IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Коя логика - Тесла е стартъп и още не може да избута на печалба - вече 12 години ли станаха? Лапат пари от държавата за еко-квоти и лъжат потребителите. В електрото в момента лидер е Нисан - Лийфа е най-продаваната до момента. Инак електро има отпреди повече от 100 години в производство (отпреди ДВГ и да се намеси Форд с конвейера), експериментите са дори още по-стари.
    Няма нищо вярно, но трябва да си отвориш очите, за да го видиш. Тесла реализира грос маржин около 20% от всеки произведен автомобил. Ако искаха да са на печалба щяха да го направят още 2013-14 година.

    Целта обаче е друга - елетрическите автомобили да изместят ДВГ. За да се случи това трябва пазарен дял и лидерска позиция, които могат да се постигнат само с много и агресивни инвестиции в заводи, технология, софтуер, зарядна мрежа каквато вече имат! Тесла е на печалба в 4 поредни тримесечия (една цяла година) въпреки пандемията, инвестициите в заводите в Китай, Германия и Тексас, така че не останаха вече малоумни аргументи!

    Я провери колко продадени Нисана лийф има в света и ги сравни с продадените Тесли и пак говори кой е лидер

    Коментар


    • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
      VW планира над 12 готови модела електрички през следващата година, другите също следват тренда здраво.
      Масовия потребител си купува колата за да го закара със сигурност и комфорт от т.А до т.Б, а не дали ускорява под 3 сек за 100 км или ще се надбягва по скоростно лимитираните пътища, 120 до 200 HP са супер достатъчни, нали и 2/3 от населението живее във градска среда (със трафик).
      Трябва да се видят всички аспекти на промяната към електрички.
      Дизелите със Евро 6 и Бензиновите със катализаторите покриват и последните строги екологични изисквания.
      Иначе със Електричките, отделни области на икономиката и работни места ще изчезнат.
      Гледам Амазон щел да строи нови 1000 склада в САЩ, ами късмет на малките търговски бизнеси там, добре че системата му за доставки куца по принцип в Европа и засега е слабо представен.
      Така е, всички планират да продават електрички, но като паднат някак си магиески цените на батериите. От това което виждаме единствено Тесла работи здраво за да се случи това.

      Все още няма модел в продажби който да има по-добри комплексни показатели от Тесла. Засега единствено Порше тайкан изкара по-бърз модел с няколко мили-секунди на двойна цена спрямо Тесла S.

      За масовия потребител като стане дума за електричка първата му асоциация е Тесла, след това са всички останали. Целта на Мъск е да измести ДВГ автомобилите с електрически. За да стане факт цената на електричките трябва да се изравни което вече е факт в горния сегмент. Остават масовите модели от мид и лоу сегмента, но и това ще стане факт до година-две с темповете, с които се развиват. Практически за останалите марки ще е много трудно да се конкурират с Тесла ценово и технически.

      Подозирам, че Тесла ще ускорят подмяната като лицензират батерии и задвижване (и автопилот в един момент) и започнат да ги продават на другите брандове.

      На дизелите е изпята песента, а бензиновите ще станат непродавами заради високите разходи за експлоатация и поддръжка. Според общоприетите прогнози от 2025та елетричките ще се изравнят ценово с ДВГ и в ниските сегменти, но Тесла ще съкрати перида с 1-2 години.

      Отделни области в икономиката ще изчезнат и ще се появат други, както се е случвало преди, както ще се случва и в бъдеще.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
        Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


        Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


        Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.
        ID 3 го рекламират от 3 години. Продажбите обаче започнаха едва това лято, защото не можеха да пуснат софтуера повече от година. Това което виждате с VW, Рено или други новенички марки му викат “Pent UP demand” (натрупано търсене). Като минат първите бройки продажбите спадат.

        Търсене за по-ниския клас - градски коли ще има (VW ID & Зоуи), но Тесла още не е стъпила в тази ниша. Като се включат и там няма да остане хляб за конкуренцията.

        Единствено в най-високия клас ще има място за Порше, LUCID може и други марки, където ще залагат на ултра лукс, който да компенсира техническите недостатъци спрямо теслите.

        Втората част дето плямпаш глупости за търсенето на в US нещо си се поубъркАл. Дела на Тесла е над 80%. Продават всичко което произведат. Времето от производство до доставка е към 18 дни за Тесла спрямо 60-80 средно за индустрията.
        Last edited by ED; 22.09.2020, 14:54.

        Коментар


        • Всички пишехте редовно допреди време...

          «- А там, мертвые с косами стоят. И ТИШИНА.»

          Я да видим сега, дали наистина, сме в час с материята, чрез няколко специфични и подли въпроси:
          ​​​​​​1. Кой показател на ел.мобилите към момента, се влияе негативно от увеличаване енергийната плътност ?
          2. Кой параметър на акумулатора оказва най-силно влияние върху ускорението на ел.мобила: Номиналния товарен токто, номиналното изходно напрежение при еднакъв капацитет на батерията и еднаква мощност на двигателя...или?
          3. Кое е по-вредно за трайността на батерията: Натоварването в номинални граници, или нееднаквостта на елементите? ЗАЩО?
          4.Ако има варианти по т.3, кога, какви и защо?
          5.В спорните като качества и показатели днешни батерии на ТЕСЛА, на какво се пада най-висок дял от непроизводителната маса?
          6.Какви са последиците (с думи прости и, възможно, със стрелчици) върху клиента, когато излезе от строя елемент от батерията?

          ...заповядайте, експерти. Имате думата.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение



            1939 Duesenberg Coupé Simone Midnight Ghost
            ТОВА електричка ли е било? Преди 81 години?

            Коментар





            • 1939 Duesenberg Coupé Simone Midnight Ghost

              Коментар


              • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                Pyramid Разгледай мнение:
                "Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?
                Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен

                Радвам се, че се кефиш. Определено, след среща с мен, удрят джакпота.

                Коментар


                • Pyramid Разгледай мнение:
                  "Български акумулатори или какъв е шансът български производители да стъпят на пазара за тягови батерии ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ?
                  Имам предложение. Приканвам тук дано следят темата всички БГ производители на акумулатори , ако са им истанали R&D отдели, да се сържат с мен
                  Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Ха-ха-хаааа!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                    Коя логика - Тесла е стартъп и още не може да избута на печалба - вече 12 години ли станаха? Лапат пари от държавата за еко-квоти и лъжат потребителите. В електрото в момента лидер е Нисан - Лийфа е най-продаваната до момента. Инак електро има отпреди повече от 100 години в производство (отпреди ДВГ и да се намеси Форд с конвейера), експериментите са дори още по-стари.
                    Хайде, уж сте големи хора. Кой е казал, че конкуренция няма да има, че няма да се играят мръсни номера и т.н.? ВСЕ ПО-ИНТЕРЕСНО ЩЕ СТАВА, вЕрвайте ми.
                    И все по-грозни борби ще се водят.
                    Last edited by Pyramid; 20.09.2020, 16:55.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


                      Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


                      Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.
                      Коя логика - Тесла е стартъп и още не може да избута на печалба - вече 12 години ли станаха? Лапат пари от държавата за еко-квоти и лъжат потребителите. В електрото в момента лидер е Нисан - Лийфа е най-продаваната до момента. Инак електро има отпреди повече от 100 години в производство (отпреди ДВГ и да се намеси Форд с конвейера), експериментите са дори още по-стари.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                        Дали ускорява под 3 секунди или не е важно за мъжете така, както е важно за жените дали има огледалце на сенника и дали цвета е в тон с новата рокля и обувки. Другото са дреболии и се обсъжда само тогава, когато човек вече се е цакнал да си купи някаква кола, и си търси оправдание, че не е сбъркал ....
                        Когато си прав, прав си.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
                          ...
                          Масовия потребител си купува колата за да го закара със сигурност и комфорт от т.А до т.Б, а не дали ускорява под 3 сек за 100 км или ще се надбягва по скоростно лимитираните пътища,
                          Дали ускорява под 3 секунди или не е важно за мъжете така, както е важно за жените дали има огледалце на сенника и дали цвета е в тон с новата рокля и обувки. Другото са дреболии и се обсъжда само тогава, когато човек вече се е цакнал да си купи някаква кола, и си търси оправдание, че не е сбъркал ....

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                            Нагледно потвърждение на предишното послание - традиционните производители са обречени
                            VW планира над 12 готови модела електрички през следващата година, другите също следват тренда здраво.
                            Масовия потребител си купува колата за да го закара със сигурност и комфорт от т.А до т.Б, а не дали ускорява под 3 сек за 100 км или ще се надбягва по скоростно лимитираните пътища, 120 до 200 HP са супер достатъчни, нали и 2/3 от населението живее във градска среда (със трафик).
                            Трябва да се видят всички аспекти на промяната към електрички.
                            Дизелите със Евро 6 и Бензиновите със катализаторите покриват и последните строги екологични изисквания.
                            Иначе със Електричките, отделни области на икономиката и работни места ще изчезнат.
                            Гледам Амазон щел да строи нови 1000 склада в САЩ, ами късмет на малките търговски бизнеси там, добре че системата му за доставки куца по принцип в Европа и засега е слабо представен.
                            Last edited by hazard; 20.09.2020, 14:06.

                            Коментар


                            • Публикувано във факти.бг: Volkswagen ID.3 изпревари Tesla Model 3 по продажби


                              Oт нaчaлoтo нa ceптeмври в Нoрвeгия ca купeни 692 брoйки ID.3, a Tеslа e уcпялa дa прoдaдe 577. Във врaтa нa aмeрикaнcкия eлeктрoмoбил дишa и Pоlеstаr 2 c 496 нoви рeгиcтрaции.


                              Нe знaм мнoгo, нo пoмня, чe мнoгo aмeрикaнци ги купихa прeдвaритeлнo зaрaди прeфeрeнциитe и oтcтъпкитe oт тoвa чe взимaт eкoлoгичeн aвтoмoбил. Тecлa oбaчe ce издънихa жecтoкo и нe мoжaхa дa изпълнят и 20 % oт тeзи пoръчки нa "нaй-прoдaвaния" aвтoмoбил. Кaк тaкa "нaй-прoдaвaн" пък рeaлнo aвтмoбили нe e имaлo ... нeщo ми ce губи лoгикaтa.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Каквото и да лъжат троловете че нямало проблем да ремонтираме тия коли които постоянно се развалят и имат нужда от скъпи горива и масла за да работят краят им идва:
                                2 дни преди батери дей изтече добра информация относно какво да очакваме. С една дума РЕВОЛЮЦИЯ.

                                https://www.youtube.com/watch?v=94ZzLzFP5Zg
                                Дейви, новите коли които рекламирате тук дали могат да готвят и да правят свирки- ето това би било революция, иначе ламарина седалка и гуми- все ще ме закара до където искам. Не сме мръднали от времето на каруците, нооооооооооо сегашното шумно го обявавате за революция. Най вероятно за теб и алекса и айфона са революция, ама да ти кажа че не са- просто еволюция

                                Коментар

                                Working...
                                X