IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Безсмислен, бе много си се загрижил за Мъск напоследък?
    Що така?

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Разбира се, че Форд е направил ТОЧНО инвестиция в бъдещето.

      Един МНОГО СЪЩЕСТВЕН ФАКТ: Форд е инвестирал не само в производството!!! Форд е инвестирал в специалистите и в работниците! Работниците са голям капитал, който обаче Мъск не разбира!!! /не мисля, че ще бъда разбран с подобно мое твърдение! Все тая.../


      .................................................. ........

      Мъск НЕ ИНВЕСТИРА в хората, които работят за него. Това - рано или късно - ще го изхвърли, вън от сферата на дейността му в електромобилите, които на тоя етап от развитието на техниката - нямат шанс да печелят пазари /докато Мъск не намали цените НАПОЛОВИНА и повече - китайците, японците и корейците и всички останали производители на електромобили - ще бъхтят Мъск като маче У дерек!/...


      .................................................. ........


      Мъск не е водещ в областта на електромобилите, които НЕ СА БЪДЕЩЕТО, поне - що се отнася до постиженията на техниката ДНЕС. Този ВАЖЕН ФАКТ остава встрани от полезрението на хората, които коментират темата.

      В тая връзка ми се ще да се присъединя към хората, които са скептици по отношение на електромобила на Мъск. Сред инвестиционните среди битува мнението, че Мъск ще продаде бизнеса си с електромобилите. Ако това твърдение се окаже вярно, Мъск доста закъснява!

      Той закъснява още, откакто почна да твори гафовете си в мрежата... Лошо е, че продължава с гафовете, верен на импровизацията. Това му играе лоша шега в дългосрочен план...

      Коментар


      • Не се стискайте, ако изобщо можете да си позволите електромобил.

        Съветвам ви да минете през дистрибутора - ЕД. Ще останете доволни... ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Вярвам в бъдещето, ама - ще ви прецакам представите.

          Вие вярвате в бъдещето - точно както вярва Вапцаров: "Животът ще дойде по-хубав от песен, по-хубав от пролетен ден!"

          Съжалявам, че ви опонирам: животът НЕ дойде по-хубав от песен, както и не дойде по-хубав от пролетен ден /ЗА БОЛШИНСТВОТО ОТ ХОРАТА!/

          Не съм човекът, който би прекършил вашата вяра в бъдещето, когато ЩЕ!...

          В интерес на истината - да ви окуража: ЩЕ дойде /някога/, но НЕ И С НАСТОЯЩИТЕ ЗНАНИЯ, които човечеството е получило.

          .................................................. ..........................

          Длъжен съм да уточня, че моите опоненти ТУК не включвам към получилите знания, които човечеството е достигнало.

          Моите опоненти МАНИПУЛИРАТ знанията на човечеството. НЕ ИМ СЕ ПОЛУЧАВА!
          Ми нали за това си тук, да прецакаш бъдещето колкото можеш.

          Е - бъдещето си идва, става настояще, после минало... и отново се завъртат нещата. Панта рей. И всичко това се случва въпреки усилията ти.
          Развитието няма да спре до двг, нито до ядерни централи. Това са неща от миналото, което все още има и място в настоящето.
          Но инвестицията в миналото няма ...бъдеще. То това е основното което явно не може да ти асимилира празната кратуна.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
            Очевидно е че на колите с ДВГ им се пее последната песен. ...

            Двигателите с вътрешно горене са над 99 % като движители в СЪВРЕМЕННИТЕ ПРЕВОЗНА СРЕДСТВА.

            Ти може да си представяш много неща, но истината е една: дори огромните преференции, които са изгубени пари - няма шанс да наложат масово електромобила.

            ФАКТ: електромобилите - при равни други условия са МИНИМУМ ТРИКРАТНО по-скъпи!

            Да говорим ли отново за литиево-йонните батерии, които не могат да се гасят с ПОЗНАТИТЕ на човечеството методи до сега?

            Да говорим ли, че зимно време електромобилите, които са достъпни по цени - са неизползваеми? /САМ Мъск ПРЕД АКЦИОНЕРИТЕ, преди месец /!!!/ призна, че ПРОБЛЕМ на електромобила е съвременната литиево-йонна батерия!/

            Да говорим ли, че електромобилът ПРАКТИЧЕСКИ НЕ ОСИГУРЯВА КЛИМАТИК през лятото, ако искаме консумацията на ел.енергия да осигури някакъв що-годе пробег В ГРАДСКИ УСЛОВИЯ? /за големи разстояния трябва да купим електромобил, който струва над 200 000 €€€!!!

            .... но трябва да знаем и онова, което моите опоненти ТУК СПЕСТЯВАТ: след 3-тата година в експлоатация КАПАЦИТЕТЪТ на батерията ПАДА!
            ЗНАЧИ: "големите" разстояния ПАДАТ НА ПОЛОВИНА! /ако НЕ ПОЛЗВАМЕ КЛИМАТИК!/


            .................................................. ...........................


            Когато заложите на електромобила 200 000 €€€ - ще разберете истината!

            АКО електромобилът ви стои в гаража /както в НОРВЕГИЯ/ - и си ползвате двигателя с вътрешно горене - ще се "хвалите", че имате електромобил... Така е в някои страни от Западна Европа... )) /важно е продажбите да тръгнат и ЕД да вземе някой лев, че нещо ми се струва, да се е вталил на последък/... ))

            Коментар


            • Вярвам в бъдещето, ама - ще ви прецакам представите.

              Вие вярвате в бъдещето - точно както вярва Вапцаров: "Животът ще дойде по-хубав от песен, по-хубав от пролетен ден!"

              Съжалявам, че ви опонирам: животът НЕ дойде по-хубав от песен, както и не дойде по-хубав от пролетен ден /ЗА БОЛШИНСТВОТО ОТ ХОРАТА!/

              Не съм човекът, който би прекършил вашата вяра в бъдещето, когато ЩЕ!...

              В интерес на истината - да ви окуража: ЩЕ дойде /някога/, но НЕ И С НАСТОЯЩИТЕ ЗНАНИЯ, които човечеството е получило.

              .................................................. ..........................

              Длъжен съм да уточня, че моите опоненти ТУК не включвам към получилите знания, които човечеството е достигнало.

              Моите опоненти МАНИПУЛИРАТ знанията на човечеството. НЕ ИМ СЕ ПОЛУЧАВА!

              Коментар


              • безимeн единственно по екологични съобръжения елекрическите автомобили могат изведнъж да си спечелят силни опоненти, в момента е малко странно че е еколозите не са против тях. Или не е странно защото са малко, но ако станат много с днешните си батерии ще има много голям проблем. На китайците обаче реално за екология им пука само ако по екологични съобръжения някой купува някаква стока която те произвеждат, но за вътрешния им пазар който става все по мощен не мисля че екологията е някакъв фактор.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



                  АЛОУУУ, в Норвегия ИМА 3 300 000 автомобили! ТРИ МИЛИОНА и ТРИСТА ХИЛЯДИ автомобили с двигатели с вътрешно горене!

                  Схващаш ли, че тук хората разбират, че манипулираш всеки пост.

                  .................................................. .................................................. ........

                  В Норвегия САМО 26 000 са регистрираните плъг-ин и чисти електрички!

                  ХАЙДЕ, кажи ни ЗАЩО електричките нямат проблеми: защото зимно време по улиците се търкалалят 3 000 000 автомобили с двигатели с вътрешно горене!
                  АЛОУУУ, Схващаш ли, че тук хората разбират, че манипулираш всеки пост.

                  Където и да е по света, автомобили с ДВГ се продават от повече от сто години. За теб може и да е изненада, но никой няма да си изхвърли колата за да си купи ев. В следващите двайс години обаче развитието на батерии и мрежата за зареждане ще са толкова развити, че
                  ​​​​​​момента в който дойде време да я смени, ще я смени с ев.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                    Е, как си независима. Ти си в секта. Виж си последното изречение - "Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"
                    Не се притеснявай, не съм от грийн пийс, нема как хем да гледам числата, хем да съм у некоя секта (била тя и "Пирамиди, фараони") Даже талавизор не гледам...
                    Как го измисли това, - не съм в никоя варненска секта, та интересно с какво ви облъчват местните "пастори". :"Яжте пийте и се веселете !?" ) Докато се сварят жабЕтата. Нема опасност - Да се хванем дружно за ръчички и да кажем че както е било пак така си продължава?, да заровим в пясъка главата и да си мислим че сме по-умни от папата? ...
                    То имаше преди време и предложения от варненско - да формирали отделна държава,,, зарад мимолетия интерес естесввено, както знаем - интереса клатил феса...
                    Last edited by precakanoto; 17.08.2019, 20:44.

                    Коментар


                    • Очевидно е че на колите с ДВГ им се пее последната песен. Не че няма да се използват в други области.
                      Чета напоследък че доста компании и университети се занимават сериозно с батерии. От подобряване на ли-йон, нови солид стейт, та даже за желязо четох. Това означава че рано или късно отнякъде ще изскочи пиленцето, и тогава, от този момент нататък дните на ДВГ за колите ще са преброени.

                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от precakanoto Разгледай мнение
                        Няма кой знае какво за разбиране. Дадени са просто числа по години със случилите се важни събития. ЗА да може всеки да направи извод.
                        И дори, според мен, почти нямаме някакви съществени разлики в разбиранията по същество. Държа да забележиш. че никъде не упоменавам думата "фотоволтаици". Скоро смятах за един приятел на какво може да разчита през зимата, ако монтира на покрив с наклон 18-20 градуса с почти западно изложение 5-6 панела с кпд 18%. Въпреки че сметките бяха приблизителни и с разни допускания по усреднено слънцегреене и т.н. - Не бяха задоволителни резултатите от гледна точка на това което ни се иска. Да- човечеството много се е "разпуснало" и ще трябва занапред, не само да търси иновации, но и да се "свие" и да бъде по-умерено и по-пестеливо към влиянието върху панетата, за да може да има по-:човешки" живот и за следващи поколения, а не "след мен и потоп". Мисля, че сме преминали вече границата, при която да може да възстановим природата, и единствено (все) още ни остава опцията.... разумно да се адаптираме към промените ... Ако и това не направим - Е нема за какво да съжаляваме човечеството, в тоз случай се казва ...."или добро или нищо"
                        без препоръка
                        Природата е висш разум....Човека е нейно творение и може да унищожо само себе си нищо друго

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Всичко с рейндж 300-500км е ОК. Зимата при ниски температури рейнджа се редуцира 10 - 20%. Пример е Норвегия. След като там 70% от новите коли са електрички трябва да ти е ясно дали има проблеми или не.
                          Марки няма нужда да споменавам


                          АЛОУУУ, в Норвегия ИМА 3 300 000 автомобили! ТРИ МИЛИОНА и ТРИСТА ХИЛЯДИ автомобили с двигатели с вътрешно горене!

                          Схващаш ли, че тук хората разбират, че манипулираш всеки пост.

                          .................................................. .................................................. ........

                          В Норвегия САМО 26 000 са регистрираните плъг-ин и чисти електрички!

                          ХАЙДЕ, кажи ни ЗАЩО електричките нямат проблеми: защото зимно време по улиците се търкалалят 3 000 000 автомобили с двигатели с вътрешно горене!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Защо ПРОПУСКАШ да кажеш, кои "стават" за зимни условия?

                            Това не ти пасва, нали?

                            "Стават" за зимни условия онези, които са с цени от 200 000 € и НАГОРЕ!

                            И това зависи от батерията!

                            Масов електромобил СТАВА само за градски условия и РЕШИТЕЛНО - НЕ СТАВА ЗА ЗИМНИ условия!

                            Под въпрос е дали става и за летни условия, но - гарантирано става БЕЗ да се ползва климатик /климатроник/!


                            .................................................. ..............

                            Хайде, концентрирайте се върху горното: ЦЕНА - ГРАДСКИ УСЛОВИЯ - ЛИПСА НА КЛИМАТИК - В ЗИМНИ УСЛОВИЯ СТОИ В ГАРАЖА!
                            Всичко с рейндж 300-500км е ОК. Зимата при ниски температури рейнджа се редуцира 10 - 20%. Пример е Норвегия. След като там 70% от новите коли са електрички трябва да ти е ясно дали има проблеми или не.
                            Марки няма нужда да споменавам

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

                              Страшно е балансирано. И за господ има и за Русия, а и холивудските чекии не са пренебрегнати

                              Част от споровете се базират на съвсем основателен страх, че много от старите и дълбоки познания, в които сме инвестирали много вече просто не са релевантни. И на мен ми трябваше известно време да узрея, но го отдавам на факта че редовно гледам холивудски чекии. А и тоалетната ми не е на двора.
                              Разбирам че те дразни Русия ама ще те помоля да си изкарваш яда срещу Путин и руснаците в темата политика.Какъв разговор да водя с теб след като от холивудските бичкии се образоваш.Няма смисъл.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Еволюция и в мисленето и в технологиите, а за това трябва време и повече вяра в нововъведенията.
                                ​​​​По принцип човек не трябва да бъде краен за нищо.

                                За ел колите, новите вече стават и за зимни условия но ако има инфраструктура (зарядни станции). В западна Европа вече не е проблем, но по нашите ширини трябват няколко години да ги стигнем. То е така и всичко останало де.

                                Защо ПРОПУСКАШ да кажеш, кои "стават" за зимни условия?

                                Това не ти пасва, нали?

                                "Стават" за зимни условия онези, които са с цени от 200 000 € и НАГОРЕ!

                                И това зависи от батерията!

                                Масов електромобил СТАВА само за градски условия и РЕШИТЕЛНО - НЕ СТАВА ЗА ЗИМНИ условия!

                                Под въпрос е дали става и за летни условия, но - гарантирано става БЕЗ да се ползва климатик /климатроник/!


                                .................................................. ..............

                                Хайде, концентрирайте се върху горното: ЦЕНА - ГРАДСКИ УСЛОВИЯ - ЛИПСА НА КЛИМАТИК - В ЗИМНИ УСЛОВИЯ СТОИ В ГАРАЖА!

                                Коментар

                                Working...
                                X