IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Каквото и да лъжат троловете че нямало проблем да ремонтираме тия коли които постоянно се развалят и имат нужда от скъпи горива и масла за да работят краят им идва:
    2 дни преди батери дей изтече добра информация относно какво да очакваме. С една дума РЕВОЛЮЦИЯ.

    https://www.youtube.com/watch?v=94ZzLzFP5Zg

    Коментар


    • Tesla Model Y vs BMW X3M vs Mercedes Benz AMG GLC 63
      by EDMUND


      Нагледно потвърждение на предишното послание - традиционните производители са обречени


      25-30% по-скъпи ламарини издухани от иноватор на 10 години
      Attached Files

      Коментар


      • Tesla engineering is 5-10 years ahead (Sandy Munro)



        Трудно е да се повярва но фактите са си факти.

        Коментар


        • Компетентният инж. Росимир Матеев, моля? Имате думата.

          Коментар


          • Тъййй. Интересно, ако тези, в „заяждане” с които, ме обвини модерацията, дали те могат да предложат ефективни, поне наполовина колкото моите, решения за проблемите на електричките? Любопитно, просто.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
              Ха-ха-хаааа!

              Що, можеш да предложиш нещо?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

                Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
                Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.
                Ха-ха-хаааа!

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?

                  Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
                  Ха да видим, кой наистина мисли за бъдещето.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                    Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та
                    Само това ще е, да знаеш.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:]
                      Пък аз се чудя защо в германия мегаватчас около 20ч струва около и малко на 1000евро- а то е защото пердашат само на веи-та

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                        Вальо, посочените от автора въглеродни отпечатъци, са при положение нова батерия от природни суровини. При рециклиране, разходът се срива с пъти. Пък и рециклажът „по Pyramid", допълнително, очаквам, да срине
                        цената двойно+. Оттам насетне особено, като прибавим ВЕИ- произхода на тази енергия,
                        САМО ТЕКУЩАТА НИСКА СТЕПЕН НА РАЗВИТИЕ НА ИНФРАСТРУКТУРАТА, е спънката към масовост. С времето, и тя ще падне.

                        ...Естествено, дотогава, оставам с двг на LNG. За момента, най-много километри за лев и най-чисти изх.газове.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?
                          Както и да го въртиш електрическа Тесла излъчва средно-статистически 65% по-малко емисии при хипотезата, че живота на автомобила е 250хил километра. А както знаем батериите и електромотора има живот няколко пъти по толкова, така че на практика много по-малко.

                          Отделен е въпроса че производството на електричество в посока на възобновяеми енергоизточници се развива с големи темпове всяка година:

                          Click image for larger version

Name:	COAL.jpg
Views:	1
Size:	45.8 КБ
ID:	3651583

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.
                            Зависи по какъв начин е добито електричеството- не ми се търси точно сега, но ако е от вятър и слънце отпечатъка е един, ако е от фосили друг. Ако забеляза в статията си беше казано- отпечатъка се удвоява ако се ползува смесено електрозахранване, а ако се ползува само от фосили- тогава трябва да го учетворим ли?

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                              Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.
                              Прав си. Изкривяват се нещата. А електролобито, и то залага, в момента, на непазарни стимули. И аз ще карам с двг, доде тежките проблеми при електричките се изчистят. Само доказах, че въглеродният отпечатък на колите с двг, е по-висок.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Ами по-долу, приведох една сметка, Валентий още не може да я опровергае...
                                Даже не се и опитва да опровергава никакви схеми и сметки. До като се изравнят по цена и възможности електрокарите и бензинките дотогава валентин ще кара бензинка. Тоест в следващите 5 години съм на бензин, газ или дизел. Попитах няколко пъти, ама никой от електролобито не казва- не се ли изкривява пазара с тези премии които дават държавите за да си купим електрокар. Щом една технология е толкова добра сама ще се наложи на пазара. Само си помислете- за да си купя рено зои ми дават 10000 евро премия- в момента мин раб заплата в германия е около 14000 евро- тоест почти една годишна заплата- защо- наистина ли някой смята че правителствата са се загрижили толкова за природата или истината е нещо съвсем различно.

                                Коментар

                                Working...
                                X