отчита възрастта, такава статистика която не я отчита няма да отразява точно. При старите автомобили вероятността поради остарели материали да се случи нещо е по голяма, при електромобилите със стари батерии същото нещо. Хибридите са по сложни, но всичко зависи и как е направено, не знам гледам как много ги хвалят че има разни пластмасови капаци над двг и къде ли не и казват леле колко хубаво направено, но тези неща горят а и пластмасите както стареят защото им слагат добавки да се разрушават..та този капак ако се разруши и падне върху горещи части ето ти програмирано за инциденти.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПомните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи
[ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
Това е принципната разлика в този вид инциденти между двата вида МПС.
Дори и да приемем че ДВГ се запалват по-често, следва да се отчете какъв е размера на щетата в крайна сметка.
Например ако в 9 от 10 пожара при ДВГ гасенето е успешно и МПС-то може да се възстанови а при Ел Мобилите при 10 от 10 щетата е тотална и от МПС-то нищо повече нестава, то следва ли да се приема че Ел Мобила е по-надежден просто защото при него инцидентите са случват десет пъти по рядкко?.
Коментар
-
ED, чукай на дърво да не се случват запалени батерии. Може да погледнеш как гори една само батерия, има в ю туб видеа, дават я на късо и я запалват и цялата става червена ако е прясно заредена и има заряд ток...Получава се и ефекта на бавно отдаване на топлината когато са запалени много елементи, доста време не изстиват. Чувал ли си как с кораб който е като кофа за горещ метал, от доменни пещи го пълнят с течната стомана и по вода той отива до фабриката пък в която от тази стомана правят вече полуфабрикати, изтеглят прътове, валцоват листи..смятай как държи топлината този метал. Нещо такова става при тези елементи, защото са много и докато отдадат топлината.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
нормално
всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
Колко са едните и другите като аргумент не вАжи
Last edited by ED; 21.01.2022, 11:16.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
нормално
всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПомните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи
[ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПомните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи
[ATTACH=CONFIG]n3859156[/ATTACH]
всеки ден се карат 1.3 млрд МПС задвижвани с фосилни горива
на ток са ПЪТИ по малко-нищожна бройка
Коментар
-
Помните ли преди време няколко хейтърчета се зъбеха колко запалими били Теслите.
Та гледам вече и застрахователите излизат със статистика по темата (нали това им е работа)
Аз лично съм шокиран от статистиката. Очаквах да е нещо като 10:1 (смисъл 10 запалени ДВГ на 1 електричка), но в действителност ДВГ са мноооооого пожаро податливи
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kosyo Разгледай мнениеДа изтрием темата, тъй като всички са извън нея
аз бях до тук с нея
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=MYMhYu-CzCA , ето нещо по темата, 180 км пробег на ток само.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар