Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Усукващи ТРЕПТЕНИЯ, цитат твой. Не се измъквай с усукващи сили или напрежения.
Усукващите напрежения, които бях толкова търпелив да ти обясня долу, те са именно - опасните (има и други, но те са извън предмета на спора!)- както при ДВГ, така и при електрокарите. И какво? За да се движи превозното средство - стана ясно, нали.
А кажи сега, по-голямото ускорение ли или по- малкото, при равни други условия е ПО-ОПАСНО за системата на движителите (независимо - ДВГ или електродвигател) - до водещите колела?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
НАистина ли не разбираш къде има усукване?
Е, определено влезе в компетенциите на Дейви...
Ще ти дам същият съвет: влез в някой (обикновен) учебник за 9 клас (напр. по теория и конструкция на автомобила)...
Внимателно разгледай силите, които действат в мястото на контакта на колелото с пътя.
Според теб, ако автомобилът излезе от състояние на покой, то - какво? Имаме ли сила? Имаме ли въртящ момент?
Имаме, нали?
А дали този въртящ момент не създава усукващи напрежения?
Еднократни ли са те? В каква посока се предават те?
Разбира се : до вала на електродвигателя, ве Боби!
ОткихМЕ Америката!
(отказвам повече да отговарям на елементарни въпроси, защото тук не е средно училище...)
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не се опитвай да се измъкнеш със термини, които нямат нищо общо в случая. Въпросните трептения се предават от вала на диференциала и на колелетата и оттам и тия механични удари за които говорим, ако няма маховици по пътя или някакви други решения.
Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?
НАистина ли не разбираш къде има усукване?
Е, определено влезе в компетенциите на Дейви...
Ще ти дам същият съвет: влез в някой (обикновен) учебник за 9 клас (напр. по теория и конструкция на автомобила)...
Внимателно разгледай силите, които действат в мястото на контакта на колелото с пътя.
Според теб, ако автомобилът излезе от състояние на покой, то - какво? Имаме ли сила? Имаме ли въртящ момент?
Имаме, нали?
А дали този въртящ момент не създава усукващи напрежения?
Еднократни ли са те? В каква посока се предават те?
Разбира се : до вала на електродвигателя, ве Боби!
ОткихМЕ Америката!
(отказвам повече да отговарям на елементарни въпроси, защото тук не е средно училище...)
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ох Боже... ти прост текст можеш ли да четеш с разбиране? Дейв ти обяснява НЯКОЛКО пъти за маховици и пружини която всяка съвременна кола е принудена да използва за да се подтиснат тия "тласъци". Нещо което не е необходимо при ел. двигател.
Ако и сега не си разбрал какво ти се казва, явно си безнадежден.
Дейви до сега ми говореше за пружини и съединител.
Аз му препоръчах да прочете какво пише в книгите.
Ти, Многознайко - въведе още един елемент - маховика, за да се отдалечим от погрешните твърдения на Дейви.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ми като те притесняват екоталибаните, Африка е твоето място, там още нямат. А на на твоя гъз може и да му харесват вибрациите, ама повечето хора не са като тебе и слава богу.
В циливилизацията е мръсно, гадно, друса, пушиНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не се опитвай да се измъкнеш със термини, които нямат нищо общо в случая. Въпросните трептения се предават от вала на диференциала и на колелетата и оттам и тия механични удари за които говорим, ако няма маховици по пътя или някакви други решения.
Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?
1. Многознайко, не аз въвеждам нови понятия, с Дейви - именно това ми обяснява...
2. Е, какво сега, опитваш да ми кажеш, че при пускането на един електродвигател - няма усукващи трептения? И също ми казваш, че те не зависят от ускорението?
Почваш да гафиш, досущ като нашият общ приятел (и твой съидейник), Дейви...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
А ти къде си видял съвременен автомобил "с тласъци"?
Майтапчия!
Ако и сега не си разбрал какво ти се казва, явно си безнадежден.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
последното е заради глупостите на екоталибаните.
Подтискането на вибрациите е за разнежените гъзове
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Многознайко (здрасти Боби) - нали правиш разлика между вибрации и усукващи трептения?
Ако е така, можеш да опиташ да ни кажеш, дали в електрокарите няма усукващи трептения? А? При подобни ускорения?
Това какво променя изводите. И обясни ни, къде точно в електрокарите има усукващи трептения? Ти ел. двигател виждал ли си? Или си мислиш, че моторчето във вибратора ти работи по същия начин като ел. двигател?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.
Подтискането на вибрациите е за разнежените гъзовеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
На тебе явно трябва да ти се обяснява с картинки. Кое точно от простото изречение: "При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите." не разбра? Какво общо имат частите и какво ги натоварва ускорението? Съвсем просто е - ако имаш тласъци, или механични удари ако щеш, гумите ще приплъзват и ще губиш ефективно от ускорението. Отделно неприятните подскоци.
А ти къде си видял съвременен автомобил "с тласъци"?
Майтапчия!
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Маховик по-точно, то затова са толкова усложнени тия скоростни кутии. А двигателите имат и тампони, иначе ще се тресе цялата кола като някой дърт москвич (здрасти безимен).
Изобщо тия таралясници са пълни със всякакви трикове да избегнат недостатъците на ДВГ, а дори не споменаваме че напоследък са станали като химически фабрики с тия DPF филтри, катализатори и всякакви фокуси по горивния процес.
Многознайко (здрасти Боби) - нали правиш разлика между вибрации и усукващи трептения?
Ако е така, можеш да опиташ да ни кажеш, дали в електрокарите няма усукващи трептения? А? При подобни ускорения?
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Сам си противоречиш: ускорението натоварва частите, но дали ти го определяш "без удар" - си е дилетантско твърдение.
Рекламата, Дейви може да впечатли само хора като теб.
- 1 like
Коментар
Коментар