IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

    Това, че имаш опонент - ако не вдяваш - ТРЯБВА ДА ОЗНАЧАВА ЗА ТЕБ - именно, че дискусията върви, а ти си благодарен за интереса на околните, които имат КОНСТУРКТИВНИ МНЕНИЯ, АКО И ДА СЕ РАЗЛИЧАВАТ ОТ ТВОИТЕ!
    Дискусията щеше да е интересна ако е конструктивна, обаче НЕ е! И си признавам че трудно ти следя мисълта

    На всичките ти „аргументи“ е отговорено многократно, така че тайк ит ийзи, релакс. Не обиждай участниците и може да ти отговарят по същество.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      ED - както вървят нещата, многото батерии няма да ги има в колите след няколко години. Има пуснат и в момента работи реактор с коефициент 2.7 и външна темп. на камерата малко над 100 градуса , което означава че топлината става за преобразуване например в ток.
      За какво говориш? Дай повече инфо!

      Коментар


      • "Тесла Съ" (бялата вляво) експлодира на паркинг в Шанхай.
        Както мирно си седи и чака шофьора си... ввуум!

        https://m.youtube.com/watch?v=ltpJnEvStbM

        Изглеждаше ми ядосана нещо... та гръмнала, гъ-гъ-гъ.
        Last edited by Жан Бет; 23.04.2019, 08:37.

        Коментар


        • ED - както вървят нещата, многото батерии няма да ги има в колите след няколко години. Има пуснат и в момента работи реактор с коефициент 2.7 и външна темп. на камерата малко над 100 градуса , което означава че топлината става за преобразуване например в ток.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Явно имаш много време за губене. За разлика от повечето хора





            ТовариШ ЕД, сега ако ми дадеш и дефиниция за "време за губене" по твоите критерии - цена няма да имаш...

            Значи - трябва ли да разбираме и споделяме всички - именно твоите критерии за "оползотворяване" на времето?

            Това не бяха ли приоритети на един друг строй, ве, товариШ ЕД?


            Айде - без внушения, моля! Не забравяй, че сам ти водиш тук ДИСКУСИЯ, А НЕ РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ /ако не си платил за рекламата!!!/! Тогава модераторите биха взели отношение!!! Защо не си платиш, а аз - по даден от модераторите знак - ВЕДНАГА БИХ МЛЪКНАЛ! /ще се разбера тихомълком с тях..., но хората биха имали САМО твоето мнение! Нали това е "справедливо" според теб? Да млъкна! /това в кои времена беше, товариШ ЕД? /

            Това, че имаш опонент - ако не вдяваш - ТРЯБВА ДА ОЗНАЧАВА ЗА ТЕБ - именно, че дискусията върви, а ти си благодарен за интереса на околните, които имат КОНСТУРКТИВНИ МНЕНИЯ, АКО И ДА СЕ РАЗЛИЧАВАТ ОТ ТВОИТЕ!

            Не очаквам от теб да разбереш казаното, нито пък дори и да ми благодариш... Реакцията ти горе говори, именно това, че има още доста да учиш, а не механично да повтаряш написаното тук-там в нета и продиктувано от също толкова "зелен" шеф до теб.

            Не забравяйте, че времето, с което разполагам - НЕ ВИ Е ПОДВЛАСТНО, нито пък - да го кажа разбираемо за вас - нито пък ви е баница, която вие да разпределяте!

            Бъдете здрави! ))

            Коментар


            • Явно имаш много време за губене. За разлика от повечето хора


              Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Усещам, че ще стане някоя заигравка на тема плъг ин хибридите..., но ще изчакаме...

              Електромобилът си е най-скъп - като първоначална инвестиция, но - интересно: щял да поевтинява /някога!/, което пък навярно е свързано с времето, когато суровината за сегашната батерия се... изчерпи... - нещо не ми се вързва, но тук има сладкодумно говорещи хора..., а товариШ ЕД - с неговите едносрични отговори, дори някой цитат няма да пусне..., лягал си по-рано и дума няма да обелел, когато пък си измие зъбите - не искал изобщо да говори...

              Коментар


              • Времето е безценно и спора с телевизор е последното, за което имам желание.

                Много трябва да си наивен ако очакваш, че хората цъкат във форума денонощно да следят глупостите дето спамиш.

                Относно зареждането. Над 95% от годината става в „домашни“ условия. Прибираш се от работа, кабела в контакта и сутринта си с 80% пробег. Целта и употребата на бързо зарядни станции е да покрие зареждането на дълги разстояния. За хората без гараж в Западна Европа има зарядни станции по тротоарите (Холандия, Норвегия, Белгия и пр.). По нашите географски ширини, след 3-5 години ще наслагат също.

                Бързото зареждане по дефиниция не е препоръчително за батерията, НО въпреки това системата за регулиране на температурата в батериите при Теслите (и не само) се справя доооста добре.

                Test of over 500,000 miles shows that battery operates at over 80% of its original capacity.

                При 20хил км на година смятай колко каране трябва да и направиш, докато се наложи смяна на батерия. Колата ще се е разпаднала след 40 години, да не говорим, че ще е „морално остаряла“ за това време

                Със здраве



                Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Надяваме се да не чуЕМ! Може нещо да се случи около зарядните станции - дано няма мургави сънародници никога около тях, а и нали нещата в страната вече тръгват на оправяне!!!


                Е, специалиста - събуди ли се? Дискусията приключи и ти пак изпълзя, товариШ...

                Можеш да ни кажеш, все пак - остана висящ въпроса за "твоето" време за зареждане от някакви си 20 минути и другото, което отново ти припомням:

                Зареждането до над 80% от батерията на среден клас електромобил отнема различно време според конкретния електромобил и зарядното устройство, което се използва:
                • Обикновен контакт 220V – за около 6 часа
                • От 16А контакт с трифазен 400V ток – за около 2 часа
                • От 20kW бързозарядна станция с променлив ток – за около 40 мин. – 3 часа
                • От 43kW бързозарядна станция с прав ток – за около 30 мин.

                Ето - и други ще се включат с отговор, но и ти самият - би ли отговорил:

                Кое е по-добре за батерията: да я зареждаме около 30 минути, или около 6 часа?

                /ако не успееш да вземеш отношение тая вечер - ще чакаме по-натам във времето/...

                Коментар


                • Не бих се тревожил за всичко свързано. Лека-полека, ще бъде изградена и цялата инфраструктура, обслужваща ел.транспорта и дори ти, песимистът, може и да се престрашиш. Стават чудеса.

                  Коментар


                  • Усещам, че ще стане някоя заигравка на тема плъг ин хибридите..., но ще изчакаме...

                    Електромобилът си е най-скъп - като първоначална инвестиция, но - интересно: щял да поевтинява /някога!/, което пък навярно е свързано с времето, когато суровината за сегашната батерия се... изчерпи... - нещо не ми се вързва, но тук има сладкодумно говорещи хора..., а товариШ ЕД - с неговите едносрични отговори, дори някой цитат няма да пусне..., лягал си по-рано и дума няма да обелел, когато пък си измие зъбите - не искал изобщо да говори...

                    Коментар


                    • Отново изпреварихме спеца - товариШ ЕД.

                      Ще му помогна с две снимки от Маастрихт. Вижда се, че шофьори наоколо няма! Няма, БЕ! Ама то и Тесли нямаше... Що така, ако акцията тогава си беше в подем... /не смея да давам препоръки!/

                      Въпросът ми е дилетантски: кога /в рамките на прогнозата/ ще видим подобно многочасово зареждане по нашите улици? Говоря за Република България /за да сме точни/.

                      Има ли подобно "изследване", или на толкова повърхностни въпроси не си струва да - ама изобщо пък да се отговаря? Дали ще е възможно да края на века?

                      http://www.kachi-snimka.info/images-...555878312u.JPG

                      http://www.kachi-snimka.info/images-...555878335y.JPG

                      Да не тръгне становището, че се възползвам от ситуацията, но ако бях видял и други подобни ситуации в подкрепа на идеята на товариШ ЕД, бих ги снимал. Е, не видях, въпреки че снимки мога да пускам доста...

                      Коментар


                      • Оказва се, ако се охлажда тъй, щото температурата да не надвишава определен праг, а газовете -АКО се отделят, да невзривят корпуса, разлика за батерията няма. Последни данни, попаднаха ми преди месец или два. Без майтап или заиграване, мисля, англичани или корейци бяха. Лошо,дето мността и икономическите показатели се разбутват но, казват, струвало си било. Мургавелковците, като се поотвъдят неколцина, току виж, и те мирясали. Другото е за са*ун, сещаш се...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Няма и да чуеш

                          Надяваме се да не чуЕМ! Може нещо да се случи около зарядните станции - дано няма мургави сънародници никога около тях, а и нали нещата в страната вече тръгват на оправяне!!!


                          Е, специалиста - събуди ли се? Дискусията приключи и ти пак изпълзя, товариШ...

                          Можеш да ни кажеш, все пак - остана висящ въпроса за "твоето" време за зареждане от някакви си 20 минути и другото, което отново ти припомням:

                          Зареждането до над 80% от батерията на среден клас електромобил отнема различно време според конкретния електромобил и зарядното устройство, което се използва:
                          • Обикновен контакт 220V – за около 6 часа
                          • От 16А контакт с трифазен 400V ток – за около 2 часа
                          • От 20kW бързозарядна станция с променлив ток – за около 40 мин. – 3 часа
                          • От 43kW бързозарядна станция с прав ток – за около 30 мин.

                          Ето - и други ще се включат с отговор, но и ти самият - би ли отговорил:

                          Кое е по-добре за батерията: да я зареждаме около 30 минути, или около 6 часа?

                          /ако не успееш да вземеш отношение тая вечер - ще чакаме по-натам във времето/...


                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fairfax Разгледай мнение
                            Аз не съм чул за някой дето го ударил тока от електрическата му кола. Има ли такъв случай?
                            Няма и да чуеш

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Това е част от поста ми.
                              - По липса на съществени.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fairfax Разгледай мнение
                                Аз не съм чул за някой дето го ударил тока от електрическата му кола. Има ли такъв случай?

                                Това е част от поста ми.

                                Коментар

                                Working...
                                X