IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Италианците са започнали изграждане на път до Милано, който ще зарежда безжично, това ще е част от бъдещето и ще направи функционални както електричките с малък пробег, така и ел.камионите.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Не знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.
      Първо, конструкция няма никаква. Второ, не плюеме а се подиграваме. Това е следствие на всички "постижения" на колегата ти досега, и няма причина това да се промени към по-добро.
      Трето, отношението на колегата ти към останалите тук никак не предполага някой да му помага. Когато плюеш всички които не споделят гениалността ти, забравяш за всякаква помощ.
      А и очевидно не е и нужна помощ - колко теми завъртя колегата ти за тръбичката, колко пъти написахме как се изчислява, но той така и не разбра за толкова години, и продължава да лъже тук.
      Еми дет' се казва - квото повикало, таквоз се обадило.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Ето едно нещо, което може би за Матеев е интересно, понеже спомена че би правил водород с ток от соларни панели. Ако го интересува мога да му кажа как се произвежда такава мембрана, тя е за евтиния тип алкални електролизери и предимството и е че е армирана и твърда така че лесно да се поставя - залепя в сепараторите на клетките. Другия плюс е че при разлика в налягането в двете камери трудно се огъва така че да залепне към някой от електродите. Изпробвана е, има прототип както се казва и технология как да се прави.
        Attached Files
        Last edited by supertrader; 30.05.2021, 12:23.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Не знам защо така реагират по въпроса за конструкцията за модула. Според мен идеята е просто да се оплюе ей така за упражнение по плюене. Мислех някой ще даде идея как да се реализира това нещо което е убийственно иновативно и е голям късмет да можеш да си говориш с автора, да не говорим че хора с мислене на инвеститори ще намерят начин да извлекат ПОЛЗА от подобно познанство образно казано. Явно комплексите за малоценност при българския ген си казват думата.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            mikomikov, ти си представи как Тойота се отказва да продава на други континенти и в САЩ, а защо не да произвеждат и продават само на острова в Япония. Колко му е може да вземат такова решение като цъфнат налъмите на пролет. Имаше една статия - Колко голяма е Тойота ? Официално притежава една четвърт от акциите на Тесла, плюс това че са първи по производство в Света и няма нужда да се обзалагаме че ако излязат с официална информация че се замислят дали да си продадат акциите в Тесла - Големия бос на Тесла веднага ще се обади по телефона там с молба да не го правят. Досещаш ли се че ако падне цената на акциите на Тесла много, банките инвестирали пари в компанията ще започнат те пък да звънят на Големия бос. Как ще стане Тойота да не продават в САЩ и да се откажат от пазар, може би си представяш че някой ще им го издиктува и те ще кажат - слушам и изпълнявам ! На Тойота не им е толкова широко около врата обаче да могат да вземат такива решения ей така да си решат, те също имат заеми от банки и на тях ще почнат да им звънят ако паднат продажбите им.
            - ако идеята ти е всеки да продава там където произвежда и износа да се ограничи добре, но няма как да стане защото означава големи компании да фалират по собственно желание. Дали ще го направят ? Дори под натиск няма да стане.
            Обаче това са едни глупости и никой няма да тръгне да прави такива неща, защото взаимните зависимости възпират подобно мислене и тези глупости въобще не са за инвеститорски форум. Дори Тойота има интерес който е обратен на това акциите на Тесла да се сринат - защото притежават такива акции и със сигурност ги използват като обезпечение също. Разбирателството е обезпечено. Тази система работи и ако някой започне да се ЛИГАВИ, много бързо го поставя на мястото му.
            Аплодисменти! Харесах. И има защо.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


              Хайде, опитай да се концентрираш върху смисъла на казаното от мен, без да защитаваш сляпо твоята приятелка от Г.О.
              Приятелката ти от Г.О. зададе въпрос, дали id.3 и id.4 се продават в Щатите.
              Твоят отговор горе няма общо с подтемата и е вид неуважение към нея (приятелката ти от ГО)
              Можеш да се концентрираш върху нагласите: голям автомобил - пикап - САЩ и Канада - традиции и начин на мислене..
              Това може да ти даде друга насока: пикап - Ривиан - Тесла - по-малко id.3 u id.4 в Щатите.
              Схващаш ли какво казвам?
              Със сигурност и Фолксваген може да прави всичко. Дали има смисъл от експанзия и на кои континенти да са приоритетите, със сигурност има кой да решава във Фолксваген, но това не се решава в Г.О.
              Човекът много добре вижда. И умее да уважава тези, които правят нещо,за разлика от вас. А нагласите в щатите, са тези, които, им играят кален номер по много направления. Страна, с такива навици в енергетиката, е разсипник на ресурси и, рано или късно, си плаща гяволията. И конкретният модел няма такова значение, с икономическият модел. Точно както и вашият хор няма НИКАКВО значение за експанзията на VW в щатите. МАКСИМУМ, да решите и да (не) купите нещо от тях ТУК. И мащабът ви, също е мижав.
              Last edited by X_Y; 30.05.2021, 11:44.

              Коментар


              • mikomikov, ти си представи как Тойота се отказва да продава на други континенти и в САЩ, а защо не да произвеждат и продават само на острова в Япония. Колко му е може да вземат такова решение като цъфнат налъмите на пролет. Имаше една статия - Колко голяма е Тойота ? Официално притежава една четвърт от акциите на Тесла, плюс това че са първи по производство в Света и няма нужда да се обзалагаме че ако излязат с официална информация че се замислят дали да си продадат акциите в Тесла - Големия бос на Тесла веднага ще се обади по телефона там с молба да не го правят. Досещаш ли се че ако падне цената на акциите на Тесла много, банките инвестирали пари в компанията ще започнат те пък да звънят на Големия бос. Как ще стане Тойота да не продават в САЩ и да се откажат от пазар, може би си представяш че някой ще им го издиктува и те ще кажат - слушам и изпълнявам ! На Тойота не им е толкова широко около врата обаче да могат да вземат такива решения ей така да си решат, те също имат заеми от банки и на тях ще почнат да им звънят ако паднат продажбите им.
                - ако идеята ти е всеки да продава там където произвежда и износа да се ограничи добре, но няма как да стане защото означава големи компании да фалират по собственно желание. Дали ще го направят ? Дори под натиск няма да стане.
                Обаче това са едни глупости и никой няма да тръгне да прави такива неща, защото взаимните зависимости възпират подобно мислене и тези глупости въобще не са за инвеститорски форум. Дори Тойота има интерес който е обратен на това акциите на Тесла да се сринат - защото притежават такива акции и със сигурност ги използват като обезпечение също. Разбирателството е обезпечено. Тази система работи и ако някой започне да се ЛИГАВИ, много бързо го поставя на мястото му.
                Last edited by supertrader; 30.05.2021, 11:34.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Пирамид и Имхотеп - предупреждение за бан. Просташки обиди във втора тема. Предупреждението не важи само за днес или само за тази тема.
                  रादोस्त

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
                    От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да xdx 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток вкючително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още нямаa, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.

                    Хайде, опитай да се концентрираш върху смисъла на казаното от мен, без да защитаваш сляпо твоята приятелка от Г.О.
                    Приятелката ти от Г.О. зададе въпрос, дали id.3 и id.4 се продават в Щатите.
                    Твоят отговор горе няма общо с подтемата и е вид неуважение към нея (приятелката ти от ГО)
                    Можеш да се концентрираш върху нагласите: голям автомобил - пикап - САЩ и Канада - традиции и начин на мислене..
                    Това може да ти даде друга насока: пикап - Ривиан - Тесла - по-малко id.3 u id.4 в Щатите.
                    Схващаш ли какво казвам?
                    Със сигурност и Фолксваген може да прави всичко. Дали има смисъл от експанзия и на кои континенти да са приоритетите, със сигурност има кой да решава във Фолксваген, но това не се решава в Г.О.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      И ето тук идва мястото на микромодула с общ електролит.

                      ПОЗНА!
                      - ПЕЧЕЛИШ ДЪВКА.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
                        От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.
                        И ето тук идва мястото на микромодула с общ електролит.

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • mikomikov, и Фолксваген и Тойота продават сериозно в САЩ автомобили с ДВГ, предположението че ще си останат в Европа с електрическите коли едва ли се покрива с желанието им. Ти говориш за загуба на пазари, те със сигурност не биха могли да си позволят да мислят в тази посока. Понеже има разлика в стандартите на потребление по скоро може да се очаква да правят модели ориентирани за продажба в САЩ . Те имат опит по отношение на ДВГ колите в това отношение и той им е от полза, електромобилите са над 50% батерия, една по добра батерия е нещото което ще продава електромобили. Електромобилите нямат качествата да изместят ДВГ колите, но когато модата за намаляване на емисиите от СО2 премине понеже емисиите от транспортни средства се отчита че били едва 20% от общото количество емисии със сигурност нискоемисионните автомобили няма да дразнят така наречените зелени. Представи си че емисиите паднат на само 5 процента и тогава вече става смешно да се твърди че те са фактор за решаване на проблем, не че сега тези 20 процента са нещо по различно но все пак поне в градовете се усещат когато не могат да се разсейват бързо.
                          От електрическите автомобили има нещо друго което така мисля - ще навлезе сигурно може и с много голям процент и да стане наистина масово, а то електрическата трансмисия понеже е доста здрава с лека поддръжка и БЕЗСТЕПЕННА. За САЩ може да навлезе 90 процента че и повече, а защо не и за Европа. Всичко зависи от това да се ПОЯВИ батерия подходяща за ел.трансмисия в която нейната роля ще е на буфер на електричество, тя трябва да издържа много цикли на заряд и разряд, да може да се зарежда с голям ток включително и при регенерация при спиране и да може да отдава голям ток. В момента такава батерия още няма, но ще се появи и тя ще е съществен компонент в колите на бъдещето - ще я има във всеки един автомобил, който не е с ретро трансмисия.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение

                            Предложението ми - да се разходиш по света, не приемай като опит да ти налагам стандарт на живот. Не е лошо да го направиш за собствената си креативност и емоционална удовлетвореност.
                            Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
                            Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).
                            За Тойота и Фолксваген се радвам, щото хората, наистина мислят. За разлика от теб. Не ти ли е неудобно да бърбориш несвързано, без да познаваш онова, което "обсъждаш"? Уважаващ себе си човек, не би се позорил така и би проверил, щото нищо общо нямаш с фактите, ама изборът си е твой.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от levi_desni Разгледай мнение

                              Нервен ли си?
                              Предложението ми - да се разходиш по света, не приемай като опит да ти налагам стандарт на живот. Не е лошо да го направиш за собствената си креативност и емоционална удовлетвореност.
                              Иначе, по темата - продажбите на Фолксваген и на Тойота - независимо на кои континенти са, още дълги години ще подреждат тия компании на първите две места по реализация (дори без да реализират голям брой Щатите). Това говори за правилно ориентирани: продажби и производство.
                              Това е основното изискване, за да има ефект от реализацията на подобни мега-компании, дори да нямат продажби в Щатите, а може би - именно поради това (в отговор на тъпия въпрос).

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение


                                Какво точно питаш?
                                Ако имаш реализация в един континент, защо ти е да правиш невъзможното: Със сигурност не е възможно да се покрият изискванията на всички регулатори, които действат на пазарите.
                                От друга страна, пазарите в САЩ и Канада са доминирани от големи мощности и кубатури на ДВГ. Лесно е да се потърси аналогия с пикапите, които ще се търсят там на друг континент.
                                Май ти е трудно да разсъждаваш практично? Не е трудно да се разходиш по света, за да видиш преобладаващото, което предлагат автомобилните дилъри. Така ще избегнеш задаването на тъпи въпроси.
                                Нервен ли си?

                                Коментар

                                Working...
                                X