IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Айде от инвестора тогава: От 2021 г. тази батерия ще се ползва в Model 3

    Battery specialist Novonix (ASX:NVX) soared today after announcing it had come up with a breakthrough method for making battery materials. The process, dubbed dry particle microgranulation (DPMG), consolidates and synthesises fine materials that would otherwise be wasted and makes them suitable for use in lithium-ion batteries. Novonix has already filed a patent for the process. NVX shares tacked on a healthy 38.46 per cent today to close worth 45 cents each. How Tesla tapped a tiny Canadian lab for battery breakthroughs

    Novonix discovers ‘breakthrough’ method for low-cost synthesis of lithium-ion battery materials

    Novonix



    Коментар


    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
      Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype

      At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.

      https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/

      Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
      Аз чакам Натеев да направи мрежа зарядни ФЕЦ, съъфсем да прецакаме и Лукойл, и Енергото.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение


        Горното, + Електромобилите на Tesla вече могат да подават трифазен ток

        До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
        Samsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype

        At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.

        https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/

        Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг

        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение


          Горното, + Електромобилите на Tesla вече могат да подават трифазен ток

          До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.
          Vehicle to grid се предполага че ще го пуснат за новата батерия, която пък ще е за моделите от 2021 година. ЗА продадените вече автомобили не ми се вярва т.к постоянното зареждане/разреждане ще деградира батерията. При новата батерия от над милион мили вече има смисъл защото няма човек който да гони такъв пробег.
          Бизнеса с пиикърите няма да просъществува дълго.
          Last edited by ED; 20.05.2020, 22:29.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Според ройтерс:...

            “The cost of cobalt-free lithium iron phosphate battery packs has fallen below $80 per kilowatt-hour, with the cost of the battery cells dropping below $60/kWh, the sources said. Low-cobalt NMC battery packs are close to $100/kWh.

            Auto industry executives have said $100/kWh for battery packs is the level at which electric vehicles reach rough parity with internal combustion competitors.”[/SIZE]


            Както изглежда цената на батериите ще падне под заветните 100$/квч доста по-бързо от очакваното (Поне за Тесла)

            Game over за ДВГ

            Горното, + Електромобилите на Tesla вече могат да подават трифазен ток

            До 5 години ще има големи промени в пазарите електрически.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Немците реват за електрички. Ти да видиш?!?

              https://www.investor.bg/novini/444/a...304470/?page=2

              За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.

              Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини.
              ...
              ...снова черт, боюсь:
              Или он поновой мне пригрезился,
              Или, это, я ему кажусь!?!

              Коментар


              • Немците реват за електрички. Ти да видиш?!?

                https://www.investor.bg/novini/444/a...304470/?page=2

                За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.

                Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини.



                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Ами четох, ама няма нищо, като година написано
                  Айде от инвестора тогава: От 2021 г. тази батерия ще се ползва в Model 3

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Чети. ясно са го написали.
                    Ами четох, ама няма нищо, като година написано

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Братчед кога да ги чакаме тези неща в статията, в моят живот дали ще стане
                      Чети. ясно са го написали.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Според ройтерс:
                        Братчед кога да ги чакаме тези неща в статията, в моят живот дали ще стане

                        Коментар


                        • Според ройтерс:

                          Exclusive: Tesla's secret batteries aim to rework the math for electric cars and the grid -

                          Няколко акцента от статията:

                          “Electric car maker Tesla Inc plans to introduce a new low-cost, long-life battery in its Model 3 sedan in China later this year or early next that it expects will bring the cost of electric vehicles in line with gasoline models, and allow EV batteries to have second and third lives in the electric power grid”

                          “New, low-cost batteries designed to last for a million miles of use”

                          “Tesla’s new batteries will rely on innovations such as low-cobalt and cobalt-free battery chemistries, and the use of chemical additives, materials and coatings that will reduce internal stress and enable batteries to store more energy for longer periods, sources said.”

                          “Tesla also plans to implement new high-speed, heavily automated battery manufacturing processes designed to reduce labor costs and increase production in massive “terafactories” about 30 times the size of the company’s sprawling Nevada “gigafactory”

                          “Tesla is working on recycling and recovery of such expensive metals as nickel, cobalt and lithium, through its Redwood Materials affiliate (компания на J.B. Straubel - бившия главен инженер на Тесла), as well as new “second life” applications of electric vehicle batteries in grid storage systems, such as the one Tesla built in South Australia in 2017”

                          “The cost of cobalt-free lithium iron phosphate battery packs has fallen below $80 per kilowatt-hour, with the cost of the battery cells dropping below $60/kWh, the sources said. Low-cobalt NMC battery packs are close to $100/kWh.

                          Auto industry executives have said $100/kWh for battery packs is the level at which electric vehicles reach rough parity with internal combustion competitors.”



                          Както изглежда цената на батериите ще падне под заветните 100$/квч доста по-бързо от очакваното (Поне за Тесла)

                          Game over за ДВГ

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Бъзикам се.
                            Винаги ще има хора които ще търсят начин как да си повдигнат егото с най-съпата кола, телефон или друга играчка - да се отличават от "тълпата".
                            особено ако имат финансовата възможност да си купят и позлатаят ролсройса или бентлито. Такива екземпляри в Русия или Близкия изток не са рядкост.
                            Че то и у нас се въдят.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Аз се сещам за един, ама няма име.
                              Бъзикам се.
                              Винаги ще има хора които ще търсят начин как да си повдигнат егото с най-съпата кола, телефон или друга играчка - да се отличават от "тълпата".
                              особено ако имат финансовата възможност да си купят и позлатаят ролсройса или бентлито. Такива екземпляри в Русия или Близкия изток не са рядкост.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Директно сравнение между:

                                Тесла Модел Y vs. Audi E-tron (най-споменавания Тесла килър)

                                1/ Начална цена за покупка - над 20 000 долара теслата е по-евтина от Аудито

                                [ATTACH=CONFIG]n3599466[/ATTACH]


                                2/ Динамика - скорост, ускорение

                                [ATTACH=CONFIG]n3599467[/ATTACH]



                                3/ Енергийна ефективност - близо два пъти по-ефективна като разход на енергия за задвижване

                                [ATTACH=CONFIG]n3599468[/ATTACH]

                                4/ Скорост за зареждане - близо два пъти по-бързо зареждане

                                [ATTACH=CONFIG]n3599469[/ATTACH]​​​​

                                Като добавим, че Теслите са най-сигурните тествани автомобили на пътя, постоянно се подобрявт след продажбата (софтурни ъпдейти) и са с най-нисък разход за поддръжка не знам кой би си купил нещо различно, ако има финансовата възможност разбира се.
                                Аз се сещам за един, ама няма име.

                                Коментар

                                Working...
                                X