Първоначално изпратено от analog
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеВече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
95% разхищение на ресурси.
И моите стоят. Ма за 3 месеца имам 500км, преди за седмицаНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
викаш ще си купиш 2-3 електрички по 100к, че да има поне една дома да се зарежда от соларките за 100к за да спестиш 10лв на ден и то само лятото.
Никога не съм си мислел ще хората ще станат такива разсипници
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Темата е за ел. коли, нови. Не мисля че са толкова малко хората с нов автомобил, дори да погледнем статистиката - около 40 000 нови срещу 100 000 втора употреба, дори и половината нови да са служебни, пак излиза нещо от сорта на 20% нови.
И темата е как влияят елавтомобилите на пазарите.Пазарите са както за нови,така и за употребявани автомобили.Теб ако не те бърка,аз правя на година по 20 хиляди км с автомобил.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Досега не съм купувал нова кола, колите по начало са доста назад в приоритетите ми, минимален разход и минимум грижи. Дори не се занимавам аз с ремонти и обслужване а оставям това удоволствие на брат ми. Но като взема нова, 100% ще е ел. А сега и с този bidirectional метод се появява и нова сериозна причина - решава се проблема с батерията за вкъщи и смисъл да се сложат най-накрая солари.
Никога не съм си мислел ще хората ще станат такива разсипнициНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Що ти ква електричка си купи?
Може и още как - една Тойота хибрид приус . Ще се бие в гърдите колко е "ЕКО", Друга полза нема.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Ами 95 процента от автомобилите са купени на старо.Да не говорим,че и голяма част от петте процента нови автомобили са фирмени,а не лични.А част от тях се купуват и от чужденци заради по-ниските цени и данъци в България.А в тази бройка влизат и закупените автомобили от държавни институции.
Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?
Коментар
-
Tesla quietly adds bidirectional charging capability for game-changing new features
ПС: нямам и няма да си купя EV.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Така че в България нов автомобил си купуват не повече от 2-3 процента от хората.
Не смяташ ли,че и останалите 97 процента са важни?Last edited by mirodes; 21.05.2020, 09:26.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ми не можеш да си купиш нито електричка, нито ДВГ. Ще си вземеш някой кошник "нов внос" и това е, какъв е смисъла от философщини в стил гроздето е кисело?
Може и още как - една Тойота хибрид приус . Ще се бие в гърдите колко е "ЕКО", Друга полза нема.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеSamsung reveals long-range, solid-state, EV battery prototype
At 50 percent smaller by volume than a typical lithium-ion battery, Samsung's prototype solid-state pouch cells could enable 500-mile electric car ranges and cycle lives over 1,000 charges in a much safer package.
https://newatlas.com/energy/samsung-...te-ev-battery/
Промените изглежда са много бързи, а изглежда и драматични за двг
Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?Last edited by mirodes; 21.05.2020, 07:04.
Коментар
Коментар