Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от eta orel Разгледай мнениеПравителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles
Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.
Подобно е и във всички останали страни.
Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.
Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.
Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.
Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
Коментар
-
Правителствата по целия свят предлагат много и големи намаления, бонуси, награди и привилегии за купуване и използване на електрически коли:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gove...ctric_vehicles
Ще извадя примера с Румъния, защото е по-просто направено:
От април 2011-та 25% (до 5 000 евро) от цената на купената кола плаща държавата.
Който иска да смени старата кола с електрическа, получава 5 000 евро за старата.
Освободени са от "зелена" такса, от такса регистрация и от годишен данък.
От 2016-та по програма "Rabla Plus" държавата дава 5 000 евро при купуване на елкола, а от 2017-та - 10 000 евро.
Ако собственикът спре от движение елколата след до осем години, получава още 1 400 евро.
Подобно е и във всички останали страни.
Така че - по-внимателно, когато ни обяснявате, как хората избирали свободно елколите, защото са по-добри в това или онова.
Разбира се, горните разходи държавата не вади от своя джоб, а от... а от... познахте - от моя.
Да не говорим пък, че от друга страна държавите са дали ултимативен срок на производителите, в който трябва да спрат да произвеждат коли с ДВГ.
Интересно ми е кой и защо стои зад всичко това?
Коментар
-
Хайде народе- юруш на рендетата
https://www.renault.de/kampagne/zoe.html
Зоито е в промоция, който не си е купил сега е момента
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеГермания въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/
И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
Коментар
-
Германия въвежда нова схема за субсидиране. Вероятно субсидиите ще се ориентират към собствените им коли, а не към Тесла.
https://insideevs.com/news/352091/ge...ntive-package/
И не обръщат много внимание на долнопробни статийки каквито се цитираха тук, че ел.колите били много мръсни
Коментар
-
Необходимостта Tesla да разшири бизнеса си извън САЩ беше подчертана от резултатите за последното тримесечие, които не успяха да отговорят на очакванията. Намаляването на половина на федералните данъчни облекчения за покупките на Tesla от януари потопиха търсенето в САЩ, а компанията не успя да компенсира спада със старта на доставките на Model 3 в Европа и Китай.
Производството в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, не само ще позволи на Tesla да избегне митата, докато тече търговската война, но и да ускори доставките си – приоритет, посочен изрично от главния изпълнителен директор Илон Мъск.
31-процентния спад на доставките през първото тримесечие спрямо предходното доведе до 43% срив на цената на книжата на Tesla от началото на годината.
Коментар
-
Първоначално изпратено от fon Разгледай мнениеИзлязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
http://ev-sales.blogspot.com/
Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеПоздрави към безпристрастно отсъждащите модератори!
Коментар
-
Излязоха данните за Април в света. По-скоро слаб месец, но пък за годината до момента 52% нарастък е съвсем приличен
http://ev-sales.blogspot.com/
Най-вероятно за годината ще се очаква 3% дял на електромобили в света, ако 52% се запази. После следва 5%, 10%, 50%, 80%... Само безимен си живее с мечтите, че винаги ще е под 1%.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Mи това е!
За какво бяха всичките ти безсмислени постове за изохорни процеси, колянови валове и мюони-бариони?
Изречението ти е синтез на всичките ти постове досега в темата.
Last edited by Pyramid; 31.05.2019, 13:56.
Коментар
Коментар