IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
    Немците реват за електрички. Ти да видиш?!?

    https://www.investor.bg/novini/444/a...304470/?page=2

    За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.

    Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини.
    ...
    ...снова черт, боюсь:
    Или он поновой мне пригрезился,
    Или, это, я ему кажусь!?!

    Коментар


    • Немците реват за електрички. Ти да видиш?!?

      https://www.investor.bg/novini/444/a...304470/?page=2

      За елетрическите модели се чака с месеци, а няма достатъчно производство за да задоволи търсенето.

      Дилърът на VW Варне определя, че автомобилистите проявяват все по-голям интерес към електрическите автомобили. „През първото тримесечие 40,5 процента от продадените ни превозни средства бяха електрически автомобили“, казва той. „Електрическите автомобили вече не са нишов продукт. Пазарният им дял е по-висок от всякога“, допълва той. Почти всеки десети нов автомобил в Германия е с батерия или с хибридно задвижване. А електричките стават все по-добри и по-евтини.



      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Ами четох, ама няма нищо, като година написано
        Айде от инвестора тогава: От 2021 г. тази батерия ще се ползва в Model 3

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Чети. ясно са го написали.
          Ами четох, ама няма нищо, като година написано

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Братчед кога да ги чакаме тези неща в статията, в моят живот дали ще стане
            Чети. ясно са го написали.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
              Според ройтерс:
              Братчед кога да ги чакаме тези неща в статията, в моят живот дали ще стане

              Коментар


              • Според ройтерс:

                Exclusive: Tesla's secret batteries aim to rework the math for electric cars and the grid -

                Няколко акцента от статията:

                “Electric car maker Tesla Inc plans to introduce a new low-cost, long-life battery in its Model 3 sedan in China later this year or early next that it expects will bring the cost of electric vehicles in line with gasoline models, and allow EV batteries to have second and third lives in the electric power grid”

                “New, low-cost batteries designed to last for a million miles of use”

                “Tesla’s new batteries will rely on innovations such as low-cobalt and cobalt-free battery chemistries, and the use of chemical additives, materials and coatings that will reduce internal stress and enable batteries to store more energy for longer periods, sources said.”

                “Tesla also plans to implement new high-speed, heavily automated battery manufacturing processes designed to reduce labor costs and increase production in massive “terafactories” about 30 times the size of the company’s sprawling Nevada “gigafactory”

                “Tesla is working on recycling and recovery of such expensive metals as nickel, cobalt and lithium, through its Redwood Materials affiliate (компания на J.B. Straubel - бившия главен инженер на Тесла), as well as new “second life” applications of electric vehicle batteries in grid storage systems, such as the one Tesla built in South Australia in 2017”

                “The cost of cobalt-free lithium iron phosphate battery packs has fallen below $80 per kilowatt-hour, with the cost of the battery cells dropping below $60/kWh, the sources said. Low-cobalt NMC battery packs are close to $100/kWh.

                Auto industry executives have said $100/kWh for battery packs is the level at which electric vehicles reach rough parity with internal combustion competitors.”



                Както изглежда цената на батериите ще падне под заветните 100$/квч доста по-бързо от очакваното (Поне за Тесла)

                Game over за ДВГ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Бъзикам се.
                  Винаги ще има хора които ще търсят начин как да си повдигнат егото с най-съпата кола, телефон или друга играчка - да се отличават от "тълпата".
                  особено ако имат финансовата възможност да си купят и позлатаят ролсройса или бентлито. Такива екземпляри в Русия или Близкия изток не са рядкост.
                  Че то и у нас се въдят.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Аз се сещам за един, ама няма име.
                    Бъзикам се.
                    Винаги ще има хора които ще търсят начин как да си повдигнат егото с най-съпата кола, телефон или друга играчка - да се отличават от "тълпата".
                    особено ако имат финансовата възможност да си купят и позлатаят ролсройса или бентлито. Такива екземпляри в Русия или Близкия изток не са рядкост.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Директно сравнение между:

                      Тесла Модел Y vs. Audi E-tron (най-споменавания Тесла килър)

                      1/ Начална цена за покупка - над 20 000 долара теслата е по-евтина от Аудито

                      [ATTACH=CONFIG]n3599466[/ATTACH]


                      2/ Динамика - скорост, ускорение

                      [ATTACH=CONFIG]n3599467[/ATTACH]



                      3/ Енергийна ефективност - близо два пъти по-ефективна като разход на енергия за задвижване

                      [ATTACH=CONFIG]n3599468[/ATTACH]

                      4/ Скорост за зареждане - близо два пъти по-бързо зареждане

                      [ATTACH=CONFIG]n3599469[/ATTACH]​​​​

                      Като добавим, че Теслите са най-сигурните тествани автомобили на пътя, постоянно се подобрявт след продажбата (софтурни ъпдейти) и са с най-нисък разход за поддръжка не знам кой би си купил нещо различно, ако има финансовата възможност разбира се.
                      Аз се сещам за един, ама няма име.

                      Коментар


                      • Директно сравнение между:

                        Тесла Модел Y vs. Audi E-tron (най-споменавания Тесла килър)

                        1/ Начална цена за покупка - над 20 000 долара теслата е по-евтина от Аудито

                        Click image for larger version

Name:	Cost for purchase.jpg
Views:	1
Size:	15.7 КБ
ID:	3599466



                        2/ Динамика - скорост, ускорение

                        Click image for larger version

Name:	Performance.jpg
Views:	1
Size:	16.3 КБ
ID:	3599467




                        3/ Енергийна ефективност - близо два пъти по-ефективна като разход на енергия за задвижване

                        Click image for larger version

Name:	Efficiency.jpg
Views:	1
Size:	19.1 КБ
ID:	3599468




                        4/ Скорост за зареждане - близо два пъти по-бързо зареждане

                        Click image for larger version

Name:	Charging speed.jpg
Views:	1
Size:	16.6 КБ
ID:	3599469




                        Като добавим, че Теслите са най-сигурните тествани автомобили на пътя, постоянно се подобрявт след продажбата (софтурни ъпдейти) и са с най-нисък разход за поддръжка не знам кой би си купил нещо различно, ако има финансовата възможност разбира се.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Говорят на някакъв странен език нищо не се разбира, дори субтитрите не го разбират на авто транслейт, но ако въпроса е че реното е боклук може да се каже. Всичко това са комплаянс кар. Няма все още конкурент на Тесла, като гледа скоро няма и да има.
                          Модел Y на Тесла е разкостен от Санди Мънро. Ако не сте наясно кой е го потърсете в гугъл.

                          С няколко думи - работата му е да разглобява автомобили и да дава препоръки за подобряване!

                          При първият му сблъсък с Тесла М3 преди 2-3 години (един от първите произведени автомобили от модела) реакцията му беше критична за ламарините и сглобките. От друга страна беше казал, че в света няма друг производител, който да е способен да прави подобни на Тесла автомобили по отношение на електрониката и софтуера. Компютърните и софтурни решения беше сравнил с най-добрите военни технологии.





                          Излиза, че моделите на Тесла са не само най-добрите по показатели - динамика, сигурност, надежност, ниски разходи за поддръжка и софтуер. Те са най-иновативните от инженерна и производствена гледна точка.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            https://www.youtube.com/watch?v=hiQewJiQ120 - гледайте от 9,40
                            Говорят на някакъв странен език нищо не се разбира, дори субтитрите не го разбират на авто транслейт, но ако въпроса е че реното е боклук може да се каже. Всичко това са комплаянс кар. Няма все още конкурент на Тесла, като гледа скоро няма и да има.

                            Коментар


                            • Plug-in electric vehicle station fire

                              Pause
                              Mute
                              Loaded: 0%
                              Progress: 0%

                              Remaining Time-4:03
                              Quality
                              Fullscreen

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=hiQewJiQ120 - гледайте от 9,40

                                Коментар

                                Working...
                                X