Бързоходко, колкото по бързо ускоряват колите които са на пътя и се ползват ежедневно, то е ясно че толкова по луди са хората които ги карат. Няма стандарт който да сложи таван на ускорението за колите които се движат по пътищата и който има парите да си купи болид от Ф1 и не е добре с главата, сяда в една такава опасна кола.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Интересно изследване
Шофьорите на кои марки коли е най-вероятно да са психопати!? | DizzyRiders.bg | Движението е в кръвта ни
Особено този резултат:
"При типа задвижване водачите с електромобили категорично дават най-висок резултат в теста и е най-вероятно да са склонни към психопатия."
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Е тогава нямам какво повече да кажа.
Коментар
-
ПИЧ, всичко е заменимо като свърши се намира начин да се подмени с нещо друго. Какво ще кажеш за LPG и CNG, изгарят много чисто, обаче никой не ги обяви за добри и чисти горива. Съвременните дизели също са доста добре, май само бензина е много миризлив..поне така се усеща в града като мине бензинова кола която на която двигателя не е загрял. Дизела обаче има много голямо значение дали е изправен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Един велосипедист колкото и да се напъва може да произведе не повече от 100 вата мощност, а велосипеда лети примерно при спортистите скоростта достига 70- 80 км в час. Как става - драйва е по адаптивен, при един електровелосипед 250 вата вобще няма пропорционално нарастване на функционалността при придвижване. Така че лошия, неадаптивен драйв си е такъв. Сега китайците би трябвало да са хора гледащи по пестеливо и си мислех ще направят електромобили които да се отличават с такива качества, то пък точно обратното - те вървят в посока по голямо от Хамър и с много дисплеи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНяма закон за запазване на енергията мисля, има оправдание което се нарича закон. Да енергията се трансформира, но чак да се запазва. Нещо като оправдание е .
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
Те по принцип ще са -
Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
Като БМВ 3 - 8-10квч
По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Да тогава вече излиза че Приуса харчи двойно на една Тесла.. Някой може да знае как да го порави това нещо с разхода на електричките.
Те по принцип ще са -
Голяма като Мерцедес ес класа - 10 -12квч
Като БМВ 3 - 8-10квч
По малките - до 5 на сто, най малките и вече като дойдат такива с по добра айродинамика двуместни , те ще са с по 3 на 100 само.
А и със скоростта има нещо, старите бензинови бяха за около 200, сега тези трябва да са поне за 300, вече радарите ги направили за 350 обаче.Last edited by supertrader; 30.11.2021, 18:22.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИма видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.
Та приус харчи 4.75 л/100 км средно. Тоест, ако го сравняваш с електричка, това са 42.3 кв/ч.
Една Тесла харчи 21.25 кв/ч
Разликата е двойна в полза на теслата.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Има видеа в нета, не лъжат, става въпрос и за това как се шофира. При всички положения е много по малък разход на енергия отколкото при електромобил който гълта 20 киловатчаса ток на 100км. Причината е в простата трансмисия на електромобилите, един електромотор и редуктор от най елементарен вид. Сега този синерджи драйв който е скоростна кутия може да се направи подобен за електромобилите, и няма как да не се направи такъв някога. При електромобил хардуера който ще се добави е много малко и това нещо да влезе като режим на работа, който да се води нормален - нормално движение а не икономичен. Сега това което имат е режим на злоупотреба с енергия и издухване на батерията за малко километри. Не знам защо пробутват че електромотора понеже имал един и същ въртящ момент и може направо да се свърже, това нещо не е вярно защото консумацията на ток варира жестоко и влиза в режими в които харчи много и движи много малко. Все някоя от компаниите произвеждащи електромобили ще го направи, предполагам има много конструктори които са се досетили и имат съмнения че нещо не е наред. Може да са в ситуацията да не хващат нищо ако го направят и затова не им пука. Хардуера дори може да се добави към вече произведени електромобили, не е скъп или нестандартен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.auto-data.net/en/toyota-...hev-ecvt-44017 - ето една такава, не е велосипед.
Всъщност ставаше въпрос за това че електромобилите харчат много ток, защото задвижващия блок нещо не е наред, не е конструиран правилно или е много далеч от съвършенство както се казва.
Нещо лъжат обаче за тия 2.7 за 100км.
https://www.moderntoyota.com/invento...amfu0n3161011/
ето данни: 50 мили за галон, тоест 80 километра за 3.785 литра.
Е тук ги хванаха фв че манипулират данните преди време, а и не само тях.
Така че сега всички показват как е в действителност.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар