IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от chan_tura_naga Разгледай мнение
    супъртрейдър,
    не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.

    Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.

    Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.

    Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!
    ...Само как знае, другарят Чан.
    Last edited by Pyramid; 17.10.2021, 15:38.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
      Уранът дава мегаватчасове. Споко.

      Коментар


      • супъртрейдър,
        не слагай грях на душата си, ти си безценен кадър за науката, разбираш безапелационно и върховно химия, и електрохимия, и ядрена физика, и механика, и изкуствен интелект, и технология, и обществени науки, финанси, и мн.др.

        Моля те, не погребвай брилянта в себе си, а го отдай на науката и технологията.

        Можеш да започнеш като трамплин от БАН (другият гений Пирамид ще те насочи), след това разни харварди-марварди, накрая световен гений-ръководител на науката.

        Моля, не оставяй брилянта в себе си да стане сажда!

        Коментар


        • Ако дотова има евро въобще, може да стане.
          25 години живот, 0.5квч за 1кг, 5000цикъла, 15мин зареждане..
          Last edited by supertrader; 17.10.2021, 13:12.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
            1 е повече от достатъчно + 100к цикъла + 100 секунди зареждане до горе + 100 години живот + 100€ киловата.
            Епа нема таквоз животно
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • това за 7 киловатчаса наистина е фантазия
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Сега приеха да се определят като графен няколко форми, тази един слой с дебелина колкото са атомите наистина има такива свойства, при него цените са космически. Но правят и с дебелина няколко слоя и също го определят като графен. Затова казвам по фин графит, при многослойна батерия тип сандвич дали няма да има по ефективно приложение ? Това което твърдях че по малка дебелина на слоя активни вещества ги прави по реактивоспособни се оказва вярно между другото. Сега оптимизацията не може да е еднопосочна само в посока по добър анод, и катода може да се подобри и тогава ще стане това 0.5 киловатчаса за килограм тегло. Иначе очаквах обратното, някой да каже че очакванията ми са ниски, защото има твърдения за 7киловатчаса за 1 кг...обаче това е много фантастично.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
                  Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
                  За различни субстанции говориш. Графенът НЕ Е "по-фин графит", а ЕДНОСЛОЙНА РЕШЕТКА ОТ ВЪГЛЕРОДНИ АТОМИ. Има разлика. По тази причина, той не "може да поеме по-голям брой заряди". Зверски тънък е и заема минимален обем. Затова, а също, поради мноого ниското съпротивление при протичане на тока по него, (позволяващо огромна плътност на същя този ток), както и огромната си химическа устойчивост, графенът е уникален материал за електроди за тези кондензатори (оставя много свободен обем за още слоеве). Графитът е различен. Той съхранява в кристалната си решетка йони на електролита (при литиевите батерии), понеже / и за да НЕ влизат те в хим.реакция с електродите, с което, да ги увредят. Такъв е механизмът но, наистина, работи.

                  Коментар


                  • Не сегашните суперкондензатори, нещо което да има характеристики и като на батерия и да се зарежда сравнително бързо. По принцип за да се използва тока от фотоволтаици и ветрогенератори с него също трябва да се зареждат някакви батерии, да се преобразува в електрохимическа енергия. След това електромобилите да им се прехвърля заряд от тези батерии.
                    Графенът, или по финния графит е по активен и може да поеме по голям брой заряди, просто има по голяма активна повърхност според мен това е цялата работа и затова са тези очаквания за по добри батерии.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
                      Скоростта на зареждане и на суперкондензаторите, е ограничена от мощността на зарядното и от се л.провода до него. Отделно, ОГРОМНИТЕ колебания на напрежението върху техните изводи и унищожителните, в случай, че станат КС, последици. То си е направо, като да се возиш на сандък с динамит върху лагерна количка, по калдаръм .. и да се молиш постоянно, да не гръмне.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
                        супертрейдър, как графенът може да повиши енергийната плътност на батериите, а и на суперкондензаторите?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                          Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!
                          Предполагам, сериозен щото, не схващам коя точно "чиста технология", уж сме въртели "все в посока мръсните, т.е.как да и елиминираме основния замисъл". И в какво, точно, се явява въпросното "въртене"? Дай дефиниция, моля.

                          Коментар


                          • Какво се елиминира по този начин, не ми е ясно. Графена може да повиши енергийната плътност на батериите, но може да повиши тази на суперкондензаторите и дори те да заместят батериите. Кондензаторите са много по чисти и има шанс да се направят с много дълъг експлоатационен срок и като време и като цикли, да не говорим за скоростта с която се зареждат.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              А ти ма умен ли се бараш и каква връзка има това баране с фактите?
                              Що за тъпигьоз трябва да си, да въртиш една чиста технология все в посока мръсните - т.е. как да и елиминираш основния замисъл?!

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Добре и да не е свързано с метана чак толкова че да му влияе на цената, има връзка с качеставата на батериите - една от съставките им която ще се подобри и от там ще им падне теглото, може да се вложи във всички литиеви батерии.
                                ...
                                Да, разбира се. Ако останат в днешния си вид, и въглеродът, не бъде заменен от силиций или, напр.силициев карбид.

                                Коментар

                                Working...
                                X